Mijn man is vreemdgegaan met onze vriendin

31-12-2019 01:09 181 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-01-2020 22:42
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
99.60% gewijzigd
Lijkt me niet verstandig.... Die blijven gek op elkaar zo. Geen contact is het beste wat je kunt doen. Knap hoor, dat je blijft.
Dat lijkt me onmogelijk. Ik hoop niet dat je de schuld bij jezelf neer legt. Vreemdgaan is in mijn ogen echt een no go.
Pff.. Ik vind het al bewonderenswaardig dat je blijft. De vriendschap overeind houden zou mij echt 10 bruggen te ver zijn en lijkt mij ook echt onmogelijk. Iets met de kat en het spek..
Rationeel gezien begrijp ik je. Alleen ik zou wel echt de vriendschap op een heel laag pitje zetten in het begin. Weet de man van het andere stel het ook?
Heeft hij het contact met haar verbroken? Weet je dat zeker?

De kans is namelijk groot dat men na dit verraad gewoon door gaan met manipuleren wanneer je de vriendschap in stand houdt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Eens met de reacties. Je huwelijk redden na vreemdgaan is al zwaar genoeg, de vriendschap met dit stel (en dan met name met haar natuurlijk) lijkt mij echt een brug te ver.
Je zult altijd pijnlijk herinnerd worden aan hun affaire als je haar en jouw man samen in 1 ruimte ziet.
Ik zou de vriendschap verbreken, of je huwelijk het redt of niet.
Met zulke vrienden heb je toch geen vijanden nodig??
Vrienden niet. Ze was een bekende.
Mijn man is met haar vreemd gegaan.
Ze is nog steeds een bekende. We groeten elkaar, maken soms een praatje.
No hard feelings.
Vreemd gaan die he omdat je eigen relatie niet goed zit. Daar kan de ander weinig aan doen.
Hoewel ik het wel laf vind van iemand die zo dicht bij jullie staat.
Wat vind de partner van jullie vriendin?
Of jullie worden fwb van elkaar, kan ook nog.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Recept voor ellende lijkt me.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
thanx schreef:
31-12-2019 07:26

Vreemd gaan die he omdat je eigen relatie niet goed zit. Daar kan de ander weinig aan doen.
De ander kan daar wel wat aan doen, namelijk gewoon NEE zeggen. Omdat ze loyaal is naar haar vriendin.
anoniem_176041 wijzigde dit bericht op 31-12-2019 07:38
7.85% gewijzigd
Dubbel
En dat allemaal in 1 week
Hoe lang zat er tussen affaire en het uitkomen ervan? Is er iemand anders op de hoogte van geweest voordat jij op de hoogte was? Hoe kwam je erachter, en waarom heeft je man het niet uit zichzelf opgebiecht? Of vriendin? Is er regelmatig seks geweest of eenmalig, en waar? Waren/zijn ze echt verliefd?

Dit zouden essentiële vragen zijn voor mij, waarvan het antwoord bepaalt of huwelijk te redden is en hoe verder met die vriendschap. Dat laatste zou ik niet kunnen overigens, maar ik ben nogal gesteld op mijn trots.
Ik verklaar je voor gek. Ik had hem de deur uit getrapt.
Lijkt me enorm lastig. Ik ben zelf ooit vreemdgegaan en ik kan me niet voorstellen dat ik mijn relatie en een vriendschap met iemand wie je seks hebt gehad kon behouden. Die seksuele aantrekkingskracht en spanning met die ander blijft aanwezig lijkt mij. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om het niet weer te doen en je relatie moet 100% goed zitten.
Waar is haar man in dit verhaal ?
Jullie hebben een gesprek met zijn drieën gehad zeg je .
Maar het lijkt mij niet te doen ten eerste gaat dit nog veel tijd en verdriet kosten en blijft zij een trigger daarvoor .
Waarom zou je bevriend willen blijven? Ik zou die vriendin ook nooit meer hetzelfde kunnen zien als voor het bedrog.
Yildizlar schreef:
31-12-2019 07:45
Waar is haar man in dit verhaal ?
Jullie hebben een gesprek met zijn drieën gehad zeg je .
Maar het lijkt mij niet te doen ten eerste gaat dit nog veel tijd en verdriet kosten en blijft zij een trigger daarvoor .
Dat vraag ik me ook af. Staat hij er hetzelfde in? Dat hij zowel zijn relatie als de vriendschap wil behouden?
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Het is een goed recept voor meer ellende.
Hoe vergevingsgezind wil en kun je zijn ?!
Nou idd eens met de rest.
Waarom zou je dat willen? En haar man, weer hij dit ook allemaal? Wil hij die “vriendschap” ook gaande houden?
Sasserdje schreef:
31-12-2019 07:40
Ik verklaar je voor gek. Ik had hem de deur uit getrapt.
Ik behoor niet tot het team Vreemdgaan = Koffers pakken. Elk geval is weer anders en niet iedereen is even jaloers of boos.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Alle “3”? Je wil toch niet beweren dat haar man van niets weet..???

Daarnaast: waarom wil je eruit zien te komen met een man die naar een ander gaat als het ‘wat minder’ tussen jullie gaat? En die zogenaamde ”vriendin”..,tjonge ik vind je wel heel erg naïef. Bovendien gaat je dit op de lange termijn niet lukken om dit te vergeten. Ja, NU denk je dit te willen maar dat is alleen maar omdat je bang bent voor de echte gevolgen..
anoniem_6643168982c66 wijzigde dit bericht op 31-12-2019 08:29
0.23% gewijzigd
Lievejetje schreef:
31-12-2019 08:07
Nou idd eens met de rest.
Waarom zou je dat willen? En haar man, weer hij dit ook allemaal? Wil hij die “vriendschap” ook gaande houden?
Goede vraag !
In de sloot met die verraadster! En hij er achteraan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
En jij vindt het zonde van de vriendschap?
Dat vond je " vriendin" op dat moment (of zelfs op meerdere momenten) dat ze met jouw man bezig was duidelijk niet haar 1e prioriteit.
Als haar man nog van niks weet doet ze dit alleen om haar eigen hachje te redden.
Kom op hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven