Het Grote Viva Katten Topic deel 2
woensdag 1 mei 2019 om 21:17
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!

Het vorige deel is hier te vinden:
thuis/het-grote-viva-katten-topic/list_messages/425916

Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.
Happy New Miauw!
Het vorige deel is hier te vinden:
thuis/het-grote-viva-katten-topic/list_messages/425916
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

dinsdag 31 december 2019 om 20:24
Weet alles maar van tevoren.Calamitycat schreef: ↑31-12-2019 20:08Kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik hem nog naar buiten gelaten heb vanmiddag. Net weer een rondje tuin gedaan, heb gerammeld met een bak brokken en met de zaklamp geschenen en keihard geroepen maar niets...
Een buurman van verderop stak net weer een duizendklapper af, echt niet normaal die harde knallen. Gatver, wat baal ik hiervan.
Sterkte voor jullie poezenbeesten, hopelijk zijn ze allemaal veilig binnen?![]()
Oh bah, ook nog een duizendklapper. Ik duim voor je dat hij zo weer terug is, ze komen het vaakst als het even rustig is.
dinsdag 31 december 2019 om 20:36
Madrid, wat een lief berichtje, dank je wel! Jullie allemaal trouwens, fijn dat jullie zo meeleven.
Luikje is open voor toegang naar binnen maar dicht voor naar buiten. Dus als hij binnen komt rennen kan hij in ieder geval niet meer weg. Ik moest ook meteen weer denken aan jouw nachtmerrie vorig jaar met Jaime. Wat hebben we toen in de rats gezeten, en jij natuurlijk vooral. Ik kan me je paniek nog goed voor de geest halen. Godzijdank had het een goede afloop
Ik ga zo weer even roepen, heb nu toch geen rust in mijn kont. Hoop toch zo dat hij voor twaalf uur binnen is als de hel echt losbarst. Er is hier echt veel meer vuurwerk dan in voorgaande jaren en ik heb ook al een paar vuurwerkbommen horen afgaan in de verte.
Oud en nieuw is gewoon best stom.
Luikje is open voor toegang naar binnen maar dicht voor naar buiten. Dus als hij binnen komt rennen kan hij in ieder geval niet meer weg. Ik moest ook meteen weer denken aan jouw nachtmerrie vorig jaar met Jaime. Wat hebben we toen in de rats gezeten, en jij natuurlijk vooral. Ik kan me je paniek nog goed voor de geest halen. Godzijdank had het een goede afloop

Ik ga zo weer even roepen, heb nu toch geen rust in mijn kont. Hoop toch zo dat hij voor twaalf uur binnen is als de hel echt losbarst. Er is hier echt veel meer vuurwerk dan in voorgaande jaren en ik heb ook al een paar vuurwerkbommen horen afgaan in de verte.
Oud en nieuw is gewoon best stom.

dinsdag 31 december 2019 om 21:15

dinsdag 31 december 2019 om 21:23
Wat ontzettend vervelend voor je. Moet het nog mistiger worden dus.Calamitycat schreef: ↑31-12-2019 21:15Mieke, het zit hier ook potdicht maar het knallen gaat evengoed aan een stuk door. Malloten. Net weer de tuin in geweest met zaklamp en geroepen, schuur gecheckt, maar helaas zonder resultaat.
dinsdag 31 december 2019 om 21:28
Dat je meedenkt is juist hartstikke fijn Miss P! Ik heb een hele grote (lange en smalle) tuin (bijna 300 m2) met heel veel begroeiing, dus ook veel verstopplekken. Ik hoopte dat door de zaklamp ik zijn ogen zou zien opschijnen maar helaas. Ook kan hij over de schutting zijn gegaan naar de buren, daar staan heel veel schuurtjes en bergingen (buren hebben een heleboel huisdieren). Dus de kans is best groot dat hij daar ergens schuilt of per ongeluk opgesloten is geraakt of zo. Verder hier gelukkig alleen maar landerijen, de weg is op behoorlijke afstand. Ik kan hem door die herrie niet horen miauwen als hij ergens opgesloten zit dus daar baal ik wel van. Ik weet dat ik me gewoon veel te snel zorgen maak hoor, er kan hier wat dat betreft niet veel gebeuren, ik woon niet in een drukke woonwijk ofzo maar toch... vind het een rotgevoel als hij bang is door de knallen.
dinsdag 31 december 2019 om 21:30

dinsdag 31 december 2019 om 21:38
Gekmakend. Maar typisch kats.Calamitycat schreef: ↑31-12-2019 21:33Zit ik dan met mijn lekkere hapjes, oliebollen en appelflappen en geen trek![]()

dinsdag 31 december 2019 om 21:38
Ja.
Hier is dat wel. Een tijdje gaat het los en dan is het weer een poosje erg rustig.
Maar dat geknal gaat wel hard buiten. Ellendige vuurwerk.
dinsdag 31 december 2019 om 21:39
Hier zijn ze ook de vriezer in.Calamitycat schreef: ↑31-12-2019 21:33Zit ik dan met mijn lekkere hapjes, oliebollen en appelflappen en geen trek![]()

dinsdag 31 december 2019 om 21:40
Ohh ik join de kattenstress.
1 van de 3 is buiten.. vanmorgen naar buiten gegaan toen het nog rustig was en niet meer terug gekomen
is sws wel een buitenkat maar denk dat hij ergens nu heel bang is en niet naar huis durft.. al halve avond buiten aan het lopen en roepen.
1 van de 3 is buiten.. vanmorgen naar buiten gegaan toen het nog rustig was en niet meer terug gekomen
Nothing worth having ever comes easy
dinsdag 31 december 2019 om 21:41

dinsdag 31 december 2019 om 21:47