Napraattopic deel 122

02-12-2019 08:32 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Niq schreef:
15-12-2019 18:36
Dan doe je het nooit fout?
Dat is vaak niet de meest eenvoudige positie 😉
S-Meds schreef:
15-12-2019 18:50
je mag overal over praten, dat was het punt niet, punt was dat iemand die kwetsbaar is langs de meetlat wordt gelegd.

Nou sorry hoor, ik deed mee aan het gesprek maar ik heb niemand langs de meetlat zien liggen.
S-Meds schreef:
15-12-2019 18:29
en wtf is dit voor idioot gedrag om iemand die het niet met je eens is te bestempelen als zure sloot, in de war of vragen of ze een lolly wil?
ook wel grappig om te zien dat Nouschi de enige is die hier op reageert. Is de druk van napraat zo groot?
herfstappeltaart schreef:
15-12-2019 18:52
Nou sorry hoor, ik deed mee aan het gesprek maar ik heb niemand langs de meetlat zien liggen.
ik zal het even naar boven halen voor je
Malinois schreef:
15-12-2019 18:50
Ik vind ‘niet doodgaan aan kanjer’ echt een extreem goed voornemen eigenlijk.

Ik ook!
S-Meds schreef:
15-12-2019 18:53
ook wel grappig om te zien dat Nouschi de enige is die hier op reageert. Is de druk van napraat zo groot?
Tuurlijk.
Ze zijn allemaal bang van me.
Logisch
Solomio schreef:
15-12-2019 08:44
*waarschuwing: zure post

Waarom kan er nou nooit eens een topic een beetje luchtig blijven.
Topic over goede voornemens.
meetlat
rosanna08 schreef:
15-12-2019 18:37
die waren er ook niet, maar zijn inmiddels wel gecreëerd
Door wie precies, wil je suggereren?
S-Meds schreef:
15-12-2019 18:55
meetlat

Ik zie dat anders. Solo vindt het jammer dat er op dat topic een zwaar onderwerp voorbij komt. Dat is toch geen "langs de meetlat leggen" van de betreffende forumster?
Amaqanda schreef:
Tuurlijk.
Ze zijn allemaal bang van me.
Logisch
jij bent zo aan de beurt ik ben even de meetlatposts aan het ophalen voor iedereen die nu doet alsof het maar gewoon een gesprekje was over kanker in plaats van een keihard oordeel over een vrouw die iets zegt over haar eigen ziekte
15-12-2019 18:54
Ik ook!
Nou ja kanker dan ipv kanjer :)

Typefoutje
S-Meds schreef:
meetlat
Maar wat is daar mis mee? Solo schrijft dat ze dat jammer vindt. Meer niet. En ze schrijft het hier en dus niet in het topic zelf. En ze zegt niets over die forummer.
doornroosje9 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 18:59
2.03% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
15-12-2019 09:33
Goede voornemens gaan wat mij betreft over dingen die je zelf kunt veranderen.
meetlat
S-Meds schreef:
15-12-2019 18:53
:'(
S-Meds schreef:
15-12-2019 18:57
jij bent zo aan de beurt ik ben even de meetlatposts aan het ophalen voor iedereen die nu doet alsof het maar gewoon een gesprekje was over kanker in plaats van een keihard oordeel over een vrouw die iets zegt over haar eigen ziekte

Joh ik zou dat niet eens durven. Geen grapje.
Serieus het ging niet over die forumster. Het was gewoon een uitwisseling van meningen over bepaalde benamingen van omgaan met de ziekte.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 19:00
16.39% gewijzigd
15-12-2019 18:56
Ik zie dat anders. Solo vindt het jammer dat er op dat topic een zwaar onderwerp voorbij komt. Dat is toch geen "langs de meetlat leggen" van de betreffende forumster?
En ik vond vanochtend vroeg nog dat het bij alle kerst onderwerpen zo uit de hand liep zei ik nog tegen solo
Zo bedoelde ze dat volgens mij.
Dit dus.
Life is short. Eat dessert first.
S-Meds schreef:
15-12-2019 18:54
ik zal het even naar boven halen voor je
Ik ben benieuwd. Volgens mij lees je dingen die er niet staan.
Solomio schreef:
15-12-2019 10:42
Nou ja, dit dus.
En dat vind ik dus soms jammer.
Want bij elk luchtig onderwerp is er wel iemand voor wie dat op dat moment niet zo luchtig is en hoppa, weg luchtig topic.
meetlat
Solomio schreef:
15-12-2019 10:42
Nou ja, dit dus.
En dat vind ik dus soms jammer.
Want bij elk luchtig onderwerp is er wel iemand voor wie dat op dat moment niet zo luchtig is en hoppa, weg luchtig topic.
meetlat
Maar ga vooral door met je meetlat! Ik steun je, onvoorwaardelijk.
de meetlat van solomio was, vrij vertaald

jammer dat deze mevrouw met ideeen over kanker het topic kwam verpesten want iedereen weet best dat genezen van kanker geen goed voornemen kan zijn en hey kunnen we het een beetje luchtig houden jongens.
yette schreef:
15-12-2019 18:59
Ik ben benieuwd. Volgens mij lees je dingen die er niet staan.
Meds heeft zo’n andersom dag. Béétje discussiëren, beetje uitlokken. Het zal het weer wel zijn. Volgende week kan dezelfde discussie zijn en kan ze een compleet tegengesteld standpunt verdedigen. Gewoon voor de sport denk ik
coolpack2 schreef:
Door wie precies, wil je suggereren?
ik suggereer helemaal niks, dit is wat ik zie gebeuren. oa door de opmerkingen van Meds
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
doornroosje9 schreef:
15-12-2019 18:58
Maar wat is daar mis mee? Solo schrijft dat ze dat jammer vindt. Meer niet. En ze schrijft het hier en dus niet in het topic zelf. En ze zegt niets over die forummer.
daar vind ik heel veel mis mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven