UD juni 2020

29-09-2019 12:47 1429 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020

NaamLeeftijdKindjeUDJ/MBijzonderheden
livingontheedge32/362e3 juni💙
groenecomputermuis26/291e3 juni💗
Kikikip25/261e3 juni💗
Minimousee24/291e3 juni💙
kaartje128/282e3 juni💗
Wollenbol30/361e5 juni💗 Buitenland
Hardloopstudentje26/281e6 juni?
Mihoen6228/282e6 juni💙
Sneeuwwitje26/271e7 juni💙
whattodo9722/331+2e7 juni💗💗Tweeling
hollandaise37/323e8 juni🤍Buitenland
Sunflower2328/291e11 juni?
Popj34/?2e12 juni?
Grrrlstar31/322e13 juni💗
Rome9029/281e16 juni?
Springmommy35/413e19 juni💗
Poezels34/422e18 juni💗Buitenland
Lamaa31/362e19 juni🤍
Toekanneria26/311e19 juni?
m-april26/283e27 juni💗

Babyboom31 :redrose:
Shoezzi :redrose:
Galleta :redrose:
_melon :redrose:
anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
Ja zo voelt het bij mij ook meer, mihoen. Word er echt superonzeker van!
Ik vind het ook echt heel vervelend. Bij het minste of geringste wat ik doe , doet alles zeer. Dus misschien bel ik morgen de verloskundige nog wel eens, kijken of zij nog iets weet. Als ik wat hoor zal ik het even laten weten.
Zou ook zeker bellen! Daar zijn de vk’s voor. Beter een keer te veel dan te weinig gebeld toch?
Bandenpijn is toch meer het gevoel van spierpijn? Hoe jullie het omschrijven lijkt t meer van binnenuit te komen... maargoed ik ben geen vk natuurlijk ;-)
@mihoen wat vervelend. Had de verloskundige nog een idee?

@geslacht baby. Ik ben nu toch wel heel benieuwd wat we krijgen. Jullie een voorkeur. Wij hebben een meisje. Een jongentje zou ik wel heel leuk vinden. Maar een meisje natuurlijk ook.

Hier gaat het eigenlijk wel goed. Inmiddels 15 weken en het lijkt dat ik steeds meer in de goeie weken van de zwangerschap terecht kom. Alleen nog steeds heel moe. Misschien dat lage bloeddruk mee speelt. Die was 98/58?
Meer mensen nog steeds zo moe.

Bandenpijn had ik bij de eerste wel heel erg. Maar nu bij de tweede valt het heel erg mee. Misschien is alles de vorige keer heel goed opgerekt?

Mijn buik begint hier ook te groeien. Maken jullie buik foto's? Ik wel. Ik zie wel echt verschil met 2 weken terug. Met kleren aan zie je nog weinig.
Kaartje1, Hier geen vermoeidheid meer gelukkig ik heb dat vooral gehad tussen de 5 en 11 weken.
Buikfotos maak ik ook, maar dan wel met 'blote buik' kwestie van je shirt iets omhoog rollen. Anders zie je idd weinig.
@minimouse hier ook met shirt omhoog ander zie je idd weinig. Fijn dat je niet meer zo moe bent.
Jeeej een goede uitslag van de NIPT binnen :)

Hoe is het met de buikpijn meiden? Had je de verloskundige nog gebeld Mihoen?

Zonder kleding zie je het bij mij ook wel hoor! Ik word wat ronder en minder gespierd :daisy:. Dit weekend maar weer een foto maken. Dat heb ik vanaf week 6 niet meer gedaan.

Qua geslacht: geen voorkeur maar ben wel heeeeel benieuwd.
Ik had een erg drukke En chaotische dag op het werk, dus dat lukte echt niet. Vandaag gaat het dan opeens ook wel weer goed, dus dan twijfel ik toch weer. Moet volgende week sowieso heen, dus kan het dan ook vragen.

Kaartje, dat is best wel een lage bloeddruk. Heb je er verder geen last van?

Ik maak geen buikfotos , maar groei behoorlijk. Je kunt het al goed zien, dat vind ik niet fijn.

Wij hebben een jongentje en man zou het liefst een meisje willen. Heel stiekem ga ik daar ook wel een beetje van uit, maar volgende week vrijdag horen we het. Doen er nog meer mensen echo met 16 weken?
Kaartje1 ja idd, heerlijk.
Ik begin nu wat meer last te krijgen van vooral mijn linker heup.
Zodra ik na15min opsta ben ik zo stijf als een hark, en dan maakt het niet eens uit of ik op de bank heb gezeten of op een stoel. Heb het al sinds zondag grr. O_O
Gelukkig dat iedereen zich wat beter begint te voelen. Hier nog steeds wel wat vermoeidheid, lig vaak nog rond 9 uur in bed.
Wij krijgen een jongetje :cheer:
Gisterenavond pretecho gehad. Het duurde even voor hij het liet zien, maar uiteindelijk toch echt een piemeltje in beeld :lol:
wat leuk, livingontheedge! had je een voorgevoel, of helemaal niet?
@livingontheege ja wat leuk!! Is jullie eerste een meisje of jongentje?

@hier ook met 16 weken een pretecho. A.s. maandag. Wij houden alleen voor de buitenwereld het geslacht geheim tot na de 20 weken echo. Wij hebben van dichtbij 2x mee gemaakt dat bij 16 weken werd gezegd het 1 ene geslacht en bij de 20 weken echo was het toch het andere geslacht. Kans is klein natuurlijk. En we vinden het ook wel een leuk geheimpje van ons tweeën voor een paar weekjes. Hier kom ik maandag het geslacht wel melden hoor.

@bloeddruk ook klachten qua duizeligheid. Dus voorzichtig met bukken en opstaan. Maar ik vind deze klachten prima te doen.
Pffff ja ik ben ook nog steeds zo moe. Vandaag de grote uk thuis, die is vrij rustig, maar ik hoop toch nog even een dutje te kunnen sneaken zo. Wel lekker om ook weer eventjes tijd samen te hebben, die kleine is zo druk! Heb ook een lage bloeddruk, kan zijn dat het daarmee te maken heeft, maar ik dacht dat dat heel normaal is in het begin van de zwangerschap.

Buikfoto's heb ik nooit gemaakt, eigenlijk. Is nu toch ook alleen nog maar spek te zien, geloof ik ;-) Als ik 's avonds in bed lig, is we; goed te voelen hoe hoog de baarmoeder al komt.

Fijn de goede NIPT Rome en leuk Livingontheedge een jongen! Ik heb echt geen voorkeur. Nog eentje van waar we er al twee van hebben, lijkt me aan de ene kant wel makkelijk, het andere geslacht lijkt me wel weer spannend. Hier vinden mensen het al heel raar dat we het niet al met de NIPT hebben laten bepalen. Ik vind het wel een leuke verrassing. Heb er ook echt geen voorgevoel van ofzo.
Mihoen62 schreef:
12-12-2019 08:04
wat leuk, livingontheedge! had je een voorgevoel, of helemaal niet?
We hebben al een dochter, ze zullen 2 jaar schelen. Ik had een klein voorgevoel en op de vorige echo hadden ze al een vermoeden uitgesproken. Dus was er al een beetje op voorbereid.
Ik vind het echt super leuk om ook 'eentje van het andere geslacht' te krijgen. Mijn man had liever nog een meisje, maar nu het een beetje geland is vindt hij het ook wel leuk om later te kunnen voetballen enzo.
Wat fijn dat iedereen zich wat beter voelt!

Haha, en nog geen buik zichtbaar? Wow! Die van mij is voor mijn gevoel al enorm. Echt een flinke voetbal.

Leuk een jongetje @livinontheedge
Ik moest heel erg aan t idee wennen juist; heb ook al een meisje thuis. Maar vind t nu juist ook wel leuk. :) Wij hebben volgende week ook nog een pretecho. Die stond al. En naja, we hoorden bij 12 weken dat het een jongetje zou worden..dus 99% zeker ben je daarvan natuurlijk nooit. Dus dan de bevestiging.

Hier trouwens ook goede nipt! Was ik totaal niet mee bezig eigenlijk. Voelde goed. Maar goed, toch ook fijn zo’n bevestiging.

Verder weinig nieuws :)
Behalve dan dat ik de hele dag door hongerrrrr heb :popcorn:
Livingontheedge wat leuk dat jij al weet wat het wordt! Een jongen! Ben benieuwd wat de verhoudingen gaan worden hier op het forum qua jongen/meisje.

Ik weet niet hoe het met jullie zit en met jullie zat toen (nu 13-13,5 week zwanger), maar ik voel me slechter dan in de weken hiervoor. Zwak, hoofdpijn, misselijk, moe. Eenpansgerechten vind ik weer walgelijk. Lijkt echt of ik nog even piek in de klachten. Terwijl iedereen nu zegt: oh 2e trimester dan voel je je weer beter he?
Ik hoop dat dat snel komt. En anders is dit nog steeds voor een goed doel natuurlijk en ik wil niet klagen. Maar doe het stiekem toch eventjes hier.
Hee wat balenrome90 dat je je weer minder voelt!
Even klagen mag best hoor! Het is ook niet niks.
Hier zei iedereen ook: o, met 12 weken wordt het wel beter!
Nou, vandaag 13 weken en ik ben nog steeds super belabberd. Gisteren dieptepuntje, lig vandaag ook alweer de hele dag in bed.

@buik, die is behoorlijk groot! Wel gewoon darmen nog natuurlijk. Voel ook niet echt m'n baarmoeder. Maar die schijnt wat naar achter gekanteld te liggen dus mss daardoor. Zou beetje zuur zijn als er wat mis is (sorry voor deze opmerking, ik weet dat ik blij en dankbaar moet zijn, maar ik voel het gewoon totaal niet).
Ik ben nu 15 weken en heb al een flinke, mooie, buik. Ik kan alleen nog maar jurkjes dragen.

Hoeveel kilo zijn jullie inmiddels aangekomen? Ik met 15 weken (al?!) 4 kilo. Voel me echt een olifant. Ik heb echt mega mega veel honger de hele dag door. Om half 11 's ochtends heb ik mn hele lunchpakket van 6 boterhammen en een banaan er al doorheen. Is dit normaal? Ik snoep ook erg veel, kan het niet laten staan met deze feestdagen. Zal het maandag ook eens met mn verloskundige bespreken. Heb dan weer controle.
@kikikip hier nog niks aangekomen. Maar in het begin zo misselijk en overgeven dat ik zo'n 3kg was afgevallen. Die zitten er inmiddels weer aan. Nu ik niet meer misselijk ben. Heb ik ook enorme trek in van alles lekkers. Ook veel brood enz. Behalve mijn warme maaltijd dat is nog steeds drama.

@popj jullie ook een jongentje. Nog 3 daagjes en wij weten het ook♥. Zo benieuwd.

@rome wat vervelend dat je je weer wat minder voelt. Ik hoop snel weer wat beter.

@hardebuik. Ik voel mijn baarmoeder wel duidelijk. Vanmorgen bij wakker worden werd mijn buik (gedeelte waar baarmoeder nu zit) hard. Al aardig vroeg met 15 weken. Maar volgens mij is het wel normaal.
Spannend, volgende week zullen er weer wat geslachten bekend zijn, heel benieuwd!

Hier ook 4 kg aangekomen met 15 weken. Ik keek foto’s terug van vorige zwangerschap en toen was ik met deze termijn ook al best wat aangekomen en sowieso wat ronder. Mn startgewicht voor de zwangerschap lag toen ook wat hoger dan nu... dus dan denk ik, achja zal er wel weer afgaan :lol:
Ik moet dus ook echt de hele dag eten en ben nog steeds af en toe wel een btje misselijk.

Al iemand met yoga of mom in balance begonnen?? Ik ga morgen naar een lesje zwangerschapsyoga met een vriendin
Ik stond van de week voor de spiegel kleding uit te zoeken, ik heb volgens mij wel 4 verschillende outfits aangetrokken. Ik vond mezelf overal te “dik” in. Ik merk aan mezelf dat ik er nu al een beetje moeite mee heb... (en ja, ik weet dat ik nog veeeeel ronder en groter ga worden en dat dat er allemaal bij hoort.) Maar heel eerlijk: ik heb daar moeite mee. Bij m’n vorige zwangerschap heb ik dat ook gehad. Ik was toen zéker +20 kilo aangekomen op een lengte van 1.60. Ik vond het best een dingetje.. 🤭

Sommige vrouwen voelen zichzelf prachtig en super sexy als ze zwanger zijn. Nou, ik heb dat niet. 😅 jullie wel??

Voor de rest ben ik nog moe en misselijk na een drukke dag.
@Lamaa
Ja herkenbaar. Sinds deze week merk ik ook dat niks me meer leuk staat. Voel me ook echt dik in mn gezicht en benen. Aan de ene kant vind ik het heel mooi maar omdat ik heel mn leven al vecht tegen de kilo's is het best even confronterend nu zo aan te komen ook al weet ik dat het voor het goede doel is. Hopen dat we eraan wennen...

@Livingontheedge nee niet begonnen met yoga. Heb het gevoel dat ik er niet wat aan heb. Doe met mn werk al veel met ademhaling en ontspanning.
Ik ben nog niks aangekomen, ook niet afgevallen. Dus prima.

Ik ben hier sinds vanmiddag ziek. Wat is dat vervelend zeg, in combinatie met zwanger zijn en klein kind. Ik heb buikgriep, dus het toilet is momenteel wel mijn favoriete plek. Maar mijn buik doet echt heel zeer en dat vind ik dan weer spannend.

Hoe gaat het met jullie, als jullie feestjes hebben? Wij hadden gisteravond een feestje en lagen rond 1 uur in bed, maar ik ben de hele dag al bekaf (ik denk niet dat dat aan ziek zijn ligt).

Zo, nu zal ik ophouden met klagen :lol:
Hoe gaat het verder met iedereen?
Mihoen62, hier alles goed. Het bekaf zijn herken ik, ook wij lagen er gisteren om die tijd in. Ook heerst hier de buikgriep in huis. Gelukkig heb ik er (nog geen) last van. Me vriend wel.
@mihoen wat vervelend de buikgriep. Beterschap! Hier is de energie soms ook ver te zoeken. Soms wat dingen afzeggen of korter aanwezig zijn. Doe ik dan maar.

@voor de dames die de kleding niet meer mooi vinden staan. Hebben jullie al positie kleding gekocht? Ik wel staat toch wat beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven