Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:minny schreef op 14 april 2009 @ 10:26:

En ik vind het ook jammer dat het topic weg is, de discussie werd steeds interessanter naar mijn idee. Maar oke...de wegen van de Angels zijn ondoorgrondelijk...

Zo ondoorgrondelijk zijn mijn wegen niet.

En, zoals ik al zei, het topic is niet weg vanwege de opmerking van Elninjo.

Bij deze nog, Elninjo, bedankt dat je even hebt gereageerd.

De reden van verwijdering:

Het topic was over iemand anders geopend. Over deze persoon werden persoonlijke dingen verteld. Deze persoon heeft zelf niet gevraagd om een discussie op een openbaar forum.

Topic openster bedacht zich wat laat dat dit niet erg aardig of beleefd is. De persoon waar het over ging zou zichzelf kunnen herkennen en hou zou zij zich dan moeten voelen als ze er achter komt dat er door wildvreemde mensen over haar situatie gediscussieerd wordt?

Het was een goede discussie en inderdaad jammer dat deze weg is, maar zeker omdat het over iemand gaat die niet om deze discussie heeft gevraagd heb ik het verzoek tot verwijdering ingewilligd.

Het staat jullie natuurlijk vrij een nieuwe discussie te starten over hetzelfde onderwerp.
Was het dan niet beter geweest om de openingspost een tikkie aan te passen en wellicht hier en daar wat postings weg te halen danwel eveneens aan te passen? Op deze manier voel ik mij redelijk afgekapt eigenlijk. En om nou een nieuw topic te openen en al mijn eerdere argumenten nog ff te herkauwen...tja... Beetje jammer dit, dat dan weer wel.
quote:Ligeia schreef op 14 april 2009 @ 10:18:

Alweer een topic weg? Zonde van mijn bijdragen. Ik vind het leuk en handig om dingen na te kunnen slaan of mijn eigen gedachtengang te volgen (je weet nooit). Moet ik nou werkelijk alles gaan opslaan? Stom forum. Stomme forummers met hun privacygehuil...

*jengelt*Als het topic over de topic openster zelf was gegaan, had ik het niet weggehaald.
Aha, Merel is de huilie .

Sorry hoor maar eens met Minny. Het aanpassen van de op was dan toch misschien ook mogelijk geweest? Nu ging het allang niet meer over de op, we waren het wel eens dat to niks te vinden had volgens mij (:-)). De discussie terug halen en de op alsnog aanpassen is geen optie?
quote:Suze2 schreef op 14 april 2009 @ 10:47:

Aha, Merel is de huilie .

Sorry hoor maar eens met Minny. Het aanpassen van de op was dan toch misschien ook mogelijk geweest? Nu ging het allang niet meer over de op, we waren het wel eens dat to niks te vinden had volgens mij (:-)). De discussie terug halen en de op alsnog aanpassen is geen optie?

Zou kunnen, maar niet nu. Ben aan het werk.

Ik wilde i.i.g. niet dat de vrouw waar het over gaat er achter komt dat er een discussie over haar is. Daarom snel verplaatst naar de moderator pijler.

Ik zou namelijk erg boos zijn als ik er achter kwam dat mijn verhaal hier op een forum zou staan. En de gevoelens van deze vrouw vind ik voor gaan.
Ik krijg altijd een heel apart gevoel over de motieven van een TO als zij ineens bedenkt dat een topic beter weggehaald kan worden.... Wellicht dat haar scrupules wat minder heftig waren uitgevallen als zij wat meer bijval had gehad? Ik doe maar een wilde gok in het luchtledige hoor, trek je van mij niks aan
Ghe ghe ghe, mijn idee Minny
Na Viev, werk ze vandaag en dan zien we het vanavond wel. Ik ga ook maar eens wat voor de baas doen.....
Als een topic verzandt in een een stiekem toch best heel interessante discussie, mag het toch wel blijven staan? Als TO terugkeert, gaan we weer on topic (wat we allemaal sowieso al waren) en als ze niet meer terugkeert, houdt Viva er heel bruikbaar materiaal aan over. Dus. Pas die regels maar aan...
quote:Viva Angel4 wrote on 14 April 2009 @ 10:50:

[...]

Zou kunnen, maar niet nu. Ben aan het werk.

Ik wilde i.i.g. niet dat de vrouw waar het over gaat er achter komt dat er een discussie over haar is. Daarom snel verplaatst naar de moderator pijler.

Ik zou namelijk erg boos zijn als ik er achter kwam dat mijn verhaal hier op een forum zou staan. En de gevoelens van deze vrouw vind ik voor gaan.Bijna alle topics gaan wel over derden. Worden die dan ook allemaal verwijderd, omdat de gevoelens van deze derden voorgaan? Ik mag hopen dat dat topic wordt teruggeplaats, anders maak ik het uit met Viva...
Tja...en als mensen nou een topic openen over hun ouders/vriend/kind/baas/huisdier....? Dat gaat ook over anderen, en zou in dezelfde gedachtengang ook verwijderd moeten worden. Tja...dan krijgen wij een errug leeg forum hier! Met alleen maar topics over eten en huishoudelijke klusjes.
wordt't wel heel overzichtelijk van.
quote:minny schreef op 14 april 2009 @ 10:58:

Tja...en als mensen nou een topic openen over hun ouders/vriend/kind/baas/huisdier....? Dat gaat ook over anderen, en zou in dezelfde gedachtengang ook verwijderd moeten worden. Tja...dan krijgen wij een errug leeg forum hier! Met alleen maar topics over eten en huishoudelijke klusjes.

Kom op zeg, jullie zien toch ook wel het verschil.

Stel dat jij een kind laat aborteren omdat het wellicht down heeft. Dan is dat een hele moeilijke keuze geweest, waar je goed over nagedacht hebt. Dan zit je niet te wachten op een forum dat jouw keuze nog eens gaat herkauwen.

Dat is heel wat anders dan, "mijn kat heeft het plastic van het vlees doorgeslikt, wat moet ik doen?"
Maar deze mevrouw heeft helegaar geen abortus gepleegd, ze heeft alleen aangegeven dat ze dat wel zou doen als de test uitwijst dat haar kind een handicap heeft. Bovendien waren de meeste forummers het met haar eens en werd er vooral gevallen over de manier waarop TO in discussie was gegaan over zo'n precaire kwestie. Dat laatste bezorgd mij dus dat aparte gevoel over de motieven van TO....
quote:Viva Angel4 schreef op 14 april 2009 @ 11:05:

[...]

Stel dat jij een kind laat aborteren omdat het wellicht down heeft. Dan is dat een hele moeilijke keuze geweest, waar je goed over nagedacht hebt. Dan zit je niet te wachten op een forum dat jouw keuze nog eens gaat herkauwen.

Mijn keuze om wèl een kind te laten komen is ook een moeilijke keuze geweest waar ik goed over nagedacht heb. Ik heb mijn situatie uitgelegd om onder meer aan Maleficent uit te leggen dat ik gradaties zie in handicaps, niet om mijn keuze door het forum te laten herkauwen. Een herhaling is voor mij dan ook niet nodig. Van mij mag het topic dus wegblijven.
Jij hebt er echter zelf voor gekozen om deze informatie te delen, en de manier waarop mensen daar op reageren mogen zij derhalve zelf weten. Overigens is een discussie voeren niet hetzelfde als iemands beslissing herkauwen en het siert je niet dat je je daarachter wenst te verschuilen.
Ik vind dit echt een raar verhaal.

Op de relatie pijler heb ik meerdere malen topics gezien over mannen die vreemd gaan en hun minares.

Waarom worden die dan niet verwijderd?

Dat is toch ook privacy schennis dan?
Wat een gehuil zeg. Het is al jaar en dag regel dat topics die de privacy (kunnen) schenden op verzoek van TO verwijderd (kunnen) worden. Da's even een anti-climax, maar come-on. Je gaat toch niet lopen zeuren dat het topic terug moet? Waarom dan? Zodat jij buitenstaander lekker verder kunt discussiëren over de situatie die een ander dus bij nader inzien niet open en bloot op internet wil hebben?

Get a live.
Ho ho Qwertu, de discussie hield zich al een hele tijd niet meer bezig met de oorspronkelijke situatie (oh, we waren dus off-topic bezig ) maar had zich verdiept. Na ja, so be it. Ik vind het jammer. Moet kunnen zonder direct geen leven te hebben...
Ik weet dat de discussie afgedwaald was. Daarover zegt Four toch ook gewoon dat daar een nieuw topic over geopend kan worden? Ik vind het alleen raar dat er zo gemiept wordt over het verwijderen van een topic om privacy-redenen. Juist ook omdát de discussie al lang niet meer ging over de openingspost. Dat hele topic zelf deed al vanaf pagina 2 niet meer ter zake. Open dan een nieuw topic of ga lekker naar buiten, denk ik dan.
qwertu, dat laatste denk ik nou heel vaak, ga toch lekker naar buiten... verdomd goed advies!
Nou, húp, de deur uit dan!
quote:Viva Angel4 wrote on 14 April 2009 @ 11:05:

[...]

Dat is heel wat anders dan, "mijn kat heeft het plastic van het vlees doorgeslikt, wat moet ik doen?"Ja, natuurlijk zie ik het verschil, maar dit gaat toch niet over TO, maar over de buurvrouw van haar neefjes aangetrouwde schoonvader? Daarom vind ik het zo vreemd...
Life, Qwertu.

Maar je hebt goede ideeën, dus ik ga ook buiten spelen!...
Schooljuf.

(Je moest eens weten wat ik allemaal herstel nog vóór ik post. Qtie moet maar snel weer door gaan slapen, want ik ben op het moment wel érg enthousiast aan het bewijzen dat je met een kind behoorlijk inlevert op hersenfunctie. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven