Bank schoonmaken

28-12-2019 08:22 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een stoffen hoekbank. Nu is het zo dat daar wat kringen inzitten van water. Iemand tips hoe ik dit het beste schoon kan maken?
De hoes kan er zeker niet af?
Je kunt een stoomreiniger huren bij Gamma of Boels. Kost paar tientjes en het is shocking om te zien hoe vies je bank eigenlijk is, maar zeker de moeite!
COtweepuntnul schreef:
28-12-2019 08:26
De hoes kan er zeker niet af?
Nee dat wil niet.
Bij de bouwmarkt een tapijtreiniger huren met opzetstuk. Die spuit water (met schoonmaakmiddel) in je bank en zuigt het er tegelijk weer uit.
Mijn stoffen bank is weer mooi schoon geworden door een simpel sopje van soda en heet water. Goed laten oplossen, hele zitting van de bank ermee boenen (anders krijg je denk ik alsnog kringen). Bij mij waren alle vlekken en kringen eruit.
pamelacourson schreef:
28-12-2019 10:00
Mijn stoffen bank is weer mooi schoon geworden door een simpel sopje van soda en heet water. Goed laten oplossen, hele zitting van de bank ermee boenen (anders krijg je denk ik alsnog kringen). Bij mij waren alle vlekken en kringen eruit.
Dit, of met biotex. wel goed nadrogen met droge (hand)doeken..
pamelacourson schreef:
28-12-2019 10:00
Ok ga ik proberen, thx!
Ik heb zo een tapijtreiniger gekocht van karcher. Daar maak ik twee keer pj mn bank mee schoon (kleine kinderen en huisdieren geen overbodige luxe).

Ik heb er wel eens 1 gehuurd maar steeds huren is duurder dan het apparaat kopen.

En wat hierboven is gezegd best schrikken hoe vies het water is :-o
Je kan ook een bedrijf inhuren die het voor je doet. https://www.bank-reinigen.nl/
Dwarrel75 schreef:
28-12-2019 10:17
Ok ga ik proberen, thx!
Laat je je ervaringen weten? Ik heb hetzelfde probleem en wil er ook mee aan de slag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven