Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Oh Jin, wat naar... Hopelijk komt er voor jou een mogelijkheid om nog afscheid te nemen, al is het bij de uitvaart...
4 jurkjes besteld... ben benieuwd...
quote:Jinny schreef op 13 april 2009 @ 20:36:

Oma ligt nu echt op sterven. Er wordt gewaakt en ik kan dus geen afscheid nemen en weet ook niet of ik wel naar de begrafenis kan .Och gossie. Valt er niks te regelen? Kan je kinders niet in auto stoppen en gewoon komen morgen? Misschien kan iemand je tegemoet reizen met trein en dan stuur overnemen onderweg??
Suze, jongste heeft helaas weer krupp dus die wil ik niet zomaar in de auto heisen (had ook weer koorts gisteren en hoest erg droog, ik ben met hem wat voorzichtiger), en man krijgt geen vrij voor het overlijden van mijn oma.
voor jou Jin...
Wat verdrietig Jinny sterkte van mij
Stressed is just desserts spelled backwards
ooh Jin, S ook weer naar? Zit niet mee hè?

Met schaduwkanten bedoelde ik het ver weg wonen....

Sterkte daar, ook met S.
Dank, ik merk dat het toch een heel akelig idee is dat oma nu ligt te sterven.
En de oppas heeft vanaf woensdag vier weken vrij voor tentamens (en mijn mamma zou volgende week komen oppassen, hopen dat ik van werk vrij kan krijgen).
He wijffie toch, wat ontzettend rot nou toch! Hele grote
Ik hoop dat er een oplossing komt dat je toch afscheid kan nemen.... wou dat ik iets voor je kon doen!
Groot nadeel van zover weg wonen zijn ook de teken, bah . Eerste teek is alweer verwijderd van oudste, brrr.
Bah, teken zijn vies. That reminds me dat ik de katten ook even een pipetje moet geven tegen vlooien en teken.

Nou, wij hebben 1 grote zandbak in de achtertuin. Nu moet ik vandaag gaan egaliseren en iemand vinden die morgen zoden kan leveren want het gaat vanaf donderdag weer regenen.
Jin, dikke
Bridge, geslaagd weekend gehad; zo mogen er nog meer komen deze zomer

Amaal, poes voelde zich waarschijnlijk beter omdat de medicatie werkte?

Mal, *proest* lekker ding heb je hier geplaatst.

Enka, hoe gaat het met je?
Katten zijn allebei boos op me nu vanwege het pipetje
Hi Mal, heb je een snoepje voor ze? Wat voor spul gebruik je? Wij hebben spray, Frontline. Ik dat dat niet meer goed beschermt. Sita heeft er ook een hekel aan, want ze word dan nat.

Hoe gaat het met Jonathan, goed geslapen vannacht?
Tijd voor koffie, limonade, fruithapje en dan lekker naar buiten
Frontline kun je niet meer gebruiken want de vlooien in

Nederland zijn resistent daartegen. Ik heb nu pipetjes gehaald van eigen merk Kruidvat. Ik had hier op het forum gelezen dat die erg goed waren. Kosten ook maar 5-6 euro voor 3 maand per poes.

Maar ja, ze zijn nu dus wel boos op me.

Star, kom eens even melden wat je allemaal hebt gekocht
Ik moet ze nu ook weer gaan ontwormen want ze drinken in de tuin uit het vogelbadje en ander 'vies' water. Tja, dat had ik eerder allemaal niet in de bovenwoning.
Goede tip. Ik ga, gezellige dag!
anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 14-04-2009 10:16
Reden: foutje
% gewijzigd
Jinster, beetje geslapen vannacht wijffie?

Hellow dames

Bye dames (zit op werk dus ben meteen weer weg)
Morgen,

Dank voor de felicitaties en Mal... wat een superplaatje!! Dat ontbrak nog aan de dag.

Jinny, wat naar..! Heb je haar in NL nog gezien eigenlijk? Was ze toen nog aanspreekbaar?

En jongste dus weer geveld.. Is hij erg ziek?

Sterkte!!

Bridges, hoe oud? Ehm...het schema is weg he. Daar stond mijn leeftijd in min een aantal jaren haha. Mijn profiel klopt ook niet. Zal ik je lekker laten gissen? Ach, wat maakt het ook uit! Ik zit nog 2 jaar verwijderd van de 4 zeg maar.

Is de bruiloft in E.? Dat is leuk he!

Amalia, gelukkig gaat het weer beter met je katje!

Komt Star 1 dezer dagen terug of nog niet?

Ik ga straks naar homeopaat. Die amandelen moeten slinken, ben benieuwd of het gaat lukken.

Ik vind CG trouwens best lastig in de omgang momenteel. Vorige week zag ik een Down kindje en ik herkende bepaald gedrag (o.a.clownesk etc.). Misschien kan ik via een Down forum wat meelezen voor tips.
quote:compu schreef op 14 april 2009 @ 10:56:

Ik vind CG trouwens best lastig in de omgang momenteel. .

wat doet ze dan? Jonathan is ook enorm aan het peuterpuberen op het moment, en constant huilen als hij zijn zin niet krijgt! Erg vermoeiend. Maar nu is hij op het KDV dus ze zoeken het daar maar even lekker uit met hem (ontaarde moeder) maar daar is ie weer poeslief natuurlijk.

Wanneer merken jullie dat een kindje niet meer hoeft te slapen overdag? Jonathan is bets moe tussen de middag en dan laat ik hem nu max anderhalf uur slapen, maar dan loopt hij dus wel 's avonds te spoken tot half 10 ofzo... Dus ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Heb nu op het KDV afgesproken dat als hij niet moe oogt, hij daar op mag blijven na het middageten.
Mal, ik maak CG wakker na een uur, is dat nog een idee?

Ik herken haar hierin. Er staan tips onder waar ik echt wat aan heb.

Het zal horen bij de licht verstandelijke handicap (dat uit de test naar voren kwam).

Waar ben jij momenteel mee bezig in je hoofd (als je wilt vertellen)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven