Mode & Beauty alle pijlers

Grijs haar uit laten groeien op je 40e

29-11-2019 20:37 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren denk ik eraan om mijn grijze haren uit te laten groeien. Heel moeilijk, want ik ben pas begin 40. Maar mijn haar (krullend) wordt steeds droger van al dat verven en daar komt bij dat ik de laatste tijd steeds meer haren verlies. Daarbij moet ik iedere 3 weken mijn uitgroei bijwerken en dat ben ik ook zat. Want ik ben met het resultaat eigenlijk nooit echt tevreden. Nu dus besloten mijn haar niet meer te verven, maar wat is het confronterend. Ik heb op internet veel gelezen over het laten uitgroeien van je haar en filmpjes bekeken van vrouwen die het durfden. Er is best veel te vinden, er zijn zelfs youtubers die het hele proces vastleggen.

En hoe meer ik erover lees, hoe gekker ik het vind dat grijs haar gezien wordt als oud en onverzorgd, vooral bij vrouwen. Want hoeveel vrouwen worden er wel niet vroeg grijs? Met een leuke make-upje en modieuze kleding hoef je er echt niet oud en onverzorgd uit te zien.

Ik vind het ontzettend moeilijk. Ik zit nu op 4 weken en de uitgroei is wel zichtbaar, al is het nog acceptabel. Ik zie erg op tegen de eerste maanden. Ik denk dat het 1e jaar het moeilijkste is. Volgende week ga ik naar de kapper en vraag hem om advies. Ik wil mijn haar laten bijknippen, maar wellicht is er iets mogelijk met highlights ofzo, om die eerste moeilijke maanden te overbruggen.

Ik zou het leuk vinden om hier met andere mensen over te praten. Misschien kunnen we elkaar motiveren en aanmoedigen? Want inmiddels heb ik wel door dat grijs haar laten uitgroeien veel meer te maken heeft met zelfacceptatie en zijn en laten zien wie je bent. En vooral ook: stevig in je schoenen staan, want iedereen heeft er een mening over.
jongengrijs wijzigde dit bericht op 07-02-2020 23:05
8.13% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ik zie net Diewertje Blok bij de herhaling van dwdd maar ik vind haar voor 62 jaar super cool eruit zien met haar zebra pak en de grijze plukken door haar wilde haren. Het is een beetje een alto type . Ik zou een gestileerd geverfd kapsel zeer zeker niet beter bij haar vinden staan.
Alle reacties Link kopieren
Wat zonde van Cilly!!! Ze ziet er idd ouder uit maar ook een stuk minder gezond. Die grijze tint past niet mooi bij haar teint.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben begonnen met lezen en gestopt op pagina 69, tijd gebrek. Maar goed naar aanleiding van dit topic ben ik toch na gaan denken. Ik verf het al sinds mijn 24 ste. En ben vorige week 53 geworden (uit het jaar 1966 dus, ik las net nog op een pagina veel verder terug dat iemand dacht dat men dus uit 1966 54 jaar moest zijn). Het wordt tijd dat ik ook eens ga stoppen met dat verven. Scheelt sowieso gemiddeld 100 euro in de maand. En een zit van +/- 3 uur bij de kapper.

Dus TO ik doe met je mee, ik weet alleen niet of ik het vol ga houden. Ik heb vrij kort haar en gelukkig groeit het snel. Ook een goeie reden is dat we sinds kort een huur huis hebben in Spanje voor de wintermaanden en ik niet weet wanneer we hier zijn. En aangezien ik qua verven alleen MIJN kapper vertrouw. Dus ik vrees dat ik de komende maanden met doeken om mijn hoofd en petjes en mutsjes op mijn hoofd loop. Gister voor het eerst naar de kapper geweest zonder te verven. Nu ziet het er nog redelijk uit. Maar goed ik heb dan ook pas een uitgroei van een halve centimeter, wat in een scheiding dus als nel een centimeter zou worden. Gelukkig heb van mezelf krullend haar. Dus het valt nog niet op.
Account2 schreef:
05-12-2019 08:24
Nou ik ben begonnen met lezen en gestopt op pagina 69, tijd gebrek. Maar goed naar aanleiding van dit topic ben ik toch na gaan denken. Ik verf het al sinds mijn 24 ste. En ben vorige week 53 geworden (uit het jaar 1966 dus, ik las net nog op een pagina veel verder terug dat iemand dacht dat men dus uit 1966 54 jaar moest zijn). Het wordt tijd dat ik ook eens ga stoppen met dat verven. Scheelt sowieso gemiddeld 100 euro in de maand. En een zit van +/- 3 uur bij de kapper.

