Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 31 december 2019 om 17:18
Eens ik ben ook voor een vuurwerkverbod. En aso is het zeker.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 31 december 2019 om 17:23
dinsdag 31 december 2019 om 17:25
Het is hier al vanaf gisteravond raak met dat geknal. Gisteravond laat leek het wel of er iemand een mitrailleur aan het afvuren was hier vlak bij.
Had net een buur totaal over de zeik hier staan, of man even mee wilde kijken want in een holle boom hierachter in het park wordt steeds vuurwerk gegooid. Vorig jaar nog met een paar mensen staan blussen. Brandweer staat hier nu achter om die boom eindelijk om te zagen.
Gekloot, bah!
Had net een buur totaal over de zeik hier staan, of man even mee wilde kijken want in een holle boom hierachter in het park wordt steeds vuurwerk gegooid. Vorig jaar nog met een paar mensen staan blussen. Brandweer staat hier nu achter om die boom eindelijk om te zagen.
Gekloot, bah!
There is always something happening, and it's usually right now

dinsdag 31 december 2019 om 17:25
Vanaf dit jaar hier een vuurwerkvrije gemeente. Ben benieuwd hoe dat dat gaat. Kan me zo moeilijk voorstellen dat er om middernacht niets aan vuurwerk afgestoken zal worden.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 31 december 2019 om 17:27
Nee ; lekker een mooie show organiseren in de tijd van het jaar waarin je de meeste kans op mist hebt.
Deventer is al afgelast.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 31 december 2019 om 17:30

dinsdag 31 december 2019 om 17:40
Whaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NPO of Netflix?

dinsdag 31 december 2019 om 17:45

dinsdag 31 december 2019 om 17:49
-Shifty- schreef: ↑31-12-2019 16:07En het nog briljantere : A Forest
https://www.youtube.com/watch?v=RGT4V6JmINA
Ja fantastisch! Ik krijg al kippenvel bij de begintune...

dinsdag 31 december 2019 om 17:50
dinsdag 31 december 2019 om 17:50
Of niks gekocht hebben om “ braaf “ naar een show te gaan kijken.
Die 500 euro gaat morgen de lucht in, hoor. Of volgend jaar, als je het niet meer kopen mag. Wordt echt niet weggegooid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 31 december 2019 om 17:55
Nou, ik heb liever dat ze het bewaren.blijfgewoonbianca schreef: ↑31-12-2019 17:50Of niks gekocht hebben om “ braaf “ naar een show te gaan kijken.
Die 500 euro gaat morgen de lucht in, hoor. Of volgend jaar, als je het niet meer kopen mag. Wordt echt niet weggegooid.
Mijn collectieve geweten (íemand moet het doen!) heeft al zo veel last van vuurwerk op een heldere nacht.
Dat wegknallen in de mist vind ik best wel lief voor austronauten, maar is verder dus een enorme last voor mij en mijn doperwt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.