Nieuwjaarsduik en zwanger

29-12-2019 20:44 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil graag een nieuwjaarsduik doen op een van de eilanden in NL. Heeft iemand dat wel eens zwanger gedaan?

Heb het via google niet kunnen vinden, bel morgen even assistent van de ha maar misschien zijn hier al ervaringen te lezen.

Natuurlijk is het geen must maar lijkt me wel leuk!
Kan gewoon.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Bij 8 maanden zwangerschap zou ik het nu niet direct doen.

Maar het is maar kou en het is maar water.
Als je in de zomer zwanger in de zee zwemt gebeurt er ook niks.
Ik ben wel eens zwanger in een koud dompel bad gaan zitten nadat ik 2 seconden in een sauna zat en dat niet fijn vond.

Mijn vulvaklepjes, die door de zwangerschap beter doorbloed waren, gilde het uit van pijn en ik heb 3 dagen harde buiken gehad. En oja mijn ongeboren baby ging woest schoppen en slaan.
https://vr-rr.nl/@41814/duik-veilig-nieuwe/
Onder punt 3 staat hier wat over.

In Dalsen mag je niet meedoen.
http://www.teamdalfsen.nl/inschrijfformulier

Ik zou het niet doen. Maar ik heb nooit het gevoel dat ik mee zou moeten doen aan een Nieuwjaarsduik. Nou ja, misschien als ik op een tropisch eiland zou wonen. :)
Welk eiland eigenlijk? Er zit een verschil tussen Vlieland en Aruba..
stempelinkt schreef:
29-12-2019 20:51
https://vr-rr.nl/@41814/duik-veilig-nieuwe/
Onder punt 3 staat hier wat over.

In Dalsen mag je niet meedoen.
http://www.teamdalfsen.nl/inschrijfformulier

Ik zou het niet doen. Maar ik heb nooit het gevoel dat ik mee zou moeten doen aan een Nieuwjaarsduik. Nou ja, misschien als ik op een tropisch eiland zou wonen. :)
Ja, had deze inderdaad ook gevonden maar niet echt een onderbouwing.

Haha lijkt me wel een mooi begin van het nieuwe jaar! Direct een voordeel van een keer fit en vroeg opstaan op nieuwjaarsdag.
Fitze schreef:
29-12-2019 20:53
Welk eiland eigenlijk? Er zit een verschil tussen Vlieland en Aruba..
Texel!

Ben trouwens 5 maanden zwanger. Las wel dat stortdouches en dompelbaden worden afgeraden bij zwangerschap.
Waarom zou je het risico willen lopen als die dingen afgeraden worden? Er zullen nog genoeg jaren komen dat je niet zwanger bent, doe je dan toch gewoon lekker mee
Arequipa schreef:
29-12-2019 20:56
Texel!

Ben trouwens 5 maanden zwanger. Las wel dat stortdouches en dompelbaden worden afgeraden bij zwangerschap.
je kunt het vergelijken met een dompelbad
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Fitze schreef:
29-12-2019 20:49
Ik ben wel eens zwanger in een koud dompel bad gaan zitten nadat ik 2 seconden in een sauna zat en dat niet fijn vond.

Mijn vulvaklepjes, die door de zwangerschap beter doorbloed waren, gilde het uit van pijn en ik heb 3 dagen harde buiken gehad. En oja mijn ongeboren baby ging woest schoppen en slaan.
Vulvaklepjes? Schaamlippen?
Ik zou het niet doen.
rosings schreef:
29-12-2019 21:02
Vulvaklepjes? Schaamlippen?

Ik heb niks om mij voor te schamen. Als je hartkleppen hebt, heb je ook vulvakleppen.
Arequipa schreef:
Texel!

Ik zou vanwege de kou en de gore stromingen daar niet zwanger gaan zwemmen.
Ik zou het ook niet doen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Fitze schreef:
29-12-2019 21:05
Ik heb niks om mij voor te schamen. Als je hartkleppen hebt, heb je ook vulvakleppen.
:blond:
Lievejetje schreef:
29-12-2019 20:58
Waarom zou je het risico willen lopen als die dingen afgeraden worden? Er zullen nog genoeg jaren komen dat je niet zwanger bent, doe je dan toch gewoon lekker mee
En dit.
Joh, wees lekker zwanger en ga broeden op je kind in warme badjes ipv koude nieuwjaarsduiken. De komende 60 jaar kun je dat toch ook nog doen?
Fitze schreef:
29-12-2019 21:05
Schamen? Denk dat ze gewoon verduidelijking vraagt? Ik snap het namelijk ook niet.

Bedoel je je schaamlippen? Of klepjes in de venen?
Friezin71 schreef:
29-12-2019 21:15
Joh, wees lekker zwanger en ga broeden op je kind in warme badjes ipv koude nieuwjaarsduiken. De komende 60 jaar kun je dat toch ook nog doen?
Klopt hoor! Woon zelf alleen ver uit de buurt van het strand en dacht nu ben ik met nieuwjaarsdag een keer op het strand. Leek me wel een mooie start. Maar verwacht dat inderdaad de ha het ook zal afraden en dan kijk ik braaf toe.
Nee, niet doen. Geen risico’s nemen.
Kokoro schreef:
29-12-2019 21:16
Schamen? Denk dat ze gewoon verduidelijking vraagt? Ik snap het namelijk ook niet.

Bedoel je je schaamlippen? Of klepjes in de venen?

Ik noem het geen schaamlippen want er is niks om je voor te schamen. Tot de 19de eeuw noemde men schaamhaar, venushaar. Als een verheerlijking, verering. Maar toen werden we preuts.
Arequipa schreef:
Texel!

En dan denk je dat een nieuwjaarsduik een uitstekend plan is? Waarom?!
Ik vraag mij alleen maar af: wtf zijn vulvaklepjes? :huh:
Fitze schreef:
29-12-2019 21:25
Ik noem het geen schaamlippen want er is niks om je voor te schamen. Tot de 19de eeuw noemde men schaamhaar, venushaar. Als een verheerlijking, verering. Maar toen werden we preuts.
Ok, met je eens dat schaamlippen niet zo'n geslaagd woord is, maar vulvakleppen?! :O
Er moet iets beters te verzinnen zijn.

On topic: ik zou die nieuwjaarsduik niet doen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven