Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

James Last op de wc? Die hoort toch in de lift als muziek thuis???

*is helemaal in war en kijkt verschrikt om zich heen of het echt de ladies room wel is en niet stiekem een liftruimte*
Nou heb ik jullie allemaal dus even aan het schrikken gemaakt Wahaaaa. Zeg ik heb al naar kalenders zitten zoeken, jullie mogen wat mij betreft een muziekje uitkiezen hoor !
Nou vooruit, om jullie te troosten zal ik hier een spelletje op zetten, probeer maar even, alhoewel het eigenlijk op het herentoilet hoort :

http://www.youtube.com/watch?v=g-WVC2JsJ9o
Nou het was hier weer gezellig vandaag, prettige avond iedereen en tot morgen !

Is-ie nu dicht???

Moet ik 't tot morgenochtend ophouden???

Dat red ik niet!

* rent naar de Heren en om daar te plassen*
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Goedemorgen ladies! Zenna, is ie al open? Ik hou t niet meer...

O enne allemaal Vrolijk Pasen!

Goeiemorgen allemaal.

Janae, de deur is altijd open.

Juffrouw Tiny is dit....
Goeie Dag iedereen. Oh ja ik zag dat hier al een paar mensen een bezoekje brachten vanmorgen, nou goed de deur had ik open gelaten ... Zeg fijne pasen iedereen !

Nou Applegate in ieder geval bedankt voor het insturen van een kandidaat voor de nog steeds vrije facature van Madame Pipi. Ik denk helaas dat juffrouw Tiny wat te slordig is als ik het zo bekijk. Zou je nog even wat andere dames kunnen sturen ?
Dit is mevrouw Saskia, ze ziet er wel iets serieuzer uit misschien ?

Ik zal nog even een nieuw bordje ophangen.

Nou het is maar rustig hier, heeft iedereen z'n paaseieren al op ?
quote:Zenna schreef op 12 april 2009 @ 13:34:

Nou Applegate in ieder geval bedankt voor het insturen van een kandidaat voor de nog steeds vrije facature van Madame Pipi. Ik denk helaas dat juffrouw Tiny wat te slordig is als ik het zo bekijk. Zou je nog even wat andere dames kunnen sturen ? De vacature is nog steeds open. Ik hoop dat iedereen fijne paasdagen heeft.

Hier zijn nog 2 sollicitanten, Zenna:

Wie van jullie gaat vandaag nog naar een woonwinkel of tuincentrum? Ik in ieder geval niet. Blijf lekker vandaag thuis met de top 100 rockballads op radio 2.

Goedemorgen! *rent naar de wc, doet wat je daar normaal doet, trekt door en haalt opgelucht adem en wast handen* Nou dat scheelde niks zeg... Zie wel dat t wc papier bijna op is, dus ik zal even een nieuwe rol neerzetten.

Hebben jullie dat nou ook thuis? Dat de 'mannen' in huis dat standaard 'vergeten'?

Hmm nee, de mijne kwam vorige week zelfs met de vraag of de rol andersom mocht hangen (de niet-goede manier), dus blijkbaar houdt het hem bezig

(Het mocht, overigens!)
Ik heb daar geen last van, Janae, want ik hang de nieuwe rol altijd zelf op.
Ja zag op Google net ook plaatjes daarvan, over de 'goede en verkeerde' manier van ophangen. :-)

Doe het zelf altijd met t papier naar voren. Schijnt hygiënischer te zijn. ;)
Ik kwam bij een andere topic dit tegen. Dit is geen muziek voor op de wc, maar ik kreeg kippenvel en ik hield het niet droog:

Youtube

Een andere, Paul Potts, blies in 2007 de jury in Engeland omver:

You Tube

Lust er iemand een bakkie pleur? Zal ik t ns ff zetten dan?

KLopt, maar als vriend het liever op de foute manier heeft dan mag dat van mij wel hoor
Ik heb nog taart:

Nog plannen vandaag, Linndaatje? Lekker in de file naar de meubelboulevard? Offeh... naar de Ikea of tuincentrum... Heb er nog even over gedacht hoor, maar neuh toch maar niet!
ik heb net even gekeken of er een mediamarkt in de buurt open is, want ik wil een tomtom en een strijkijzer kopen, maar er is niks open...

enige plannen die ik heb zijn verder naar mijn schoonfamilie te gaan en Grey's Anatomy te kijken vanavond

en jij Janae?
Linndaatje, er is een handige website waarop je kan zien of winkels bij jou in de buurt open zijn:

Openingstijden winkels

Grey's Anatomy is ook één van mijn favoriete programma's om naar te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven