Napraattopic deel 122
maandag 2 december 2019 om 08:32
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 15 december 2019 om 17:04
Wat mij betreft dit ja.Lady*Voldemort schreef: ↑15-12-2019 17:02Natuurlijk. Maar ik heb nergens gelezen dat iemand hier vindt dat ze dat niet mag. Alleen dat sommigen het een opmerkelijke manier van beschouwen vinden en dat mag ook. Lijkt me.
En nogmaals, voor mij komt het uit mijn eigen ervaring. Dat mag dan toch ook gewoon gezegd worden?
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 15 december 2019 om 17:05
Ze is al weg
WW ik hoop dat je je bedenkt.
zondag 15 december 2019 om 17:07
nee hoor, ik heb teruggelezen. WW gaat weg omdat iemand die ernstig ziek is genormeerd wordt langs de lat van het napraatgroepje, terwijl die persoon enkel iets zegt over haar eigen proces. Ik wil van de kanker winnen in het topic van Solomio, die dat niet zo leuk vindt want het moet allemaal positivo zijn ofzo. Serieus? doe even normaal mensen
zondag 15 december 2019 om 17:08
S-Meds schreef: ↑15-12-2019 17:07nee hoor, ik heb teruggelezen. WW gaat weg omdat iemand die ernstig ziek is genormeerd wordt langs de lat van het napraatgroepje, terwijl die persoon enkel iets zegt over haar eigen proces. Ik wil van de kanker winnen in het topic van Solomio, die dat niet zo leuk vindt want het moet allemaal positivo zijn ofzo. Serieus? doe even normaal mensen
Welke lat? Er waren twee 'teams/kampen' helemaal niet 1 mening, maar meedere.
zondag 15 december 2019 om 17:11
En ik zeg iets over mijn eigen proces, over hoe ik het ervaren heb, terwijl ik echt bezig was weer beter te worden.S-Meds schreef: ↑15-12-2019 17:07nee hoor, ik heb teruggelezen. WW gaat weg omdat iemand die ernstig ziek is genormeerd wordt langs de lat van het napraatgroepje, terwijl die persoon enkel iets zegt over haar eigen proces. Ik wil van de kanker winnen in het topic van Solomio, die dat niet zo leuk vindt want het moet allemaal positivo zijn ofzo. Serieus? doe even normaal mensen
Dat is toch gewoon normaal?
zondag 15 december 2019 om 17:12
Dan lees je echt niet goed.S-Meds schreef: ↑15-12-2019 17:07nee hoor, ik heb teruggelezen. WW gaat weg omdat iemand die ernstig ziek is genormeerd wordt langs de lat van het napraatgroepje, terwijl die persoon enkel iets zegt over haar eigen proces. Ik wil van de kanker winnen in het topic van Solomio, die dat niet zo leuk vindt want het moet allemaal positivo zijn ofzo. Serieus? doe even normaal mensen
zondag 15 december 2019 om 17:12
ik vind het anders heel ongepast om zo te reageren op eigen ervaringen van oa Oudebaas en Grobje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 15 december 2019 om 17:13
zondag 15 december 2019 om 17:13
ik vind het best, maar wat zou jij ervan vinden als je tijdens je ziekte op een forum schrijft dat je hoopt dat je het in 2020 van de kanker wint en dat je vervolgens over de tong gaat om dat de topic opener dat liever niet in haar topic heeft. En dat nick1 nick2 en nick3 haar daarop van harte bijvallen? Please.Grobbekuiken_ schreef: ↑15-12-2019 17:11En ik zeg iets over mijn eigen proces, over hoe ik het ervaren heb, terwijl ik echt bezig was weer beter te worden.
Dat is toch gewoon normaal?
zondag 15 december 2019 om 17:15
S-Meds schreef: ↑15-12-2019 17:07nee hoor, ik heb teruggelezen. WW gaat weg omdat iemand die ernstig ziek is genormeerd wordt langs de lat van het napraatgroepje, terwijl die persoon enkel iets zegt over haar eigen proces. Ik wil van de kanker winnen in het topic van Solomio, die dat niet zo leuk vindt want het moet allemaal positivo zijn ofzo. Serieus? doe even normaal mensen
JIj maakt er veel meer van dan het is. Het topic is niet van Solomio, zij maakt er alleen een opmerking over, dat de luchtigheid weg is nu een forummer heeft gezegd dat ze de kanker gaat aanvallen. Waarna 'het napraatgroepje' (waar in de ogen van mij en ik denk van vele anderen jij en WW allebei ook toe behoren) verschilt van mening over dingen zeggen als je moet vechten tegen kanker of je moet positief blijven.
zondag 15 december 2019 om 17:16
S-Meds schreef: ↑15-12-2019 17:13ik vind het best, maar wat zou jij ervan vinden als je tijdens je ziekte op een forum schrijft dat je hoopt dat je het in 2020 van de kanker wint en dat je vervolgens over de tong gaat om dat de topic opener dat liever niet in haar topic heeft. En dat nick1 nick2 en nick3 haar daarop van harte bijvallen? Please.
Solo is de TO niet hoor.
zondag 15 december 2019 om 17:16
ik heb er geen mening over, elke patient heeft zijn eigen proces en taal. ik heb er moeite mee dat je hier een discussie moet gaan voeren wat er wel of niet gezegd mag worden.Marana schreef: ↑15-12-2019 17:15JIj maakt er veel meer van dan het is. Het topic is niet van Solomio, zij maakt er alleen een opmerking over, dat de luchtigheid weg is nu een forummer heeft gezegd dat ze de kanker gaat aanvallen. Waarna 'het napraatgroepje' (waar in de ogen van mij en ik denk van vele anderen jij en WW allebei ook toe behoren) verschilt van mening over dingen zeggen als je moet vechten tegen kanker of je moet positief blijven.
zondag 15 december 2019 om 17:18
En dat ook. Er spraken hier gewoon ervaringsdeskundigen mee, het ging op een normale toon, en ik heb volgens mij niemand gelezen die riep dat die kanker-aanvallen-opmerking absoluut niet door een kankerpatiënt zelf gemaakt zou mogen worden.
De meesten denken er qua gepastheid in een topic vooral over als 'lastig om daarna weer iets luchtigs te posten, maar wel begrijpelijk dat het voor die forummer iets belangrijks is'.
zondag 15 december 2019 om 17:18
Dat laatste heb ik niet meegekregen want niet gelezen daar. Ben ik met je eens, dat was niet nodig nee.S-Meds schreef: ↑15-12-2019 17:13ik vind het best, maar wat zou jij ervan vinden als je tijdens je ziekte op een forum schrijft dat je hoopt dat je het in 2020 van de kanker wint en dat je vervolgens over de tong gaat om dat de topic opener dat liever niet in haar topic heeft. En dat nick1 nick2 en nick3 haar daarop van harte bijvallen? Please.
Ik reageerde op wat er hier gebeurde.