Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Nee, ik herken Jonathan daar niet in, maar ik denk dat hij nog wel een aantal leerfaces achter CG-tje zit hoor. Hij is nu wel wat gefrustreerder dus het zou fijn zijn als hij zich wat beter leert uit te drukken. Als hij nu iets niet mag van mij (zoals aan mijn benen hangen terwijl ik kook) dan gaat hij mij slaan als hij boos wordt. En als ik dan zeg dat dat niet mag weet hij helemaal niet wat hij aanmoet met dat gevoel. Best zielig. Dan raakt hij helemaal overstuur.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemiddag!

Wat een heerlijk weer hè?! Sam z'n verjaardag was erg gezellig. Morgen is hij inderdaad echt jarig Kokos. Vanmorgen is hij voor het eerst naar de PSZ geweest. Max is behoorlijk verkouden, dus ide was erg hangerig en erg pieperig. Wilde niet op school blijven. Uiteindelijk had ik Max dus weer mee en is Sam gebleven. Ging erg goed!

Gisteren een vouwwagen gekocht, dus we kunnen van de zomer toch lekker op vakantie!

Jinny, hoe is het met oma? Naar dat je dan zo ver weg woont. Heb je haar de laatste keer in NL nog wel gezien?

Amalia, fijn dat het weer beter gaat met de poes!

Mal, Sam slaapt nu ook vaak niet meer overdag. Eigenlijk alleen nog als Max 's middags naar school is 1.5 uur op de bank. Ik heb laatst ergens gelezen dat je ze nog een tijdje om de dag naar bed kunt doen als tussenoplossing. Misschien is dat een idee?

Net Crocs gescoord bij het Kruidvat voor Sam. Ik wilde ze voor Max ook, maar zijn maat hadden ze al niet meer. Kijken of ik ze ergens anders nog een beetje voordelig vinden kan. Vind ze voor op vakantie wel ideaal.
Hè, ik dacht dat Sam gisteren jarig was! Nou, ook stom.

Poes is errug aanhankelijk. Mss toch nog iets onder de leden, want iets té aanhankelijk...

Hé, zonnetje is opeens weg hier.

Kokos, ik kan geen paasei meer zien. Kan je je avator veranderen ?

Ooooh Compu, je hebt nog een paar jaartjes te gaan voor de magische grens :-)

Wel een leuk kadootje gekregen van lief? Positief testjes ofzo...

Hier ook een opstandig kind hoor, zal wel bij de leeftijd horen denk ik. Steeds nee zeggen, dingen stiekem doen (zoals net een stuk chocola van Berend's haasje afbreken en snel opeten).

JAAAAAAAAAA, ik ga eind juni naar New York!!!! Lief moet in de buurt zijn voor zijn werk en ik ga een paar dagen later en dan blijven we nog 4 dagen daar. Gaaaaf. Ben nog nooit in Amerika geweest. Zie wel op tegen het vliegen moet ik zeggen... Is nl ook meteen 8 uur, bah. En ik vlieg alleen dus saai. En terug ook, want vent zit via werk Bussiness class, flauw hoor. Ik denk dat we ook niet dezelfde vlucht terug hebben, jammer. Anders zouden we nog van plek kunnen ruilen

In ieder geval heb ik er zin in!
Wauw New York! Gaaf hoor Amalia!

En misschien moet je even F5-en, ik zie een heel gezellig parasolletje bij Kokos.
Gaaf Amalia! Wauwie!!!

en bedankt voor de tip Mamax, ik net ook naar Kruidvat, ik dacht is misschien wel handig op vakantie die Croqs voor naar het strand ofzo maar de maat van Jonathan hadden ze niet, maar ik heb wel een kek zonnebrilletje van Ralph Lauren voor 25 euro. (M heeft mijn Ray-Ban ingepikt)
Voor Max waren ze ook al uitverkocht Mal. Ik was er om 9.50 uur... Wij gaan camperen en douchen dan in zo'n douchehokje, vond ze daarvoor ook handig.
oh, ik wist helemaal niet dat ze daar ook Crocs hadden. Wat kostte ze daar? Ach, wil ik ook niet weten als ze toch al uitverkocht zijn.

Hijg puf, net de hele tuin geveegd; wat een zand. Wat een klus.

Oh, even F5en voor de nwe avator.
Oja, zomers parasolletje hoor

Moest wel 2x op F5 drukken, maar dat was het waard!
ze zijn 12,95 geloof ik
Sterkte Jinny
Compu: nog gefeliciteerd
ik heb dat van die crocs dus helemaal over het hoofd gezien, en ik kom dus net uit de stad met schoenen voor Juul.

En die was zo vervelend, echt niet te geloven, heb hem nu in zijn bed geplemd.

Maar eens bedenken of ik zo nog naar de kruitvat durf, is toch wel goeie actie en zijn idd ideaal voor de vacantie..

als ik nog voor iemand moet kijken?
Jonathan heeft niet geslapen tussen de middag, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat vandaag hij is in ieder geval fit en (nog niet) vervelend.
Voor mij graag Bam! Maat 8/9. Ze zullen wel uitverkocht zijn hoor, maar je weet maar nooit.
quote:bambino schreef op 14 april 2009 @ 14:55:

Maar eens bedenken of ik zo nog naar de kruitvat durf, is toch wel goeie actie en zijn idd ideaal voor de vacantie..

als ik nog voor iemand moet kijken?als je de blauwe of de lichtbruine nog ziet in maat 25-26 dan graag!
welke maat is dat mal? ook 8/9?

en welke kleur wil jij mamax?
Dat is ook 8/9 idd. Doe voor mij maar buin (licht of donker maakt niet uit) of lichtblauw.
Hier waren ze in ieder geval helemaal uitverkocht. Ik wil het liefste de bruine of de lichtblauwe

ik hoop dat jij ze nog kan krijgen!
Ik ga zo mijn rondje maken, er zitten er hier 3 in de buurt, dus dat is goed te doen.

Ik heb er gewoon overheen gekeken in de reclame folder.

Juul heeft 10/11 nodig dus hij is geen concurentie voor jullie ;)
Die hadden ze hier ook niet meer. Ze hadden nog 2 paar lichtgroene in maat 21/22, 1 paar lichtgroene maat 23/24, 1 paar lila maat 23/24 en 1 paar roze maat 23/24. Niet veel dus.

Ik had om te passen 1 x maat 21/22 en 1 x maat 23/24 meegenomen. Sam moest 23/24 hebben. Ik weet niet of hier nog iemand geinteresseerd is in maat 21/22 in lichtgroen? Anders breng ik ze zaterdag terug.

Deze kleur is het:

Vallen ze klein uit dan Mamax? Schattig, die groene!
Ze vallen niet heel ruim Mal. Sam zit met gewone schoenen nu in 22, hiervan heeft hij 23/24. Max zit met z'n gewone schoenen nog in 25, dus ik ga er vanuit dat 25/26 goed is.
Hmm ik baal best wel eigenlijk. Morgen zullen ze wel helemaal weg zijn...
nou hier 3 kruitvats gehad, en bij 2 alles weg en bij de 3de nog een heleboel, maar niet de juiste maten helaas.....
Wel lief dat je gekeken hebt Bam! Dankjewel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven