Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
quote:liselore schreef op 07 april 2009 @ 22:01:

[...]

[...]

Beter lezen dames.

Ik vind als jullie zo begaan zijn met TO dat jullie dat dat in stilte hadden moeten regelen en niet in het topic. Omdat dat raar over komt, omdat er dan ook ineens een forumer die TO niet kent met het briljante idee komt haar te gaan halen, omdat je zo sfeer creeert waar TO niet bij geholpen is.

Ik snap dat het voor jullie pijnlijk is dat TO het liever op het forum neerzette dan jullie persoonlijk te consulteren, maar gelukkig heeft jullie persoonlijk band met de engeltjes geregeld dat jullie voor TO kunnen beslissen wat voor haar het beste is.

laten we even blij de feiten blijven...

1. ik ken TO niet eens, ben dus ook geen forumvriendin.

2.ik heb de post niet weg laten halen.

3.ik behoor niet bij de ''vivakliek'' zoals jij ze noemt, ik zit pas 3 maanden op dit forum....
quote:liselore schreef op 07 april 2009 @ 23:25:

[...]

En wie beslist dan dat het gevolgen heeft? Niet TO, die heeft het er namelijk zelf opgezet.... Maar die is door haar forumvriendinnen handelings onbekwaam verklaard..

Stel dat er aan te nemen is dat het gevaarlijk is de openingspost was blijven staan, had de engel dat kunnen verwijderen in het topic zelf..

Ik laat het hier bij. Ik vind de situatie van TO zelf veel te vervelend om over haar specifieke geval te praten.

Wel is het zo dat je blijkbaar bij de vivakliek moet horen wil je normaal uitleg en antwoord krijgen en word je meteen geschoffeerd als je een kritische vraag stelt...

Topic is niet weg, alleen offline, kan zo terug gezet worden, lezen blijft moeilijk.

Ook hebben Angels over het algemeen meer info dan dat hier op het forum gezet word.

Dus het is idd aan de angel om te beslissen of de info genoeg reden is om een topic te verwijderen of offline te zetten.

Wie zegt dat niemand via de mail goede redenen heeft gegeven om topic offline te halen? kan jij in Angels emailbox kijken?

je word niet geschoffeerd omdat je een kritische vraag stelt, maar omdat je er over blijft doorgaan, nadat 5 uitgelegt heeft waarom topic (tijdelijk) niet te bereiken is.
Beter voorkomen dan genezen.

Ik vind dat de angel prima gereageerd heeft. Petje af. Zoals gezegd het advies kwam van vriendinnnen van TO. Zij kennen haar waarschijnlijk goed en kunnen inschatten dat zij het in paniek etc. heeft geplaatst. Kennen ws haar man. Van TO is het misschien een kreet om hulp.

Als TO het later terug wil plaatsen kan dat altijd nog op haar eigen verzoek.
quote:liselore schreef op 07 april 2009 @ 23:05:

[...]

Ik vind inderdaad dat jij de regels toepast zo als jij het blieft.

En dat je veel coulanter bent met de regels naar jou bekende forummers dan naar onbekende. Coulance wat betreft de regels geldt overigens voor meer mensen die zojuist hier gereageerd hebben. Opzoek naar een mailadres dit topic doorgespit. En er wordt toch regelmatig moord en brand geschreeuwd als er een topic wordt verwijderd, al is het dan op verzoek van TO en dat is volgens de regels nog toegestaan.

Welk emailadres? Mijne staat gewoon in de openingspost hoor.

Voor verdere klachten over mijn optreden kan je mailen naar Naomi: forum@viva.nl (wordt elke dag door haar gelezen) of naar N.Sprenger@sanoma-uitgevers.nl (haar persoonlijke mail).
Lieve allemaal,

Tja, of het slim was of niet om dit topic te openen weet ik even niet. Het was w.s. wel blinde paniek en ben dan in ieder geval blij dat mijn meiden het voor me hebben laten weghalen. En de Angel bedank ik daarbij ook.

Besef door alle dingen niet meer wat heftig is en wat niet heftig is.

Vief, wil jij het topic mailen, zodat ik het nog even kan doorlezen.

Ik moet eerst even alles voor mezelf op een rijtje zetten en trek me dus voorlopig even terug.

Groetjes..
Lieve Praadje, zie je mail (kopie van je OP), dikke kus en .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
prada sterkte!!!
quote:prada schreef op 08 april 2009 @ 10:12:

Lieve allemaal,

Tja, of het slim was of niet om dit topic te openen weet ik even niet. Het was w.s. wel blinde paniek en ben dan in ieder geval blij dat mijn meiden het voor me hebben laten weghalen. En de Angel bedank ik daarbij ook.

Besef door alle dingen niet meer wat heftig is en wat niet heftig is.

Vief, wil jij het topic mailen, zodat ik het nog even kan doorlezen.

Ik moet eerst even alles voor mezelf op een rijtje zetten en trek me dus voorlopig even terug.

Groetjes..Ik mail je het topic in de loop van de dag even door Prada. Succes en sterkte
Gaat jouw vriend/partner online vreemd?

reclame
Ook bij 'Radeloos' heeft Vegas een vergelijkbaar verhaal.
Peas on earth!
Dank, beiden zijn weg en user geblokkeerd.
Jij kunt wel van alles vinden en willen Liselore, maar raad eens….ik heb daar vet schijt aan. En aan jou ook trouwens. Jammer voor je. Mijn vriendin is me 1000 keer meer waard dan een of ander sensatiebelust persoontje die er niet tegen kan dat ze niet weet hoe het “verhaal” afloopt. En als ik jouw pleziertje moet vergallen om mijn vriendin te beschermen dan zal ik dat keer op keer doen zonder ook maar een seconde stil te staan bij jouw onbevredigde sensatielust.

Dus.

Sterkte Prada
In het topic "pathalogische leugenaar" wordt de naam en woonplaats van een vermeende pathalogische leugenaar genoemd.

Five, kijk jij er even naar?
Bedankt Chardonnay, ik heb het bewerkt!
quote:minny schreef op 08 april 2009 @ 14:17:

Jij kunt wel van alles vinden en willen Liselore, maar raad eens….ik heb daar vet schijt aan. En aan jou ook trouwens. Jammer voor je. Mijn vriendin is me 1000 keer meer waard dan een of ander sensatiebelust persoontje die er niet tegen kan dat ze niet weet hoe het “verhaal” afloopt. En als ik jouw pleziertje moet vergallen om mijn vriendin te beschermen dan zal ik dat keer op keer doen zonder ook maar een seconde stil te staan bij jouw onbevredigde sensatielust.

Dus.

Tja..met zulke reactie heb ik ook schijt aan jou.... Maar daar gaat het niet om hé.. het gaat erom dat o.a. jij voor een ander denkt en de regels naar je hand laat zetten.

Maar hé, Prada vind het goed, fijn hoor.
Zoals ik het lees gaat het er vooral om dat jij je zinnetje niet kreeg. Maar je piept maar een eind weg hoor, ga er vooral bij stampvoeten als je wil. Je zin krijg je toch niet.
quote:minny schreef op 08 april 2009 @ 16:17:

Zoals ik het lees gaat het er vooral om dat jij je zinnetje niet kreeg. Maar je piept maar een eind weg hoor, ga er vooral bij stampvoeten als je wil. Je zin krijg je toch niet.

Nou dat is dan projectie van een vervelende eigenschap van jou zullen we dan maar zeggen.

Misschien moet als je weer eens bij zinnen bent. En het even los ziet van je vriendin het nog maar eens lezen. Misschien begrijp je het dan wel.
Ik begrijp het uitstekend hoor, je wil gewoon wat te zeiken hebben. Nou, graag gedaan hoor, nu heb je iets om over te mekkeren. Veel plezier ermee

En dat jij jouw zinnetje doordrijven belangrijker vindt dan iemands veiligheid...tja...het zegt mij genoeg eigenlijk. Daar hoef ik dat gezeur van je geen tweede keer voor te lezen.
quote:minny schreef op 08 april 2009 @ 16:27:

Ik begrijp het uitstekend hoor, je wil gewoon wat te zeiken hebben. Nou, graag gedaan hoor, nu heb je iets om over te mekkeren. Veel plezier ermee

En dat jij jouw zinnetje doordrijven belangrijker vindt dan iemands veiligheid...tja...het zegt mij genoeg eigenlijk. Daar hoef ik dat gezeur van je geen tweede keer voor te lezen.

Je reactie over sensatie terwijl het mij gaat over wat iemand zelf wil zegt mij voldoende over je leesvaardigheid. En ook over aannames die je doet over mijn persoon.

Veiligheid van iemand is heel belangrijk, het allerbelangrijkste. Het is alleen van de zotte dat iemand voor iemand anders kan beslissen dat er een topic weg moet en dat daar geen kritische vragen over gesteld mogen worden.

Ik ga er van uit dat als iemand hier post dat hij/zij weet dat het een openbaar forum is en dus dat het door iedereen gelezen kan worden. Het is de keuze van die persoon het hier te plaatsen.
Moeilijk hoor om je in elkaar te verplaatsen. Pfff...

Ik begrijp beide kanten heel goed. We weten allemaal dat het heel irritant is als een TO zijn topic laat verwijderen. Normaal kan ook ALLEEN een TO dat verzoek doen. Meestal wordt er dan van alle kanten gescholden dat het weer iemand is die niet tegen de reacties kan, het topic om zeep wordt geholpen etc. etc. We weten allemaal de voorbeelden.

Nu is het een bekende forummer (BF-er) die dus vriendinnen op het forum heeft en kunnen deze vriendinnen dus het topic laten sluiten, terwijl een onbekende/nieuwe forummer al zijn/haar best moet doen om een topic uberhaupt al te laten verwijderen. Ik kan me voorstellen dat dit heel veel vragen oproept bij forummers ja.

Maar ik begrijp ook dat dit een specifiek geval is waar dat nodig is. Prima, dan moet zoiets gewoon direct verwijderd worden. Maar stel dat Prada geen vriendinnen hier op het forum had gehad was het topic gewoon blijven staan, en had geen enkele forummer het voor elkaar gekregen om het topic zonder medeweten van TO te laten verwijderen.

Dus om nou met z'n allen op Liselore in te hakken vind ik een beetje ver gaan. En ja Liselore zeurt ook een beetje te ver door, dus probeer gewoon een beetje begrip voor elkaar op te brengen.

En Prada wens ik heel veel sterkte!
...
Liselore zeurt helemaal niet te ver door, maar weigert zich af te laten schilderen als sensatiezoeker...

Kritisch dat wel ja...
@Queenie: mooi gezegd en het klopt helemaal.

@Liselore: Naomi's mail was duidelijk dacht ik?

@De rest: kan deze discussie nu dan gestaakt worden?
quote:Viva Angel5 schreef op 08 april 2009 @ 16:47:

@Liselore: Naomi's mail was duidelijk dacht ik?

Daar denk ik anders over.. en wat heeft mijn mail naar Naomi er mee maken dat Minny het niet begrijpt en op de man speelt?
@5 ik had je gemaild, tis geloof ik al niet meer nodig.

sorry. (f)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven