Cadeaus van ex

04-12-2019 03:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bijna een jaar een relatie, die heel leuk is een super goed gaat. Nu heeft mijn vriend een ex die met iedere gelegenheid nog cadeaus stuurt naar mijn vriend.(verjaardag, sinterklaas, kerst enz. ) De relatie is al drie haar voorbij en hij stuurt geen cadeaus terug en hij zegt dat ze niet veel contract hebben.

Hoe kan ik laten weten dat die cadeaus eigenlijk mogen stoppen zonder jaloers te klinken?
Gaat toch niet over jou, die cadeaus?

Dus je hebt daar niets over te zeggen. Klaar.
Vind je vriend het ook niet heel vreemd dat hij nog steeds cadeaus ontvangt?
Misschien kunnen jullie samen erover praten en dat hij contact met haar opneemt dat de cadeaus hartstikke goed bedoelt zijn, maar dat ze verder moet met haar eigen leven
Mss ook iets leuks voor jou als zij geld teveel heeft? :lol:
Als zij bijna geen contact hebben is het vreemd dat zijn ex kadootjes blijft sturen... Weet je zeker dat zij zo weinig contact hebben zoals hij zegt?

Wat vindt hij er zelf van? Als het prijzige cadeaus zijn, zou ik mijzelf erg opgelaten voelen als ik dat elke keer krijg.
Tja... lastig. Wat je zou kunnen zeggen is dat het voor jou niet helemaal goed voelt en vragen hoe het voor hem voelt.
En een oplossing zou kunnen zijn dat hij een selfie neemt van hemzelf en jou terwijl jullie het cadeautje gebruiken.
Is het vast zo voorbij :)
Zoveel macht heb je niet. Je bent niet de baas over zijn ex.
Aan wie wil jij dat dan laten weten, dat de cadeaus moeten stoppen?
Didisasamomo schreef:
04-12-2019 03:45

Hoe kan ik laten weten dat die cadeaus eigenlijk mogen stoppen zonder jaloers te klinken?
Niet.

Je wil namelijk dat zij stopt met cadeaus sturen omdat jij jaloers bent.

Je zou ook blij kunnen zijn voor je vriend dat hij iets gekregen heeft.

Het is wel vreemd dat zijn ex nog steeds de behoefte voelt om cadeaus te sturen aan iemand die niet meer in haar leven is.

Tenzij ze dus niet zo uit zijn leven verdwenen is als jij denkt.
Is het wel zeker zijn ex? Het klinkt eerder als zijn vriendin.
Zijn het dure cadeaus? Zit er ook een kaartje of bericht bij? Ik zou het heel gek vinden als een ex die ik amper spreek me dure cadeaus stuurt. Ik vind het uberhaupt best gek nog cadeaus te ontvangen van een ex. Maar ik zou er niet wat van zeggen als mijn partner dit 'probleem' had. Lekker aan hem overlaten wel of niets iets mee te doen. Jaloers zou ik er ook niet zomaar van worden, maar dat hangt sterk af van of er een soort liefdesbrief bij zit of een overdreven blij/lieve kaart o.i.d.
Wat raar dat hij zelf niet heeft aangegeven dat beetje raar is die cadeau's zo een kant op blijven komen na jaren.
Wat vindt hij er zelf van?
Daar kun je echt wel wat van zeggen tegen je vriend.
Je kunt hem gerust vragen haar een bericht te sturen dat ze kan stoppen. Laat hem haar vriendelijke bedanken maar nu is het over. Simpel.
Ik heb zo een gevoel dat hij op dit moment ook al reageert op die cadeau's, anders blijf je ze toch niet jaren sturen.
Misschien dankt hij haar " in natura"
Heet zijn ex Yenne?
hij zegt dat ze niet veel contract hebben.

dus dan hebben ze wel contact

het gaat er meer om wat hij er zelf van vind,
niet echt wat jij er van vind of dat het voor jou moet stoppen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Stuurt ze die dan op met de post?
Lijstje maken van dingen die jullie leuk zouden vinden om te krijgen?
Denk dat er meer cobra 't us dan hij toegeeft en hij er wel van geniet. Anders had hij ex al lang laten weten dat het niet hoeft.
Tenzij zijn ex niet helemaal 100% is, denk ik dat je vriend liegt over het contact dat zij nog hebben.
Hmmmm, de "gestoorde ex". Natuurlijk zijn er vrouwen die echt knettergek zijn, maar meestal is het toch de man die haar afschildert als gestoord. Omdat hij zelf niet eerlijk is. "Hoe verklaar je dan dat zij steeds.... *appt dat ze van je houdt/cadeaus stuurt/ vul maar in*?"

" Ik heb geen idee. Ze is gewoon gestoord/ een stalker/ instabiel."

Yeah right

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven