Cadeaus van ex
woensdag 4 december 2019 om 03:45
Ik heb bijna een jaar een relatie, die heel leuk is een super goed gaat. Nu heeft mijn vriend een ex die met iedere gelegenheid nog cadeaus stuurt naar mijn vriend.(verjaardag, sinterklaas, kerst enz. ) De relatie is al drie haar voorbij en hij stuurt geen cadeaus terug en hij zegt dat ze niet veel contract hebben.
Hoe kan ik laten weten dat die cadeaus eigenlijk mogen stoppen zonder jaloers te klinken?
Hoe kan ik laten weten dat die cadeaus eigenlijk mogen stoppen zonder jaloers te klinken?
woensdag 4 december 2019 om 09:16
woensdag 4 december 2019 om 09:20
woensdag 4 december 2019 om 10:46
Niet.Didisasamomo schreef: ↑04-12-2019 03:45
Je wil namelijk dat zij stopt met cadeaus sturen omdat jij jaloers bent.
Je zou ook blij kunnen zijn voor je vriend dat hij iets gekregen heeft.
Het is wel vreemd dat zijn ex nog steeds de behoefte voelt om cadeaus te sturen aan iemand die niet meer in haar leven is.
Tenzij ze dus niet zo uit zijn leven verdwenen is als jij denkt.
woensdag 4 december 2019 om 10:52
Zijn het dure cadeaus? Zit er ook een kaartje of bericht bij? Ik zou het heel gek vinden als een ex die ik amper spreek me dure cadeaus stuurt. Ik vind het uberhaupt best gek nog cadeaus te ontvangen van een ex. Maar ik zou er niet wat van zeggen als mijn partner dit 'probleem' had. Lekker aan hem overlaten wel of niets iets mee te doen. Jaloers zou ik er ook niet zomaar van worden, maar dat hangt sterk af van of er een soort liefdesbrief bij zit of een overdreven blij/lieve kaart o.i.d.
donderdag 5 december 2019 om 08:26
Hmmmm, de "gestoorde ex". Natuurlijk zijn er vrouwen die echt knettergek zijn, maar meestal is het toch de man die haar afschildert als gestoord. Omdat hij zelf niet eerlijk is. "Hoe verklaar je dan dat zij steeds.... *appt dat ze van je houdt/cadeaus stuurt/ vul maar in*?"
" Ik heb geen idee. Ze is gewoon gestoord/ een stalker/ instabiel."
Yeah right
" Ik heb geen idee. Ze is gewoon gestoord/ een stalker/ instabiel."
Yeah right