Dus TO ik doe met je mee, ik weet alleen niet of ik het vol ga houden. Ik heb vrij kort haar en gelukkig groeit het snel. Ook een goeie reden is dat we sinds kort een huur huis hebben in Spanje voor de wintermaanden en ik niet weet wanneer we hier zijn. En aangezien ik qua verven alleen MIJN kapper vertrouw. Dus ik vrees dat ik de komende maanden met doeken om mijn hoofd en petjes en mutsjes op mijn hoofd loop. Gister voor het eerst naar de kapper geweest zonder te verven. Nu ziet het er nog redelijk uit. Maar goed ik heb dan ook pas een uitgroei van een halve centimeter, wat in een scheiding dus als nel een centimeter zou worden. Gelukkig heb van mezelf krullend haar. Dus het valt nog niet op.

Het is ook een beetje een mindset. Je moet er aan toe zijn en vastbesloten om voor grijs te kiezen. Het duurde bij mij ook even tot ik zover was. Maar eenmaal het besluit genomen heb ik de vervelende uitgroei/overgangstijd op de koop toe genomen.
Nu is de beloning groot. Nooit meer verven....yeah!!!
mafalda schreef:
05-12-2019 08:14
Nou ik zie net Diewertje Blok bij de herhaling van dwdd maar ik vind haar voor 62 jaar super cool eruit zien met haar zebra pak en de grijze plukken door haar wilde haren. Het is een beetje een alto type . Ik zou een gestileerd geverfd kapsel zeer zeker niet beter bij haar vinden staan.

Vind ik ook. Ze heeft ook iets bohemian-achtigs. Leuk!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
04-12-2019 22:49
Gewoon de leukste versie van jezelf zijn. Je verandert toch niet van mooie schoenen, of een kek jurkje, of toffe lipstick, of een mooi kapsel?

Precies. Je verandert dus ook niet in een uitgebluste bejaarde als je op de 40e of 50e al helemaal grijs bent. :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
mafalda schreef:
05-12-2019 08:14
Nou ik zie net Diewertje Blok bij de herhaling van dwdd maar ik vind haar voor 62 jaar super cool eruit zien met haar zebra pak en de grijze plukken door haar wilde haren. Het is een beetje een alto type . Ik zou een gestileerd geverfd kapsel zeer zeker niet beter bij haar vinden staan.
Deze stijl past heel goed bij haar! Je kunt je haar niet voorstellen in een strak mantelpak met pumps.
amarna wijzigde dit bericht op 05-12-2019 08:48
0.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
klavertje-vier2019 schreef:
04-12-2019 22:54
Echt bizar hoe je de focus op dat uiterlijke vertoon legt.
Het is belangrijk dat mannen je als lustobject zien en het is een drama als ze niet allemaal kijken zodra je de kamer inloopt.
Jong is mooi en oud is lelijk.
Heb je echt zo weinig inhoud, dat de verpakking zo belangrijk is voor je?

Hier verbaas ik me ook over, dat je zoooo gefixeerd bent op uiterlijkheden. En als het nou alleen over je eigen uiterlijk zou gaan was het nog tot daar aan toe, maar je be- en veroordeelt in één moeite door ook iedereen die niet zo panisch is om er uit te zien zoals past bij haar leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
04-12-2019 19:01
Echt ik snap niet dat jullie allemaal zo over de flos raken van iets wat normaal is en wat letterlijk voor elk mens geldt. Kunnen jullie zo slecht tegen jullie eigen verval?

Ik krijg eerder de indruk dat jij zelf niet tegen je eigen verval kunt, omdat die grijze haren koste wat kost verborgen moeten blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook van 1966.
Een jaar of 4 geleden ben ik gestopt met verven. Eigenlijk meer omdat de kapster die mijn haar elke 6 weken deed, 60 km verderop ging wonen. Ik ben daarna nog 2x in haar nieuwe salon geweest maar dat was ook een beetje gekkenwerk.
Afijn, ik heb bij de drogist een kleur gekocht die dicht bij mijn eigen kleur lag en dat in mijn haar gedaan. Dat heb ik nog een keer of 4 herhaald in de maanden daarna en daarna niks meer geverfd.
Inmiddels heb ik lang haar want qua knippen heb ik ook geen fijne kapper meer gevonden. Ik laat nu alleen nog de dooie punten knippen 2x per jaar. Mijn haar wordt donkerder en ik heb naast losse grijze haren tussendoor van die grijze plukjes, met name op de buitenkanten. Het grijze haar breekt sneller af.

Van het voorjaar wil ik weer kort haar en vind ik hopelijk weer een fijne kapper.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
04-12-2019 19:29
Dus hoezo wordt iedereen zo boos als ik gewoon zeg dat je er met grijs haar ook uit ziet als wat je bent, namelijk OUD?

Als je als veertiger of vijftiger grijs bent ben je nog lang niet oud hoor. Alleen maar grijs. Dat jij dat als synoniem ziet zegt meer over jou dan over mensen met grijs haar.
Wat is er toch mis mee om zolang mogelijk er jong, flatterend en mooi uit te zien? De Nederlandse vrouw ziet er vaak schokkend "lekker praktisch" uit. Heel eerlijk, iemand had hier een foto van zichzelf geplaatst met grijs kapsel en kreeg complimenten voor de coupe, dit is precies de coupe waar zoveel Nederlandse vrouwen mee lopen, terwijl ik eerlijk gezegd het niet eens een echte coupe vind (dit is een puur persoonlijke mening).

De Nederlandse vrouw vindt iets al snel over de top, verft liever zelf i.p.v. naar een goede kapper te gaan (en reken maar dat het verschil echt te zien is), koopt liever heel veel kleding bij de H en M dan een paar mooie kleding stukken en geeft veel te weinig geld uit aan een mooi gebit. IJdelheid is uit den boze en je moet de natuur maar lekker zijn gang laten gaan.

Je uiterlijk zegt ook iets over hoe je over jezelf denkt, goed verzorgde slanke vrouwen (let op, het gaat niet over mooi of lelijk), houden van zichzelf in mijn ogen, ze vinden zichzelf het waard om geld en tijd te steken in hun lichaam en uiterlijk. Dat zegt niets over hun intelligentie of dat ze oppervlakkig zijn, maar eerder dat ze op alle fronten het beste uit zichzelf willen halen.

Man of vrouw, door te roepen dat het om het innerlijk gaat is zo'n dooddoener. Wat dat betreft kan VF een beetje boers zijn, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg en het mag vooral niet te veel kosten.
Geronimo2 schreef:
05-12-2019 08:48
Wat is er toch mis mee om zolang mogelijk er jong, flatterend en mooi uit te zien? De Nederlandse vrouw ziet er vaak schokkend "lekker praktisch" uit. Heel eerlijk, iemand had hier een foto van zichzelf geplaatst met grijs kapsel en kreeg complimenten voor de coupe, dit is precies de coupe waar zoveel Nederlandse vrouwen mee lopen, terwijl ik eerlijk gezegd het niet eens een echte coupe vind (dit is een puur persoonlijke mening).

De Nederlandse vrouw vindt iets al snel over de top, verft liever zelf i.p.v. naar een goede kapper te gaan (en reken maar dat het verschil echt te zien is), koopt liever heel veel kleding bij de H en M dan een paar mooie kleding stukken en geeft veel te weinig geld uit aan een mooi gebit. IJdelheid is uit den boze en je moet de natuur maar lekker zijn gang laten gaan.

Je uiterlijk zegt ook iets over hoe je over jezelf denkt, goed verzorgde slanke vrouwen (let op, het gaat niet over mooi of lelijk), houden van zichzelf in mijn ogen, ze vinden zichzelf het waard om geld en tijd te steken in hun lichaam en uiterlijk. Dat zegt niets over hun intelligentie of dat ze oppervlakkig zijn, maar eerder dat ze op alle fronten het beste uit zichzelf willen halen.

Man of vrouw, door te roepen dat het om het innerlijk gaat is zo'n dooddoener. Wat dat betreft kan VF een beetje boers zijn, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg en het mag vooral niet te veel kosten.

Wel eens aan gedacht dat sommige mensen gewoon het geld niet hebben om aan uiterlijk uit te geven?
Ook wel eens aan gedacht dat niet alle mensen haar hebben wat zich in allerlei modieuzes coups laat dwingen?
Ook wel eens aan gedacht dat slank niet voor iedereen de norm/haalbaar is?
Men..... :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
05-12-2019 08:48
Wat is er toch mis mee om zolang mogelijk er jong, flatterend en mooi uit te zien? De Nederlandse vrouw ziet er vaak schokkend "lekker praktisch" uit. Heel eerlijk, iemand had hier een foto van zichzelf geplaatst met grijs kapsel en kreeg complimenten voor de coupe, dit is precies de coupe waar zoveel Nederlandse vrouwen mee lopen, terwijl ik eerlijk gezegd het niet eens een echte coupe vind (dit is een puur persoonlijke mening).

De Nederlandse vrouw vindt iets al snel over de top, verft liever zelf i.p.v. naar een goede kapper te gaan (en reken maar dat het verschil echt te zien is), koopt liever heel veel kleding bij de H en M dan een paar mooie kleding stukken en geeft veel te weinig geld uit aan een mooi gebit. IJdelheid is uit den boze en je moet de natuur maar lekker zijn gang laten gaan.

Je uiterlijk zegt ook iets over hoe je over jezelf denkt, goed verzorgde slanke vrouwen (let op, het gaat niet over mooi of lelijk), houden van zichzelf in mijn ogen, ze vinden zichzelf het waard om geld en tijd te steken in hun lichaam en uiterlijk. Dat zegt niets over hun intelligentie of dat ze oppervlakkig zijn, maar eerder dat ze op alle fronten het beste uit zichzelf willen halen.

Man of vrouw, door te roepen dat het om het innerlijk gaat is zo'n dooddoener. Wat dat betreft kan VF een beetje boers zijn, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg en het mag vooral niet te veel kosten.
Waarom wordt hier herhaaldelijk verteld dat grijze vrouwen, ongeacht hun leeftijd, niet mooi zouden kunnen zijn?
Ik zie hier in dit topic zóveel plaatjes van beauties. Mét en zonder grijs haar. Of ze nu 46 zijn of begin 70, zoals Helen Mirren. Wat is er mis mee om er op je 72e zo uit te zien? Grijs maar een schoonheid en talentvol? Mooi of voor mij mooi. Of diegene grijs haar heeft of niet.
Bij sommige foto's zie ik geloof ik een andere vrouw. Ik zie eerst mooie ogen, mooie tanden, mooie huid, mooie lach en dan zit daar grijs haar omheen. Nou en? Doet dat iets af aan de mooie trekken?
amarna wijzigde dit bericht op 05-12-2019 09:11
7.29% gewijzigd
herfstappeltaart schreef:
05-12-2019 08:54
Wel eens aan gedacht dat sommige mensen gewoon het geld niet hebben om aan uiterlijk uit te geven?
Ook wel eens aan gedacht dat niet alle mensen haar hebben wat zich in allerlei modieuzes coups laat dwingen?
Ook wel eens aan gedacht dat slank niet voor iedereen de norm/haalbaar is?
Men..... :wtf:
Weer een typische VF reactie, Je gaat weer uit van de uitzonderingen, als ik lees hoe vaak men hier naar de kapper gaat om de overgang naar grijs te laten verlopen, en hoeveel dieetclubs we hier hebben...….. Niemand hoeft zich tot modieuze coups te laten dwingen maar val dan ook niet iemand zo hard af omdat die zich niet laat dwingen dat grijs haar mooi is en niet ouder maakt en graag modieus en geflatteerd ouder wil worden.
Geronimo2 schreef:
05-12-2019 08:48
Wat is er toch mis mee om zolang mogelijk er jong, flatterend en mooi uit te zien? De Nederlandse vrouw ziet er vaak schokkend "lekker praktisch" uit. Heel eerlijk, iemand had hier een foto van zichzelf geplaatst met grijs kapsel en kreeg complimenten voor de coupe, dit is precies de coupe waar zoveel Nederlandse vrouwen mee lopen, terwijl ik eerlijk gezegd het niet eens een echte coupe vind (dit is een puur persoonlijke mening).

De Nederlandse vrouw vindt iets al snel over de top, verft liever zelf i.p.v. naar een goede kapper te gaan (en reken maar dat het verschil echt te zien is), koopt liever heel veel kleding bij de H en M dan een paar mooie kleding stukken en geeft veel te weinig geld uit aan een mooi gebit. IJdelheid is uit den boze en je moet de natuur maar lekker zijn gang laten gaan.

Je uiterlijk zegt ook iets over hoe je over jezelf denkt, goed verzorgde slanke vrouwen (let op, het gaat niet over mooi of lelijk), houden van zichzelf in mijn ogen, ze vinden zichzelf het waard om geld en tijd te steken in hun lichaam en uiterlijk. Dat zegt niets over hun intelligentie of dat ze oppervlakkig zijn, maar eerder dat ze op alle fronten het beste uit zichzelf willen halen.

Man of vrouw, door te roepen dat het om het innerlijk gaat is zo'n dooddoener. Wat dat betreft kan VF een beetje boers zijn, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg en het mag vooral niet te veel kosten.
Wat je hier zegt doe ik ook hoor, ondanks mijn grijze haren. Ik heb al 8jaar de beste kapper die ik mij maar kan bedenken en als zij er niet was had ik nooit gedurft grijs te gaan. En de complimenten die ik sindsdien vrijwel wekelijks krijg over m'n grijze haar, zeggen genoeg. Vrouwen die het ook willen, vrouwen die denken dat ik het geverfd heb, vrouwen die me als voorbeeld zien.

Als je grijs bent stopt goede zelfzorg toch niet? Ik hou van kleding! Ben het met je eens dat ik sommige Nederlanders daar weinig aandacht aan zie besteden en dat vind ik zonde. Want aan mij wordt weleens gevraagd: "heb je een feestje straks?" euh.. Nee, ik hou gewoon van goed gekleed, dat voed mijn zelfvertrouwen samen met m'n grijze haren.

Ben persoonlijk nog nooit zo blij geweest met mijn haar als nu het grijs is. Daarvoor had ik een donker blonde kleur die wat saais had. Dus ging ik kleuren met als resultaat dat ik een ongezond bosje dun haar had. En nu is het een gezonde, ineens wat krullende, volle kop met grijs haar in een super leuk geknipt kapsel.

Dus je tekst vind ik echt niet kloppen, het is zo gechargeerd en in een hokje gedrukt.
Geronimo2 schreef:
05-12-2019 09:01
Weer een typische VF reactie, Je gaat weer uit van de uitzonderingen, als ik lees hoe vaak men hier naar de kapper gaat om de overgang naar grijs te laten verlopen, en hoeveel dieetclubs we hier hebben...….. Niemand hoeft zich tot modieuze coups te laten dwingen maar val dan ook niet iemand zo hard af omdat die zich niet laat dwingen dat grijs haar mooi is en niet ouder maakt en graag modieus en geflatteerd ouder wil worden.

O dus de mensen die in dit topic reageren zijn "de meerderheid"?
Dat zou ik niet denken.
En je draait het om. Ik vind het prima dat iemand tot haar dood d'r haar wil verven.
Maar ga dan ook mensen met grijs haar niet zo ontzettend over 1 kam scheren en net doen of zij geen aandacht besteden aan hun uiterlijk,verslonzen, zichzelf laten verouderen (wat is daar trouwens mis mee) zonder zichzelf te verzorgen.
Hou toch eens op met dit soort onzin.
Alle reacties Link kopieren
Cilly Dartell heeft longkanker gehad, misschien ook daarom dat ze er wat minder gezond uitziet.
Koning Willem Alexander heeft vlgs mijn geen dun sliertig haar, juist wat stuk en dik. Met een rossige toon, Alexia heeft t haar van hem.
Promotie vanwege wat je kunt, mooi. Je zult maar daarvoor afgewezen worden omdat je grijs bent: :bye: op weg naar de uitgang.
Als ik helemaal egaal wit ben, zou ik s asblonde coupe soleil kunnen proberen, ben ik eindelijk eens blond.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
herfstappeltaart schreef:
05-12-2019 09:13
O dus de mensen die in dit topic reageren zijn "de meerderheid"?
Dat zou ik niet denken.
En je draait het om. Ik vind het prima dat iemand tot haar dood d'r haar wil verven.
Maar ga dan ook mensen met grijs haar niet zo ontzettend over 1 kam scheren en net doen of zij geen aandacht besteden aan hun uiterlijk,verslonzen, zichzelf laten verouderen (wat is daar trouwens mis mee) zonder zichzelf te verzorgen.
Hou toch eens op met dit soort onzin.
Eens.. Voor dat dit topic kwam had ik nog nooit stil gestaan bij dat men zo kan denken. Bizar vind ik en moet er zo om lachen steeds.
Ik snap überhaupt niet dat het een hele discussie is geworden. Als je verft, verf je! Mij best. Ik heb er totaal geen mening over.
Ik kan niet verven en ben daarnaast net als vele anderen blij met het grijs zijn. Snap niet dat sommigen dan al dagen de behoefte voelen hun gelijk te halen hier omdat zij blijkbaar wel een hele mening hebben over grijs. Wat is het nut toch...
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
04-12-2019 21:58
https://www.regionaalarchieftilburg.nl/ ... 9180524dd3


Neem nou die mevrouw in dat bleke t shirtje. Dat vind jij mooi ? Een beter zittende bh, een ander kleur shirt in een mooier stofje , een kapsel en die mevrouw zou er stukken beter uit zien. Maar in jouw ogen zou ze daar op achteruit gaan ?
Wat vind jij flatterend dan ?

Die mevrouw ziet er beter uit dan ik. Het is niet anders. Momenteel helemaal, want ik heb allerlei schakeringen rood in m'n gezicht. EN schilfers. Het is een drama. Maar dat dat jeukt en pijn doet en vooral ook jeukt, dat vind ik veel erger dan hoe het eruit ziet.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Door dit topic heb ik onlangs een compliment gegeven aan een vrouw met heel mooi wit haar. Echt prachtig vind ik het maar dat zei ik nooit hardop. Nu wel gedaan! Ze wist te vertellen dat het haar eigen kleur is en ik heb haar een mazzelaar genoemd.
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
05-12-2019 08:48
Wat is er toch mis mee om zolang mogelijk er jong, flatterend en mooi uit te zien? De Nederlandse vrouw ziet er vaak schokkend "lekker praktisch" uit. Heel eerlijk, iemand had hier een foto van zichzelf geplaatst met grijs kapsel en kreeg complimenten voor de coupe, dit is precies de coupe waar zoveel Nederlandse vrouwen mee lopen, terwijl ik eerlijk gezegd het niet eens een echte coupe vind (dit is een puur persoonlijke mening).

De Nederlandse vrouw vindt iets al snel over de top, verft liever zelf i.p.v. naar een goede kapper te gaan (en reken maar dat het verschil echt te zien is), koopt liever heel veel kleding bij de H en M dan een paar mooie kleding stukken en geeft veel te weinig geld uit aan een mooi gebit. IJdelheid is uit den boze en je moet de natuur maar lekker zijn gang laten gaan.

Je uiterlijk zegt ook iets over hoe je over jezelf denkt, goed verzorgde slanke vrouwen (let op, het gaat niet over mooi of lelijk), houden van zichzelf in mijn ogen, ze vinden zichzelf het waard om geld en tijd te steken in hun lichaam en uiterlijk. Dat zegt niets over hun intelligentie of dat ze oppervlakkig zijn, maar eerder dat ze op alle fronten het beste uit zichzelf willen halen.

Man of vrouw, door te roepen dat het om het innerlijk gaat is zo'n dooddoener. Wat dat betreft kan VF een beetje boers zijn, doe maar normaal dan doe je al gek genoeg en het mag vooral niet te veel kosten.

Ja, laten we alle Nederlandse vrouwen weer even op één hoop gooien. Volgens mij is FV ook gewoon een Nederlandse vrouw hoor.

Daarnaast is het niet erg als mensen 'de beste versie van zichzelf willen zijn', maar wél vervelend dat je dan alle andere vrouwen, die dat niet doen, af gaat lopen kraken.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
05-12-2019 08:48
Wat is er toch mis mee om zolang mogelijk er jong, flatterend en mooi uit te zien? De Nederlandse vrouw ziet er vaak schokkend "lekker praktisch" uit. Heel eerlijk, iemand had hier een foto van zichzelf geplaatst met grijs kapsel en kreeg complimenten voor de coupe, dit is precies de coupe waar zoveel Nederlandse vrouwen mee lopen, terwijl ik eerlijk gezegd het niet eens een echte coupe vind (dit is een puur persoonlijke mening).
Zeker is het wel een echte coupe, in elk geval toen ik net vd kapper kwam. ;-)
En dat was niet op het moment dat die foto’s zijn gemaakt.
Ik vind het fijn als kappers zeggen welke coupe heel moeilijk uit te voeren (en zelf bij te houden) is. Je bent dr niet met alleen een coupe, je hebt ook nog je haar, vorm van je gezicht, lengte nek, bril enz.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
dubbel
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
De laatste foto's van Maxima laten een grijzige as toon zien, alsof zelfs ook zij de overstap naar haar eigen kleur maakt!

Zien jullie dat ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven