Hoe vier jij kerst dit jaar?

22-12-2019 16:08 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga met mijn familie kaasfonduën.
Wij gaan Kerstavond bij schoonouders bakplaten en zwager en gezin komen ook.
Op eerste kerstdag gaan we naar mijn ouders , wederom gourmet of bakplaat.
Tweede kerstdag samen thuis kaasfondue en zeer waarschijnlijk naar de kroeg.
Misschien nog ergens tussendoor een keer wandelen ofzo.
Ik ga met mijn familie gourmetten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn ouders komen 1e kerstdag 's middags koffie drinken en gaan rond 5 uur weer naar huis.
Daarna gaan wij gourmetten met ons gezin
2e kerstdag gaan we 's middags naar schoonouders en we blijven daar eten, dan eten we pizza.
mama-inge wijzigde dit bericht op 22-12-2019 16:14
0.67% gewijzigd
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Kerstavond en het grootste gedeelte van 1e kerstdag hou ik voor mezelf.
Einde van de middag op 1e kerstdag naar familielid om te gourmetten. Daar blijf ik ook slapen.
2e kerstdag einde van de ochtend naar mijn vader, daar lunch ik tussen de middag en ga halverwege de middag naar mijn moeder. Daar mee-eten en op tijd naar huis, want de volgende dag nog werken.
Ik ga met mijn familie steengrillen.
Wij zijn beide dagen met zijn drieën thuis.eerste dag een lekker maar niet kokswaardigs 3 gangen menu en een film of gezellig spelletjes 2 dag lekker allerlei hapjes en wederom een spelletje.En die zaterdag erna vieren we kerst met mijn zussen en gezin en gaan we kaasfondue eten.
Alleen. Niet gewenst alleen.
Wel wat lekker eten in huis gehaald,
Ga het zo aangenaam mogelijk maken maar het zal een kut kerst blijven. Volgend jaar beter.
Met een kerstboom in huis en lekker uit gaan met vrienden.
1e kerstdag mijn familie bij ons, 2e kerstdag naar schoonfamilie. Ik hoop dat het nog een beetje lekker weer wordt om een stukje te wandelen of zo, alleen maar binnen zitten word ik zo duf van.
Eerste kErstdag samen, eind vd middag borrel bij vrienden. Tweede kerstdag halen we mijn schoonmoeder op en gaan bij mijn moeder gourmetten en spelletjes spelen.
Wij hebben met de familie een smulsteen besteld
Eerste kerstdag komen mijn broer, schoonzus en moeder in de middag. Meestal gaan we sjoelen en kaarten.
Savonds gourmetten met z'n alle.

Tweede kerstdag is standaard een
Gezinsdag, maar dit jaar moet man werken. Die dag blijven we lang in pyjama, kijken kerstfilms en proberen voor het avondeten nieuwe recepten uit. Gewoon een heerlijke relaxte dag.
Wij gaan met de familie de hele dag lekkere hapjes eten. Wie d'r dan 's avonds nog honger krijgt gooit maar een paar loempiaas in de oven. Tweede kerstdag boerenkool met de familie.

De traditionele kerstgourmet is verplaatst naar oud en nieuw, want dan wordt de familie tijdelijk uitgebreid met zoons vriendin en dan moeten we natuurlijk wel een beetje flexen.
Malinois schreef:
22-12-2019 16:22
:applause:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Met familie en naar Frankrijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kerstavond uitgebreid diner bij ons voor heel mijn schoonfamilie.

Kerstdag uitgebreid diner bij mijn ouders voor heel mijn familie.

Gourmet of fondue hou ik voor met Oudjaar :-).
Tenzij ik ook dan het zot in mijn hoofd krijg en een 3-gangenmenu ga maken voor mijn gasten.
Malinois schreef:
22-12-2019 16:22
Stoer :D
Enn schreef:
22-12-2019 16:30
Met familie en naar Frankrijk.
Leuk! Ik hoop dat ze even stoppen met staken.
Eerste Kerstdag samen uit eten bij Parkheuvel, kinderen zijn allemaal in het buitenland, 2e kerstdag werkt man.
ik geef mn bek ook maar een douw
Eerste kerstdag naar mijn ouders, broer komt dan ook met gezin. Genieten we van een heerlijk 3-gangen menu.
2de kerstdag ben ik thuis en ga ik lekker kerstfilms kijken en ‘s avonds eet ik lamskoteletjes met aardappelkroketjes. Oud en nieuw zit ik thuis en ga dan in m’n eentje gourmetten en oliebollen eten :)
Eerste kerstdag met mijn familie eten bij broertje, tweede kerstdag komen schoonouders bij ons eten. Kerstavond met ons drietjes en de beestenboel.
Ik heb 1e kerstdag alle kinderen thuis, lekker films kijken met hapje en drankje. En s,avonds gourmetten. 2e kerstdag vertrekt de jeugd naar hun vaders. Ik ga s, middags heerlijk relaxen, eind met de honden op sjouw. En mij bedenken wat ik s,avonds aan zal doen. Daarna vertrek ik naar de stad, heb nl een date😄
Kind is 1e kerstdag bij de ex. Ik zit thuis met een hernia. Kan niet auto rijden. En omdat ik dit jaar eigenlijk had moeten werken zijn alle plannen zonder me gemaakt dus ik ben voor het eerst met kerst alleen en gek genoeg verheug ik me erop. Even helemaal niets en niemand om me heen. 2e kerstdag is mijn dochter er weer en gaat mijn vriend een poging doen om ons op te halen voor etentje bij zijn familie indien de rug het uithoudt. We gaan het zien.
Alleen met peuter. Mijn man gaat morgen weer aan boord en komt oudjaarsdag weer thuis.
En dit jaar doen we niks met mijn schoonfamilie omdat mijn schoonvader ook aan boord zit.

Vind het niet zo erg. Ik ga wel met peuter gourmetten denk ik. Hij vind dat zo leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven