UD juni 2020
zondag 29 september 2019 om 12:47
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Babyboom31
Shoezzi
Galleta
_melon
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Naam | Leeftijd | Kindje | UD | J/M | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
livingontheedge | 32/36 | 2e | 3 juni | ||
groenecomputermuis | 26/29 | 1e | 3 juni | ||
Kikikip | 25/26 | 1e | 3 juni | ||
Minimousee | 24/29 | 1e | 3 juni | ||
kaartje1 | 28/28 | 2e | 3 juni | ||
Wollenbol | 30/36 | 1e | 5 juni | Buitenland | |
Hardloopstudentje | 26/28 | 1e | 6 juni | ? | |
Mihoen62 | 28/28 | 2e | 6 juni | ||
Sneeuwwitje | 26/27 | 1e | 7 juni | ||
whattodo97 | 22/33 | 1+2e | 7 juni | Tweeling | |
hollandaise | 37/32 | 3e | 8 juni | Buitenland | |
Sunflower23 | 28/29 | 1e | 11 juni | ? | |
Popj | 34/? | 2e | 12 juni | ? | |
Grrrlstar | 31/32 | 2e | 13 juni | ||
Rome90 | 29/28 | 1e | 16 juni | ? | |
Springmommy | 35/41 | 3e | 19 juni | ||
Poezels | 34/42 | 2e | 18 juni | Buitenland | |
Lamaa | 31/36 | 2e | 19 juni | ||
Toekanneria | 26/31 | 1e | 19 juni | ? | |
m-april | 26/28 | 3e | 27 juni |
Babyboom31

Shoezzi

Galleta

_melon

anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
zaterdag 14 december 2019 om 21:15
maandag 16 december 2019 om 09:35
Mihoen Ja ik voel me gelukkig verder wel goed! Had jij de verloskundige nou nog gesproken over je buikpijn?
Kaartje1 Ik zit nu ook op 15 weken en ik voel me minder moe maar ik slaap nog steeds wel graag 9 uur per nacht. Maar ik val niet meer op de bank in slaap na een dag werken zoals in maand 2 en 3.
Ik maak ook buikfoto’s, maar de laatste is alweer even geleden dus ik moet er gauw weer één maken.
Mijn baarmoeder lijkt soms ook aangespannen te zijn, inderdaad vaak ’s ochtends.
Ik heb tot nu toe alleen nog een positiebroek en BH gekocht, draag je dan ook al shirtjes/truien? Want ik heb het gevoel dat die nu bij mij nog weken super los zullen zitten (en dus niet mooi).
Rome en Popj Gefeliciteerd met de goede uitslag!
Livingontheedge Gefeliciteerd! Een jongetje wat leuk!
LamaaIk voel me ook niet bepaald sexy want heb nu nog het gevoel dat ik er gewoon wat dikker uitzie dan normaal en niet persé zwanger, maar mijn man zei afgelopen weekend dat hij me nu mooier vindt dan ooit.
Wel heel lief.
Kaartje en Minimousee Wij hebben alledrie vandaag een pretecho voor het geslacht zag ik, ik vind het ZO spannend!! Jullie ook heel veel plezier straks!!
Kaartje1 Ik zit nu ook op 15 weken en ik voel me minder moe maar ik slaap nog steeds wel graag 9 uur per nacht. Maar ik val niet meer op de bank in slaap na een dag werken zoals in maand 2 en 3.
Ik maak ook buikfoto’s, maar de laatste is alweer even geleden dus ik moet er gauw weer één maken.
Mijn baarmoeder lijkt soms ook aangespannen te zijn, inderdaad vaak ’s ochtends.
Ik heb tot nu toe alleen nog een positiebroek en BH gekocht, draag je dan ook al shirtjes/truien? Want ik heb het gevoel dat die nu bij mij nog weken super los zullen zitten (en dus niet mooi).
Rome en Popj Gefeliciteerd met de goede uitslag!
Livingontheedge Gefeliciteerd! Een jongetje wat leuk!
LamaaIk voel me ook niet bepaald sexy want heb nu nog het gevoel dat ik er gewoon wat dikker uitzie dan normaal en niet persé zwanger, maar mijn man zei afgelopen weekend dat hij me nu mooier vindt dan ooit.

Kaartje en Minimousee Wij hebben alledrie vandaag een pretecho voor het geslacht zag ik, ik vind het ZO spannend!! Jullie ook heel veel plezier straks!!
anoniem_389565 wijzigde dit bericht op 16-12-2019 09:36
Reden: typfout
Reden: typfout
0.04% gewijzigd
maandag 16 december 2019 om 10:15
Wat leuk dat jullie alledrie een echo hebben. Veel plezier!
Sneeuwwitje, ik heb haar niet meer gebeld, want had er de laatste tijd eigenlijk ook geen last van. Tijdens die buikgriep de afgelopen dagen daarentegen deed het wel weer heel zeer, dus misschien vraag ik het donderdag wel eens tijdens mijn afspraak. Wat fijn trouwens dat je niet meer zo vreselijk moe bent.
En ik voel me ook vooral dikker dan anders, vind kleding echt allemaal niet Mooi zitten.
Ik ben nog steeds niet klaar met die griep, erg vervelend. Duurt lang zeg..
Sneeuwwitje, ik heb haar niet meer gebeld, want had er de laatste tijd eigenlijk ook geen last van. Tijdens die buikgriep de afgelopen dagen daarentegen deed het wel weer heel zeer, dus misschien vraag ik het donderdag wel eens tijdens mijn afspraak. Wat fijn trouwens dat je niet meer zo vreselijk moe bent.
En ik voel me ook vooral dikker dan anders, vind kleding echt allemaal niet Mooi zitten.
Ik ben nog steeds niet klaar met die griep, erg vervelend. Duurt lang zeg..
maandag 16 december 2019 om 11:30
maandag 16 december 2019 om 14:24
Sneeuwwitje1993 schreef: ↑16-12-2019 11:30Minimousee Ah oké! Nog één nachtje slapen dus voor jullie.
Ja ik zal het laten weten! Ik zat nog te denken, best grappig dat 20 vrouwen die ik nog nooit gezien heb allemaal super spannende dingen eerder weten dan m'n familie en vrienden haha.
Oe spannend die echo hè? Wij mogen 16:15! Ik ben nu zo benieuwd. Ik heb niet echt een voorgevoel mee we zullen zien.
@minimouse succes moet nog even wachten.
@positie kleding. Hier ook al shirtjes. Wel eerst gepast. Niet alles staat al mooi. Maar er zijn echt dingen bij die beter staan dan mijn gewone kleding. Ik voel mij er prettiger in!
maandag 16 december 2019 om 14:54
Ik wil in januari beginnen. Mom in balance heb ik bij de eerste twee wel gedaan maar ik vind het zo koud nu, ik heb helemaal geen zin om naar buiten te gaanLivingontheedge schreef: ↑13-12-2019 21:44Al iemand met yoga of mom in balance begonnen?? Ik ga morgen naar een lesje zwangerschapsyoga met een vriendin

haha neeeeeee vreselijk. ik ben ook vrij kort en ik zag er aan het eind van mijn vorige zwangerschap echt uit als een skippybal op pootjes.
hier staat de teller nog steeds op -5 kg, maar die buik word wel steeds lastiger te verhullen. we hadden van het weekend bezoek en dat waren niet de eerste mensen tegen wie ik het wilde zeggen, wel lastig!
ik draag nog wel mijn normale kleren, als het koud is heb ik toch meestal een warme maillot aan en jurkjes/rokjes rekken allemaal wel wat beter dan een broek. toch binnenkort maar eens kijken wat er allemaal nog in de kelder ligt aan positiekleding... vooral zomerkleren ben ik bang.
pfff ik word al moe als ik het lees! mijn jongste vind 6 uur al uitslapen dus ik lig er eigenlijk altijd tussen 9 en 10 wel in. als er eens 's avonds wat is ga ik zo vroeg mogelijk erheen (als tenminste een van de twee kleine draken slaapt) en ook zo vroeg mogelijk weer weg. ik geloof dat ik het liefste een winterslaap zou houden

en beterschap!
maandag 16 december 2019 om 17:11
maandag 16 december 2019 om 17:17
Oh wat leuk! Wat een kleine deugniet.

Hier nog een weekje wachten op de pretecho.. ben zoooo benieuwd

maandag 16 december 2019 om 19:39
Als deze net zo ondeugend word als haar grote zus hebben we een probleem vrees ik.Livingontheedge schreef: ↑16-12-2019 17:32Leuk kaartje!! Jullie hebben al een dochtertje ook toch?? Nou deze is nu al ondeugend![]()
@voorgevoel. Ik dacht eerst een jongentje dus moet ook wel even wennen.
We gaan wel uit van een meisje nu. Maar houden en kleine slag om de arm. Ik vind die extra bevestiging met de 20 weken echo wel fijn straks.
@sneeuwitje al nieuws.
maandag 16 december 2019 om 21:21
Leuk!!! Nog iemand voor team blueSneeuwwitje1993 schreef: ↑16-12-2019 20:36Wij hebben net de echo gehad, en we krijgen een jongetje!!![]()

dinsdag 17 december 2019 om 07:08
Kaartje Super leuk, twee dames!
Mihoen Ik had een voorgevoel dat het een meisje was. We hadden ook al een meisjesnaam dus daar kon ik me al echt een voorstelling van maken. Maar het was echt heel snel heel duidelijk te zien dat het een jongetje is haha. Moet zeggen dat ik toch best een beetje moet wennen dat het ineens anders is! (Net als jij Kaartje) M'n man was meteen helemaal in de wolken en dat vind ik echt heel leuk om te zien.
Jongensnamen lukte echt voor geen meter dus hadden we even op pauze gezet. Nu toch maar aan de slag! We vinden het zo moeilijk!
Veel plezier vandaag Minimousee!
Mihoen Ik had een voorgevoel dat het een meisje was. We hadden ook al een meisjesnaam dus daar kon ik me al echt een voorstelling van maken. Maar het was echt heel snel heel duidelijk te zien dat het een jongetje is haha. Moet zeggen dat ik toch best een beetje moet wennen dat het ineens anders is! (Net als jij Kaartje) M'n man was meteen helemaal in de wolken en dat vind ik echt heel leuk om te zien.
Jongensnamen lukte echt voor geen meter dus hadden we even op pauze gezet. Nu toch maar aan de slag! We vinden het zo moeilijk!
Veel plezier vandaag Minimousee!