Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
vrijdag 10 april 2009 om 07:34
Goedemorgen dames,
Mijn echte favorieten:
Big, Dream Cream, Buffy, Shimmy Shimmy en AOBS, en Babyface
En de rest van dit lijstje gebruik ik ook echt. Verder heb ik dan nog vanallerlei zeepjes en klein spul. En ook mijn vriendje is verslaafd, dus dat is wel fijn.Ik ben ontzettend allergisch voor de normale merken als Dove etc, dus Lush is echt een uitkomst voor mij, vandaar ook mijn stash. Maar die van mij valt nog wel mee als ik andere stashes bekijk. Ik ga uitzoeken hoe ik vrienden met jullie kan worden, dan kan ik jullie altijd proefjes van dingen maken!
Mijn echte favorieten:
Big, Dream Cream, Buffy, Shimmy Shimmy en AOBS, en Babyface
En de rest van dit lijstje gebruik ik ook echt. Verder heb ik dan nog vanallerlei zeepjes en klein spul. En ook mijn vriendje is verslaafd, dus dat is wel fijn.Ik ben ontzettend allergisch voor de normale merken als Dove etc, dus Lush is echt een uitkomst voor mij, vandaar ook mijn stash. Maar die van mij valt nog wel mee als ik andere stashes bekijk. Ik ga uitzoeken hoe ik vrienden met jullie kan worden, dan kan ik jullie altijd proefjes van dingen maken!
vrijdag 10 april 2009 om 07:39
Hmm, ik wil uit jouw favolijstje graag nog wel de big proberen. Vind al die shampoodingen van lush supergrappig! Ken tot nu toe alleen Trichomania, vink super.
Wanneer je idd voor alles allergisch bent, vind ik het geen belachelijk grote stash. Op het lushforum staan idd wel wat ´ergere´ voorbeelden!
Mijn vriend is ook fan!
Wanneer je idd voor alles allergisch bent, vind ik het geen belachelijk grote stash. Op het lushforum staan idd wel wat ´ergere´ voorbeelden!
Mijn vriend is ook fan!
vrijdag 10 april 2009 om 08:17
Eens even kijken wat ik allemaal heb (zo uit mijn hoofd dus kan wat dingen vergeten zijn)
- Karma zeep
- Karmakream
- Karmakomba shampoo bar 2 x
- Gentle Lentil
- Reincarnate
- I Love Juicy 100 ml
- Rehab 100 ml
- Veganese 500 ml
- Christmas cake slice 1,5 kilo
- Angels Delight
- Snowcake 2 x
- Woosh! jelly
- Woosh! temple balm
- Dreamtime temple balm
- Karma SP
- The comforter SP
- Snowshowers SP
- Snowshowers jelly 2 x
- Gold, Frankincense & Beer jelly
- Strawberry Santa jelly
- The godmother
- Miranda
- Sultana of soap
- Bob
- Happy
- 17 cherry tree lane
- quincreme of nivenah
- Banana Moon
- Gumback Express
- Rockstar
- Gingerman Soap
- Ginger lotion
- Fresh Farmacy
- Aqua marina
- Herbalism
- Tea tree toner
- Breath of fresh air
- Skin Nanny
- Paradise Regained
- Buffy
- You snap the whip
- Babyface
- Ultrabland
- Sweet Japanese Girl
- Lemslip
- Heavenly Bodies
- Milky Bar
- Flying Fox
- Happy Hippy
- Volcano Foot Mask
- Skinny Dip
- Ech Peach 2 x
- Strawberry feels forever 2 x
- Therapy
- Dreamcream
- Jungle 4 x
- Iridescent glitterbug
- The Big Calm jelly
- English Countryside
- Nutts
- Love soap 2 x
- Daddy-O
- Mask of Magnaminty 2 x
- Joy of Jelly
- Keep it Fluffy 2 x
- Honey i washed the kids
- Marzebain
- Forthy the snowman
- Cupcake mask
- Cosmetic Warrior mask
- Brazened honey mask
- Spice Curls
- Sexy Peel
- Sandstone
- You wash my back soap
- T'eo
- T for toes
- 1/2 business time
- Squeeky green
En ik krijg nog, van de forumparty:
- Badass showergel 500 ml
- Wesley's Breast Cream
- Viva Lush vegas gift
- Christmas Parcel gift
- Karma zeep
- Karmakream
- Karmakomba shampoo bar 2 x
- Gentle Lentil
- Reincarnate
- I Love Juicy 100 ml
- Rehab 100 ml
- Veganese 500 ml
- Christmas cake slice 1,5 kilo
- Angels Delight
- Snowcake 2 x
- Woosh! jelly
- Woosh! temple balm
- Dreamtime temple balm
- Karma SP
- The comforter SP
- Snowshowers SP
- Snowshowers jelly 2 x
- Gold, Frankincense & Beer jelly
- Strawberry Santa jelly
- The godmother
- Miranda
- Sultana of soap
- Bob
- Happy
- 17 cherry tree lane
- quincreme of nivenah
- Banana Moon
- Gumback Express
- Rockstar
- Gingerman Soap
- Ginger lotion
- Fresh Farmacy
- Aqua marina
- Herbalism
- Tea tree toner
- Breath of fresh air
- Skin Nanny
- Paradise Regained
- Buffy
- You snap the whip
- Babyface
- Ultrabland
- Sweet Japanese Girl
- Lemslip
- Heavenly Bodies
- Milky Bar
- Flying Fox
- Happy Hippy
- Volcano Foot Mask
- Skinny Dip
- Ech Peach 2 x
- Strawberry feels forever 2 x
- Therapy
- Dreamcream
- Jungle 4 x
- Iridescent glitterbug
- The Big Calm jelly
- English Countryside
- Nutts
- Love soap 2 x
- Daddy-O
- Mask of Magnaminty 2 x
- Joy of Jelly
- Keep it Fluffy 2 x
- Honey i washed the kids
- Marzebain
- Forthy the snowman
- Cupcake mask
- Cosmetic Warrior mask
- Brazened honey mask
- Spice Curls
- Sexy Peel
- Sandstone
- You wash my back soap
- T'eo
- T for toes
- 1/2 business time
- Squeeky green
En ik krijg nog, van de forumparty:
- Badass showergel 500 ml
- Wesley's Breast Cream
- Viva Lush vegas gift
- Christmas Parcel gift
anoniem_60430 wijzigde dit bericht op 10-04-2009 08:33
Reden: aanvullingen
Reden: aanvullingen
% gewijzigd
vrijdag 10 april 2009 om 09:20
haha, was het in de aanbieding ofzo
alles gebruikt... woow ik gebruikte in mijn pre-lushleven meestal max.
doucheproduct 1
doucheproduct 2
zeep
reinigingsmelk
shampoo 1
shampoo 2
haarproduct
dagcreme
nachtcreme
bodylotion 1
bodylotion 2
handcreme
En nu met lush komt daar een heeeleboel bij, goed voor de variatie maar slecht voor de portomonee!
alles gebruikt... woow ik gebruikte in mijn pre-lushleven meestal max.
doucheproduct 1
doucheproduct 2
zeep
reinigingsmelk
shampoo 1
shampoo 2
haarproduct
dagcreme
nachtcreme
bodylotion 1
bodylotion 2
handcreme
En nu met lush komt daar een heeeleboel bij, goed voor de variatie maar slecht voor de portomonee!
vrijdag 10 april 2009 om 14:14
Heb net mask of magnaminty gekocht! Was zeker niet duur (6,60 voor potje waar je zon 10 keer mee kan doen). Heb er proefjes van Big en veganese bij gekregen toen ik zei dat ik zo benieuwd was naar de haarproducten. Vind ik erg royaal, dat ik twee dingen krijg bij één kleine aankoop! leve lush maastricht!
vrijdag 10 april 2009 om 20:35
Waah, wat hebben jullie veel, ik dacht dat ik veel had, maar ik neem mijn woorden terug geloof ik.
Vandaag pakketje gekregen! Ik ruik nu naar vanille, superlekker, die vanilla dee-lite!
Het zeepje chox away ruikt als mange too en is erg romig geloof ik, ben weer superblij met mijn spulletjes.
De solid parfums zijn leuk! Ik heb fever en the comforter, neem ze altijd mee in mijn tas. En als ik zin heb draai ik zo'n blikje open, snif eraan en dan word ik weer helemaal blij, klinkt wel erg mutserig nu he. Ik had laatst voor een feestje wat op mn polsen gesmeerd en dacht dat ik dat subtiel gedaan had maar mijn vriendinnen roken allemaal Lush, dus ze werken in ieder geval goed! Ik wil nu nog een keer de americain creme sp.
Vandaag pakketje gekregen! Ik ruik nu naar vanille, superlekker, die vanilla dee-lite!
Het zeepje chox away ruikt als mange too en is erg romig geloof ik, ben weer superblij met mijn spulletjes.
De solid parfums zijn leuk! Ik heb fever en the comforter, neem ze altijd mee in mijn tas. En als ik zin heb draai ik zo'n blikje open, snif eraan en dan word ik weer helemaal blij, klinkt wel erg mutserig nu he. Ik had laatst voor een feestje wat op mn polsen gesmeerd en dacht dat ik dat subtiel gedaan had maar mijn vriendinnen roken allemaal Lush, dus ze werken in ieder geval goed! Ik wil nu nog een keer de americain creme sp.
zaterdag 11 april 2009 om 08:23
Lola gaat vandaag winkelen en neemt nog een paar dingetjes voor me mee
Soft Coeur
Godiva
Angels On Bare Skin
Zo krijg ik natuurlijk wel een mooi voorraadje, maar voor ik zoveel heb als Kaatje en Asset.............................................
Maar volgens mij raak ik dan ook in de war en weet volgens mij niet meer wat ik gebruiken moet voor wat
Soft Coeur
Godiva
Angels On Bare Skin
Zo krijg ik natuurlijk wel een mooi voorraadje, maar voor ik zoveel heb als Kaatje en Asset.............................................
Maar volgens mij raak ik dan ook in de war en weet volgens mij niet meer wat ik gebruiken moet voor wat
zaterdag 11 april 2009 om 08:32
Maar wat ik me dan afvraag....................
Als ik eenmaal een favoriet heb, blijf ik daar vaak bij.
Ik heb nu dus een stuk of 6 massage bars, maar favoriet blijft nog steeds mange too en heavanilli, dus die andere die ik heb bestel ik dan niet weer.
En zo gaat het toch ook bij andere dingen neem ik aan?
Trichomania shampoo ruikt zalig, dus dan denk ik dat ik die blijf gebruiken, probeer ook nog wel andere geuren maar denk toch dat het bij die blijft en misschien 1 andere erbij, maar dan houd het wel op.
En volgens mij gaat het met de rest van de spulletjes ook zo.
Hebben jullie dat niet dan?
Of blijven jullie ter afwisseling zoveel andere dingen gebruiken?
Ik heb nu dus een stuk of 6 massage bars, maar favoriet blijft nog steeds mange too en heavanilli, dus die andere die ik heb bestel ik dan niet weer.
En zo gaat het toch ook bij andere dingen neem ik aan?
Trichomania shampoo ruikt zalig, dus dan denk ik dat ik die blijf gebruiken, probeer ook nog wel andere geuren maar denk toch dat het bij die blijft en misschien 1 andere erbij, maar dan houd het wel op.
En volgens mij gaat het met de rest van de spulletjes ook zo.
Hebben jullie dat niet dan?
Of blijven jullie ter afwisseling zoveel andere dingen gebruiken?
zondag 12 april 2009 om 08:04
Nou, Lola heeft geshopt bij Lush hoor.
Allereerst Elle, dat heb ik ook hoor, dat je toch bij een paar produkten blijft. Ik kan me niet voorstellen dat als je 20 shampoo`s hebt, dat je die alle 20 gebruikt. Ik zou het niet doen in ieder geval omdat je toch voorkeur hebt voor bepaalde luchtjes.
Ik heb gisteren eens flink aan vele dingen gesnuffeld en vind lang niet alles lekker ruiken.
Ik heb gekocht de
Demon in the dark
Spice Curls
Karma Komba bar
Jungle
Die Karma is heerlijk vind ik. Dus Elle, als jouw proefje ervan nog niet vergeven is wil ik hem graag!
Met proefjes waren ze trouwens erg karig daar in Den Haag. Ze hadden alleen proefjes met Woosh liggen. En daar heb ik er dan maar 2 van gevraagd omdat de helft van al mijn aankopen voor Elle was, en die ook een proefje moest vond ik.
Jouw lijstje is helemaal gelukt.
Ik mail je nog wel even.
Allereerst Elle, dat heb ik ook hoor, dat je toch bij een paar produkten blijft. Ik kan me niet voorstellen dat als je 20 shampoo`s hebt, dat je die alle 20 gebruikt. Ik zou het niet doen in ieder geval omdat je toch voorkeur hebt voor bepaalde luchtjes.
Ik heb gisteren eens flink aan vele dingen gesnuffeld en vind lang niet alles lekker ruiken.
Ik heb gekocht de
Demon in the dark
Spice Curls
Karma Komba bar
Jungle
Die Karma is heerlijk vind ik. Dus Elle, als jouw proefje ervan nog niet vergeven is wil ik hem graag!
Met proefjes waren ze trouwens erg karig daar in Den Haag. Ze hadden alleen proefjes met Woosh liggen. En daar heb ik er dan maar 2 van gevraagd omdat de helft van al mijn aankopen voor Elle was, en die ook een proefje moest vond ik.
Jouw lijstje is helemaal gelukt.
Ik mail je nog wel even.
zondag 12 april 2009 om 12:12
quote:elleinspe schreef op 11 april 2009 @ 08:32:
@Kaatje, jeeeeeeeeemig hebbert!
Heb ik ook hoor, als je eenmaal favo's hebt gevonden, da blijf je daar bij. In het zeer uitgebreide assortiment kun je niet alles even lekker vinden, dus uitproberen wat jij het allerlekkerste vindt en daarbij blijven. Zo staat dream cream echt al jaren bij mij in de badkamer, kan ik geen genoeg van krijgen!
@Kaatje, jeeeeeeeeemig hebbert!
Heb ik ook hoor, als je eenmaal favo's hebt gevonden, da blijf je daar bij. In het zeer uitgebreide assortiment kun je niet alles even lekker vinden, dus uitproberen wat jij het allerlekkerste vindt en daarbij blijven. Zo staat dream cream echt al jaren bij mij in de badkamer, kan ik geen genoeg van krijgen!
maandag 13 april 2009 om 14:23
Heb net even gelezen waar dream cream voor gebruikt wordt.
Voor een probleemhuid...........................
Maar wat stel ik mij daar bij voor?
Puistjes?
Droge huid?
Ik zou het dus niet weten en daarom bestel ik hem dus niet, alhoewel hij wel in de top 10 staat.
Waar gebruiken jullie dream cream dan voor?
Voor een probleemhuid...........................
Maar wat stel ik mij daar bij voor?
Puistjes?
Droge huid?
Ik zou het dus niet weten en daarom bestel ik hem dus niet, alhoewel hij wel in de top 10 staat.
Waar gebruiken jullie dream cream dan voor?
maandag 13 april 2009 om 14:33
Elle, eens met dat van die favo´s. Ikzelf heb helemaal niet graag 100 producten om uit te kiezen, dan ga ik me alleen maar ´schuldig´ voelen als ik de minder lekkere producten niet opmaak. Ben nu dus op zoek naar mn favo lushdingen, en dat uitproberen vind ik wel best heeeeel leuk!
Ik heb een proefje dreamcream. In de winkel had ik gezegd dat ik helemaal geen probleemhuid had, maar ze raadden me deze toch aan omdat hij zo licht is, goed hydrateert en voor alles goed is (bv, ook zonnebrand). IK vind hem wel fijn en denk dat ik hem ook ga bestellen. Ik heb heel veel bultjes/plekjes op mn bovenarmen en op het forum zeggen heel veel mensen dat dream cream daar ook goed voor is. Bestel hem dan wel in de Uk, want in NL vind ik hem wel wat duur. Het proefje heb ik trouwens op mn droge benen gesmeerd, en dat werkt prima! (maar andere cremes ook wel)
lola, ik wil ook de demon in the dark, zoek nog iets lekker fris voor in de zomer (na het sporten) in de douche. Wat vind je ervan?
Ik heb een proefje dreamcream. In de winkel had ik gezegd dat ik helemaal geen probleemhuid had, maar ze raadden me deze toch aan omdat hij zo licht is, goed hydrateert en voor alles goed is (bv, ook zonnebrand). IK vind hem wel fijn en denk dat ik hem ook ga bestellen. Ik heb heel veel bultjes/plekjes op mn bovenarmen en op het forum zeggen heel veel mensen dat dream cream daar ook goed voor is. Bestel hem dan wel in de Uk, want in NL vind ik hem wel wat duur. Het proefje heb ik trouwens op mn droge benen gesmeerd, en dat werkt prima! (maar andere cremes ook wel)
lola, ik wil ook de demon in the dark, zoek nog iets lekker fris voor in de zomer (na het sporten) in de douche. Wat vind je ervan?
maandag 13 april 2009 om 20:47
maandag 13 april 2009 om 20:57
Ik vind eigenlijk de Demon in the dark een beetje tegenvallen, helaas.
Hij ruikt onder de douche vrijwel niet, en ik vind zo`n blok zeep best onhandig. Ik wil hem morgen even doorsnijden, misschien dat een kleiner stuk makkelijker is. Maar droog ruikt hij sterker dan nat.
En het schuimt voor geen meter....
Hoe doen jullie dat met de zeep?
Hij ruikt onder de douche vrijwel niet, en ik vind zo`n blok zeep best onhandig. Ik wil hem morgen even doorsnijden, misschien dat een kleiner stuk makkelijker is. Maar droog ruikt hij sterker dan nat.
En het schuimt voor geen meter....
Hoe doen jullie dat met de zeep?