Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 1 januari 2020 om 13:02
Hij had ook kunnen kotsen, of de volgende maand ‘s nachts de schijterij kunnen krijgen, of een wijnglas rot kunnen breken waardoor er een slagaderlijke bloeding was veroorzaakt en het kleed vervangen moest worden én het plafond gewit.
woensdag 1 januari 2020 om 13:03
Luci_Morgenster schreef: ↑01-01-2020 13:00Zeker. Maar dit soort klagen over wat er nu best veel gebeurt mbt vuurwerk en wangedrag vind ik terecht. En nee dan heb ik het niet over de zus of broer van een huisdiereigenaren die het zonde van hun bekakte kleedje vinden. Dat is geklaag om te klagen.![]()
Ik ben niet per se voor een verbod. Laat ze dat massale kutgedrag proberen aan te pakken. Echt aanpakken. Niet dat slap gedoe van de afgelopen paar jaar.
Blijft het dan zo, dan maar verbieden en hopen dat mensen dan wel ineens zich kunnen gedragen. Ofzo.![]()
Oké, dat is lekker. Als mensen zich aan de regels hadden gehouden, had mijn hond om half 6 nog een lekkere wandeling kunnen maken en niet binnen hoeven piesen. Maar hee.. ik klaag om het klagen, jij over vuurwerk op tijden dat het niet mag (net als ik). Dat is logisch.. dus.

Later is nu
woensdag 1 januari 2020 om 13:04
Ja, maar dan had het niet aan het vuurwerk gelegen he,.
Dus dan was het iets anders geweest.
Later is nu

woensdag 1 januari 2020 om 13:05
Dreamer schreef: ↑01-01-2020 13:03Oké, dat is lekker. Als mensen zich aan de regels hadden gehouden, had mijn hond om half 6 nog een lekkere wandeling kunnen maken en niet binnen hoeven piesen. Maar hee.. ik klaag om het klagen, jij over vuurwerk op tijden dat het niet mag (net als ik). Dat is logisch.. dus.![]()
Je klaagde over het kleed van je zus.
En ik klaag eigenlijk over de overlast, agressie, slopen van spullen en dingen naar mensen gooien. Hulpverleners lastigvallen. Met gevaar voor mens en dier op sommige plekken niet meer naar buiten kunnen buiten die al vastgestelde tijden.
Daar klaag ik over. Niet over een kleedje van mijn zus.
Of over mijn bange kat. Die is er. Maar daar hoef ik geen verbod voor. Ik wil gewoon dat het vooral aso agressieve gedrag en kapot maken van dingen stopt.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 01-01-2020 13:09
36.50% gewijzigd

woensdag 1 januari 2020 om 13:08
Sommige mensen hebben echt recht van klagen. Het zal jouw auto maar zijn die in de fik is gegaan bijvoorbeeld.Luci_Morgenster schreef: ↑01-01-2020 13:00Zeker. Maar dit soort klagen over wat er nu best veel gebeurt mbt vuurwerk en wangedrag vind ik terecht. En nee dan heb ik het niet over de zus of broer van een huisdiereigenaren die het zonde van hun bekakte kleedje vinden. Dat is geklaag om te klagen.![]()
Ik ben niet per se voor een verbod. Laat ze dat massale kutgedrag proberen aan te pakken. Echt aanpakken. Niet dat slap gedoe van de afgelopen paar jaar.
Blijft het dan zo, dan maar verbieden en hopen dat mensen dan wel ineens zich kunnen gedragen. Ofzo.![]()
Ik denk alleen dat je de hufterigheid aan moet pakken. Als een kind steeds met blokken gooit kan je de blokken weghalen, zodat niemand er meer mee kan spelen, of je pakt dat ene kind eens even goed aan.
Lagere vuren bijvoorbeeld was geen probleem geweest. Het is op een domme manier het verkeerde statement maken.
Het is het symptoom bestrijden, maar de oorzaak laten zitten. Iedereen die kinderen heeft weer dat dat niet werkt.
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 01-01-2020 13:09
0.57% gewijzigd
woensdag 1 januari 2020 om 13:08
Ja. EN waarom plaste mijn hond ook alweer binnen?Luci_Morgenster schreef: ↑01-01-2020 13:05Je klaagde over het kleed van je zus.
En ik klaag eigenlijk over de overlast, agressie, slopen van spullen en dingen naar mensen gooien. Hulpverleners lastigvallen. Met gevaar voor mens en dier op sommige plekken niet meer naar buiten kunnen buiten die al vastgestelde tijden.
Daar klaag ik over. Niet over een kleedje van mijn zus.
laat maar
Later is nu

woensdag 1 januari 2020 om 13:13

woensdag 1 januari 2020 om 13:14
yette schreef: ↑01-01-2020 13:13Ik weet niet hoe het met honden zit, maar mijn katten plassen en kotsen dus nóóit op de makkelijk schoon te maken plekken. We hebben overal parket en plavuizen, maar ze verkiezen de deurmatten, eetkamerstoelen of verzamel-stapeltjes met dingen als boeken, de afstandsbediening en oortjes. Waarom?!
Katten zijn hufters.

woensdag 1 januari 2020 om 13:16
Geen idee. Die van mij het liefst onder mijn bed en dan precies in het midden, zodat ik t vanaf geen een kant bij kan. Alsof er een geheime markering zit.yette schreef: ↑01-01-2020 13:13Ik weet niet hoe het met honden zit, maar mijn katten plassen en kotsen dus nóóit op de makkelijk schoon te maken plekken. We hebben overal parket en plavuizen, maar ze verkiezen de deurmatten, eetkamerstoelen of verzamel-stapeltjes met dingen als boeken, de afstandsbediening en oortjes. Waarom?!
Of op het kleed.

woensdag 1 januari 2020 om 13:25

woensdag 1 januari 2020 om 13:26
Dat zou wat zijn, dat ze die menselijke hufters even wat vuurwerk in hun anus douwen en dan opblazen.
Of een bom gaan bouwen en dan zo hard laten afgaan in je tuin dat je op je dure kleed schijt. Jammer.

woensdag 1 januari 2020 om 13:27
Dat is wel een hele bijzondere! Doe je aan heropvoeding? Ik heb er eentje die je nog niet eens een trekrotje toevertrouwt.