Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
minnimouse schreef:
27-12-2019 16:30
Hazes houdt het gezicht van Rachel vast alsof hij haar elk moment op haar bek wil pakken.
Bridget probeert er zich nog uit te redden door hem te proberen te zoenen, maar het jong is zo lam van de alcohol dat hij dat niet eens door heeft en door blaft in haar mond en gezicht....

Maar goed op naar de verloving, trouwen, liefdesbaby en weer scheiden hoppa!!!
Ach, zijn pa deed het als dikke dertiger met een minderjarig meisje van 17 waar hij later mee trouwde. Hij doet het andersom. Ik vind de jr en Maasland beiden niks. Misschien dat ze daarom wel een kans hebben ;). Als hij zo blijft doordrinken gaat hij iig snel papa acherna
Yasmeenah82 schreef:
28-12-2019 00:17
Nu wordt er weer gesuggereerd dat ze mischien verloofd zijn.

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -verloofd/
Wat ziet Bridget eruit zeg op die foto!!! Echt, die Hazes doet haar uiterlijk in ieder geval geen goed.
Am Yisrael Chai!
Yasmeenah82 schreef:
28-12-2019 00:17
Nu wordt er weer gesuggereerd dat ze mischien verloofd zijn.

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -verloofd/

Of er geen ander belangrijker nieuws is
Sjaantje37 schreef:
28-12-2019 13:04

Maar goed op naar de verloving, trouwen, liefdesbaby en weer scheiden hoppa!!!

Met die liefdesbaby zal het wel loslopen, het mens is 45, dus weinig kans.
Pijnlijk idee dat je kinderen dit misschien ooit te zien krijgen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
fashionvictim schreef:
28-12-2019 13:33
Wat ziet Bridget eruit zeg op die foto!!! Echt, die Hazes doet haar uiterlijk in ieder geval geen goed.
Dat viel mij ook al op, maar elke nacht boemsen, stappen en weer vroeg op ga je op een gegeven moment door elke make-up heen zien.
hannaa45 schreef:
28-12-2019 14:09
Ben echt nieuwsgierig hoe Bridget zich hier uit gaat redden, want ik geloof niet dat dit gedrag van Hazes aantrekkelijk is en als de vlinders minder worden, iets om je aan te gaan storen.
Ik vermoed ook dat B de relatie zal verbreken. Nadat het roze poeder is weggevaagd.
Sjaantje37 schreef:
28-12-2019 14:19
Dat viel mij ook al op, maar elke nacht boemsen, stappen en weer vroeg op ga je op een gegeven moment door elke make-up heen zien.
Harde kop heeft ze gekregen en ze kijkt zo lodderig uit d'r ogen alsof ze enorm veel drinkt en wellicht ook snuift. En zo te zien heeft ze ook flink geshopt bij dokter Karavani.

Een deel van mij kan nog steeds niet helemaal geloven dat ze dit allemaal serieus meent.
Am Yisrael Chai!
Misschien was ze erg toe aan een verzetje, het losbandige leventje en daar leent Dre zich perfect voor. Kan me niet voorstellen dat ze dit heel lang leuk blijft vinden. En hoe is dat voor haar zoon die in zijn puberteit zit?
fashionvictim schreef:
28-12-2019 13:33
Op je 45ste is al dat stappen en nachten lang doorhalen toch meer een aanslag op je lichaam dan wanneer je 25 bent denk ik.
hannaa45 schreef:
28-12-2019 14:09
Sharon Dijksma is net op haar 48ste bevallen van een spontane zwangerschap dus het kan misschien nog wel.
Ik zal wel een burgertrut zijn, maar wie heeft er op zijn 45e zin om hele nachten door te halen, te stappen, te zuipen en dat constant met een jong gastje aan je arm die doorlopend bezopen is en waar geen serieus woord uitkomt.

Ik zou heeeeel graag willen weten wat Monique nu denkt.
viva-amber schreef:
28-12-2019 14:10
Pijnlijk idee dat je kinderen dit misschien ooit te zien krijgen.
Waar zijn die kinderen gedurende de kerst? Ja vast bij hun vader cq moeder maar eerste en tweede kerstdag niet bij Bridget of André volgens mij.
Leuk!! Er moet meer gedanst, gezongen, geproost en gefeest worden, al ben je 80 en zit de mascara op je kin! :cheer2: :flirting:
Nou, leuk inderdaad, alcoholisme. Zo fijn voor je kinderen ook.
Am Yisrael Chai!
Maar die Hazes is toch gewoon een alcoholist? Ik zie hem nooit met een cola in z’n hand.
Terwijl hij zegt dat de ouwe Hazes door de drank niet altijd een leuke vader was. Tja ...
Ze staat dagelijks nuchter een tv programma te presenteren, hij werkt ook keihard en dan gaan ze een keer stappen en zijn het meteen doorgesnoven alcoholisten die hun kinderen verwaarlozen met kerst en foei wat zullen de exen wel niet denken.
Bekrompen zeg.
minnimouse schreef:
28-12-2019 15:12
Maar die Hazes is toch gewoon een alcoholist? Ik zie hem nooit met een cola in z’n hand.
Terwijl hij zegt dat de ouwe Hazes door de drank niet altijd een leuke vader was. Tja ...
Ja, hij zegt het ook wel zelf in interviews, tenminste, heb hem dat weleens zien zeggen dat hij ook alcoholist is en dat Monique daar heel veel moeite mee had. Of horen vertellen dat hij tientallen biertjes per dag drinkt.
Am Yisrael Chai!
Jojanneke12 schreef:
28-12-2019 15:07
Waar zijn die kinderen gedurende de kerst? Ja vast bij hun vader cq moeder maar eerste en tweede kerstdag niet bij Bridget of André volgens mij.
Het staat op film.....je denk dat dit het schoolplein niet over gaat.
viva-amber wijzigde dit bericht op 28-12-2019 16:33
8.72% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb Bridget in een interview wel eens horen vertellen dat zij niet drinkt en zelfs geen eten wil dat in wijn is gekookt omdat zij de controle niet wil verliezen...die tijd is ook voorbij denk ik.
minnimouse schreef:
27-12-2019 16:30
Hazes houdt het gezicht van Rachel vast alsof hij haar elk moment op haar bek wil pakken.
Zo zie ik het ook, echt hoogst onsmakelijk, ongemakkelijk om naar te kijken.
En die dwingende wurggreep, op 2 vrouwen :O
ik denk dat Monique denkt: 'blij dat ik daar van af ben'
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
MissMaran schreef:
28-12-2019 15:12
Ze staat dagelijks nuchter een tv programma te presenteren, hij werkt ook keihard en dan gaan ze een keer stappen en zijn het meteen doorgesnoven alcoholisten die hun kinderen verwaarlozen met kerst en foei wat zullen de exen wel niet denken.
Bekrompen zeg.
Hoezo bekrompen? Persoonlijk denk ik niet dat Bridget een alcoholiste is. Hazes wel. Dat staat toch los van of hij wel of niet hard werkt?
Ik denk alleen dat als hij nu al zoveel zuipt, dat het alleen maar erger wordt. Bijzonder ook omdat hij weer hoe kut het is als je vader een zuiplap is. Blijkbaar interesseert hem dat niet voor zijn eigen zoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven