UD juni 2020

29-09-2019 12:47 1429 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020

NaamLeeftijdKindjeUDJ/MBijzonderheden
livingontheedge32/362e3 juni💙
groenecomputermuis26/291e3 juni💗
Kikikip25/261e3 juni💗
Minimousee24/291e3 juni💙
kaartje128/282e3 juni💗
Wollenbol30/361e5 juni💗 Buitenland
Hardloopstudentje26/281e6 juni?
Mihoen6228/282e6 juni💙
Sneeuwwitje26/271e7 juni💙
whattodo9722/331+2e7 juni💗💗Tweeling
hollandaise37/323e8 juni🤍Buitenland
Sunflower2328/291e11 juni?
Popj34/?2e12 juni?
Grrrlstar31/322e13 juni💗
Rome9029/281e16 juni?
Springmommy35/413e19 juni💗
Poezels34/422e18 juni💗Buitenland
Lamaa31/362e19 juni🤍
Toekanneria26/311e19 juni?
m-april26/283e27 juni💗

Babyboom31 :redrose:
Shoezzi :redrose:
Galleta :redrose:
_melon :redrose:
anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
Kaartje1, dat was me plan vorige week. Tot ik er achter kwam dat in geen 1 winkel hier positie kleding verkocht...
Nu maar een keertje online gaan rondsnuffelen. :HA:
minimousee wijzigde dit bericht op 14-12-2019 21:15
Reden: Typfout.
0.30% gewijzigd
Mihoen Ja ik voel me gelukkig verder wel goed! Had jij de verloskundige nou nog gesproken over je buikpijn?

Kaartje1 Ik zit nu ook op 15 weken en ik voel me minder moe maar ik slaap nog steeds wel graag 9 uur per nacht. Maar ik val niet meer op de bank in slaap na een dag werken zoals in maand 2 en 3.
Ik maak ook buikfoto’s, maar de laatste is alweer even geleden dus ik moet er gauw weer één maken.
Mijn baarmoeder lijkt soms ook aangespannen te zijn, inderdaad vaak ’s ochtends.
Ik heb tot nu toe alleen nog een positiebroek en BH gekocht, draag je dan ook al shirtjes/truien? Want ik heb het gevoel dat die nu bij mij nog weken super los zullen zitten (en dus niet mooi).

Rome en Popj Gefeliciteerd met de goede uitslag!

Livingontheedge Gefeliciteerd! Een jongetje wat leuk!

LamaaIk voel me ook niet bepaald sexy want heb nu nog het gevoel dat ik er gewoon wat dikker uitzie dan normaal en niet persé zwanger, maar mijn man zei afgelopen weekend dat hij me nu mooier vindt dan ooit. :flirting: Wel heel lief.

Kaartje en Minimousee Wij hebben alledrie vandaag een pretecho voor het geslacht zag ik, ik vind het ZO spannend!! Jullie ook heel veel plezier straks!!
anoniem_389565 wijzigde dit bericht op 16-12-2019 09:36
Reden: typfout
0.04% gewijzigd
Wat leuk dat jullie alledrie een echo hebben. Veel plezier!

Sneeuwwitje, ik heb haar niet meer gebeld, want had er de laatste tijd eigenlijk ook geen last van. Tijdens die buikgriep de afgelopen dagen daarentegen deed het wel weer heel zeer, dus misschien vraag ik het donderdag wel eens tijdens mijn afspraak. Wat fijn trouwens dat je niet meer zo vreselijk moe bent.

En ik voel me ook vooral dikker dan anders, vind kleding echt allemaal niet Mooi zitten.

Ik ben nog steeds niet klaar met die griep, erg vervelend. Duurt lang zeg..
Sneeuwwitje1993, Ik heb het morgen avond pas. Het was verplaatst.
Maar dat maakt het natuurlijk niet minder spannend!
Laat je weten wat het word? :popcorn:
Minimousee Ah oké! Nog één nachtje slapen dus voor jullie.
Ja ik zal het laten weten! Ik zat nog te denken, best grappig dat 20 vrouwen die ik nog nooit gezien heb allemaal super spannende dingen eerder weten dan m'n familie en vrienden haha.
Succes meiden met de echo! 💕💙
Dankjewel lamaa :hug:
Sneeuwwitje1993 schreef:
16-12-2019 11:30
Minimousee Ah oké! Nog één nachtje slapen dus voor jullie.
Ja ik zal het laten weten! Ik zat nog te denken, best grappig dat 20 vrouwen die ik nog nooit gezien heb allemaal super spannende dingen eerder weten dan m'n familie en vrienden haha.

Oe spannend die echo hè? Wij mogen 16:15! Ik ben nu zo benieuwd. Ik heb niet echt een voorgevoel mee we zullen zien.

@minimouse succes moet nog even wachten.

@positie kleding. Hier ook al shirtjes. Wel eerst gepast. Niet alles staat al mooi. Maar er zijn echt dingen bij die beter staan dan mijn gewone kleding. Ik voel mij er prettiger in!
Veel plezier voor degenen die vandaag en morgen een pret echo hebben!
Livingontheedge schreef:
13-12-2019 21:44
Al iemand met yoga of mom in balance begonnen?? Ik ga morgen naar een lesje zwangerschapsyoga met een vriendin
Ik wil in januari beginnen. Mom in balance heb ik bij de eerste twee wel gedaan maar ik vind het zo koud nu, ik heb helemaal geen zin om naar buiten te gaan :A:

Lamaa schreef:
13-12-2019 22:20
Sommige vrouwen voelen zichzelf prachtig en super sexy als ze zwanger zijn. Nou, ik heb dat niet. 😅 jullie wel??
haha neeeeeee vreselijk. ik ben ook vrij kort en ik zag er aan het eind van mijn vorige zwangerschap echt uit als een skippybal op pootjes.
hier staat de teller nog steeds op -5 kg, maar die buik word wel steeds lastiger te verhullen. we hadden van het weekend bezoek en dat waren niet de eerste mensen tegen wie ik het wilde zeggen, wel lastig!
ik draag nog wel mijn normale kleren, als het koud is heb ik toch meestal een warme maillot aan en jurkjes/rokjes rekken allemaal wel wat beter dan een broek. toch binnenkort maar eens kijken wat er allemaal nog in de kelder ligt aan positiekleding... vooral zomerkleren ben ik bang.

Mihoen62 schreef:
14-12-2019 21:03
Hoe gaat het met jullie, als jullie feestjes hebben? Wij hadden gisteravond een feestje en lagen rond 1 uur in bed, maar ik ben de hele dag al bekaf (ik denk niet dat dat aan ziek zijn ligt).
pfff ik word al moe als ik het lees! mijn jongste vind 6 uur al uitslapen dus ik lig er eigenlijk altijd tussen 9 en 10 wel in. als er eens 's avonds wat is ga ik zo vroeg mogelijk erheen (als tenminste een van de twee kleine draken slaapt) en ook zo vroeg mogelijk weer weg. ik geloof dat ik het liefste een winterslaap zou houden ;-)
en beterschap!
Kaartje1, oh veel plezier straks! Ik ben heel benieuwd naar het geslacht.

Sneeuwwitje1993, ja apart he dat eigenlijk 'vreemde' mensen hier op viva het nog eerder te horen krijgen van ons dan bekenden/familie,haha. :p:
Als het goed is verwachten wij nog een meisje. Maar voor 98% zeker. Het was lastig te zien. Kleine hield zijn hand voor het geslacht. Dus bij 20 weken echo een extra check op het geslacht.
Maar voor nu toch een meisje!
Misschien had ik een voorgevoel dat de geslachts bepalende echo niet helemaal goed zou verlopen. Want zoals eerder geschreven hebben we niemand verteld dat we deze doen. Nu vind ik dit wel heel fijn. Even wachten op die extra check met de 20 weken echo.
kaartje1 schreef:
16-12-2019 16:48
Als het goed is verwachten wij nog een meisje. Maar voor 98% zeker. Het was lastig te zien. Kleine hield zijn hand voor het geslacht. Dus bij 20 weken echo een extra check op het geslacht.
Maar voor nu toch een meisje!
Oh wat leuk! Wat een kleine deugniet. :D

Hier nog een weekje wachten op de pretecho.. ben zoooo benieuwd :D
Kaartje1, oh wat leuk! Gefeliciteerd.
Soms zegt een geslachtsbepaling niks, ik ken een stel die met 20 weken hoorde dat ze een meisje kregen.
Met 30 weken bleek het toch ineens een jongen te zijn..... Oeps O_O
M-april ja ik was opeens zo zenuwachtig. Toch wel heel benieuwd.
Je maakt het wel spannend Kaartje! Had je een voorgevoel? Durf je er nog niet van uit te gaan?

Hollandaisesaus, dat is mooi op tijd. Wij sliepen in een hotel, dus konden in theorie wel uitslapen. Maar dat kan ik dus niet meer🤣
Leuk kaartje!! Jullie hebben al een dochtertje ook toch?? Nou deze is nu al ondeugend :puh:
Livingontheedge schreef:
16-12-2019 17:32
Leuk kaartje!! Jullie hebben al een dochtertje ook toch?? Nou deze is nu al ondeugend :puh:
Als deze net zo ondeugend word als haar grote zus hebben we een probleem vrees ik.

@voorgevoel. Ik dacht eerst een jongentje dus moet ook wel even wennen.

We gaan wel uit van een meisje nu. Maar houden en kleine slag om de arm. Ik vind die extra bevestiging met de 20 weken echo wel fijn straks.

@sneeuwitje al nieuws.
Wij hebben net de echo gehad, en we krijgen een jongetje!! :cheer:
anoniem_389565 wijzigde dit bericht op 16-12-2019 20:36
Reden: typfout
0.74% gewijzigd
Sneeuwwitje1993, oh wat leuk gefeliciteerd!
Sneeuwwitje1993 schreef:
16-12-2019 20:36
Wij hebben net de echo gehad, en we krijgen een jongetje!! :cheer:
Leuk!!! Nog iemand voor team blue ;-)
Ja leuk sneeuwitje!
Ja, kaartje. Ik zou ook even moeten wennen dan. Hopelijk klopt het gewoon bij de 20 wekenecho.

Sneeuwwitje, wat leuk! Bij jou ook: had je een voorgevoel en klopte dat?
Kaartje Super leuk, twee dames!

Mihoen Ik had een voorgevoel dat het een meisje was. We hadden ook al een meisjesnaam dus daar kon ik me al echt een voorstelling van maken. Maar het was echt heel snel heel duidelijk te zien dat het een jongetje is haha. Moet zeggen dat ik toch best een beetje moet wennen dat het ineens anders is! (Net als jij Kaartje) M'n man was meteen helemaal in de wolken en dat vind ik echt heel leuk om te zien.

Jongensnamen lukte echt voor geen meter dus hadden we even op pauze gezet. Nu toch maar aan de slag! We vinden het zo moeilijk!

Veel plezier vandaag Minimousee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven