Blauwtje gelopen bij collega?

21-11-2019 07:48 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

2 weken geleden begon een collega die ik voorheen wel knap vond maar verder nooit sprak, ineens met me te praten. We hadden wel regelmatig oogcontact maar zochten elkaar nooit op. Hij leek altijd expres aan een ander tafeltje te zitten en keek vaak naar me, maar dat leek wat geïrriteerd en indringend te zijn. Ik zie hem 2 keer per week. De volgende dag stuurde hij vanuit het niets een kort appje, met een link naar een grappig artikel. We appten nog even verder. Het leek oprecht alsof hij wel geïnteresseerd was.
Die week erna praten we op werk weer even en kwam hij bij me zitten aan tafel. Het was een beetje ongemakkelijk want ik was wat zenuwachtig en wist niet wat ik moest zeggen. We zaten met een groepje en op een gegeven moment liep hij weer weg. Vervolgens stuurde ik hem savonds appje. Gewoon met een grapje en een vraag of hij ergens nog meer informatie over wilde sturen.
Dat was nu maandag, maar ik heb totaal geen reactie gehad.

Vrijdag zie ik hem weer en ik voel me ongemakkelijk. Trek ik er te zwaar aan of heb ik een soort blauwtje gelopen?
Alle reacties Link kopieren
Heh! Jammerr geen update, ik vond dit echt fantastisch! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven