Nieuwjaarsduik en zwanger
zondag 29 december 2019 om 20:44
zondag 29 december 2019 om 21:48
Ik zou dit aan de verloskundige vragen ipv de huis huisarts(assistente).
Ikzelf zou het niet doen met het idee dat er nog veel nieuwjaarsdagen komen dat je niet zwanger bent dus waarom juist nu. Maar ja. Zou het dus de verloskundige vragen als ik heel erg de behoefte zou voelen om dit te doen tijdens een zwangerschap.
Ikzelf zou het niet doen met het idee dat er nog veel nieuwjaarsdagen komen dat je niet zwanger bent dus waarom juist nu. Maar ja. Zou het dus de verloskundige vragen als ik heel erg de behoefte zou voelen om dit te doen tijdens een zwangerschap.
zondag 29 december 2019 om 21:57
Vulvalippen dan. Of labia Dan hoeven we ook niks nieuws te verzinnen
In topic. Ik zou het ook niet doen. Hooguit pootje baden
anoniem_143235 wijzigde dit bericht op 29-12-2019 21:59
7.74% gewijzigd
zondag 29 december 2019 om 22:12
Noem het dan gewoon labia. In godsnaam.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
zondag 29 december 2019 om 23:05
Haha ja ik ook, vandaar dat ik het een mooie uitdaging vond. Maargoed alle viva dames hebben nu wel hun plasje gedaan en natuurlijk doe ik het niet als de vk of ha het gaat afraden.
Maar voor mij het was een mooie manier om het nieuwe jaar in te gaan dat zal niet iedereen begrijpen dat ik het ook maar overwoog.
zondag 29 december 2019 om 23:18
Nou zeg, wat onvriendelijk...jij vraagt toch advies op een forum. De meeste dames hier raden het je af uit goede bedoelingen en dat noem jij dan dus ," een plasje doen"....lekker dan.Arequipa schreef: ↑29-12-2019 23:05Haha ja ik ook, vandaar dat ik het een mooie uitdaging vond. Maargoed alle viva dames hebben nu wel hun plasje gedaan en natuurlijk doe ik het niet als de vk of ha het gaat afraden.
Maar voor mij het was een mooie manier om het nieuwe jaar in te gaan dat zal niet iedereen begrijpen dat ik het ook maar overwoog.
Wat wil je horen: fantastisch idee om met je 5 maanden oude foetus is een ijskoude zee te gaan liggen, terwijl je dat andere jaren nooit doet, waarom niet? En niet luisteren naar die zeurpieten die zeggen dat je dat beter niet kan doen, die begrijpen gewoon niet dat het zo leuk is. YOLO, je weet toch.
zondag 29 december 2019 om 23:28
Wat een stomme reactie. Joh, neem lekker die nieuwjaarsduik, steek een sigaret op en schenk nog een glas wijn in. Als jij het maar naar je zin hebt...Arequipa schreef: ↑29-12-2019 23:05Haha ja ik ook, vandaar dat ik het een mooie uitdaging vond. Maargoed alle viva dames hebben nu wel hun plasje gedaan en natuurlijk doe ik het niet als de vk of ha het gaat afraden.
zondag 29 december 2019 om 23:34
Waarom open je dan een topic?Arequipa schreef: ↑29-12-2019 23:05Haha ja ik ook, vandaar dat ik het een mooie uitdaging vond. Maargoed alle viva dames hebben nu wel hun plasje gedaan en natuurlijk doe ik het niet als de vk of ha het gaat afraden.
Wat een zwangerosaurus-gedrag toch weer.
maandag 30 december 2019 om 00:05
En je uitklappen blijven.ook lekker rustigIrish_Wasser_Woman schreef: ↑29-12-2019 23:53Joh, loop een klein stukje op blote voeten door de branding... Toch het zee en strandgevoel, maar geen schok aan je lijf of hysterisch wordende baby in je buik![]()
maandag 30 december 2019 om 03:28
Ja natuurlijk alle Viva's zijn zeikerds. Open dan geen topic als je niet de meningen wilt horen. Je bent gewoon " teleurgesteld" dat niet iedere plas viva je toejuicht wat voor goed idee het is om het nieuwe jaar in te gaan.Arequipa schreef: ↑29-12-2019 23:05Haha ja ik ook, vandaar dat ik het een mooie uitdaging vond. Maargoed alle viva dames hebben nu wel hun plasje gedaan en natuurlijk doe ik het niet als de vk of ha het gaat afraden.
Ook al zegt de verloskundige en huisarts dat het wel kan betekend niet dat het helemaal goed zal gaan. Er bestaat altijd een kans dat je lichaam misschien wel erop gaat reageren en dan? Je wilt toch geen extra risico lopen?
En nee niet iedere zeikerd zal die nieuwjaarsduik een goed idee vinden en zelfs onverantwoordelijk dat je zo iets overweegt.
Blijf in jezelf geloven !
maandag 30 december 2019 om 06:40
Arequipa schreef: ↑29-12-2019 23:05Haha ja ik ook, vandaar dat ik het een mooie uitdaging vond. Maargoed alle viva dames hebben nu wel hun plasje gedaan en natuurlijk doe ik het niet als de vk of ha het gaat afraden.
Snap je hoe een forum werkt of niet?
Loop lekker de zee in..
maandag 30 december 2019 om 06:57
Ja inderdaad.Honingdropje2 schreef: ↑29-12-2019 23:18Nou zeg, wat onvriendelijk...jij vraagt toch advies op een forum. De meeste dames hier raden het je af uit goede bedoelingen en dat noem jij dan dus ," een plasje doen"....lekker dan.
Wat wil je horen: fantastisch idee om met je 5 maanden oude foetus is een ijskoude zee te gaan liggen, terwijl je dat andere jaren nooit doet, waarom niet? En niet luisteren naar die zeurpieten die zeggen dat je dat beter niet kan doen, die begrijpen gewoon niet dat het zo leuk is. YOLO, je weet toch.
maandag 30 december 2019 om 07:22
Goed dat je het je huisarts gaat vragen. Als je zwanger bent, is je temperatuurhuishouding namelijk sowieso al in de war en in koud water daalt je lichaamstemperatuur vlot. Ik kan me voorstellen dat dat extra risico's oplevert. Als je die risico's wil nemen, zorg dan in elk geval dat je goed bent voorbereid, voorkom dat je te veel afkoelt en zoek voor de zekerheid ook even op of er een verloskundige op Texel zit en welke Texelse huisarts dienst heeft.
Is een wetsuit geen idee?
Is een wetsuit geen idee?
maandag 30 december 2019 om 09:10
Maar hé, dan heb je wel een uitdaging gedaan en heb je een frisse start van het nieuwe jaar!