Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
31-12-2019 17:56
Wie er morgen hier in de straat vuurwerk af durft te steken gaat lachen maar niet heus 😈
Ik weet niet of dat zo verstandig is mensen hebben tegenwoordig zo'n kort lontje. Er zijn mensen mishandeld nadat ze de vuurwerkafstekers aanspraken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik heb voor mezelf een flesje cava gekocht. Beetje jammer dat ik dat toen een goed idee vond en geen grote fles mee heb genomen.
charlottew88 schreef:
31-12-2019 18:18
Ik weet niet of dat zo verstandig is mensen hebben tegenwoordig zo'n kort lontje. Er zijn mensen mishandeld nadat ze de vuurwerkafstekers aanspraken.
Want alle vuurwerkasftekers zijn potentiële mishandelaars? En jij denkt dat Yas zelf daar even op haar hakken heen tikt?
Och dat achterlijke lachgas. Mijn zoon heeft laatst nog zo’n stumperd bij moeten brengen in zijn kroeg. Zwaar kansloos die ballonnen.
Geen bijzonderheden
Solomio schreef:
31-12-2019 18:06
Ik merk zeker wel verschil sinds het pas vanaf 18 uur mag.
Sinds 17.55 is het een stuk erger geworden.
Klokkijken is ook niet meer wat het geweest is.
hier ook rond 18 uur een opleving

Ik vind het prima, heb geen bezwaar tegen vuurwerk, maar wel tegen alle rellen, branden en vernielingen die helemaal niks met oud en nieuw te maken hebben
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Sudrì schreef:
Ik heb voor mezelf een flesje cava gekocht. Beetje jammer dat ik dat toen een goed idee vond en geen grote fles mee heb genomen.
Niks anders lekkers in huis?
yasmijn schreef:
31-12-2019 18:20
Och dat achterlijke lachgas. Mijn zoon heeft laatst nog zo’n stumperd bij moeten brengen in zijn kroeg. Zwaar kansloos die ballonnen.
Nou Broek, dat je het maar weet :proud:
Elfje* schreef:
31-12-2019 18:20
Niks anders lekkers in huis?
Gewone wijn, maar ik bedenk me net dat ik vooral cava wil.
Oh, ook nog lekkere port.
Sudrì schreef:
31-12-2019 18:22
Gewone wijn, maar ik bedenk me net dat ik vooral cava wil.
Oh, ook nog lekkere port.
Die je eerst de wijn, daarna de port en het lekkerste bewaar je voor het laatst. Of werk dat zo niet met drank?
Sudrì schreef:
31-12-2019 18:19
Want alle vuurwerkasftekers zijn potentiële mishandelaars? En jij denkt dat Yas zelf daar even op haar hakken heen tikt?
Dat durf ik wel hoor en maar mijn man helemaal. Die heeft net al iemand aangesproken. De enige dissonant hier in de straat. De toon is reeds gezet.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
31-12-2019 18:26
Dat durf ik wel hoor en maar mijn man helemaal. Die heeft net al iemand aangesproken. De enige dissonant hier in de straat. De toon is reeds gezet.
👍🏻
Sudrì schreef:
Ik heb ook een klein flesje :proud: Wel nog een paar biertjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Sudrì schreef:
31-12-2019 18:19
Zeg ik dat alle vuurwerkafstekers potentiële mishandelaars zijn. Ik zei dat men uit moet kijken omdat je niet iedereen kunt aanspreken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nouschi schreef:
31-12-2019 18:27
Ik heb ook een klein flesje :proud: Wel nog een paar biertjes.
Oh, ook al zo’n suffert.
charlottew88 schreef:
31-12-2019 18:28
Zeg ik dat alle vuurwerkafstekers potentiële mishandelaars zijn. Ik zei dat men uit moet kijken omdat je niet iedereen kunt aanspreken.
Moet altijd, vuurwerk of niet. En dan ligt het er ook nog aan hoe je iets zegt.
Sudrì schreef:
31-12-2019 18:22
Nou Broek, dat je het maar weet :proud:
Broek had het over carbid.
Geen bijzonderheden
Hoe zou het komen dat het verschil zo ontzettend groot is tussen België en Nederland?
Life is short. Eat dessert first.
Sudrì schreef:
31-12-2019 18:27
👍🏻
35 jaar marinier geweest dus die weet wel even hoe iemand aan te pakken op een nette manier :lol:

Geen kopstoten zoals de maj Kroon :proud:
Geen bijzonderheden
Wat een geprikkeld sfeertje zeg, dat wordt een lange avond.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
31-12-2019 18:33
Wat een geprikkeld sfeertje zeg, dat wordt een lange avond.
Komt door het vuurwerk.
Sudrì schreef:
31-12-2019 18:30
Oh, ook al zo’n suffert.
Sufferd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
yasmijn schreef:
31-12-2019 18:31
Broek had het over carbid.
Lees terug en zie de grappen.
Nouschi schreef:
31-12-2019 18:34
Sufferd.
Viva dus T.
doornroosje9 schreef:
31-12-2019 18:33
Hoe zou het komen dat het verschil zo ontzettend groot is tussen België en Nederland?
jullie zijn braver :)
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik baal echt van die mist. Valt hier nog mee maar zal zo wel erger worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven