Favoriete parfum?
dinsdag 31 december 2019 om 16:54
Mijn post over Byredo gelezen? Midnight Candy ken ik niet (kende heel Byredo niet) maar die ik noemde vind ik waanzinnig lekker! Volgens mij een unisex niche geur. Ga me zeker verdiepen in Byredo.
dinsdag 31 december 2019 om 17:07
dinsdag 31 december 2019 om 17:12
dinsdag 31 december 2019 om 17:15
Ik word nieuwsgierig naar Byredo, maar damn wat een prijzen! Gaat me wat te ver helaas.Superhuisvrouw schreef: ↑31-12-2019 17:12Molecule escentric 01 is ook een favoriet van mij ,is een geur die z i ch et aanpast aan je eigen lichaamsgeur. Als ik die op heb wordt er vaak gevraagd wat ik op heb.
Byredo Sundazed heb ik nog op mijn lijstje staan , ook een waanzinnig lekkere geur.
dinsdag 31 december 2019 om 17:22
Ik heb sinds kort La vie est belle, En rose van Lancôme.
Ik houd niet van zware parfums, krijg ook echt hoofdpijn als een parfum vrij zware geurnoten bevat en ik mezelf de hele dag ruik. Het is al jaren een zoektocht naar hét perfecte parfum. Die heb ik met deze wel gevonden: licht en een beetje zoet maar niet overheersend. Ik heb er al verschillende complimentjes over gekregen!
Ik gebruik ook af en toe Lady Million van Paco Rabanne. Die is ook fijn maar wel iets zwaarder van geur.
Ik houd niet van zware parfums, krijg ook echt hoofdpijn als een parfum vrij zware geurnoten bevat en ik mezelf de hele dag ruik. Het is al jaren een zoektocht naar hét perfecte parfum. Die heb ik met deze wel gevonden: licht en een beetje zoet maar niet overheersend. Ik heb er al verschillende complimentjes over gekregen!
Ik gebruik ook af en toe Lady Million van Paco Rabanne. Die is ook fijn maar wel iets zwaarder van geur.
dinsdag 31 december 2019 om 17:25
Ik bedoel dat ik ook yvresse had genoemd.
Voor het eerst gekocht zo’n 26 jaar geleden denk ik. ( als champagne dus)
dinsdag 31 december 2019 om 18:40
Snap echt niks van Molecule o1! Ruik even iets en dan niks meer, anderen om me heen ook niet. Ik gebruik hem nu (8 ml van parfumado) om te layeren. Blij dat ik geen fles van 100 euro heb gekocht nav al die positieve recensies. Vind het de nieuwe kleren van de keizer. Sundazed staat genoteerd!Superhuisvrouw schreef: ↑31-12-2019 17:12Molecule escentric 01 is ook een favoriet van mij ,is een geur die z i ch et aanpast aan je eigen lichaamsgeur. Als ik die op heb wordt er vaak gevraagd wat ik op heb.
Byredo Sundazed heb ik nog op mijn lijstje staan , ook een waanzinnig lekkere geur.
dinsdag 31 december 2019 om 18:46
Idioot duur en dan ook nog een simpel flesje met een Wibra label. Maar zooooo super lekker. Liever een fles eau de parfum van 200 euro die ik heerlijk vind dan 4 flessen eau de toilette van 50 euro die ik maar mwaaah vind, of erger nog, vind stinken (op mijn huid tenminste) zoals issey miayki (?) Echt Juf Joke, je gaat er voor vallen!
dinsdag 31 december 2019 om 18:56
Mademoiselle en noir van Chanel heb ik standaard.. Maar van de mindere bekenden heb ik een keer in de uitverkoop loukhoum en eau de peche van Keiko Mecheri gekocht en deze zijn echt super lekker (normaal bijna 200 per fles dus mag ook wel)
Op mijn 17e een keer cashmere mist van Donna karan gekregen en vind ik ook nog steeds lekker, en heeel fout maar Miami glow van jlo vind ik ook nog steeds lekker voor de zomer
Op mijn 17e een keer cashmere mist van Donna karan gekregen en vind ik ook nog steeds lekker, en heeel fout maar Miami glow van jlo vind ik ook nog steeds lekker voor de zomer
dinsdag 31 december 2019 om 18:57
Molecule is wat betreft een aparte geur,dan ruik jezelf niets,en laatst in een winkel vroeg iemand wat een lekkere geur is dit.nospe schreef: ↑31-12-2019 18:40Snap echt niks van Molecule o1! Ruik even iets en dan niks meer, anderen om me heen ook niet. Ik gebruik hem nu (8 ml van parfumado) om te layeren. Blij dat ik geen fles van 100 euro heb gekocht nav al die positieve recensies. Vind het de nieuwe kleren van de keizer. Sundazed staat genoteerd!
Dan komt er ineens de geur voorbij. Heb het ook weleens op mijn jas een beetje gespoten maar dan rook ik wel degelijk de geur als ik de hal in kwam.
dinsdag 31 december 2019 om 18:57
Wordt nu ook echt nieuwsgierig naar La vie est belle. Geuren zijn zo persoonlijk, heb hier al een paar stinkerds gelezen
En anderen vinden mijn favoriete geurtjes weer tzum kotszen. Op yvresse en Gucci heb ik altijd alleen maar positieve reacties gehad. Paul Gaultier vind ik heerlijk bij anderen maar bij mij ruikt hij als muffe zeep. Leuk topic! Was een parfum topic niet ooit tot een rel uitgedraaid en verboden? Staat me iets van bij. Nou, ruik lekker allemaal, ik ga tutten, allemaal een fijn uiteinde en een gezond en geurig nieuwjaar!
En anderen vinden mijn favoriete geurtjes weer tzum kotszen. Op yvresse en Gucci heb ik altijd alleen maar positieve reacties gehad. Paul Gaultier vind ik heerlijk bij anderen maar bij mij ruikt hij als muffe zeep. Leuk topic! Was een parfum topic niet ooit tot een rel uitgedraaid en verboden? Staat me iets van bij. Nou, ruik lekker allemaal, ik ga tutten, allemaal een fijn uiteinde en een gezond en geurig nieuwjaar!
dinsdag 31 december 2019 om 18:59
Dat is precies waar ik bang voor bennospe schreef: ↑31-12-2019 18:46Idioot duur en dan ook nog een simpel flesje met een Wibra label. Maar zooooo super lekker. Liever een fles eau de parfum van 200 euro die ik heerlijk vind dan 4 flessen eau de toilette van 50 euro die ik maar mwaaah vind, of erger nog, vind stinken (op mijn huid tenminste) zoals issey miayki (?) Echt Juf Joke, je gaat er voor vallen!
Maar op zich ben ik het met je eens. Ik kan echt totaal verliefd zijn op een parfum. Daar kan ik dan intens van genieten (tot de volgende liefde). Met een mwah geurtje kan ik niets. Dat vind ik sowieso zonde, zelfs als het niet duur was.
dinsdag 31 december 2019 om 19:02
Ja, inderdaad heel persoonlijk. Ik heb ook een paar geuren die niet echt allemansvriendjes zijn. Ik begrijp dan ook prima als iemand mijn liefde voor een bepaalde geur niet deelt. Maar dat is prima.nospe schreef: ↑31-12-2019 18:57Wordt nu ook echt nieuwsgierig naar La vie est belle. Geuren zijn zo persoonlijk, heb hier al een paar stinkerds gelezen![]()
En anderen vinden mijn favoriete geurtjes weer tzum kotszen. Op yvresse en Gucci heb ik altijd alleen maar positieve reacties gehad. Paul Gaultier vind ik heerlijk bij anderen maar bij mij ruikt hij als muffe zeep. Leuk topic! Was een parfum topic niet ooit tot een rel uitgedraaid en verboden? Staat me iets van bij. Nou, ruik lekker allemaal, ik ga tutten, allemaal een fijn uiteinde en een gezond en geurig nieuwjaar!![]()
Vooral mijn Angel van Mugler en Casmir van Chopard roepen, ook als je reviews leest, gemengde gevoelens op. Dat zijn nu mijn twee grote liefdes.
dinsdag 31 december 2019 om 19:04
Puur uit nieuwsgierigheid hoor, ik ga het niet kopen (...)nospe schreef: ↑31-12-2019 18:46Idioot duur en dan ook nog een simpel flesje met een Wibra label. Maar zooooo super lekker. Liever een fles eau de parfum van 200 euro die ik heerlijk vind dan 4 flessen eau de toilette van 50 euro die ik maar mwaaah vind, of erger nog, vind stinken (op mijn huid tenminste) zoals issey miayki (?) Echt Juf Joke, je gaat er voor vallen!
Maar als je in dit topic mijn favorieten leest, welke van de heerlijkheden zou je dan adviseren?
Gewoon nieuwsgierig hoor!
Ik ga het echt niet kopen.
Niet.
dinsdag 31 december 2019 om 19:23
Niet bij parfumerie.nl of in de winkel bij parfumerie marjo?Poezengek schreef: ↑31-12-2019 16:13Promesse van Cacharel. Ik kreeg altijd complimentjes als ik 'm droeg. Dus ik denk dat deze geur het goed deed op m'n huid. Vroeger kostte deze zo'n 40-50 euro. Een tijdje, tot m'n verdriet, niet verkrijgbaar geweest. Nu zag ik hem bij Bol voor 289 euro!!! Snap er niks van.
dinsdag 31 december 2019 om 19:26
Zo vind ik Ysatis van Givenchy heerlijk en Amarige weer niet zo. Echt zo persoonlijk en de ene geur is heerlijk bij de een en ronduit vies bij de ander, ph enzo.
dinsdag 31 december 2019 om 19:28
Ja heel raadselachtig.nospe schreef: ↑31-12-2019 18:57Wordt nu ook echt nieuwsgierig naar La vie est belle. Geuren zijn zo persoonlijk, heb hier al een paar stinkerds gelezen![]()
En anderen vinden mijn favoriete geurtjes weer tzum kotszen. Op yvresse en Gucci heb ik altijd alleen maar positieve reacties gehad. Paul Gaultier vind ik heerlijk bij anderen maar bij mij ruikt hij als muffe zeep. Leuk topic! Was een parfum topic niet ooit tot een rel uitgedraaid en verboden? Staat me iets van bij. Nou, ruik lekker allemaal, ik ga tutten, allemaal een fijn uiteinde en een gezond en geurig nieuwjaar!![]()
dinsdag 31 december 2019 om 19:36
Haha! Afgaande op de geuren die jij lekker vind; Casmir van Chopard, en van Angel van Mugler
Daisy van Marc Jacobs
hou je van bloemig kruidig en orientaals. Dan zou ik als ik jou was eens aan Yvresse en Baiser Fou ruiken en heeeel ver van Byredo vandaan blijven.
Is parfumado niks voor je? Heeft mij al veel miskopen en nieuwe favorieten opgeleverd. Best duur in verhouding maar dan kun je een geur wel langer uit proberen dan met een monstertje van een parfumerie. En nu ga ik echt tutten voor het oud en nieuw feestje. En mezelf nevelen in de heerlijke geur van Byredo die zoon in de badkamer heeft laten staan.