ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
dinsdag 14 april 2009 om 11:26
dinsdag 14 april 2009 om 11:31
biol en jolantje ...heel veel sterkte...ik snap dat jullie heel erg ongerust zijn....ik hoop dat alles meevalt...houden jullie ons op de hoogte???
Lindaatje, gekke meid het was echt niet als verwijt...en verantwoording hoef je echt niet aan mij af te leggen....soms komen dingen anders over als je ze typt dan dat ze bedoeld zijn....gekkert, niet boos zijn hoor
Lindaatje, gekke meid het was echt niet als verwijt...en verantwoording hoef je echt niet aan mij af te leggen....soms komen dingen anders over als je ze typt dan dat ze bedoeld zijn....gekkert, niet boos zijn hoor

dinsdag 14 april 2009 om 11:34

dinsdag 14 april 2009 om 11:49
dinsdag 14 april 2009 om 11:51
hopelijk zakt de hoofdpijn. ben er bekend mee, heb er sinds de zwangerschap veel minder last van (en na de bevalling nu nog steeds nauwelijks) maar daarvoor had ik geregeld stevige migraine enzo... rust lekker uit meid!
ben benieuwd naar je kleding, maar maak er geen haast mee, denk eerst even aan je zelf en je rust!
ben benieuwd naar je kleding, maar maak er geen haast mee, denk eerst even aan je zelf en je rust!
dinsdag 14 april 2009 om 12:00

dinsdag 14 april 2009 om 13:34
quote:varisha schreef op 14 april 2009 @ 11:31:
Gelukkig. Ik ben niet boos.
De deal is overigens rond, meiden, dus de parfum gaat uit de collectie.

Gelukkig. Ik ben niet boos.
De deal is overigens rond, meiden, dus de parfum gaat uit de collectie.
dinsdag 14 april 2009 om 13:54
iemand die haar tanden poetst met colgate tandpasta en toevallig wel eens bij de hoogvliet komt? ik heb nog vier zegels hier (op de achterkant van de bonnetjes) maar ik gebruik altijd parodontax.
en ik heb nog een disneyknikker (nu bij elke 5 of 10 euro aan boodschappen bij de spar)
mijn moeder heeft nog sesamstraat en winniethepooh spullen, als er mensen interesse hebben graag even mailen dan kan ik eventueel wat foto's gaan maken. (spullen als; lamp, dekbedovertrek, schilderijtjes en gordijnen)
en ik heb nog een disneyknikker (nu bij elke 5 of 10 euro aan boodschappen bij de spar)
mijn moeder heeft nog sesamstraat en winniethepooh spullen, als er mensen interesse hebben graag even mailen dan kan ik eventueel wat foto's gaan maken. (spullen als; lamp, dekbedovertrek, schilderijtjes en gordijnen)
dinsdag 14 april 2009 om 13:56
Wie wil appie zegels voor de Efteling? jennipher_vivaforum@hotmail.com
dinsdag 14 april 2009 om 14:00
@Meiske,
Pakket wordt zo verzonden!
@Vlinder,
Heb je het boekje al binnen of is de postbode nog niet geweest bij jullie?
@Biol,
Jeetje heel veel sterkte! Ik denk aan je!
@Iedereen,
Alles gaat weg met konigingendag als ik het namelijk niet verkocht heb die dag dan geef ik het daar gratis weg is er dus nog iets wat je wilt hebben. Geef het even aan. Niets is te gek, prop graag pakjes helemaal vol!
Ik zoek mijn link weer even en kijk er nog eens naar.
Pakket wordt zo verzonden!
@Vlinder,
Heb je het boekje al binnen of is de postbode nog niet geweest bij jullie?
@Biol,
Jeetje heel veel sterkte! Ik denk aan je!
@Iedereen,
Alles gaat weg met konigingendag als ik het namelijk niet verkocht heb die dag dan geef ik het daar gratis weg is er dus nog iets wat je wilt hebben. Geef het even aan. Niets is te gek, prop graag pakjes helemaal vol!
Ik zoek mijn link weer even en kijk er nog eens naar.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?