Mijn man is vreemdgegaan met onze vriendin

woensdag 1 januari 2020 om 10:52
Zonde om de vriendschap op te geven? Die 2 lachen hun ballen uit hun broek en denken “daar zijn we ff makkelijk mee weg gekomen” maar waarschijnlijk ben jij zo’n persoon die dan zegt “neeee hoor, mijn man moet echt zijn best doen en ik maak t hem echt niet gemakkelijk bla bla”
Luister, die 2 zijn geen knip voor de neus waard.. t is geen slippertje met een vreemde hè? (Ook verkeerd) Jij wil een vriendschap in stand houden met een persoon wie zoveel schijt heeft aan je, om met je vent te neucken? Om over je man nog maar niet te spreken.. Wat laat jij over je heen lopen zeg, wat is het volgende? Dat jij zijn ballen mag kietelen terwijl hij haar aan t ketsen is?
Luister, die 2 zijn geen knip voor de neus waard.. t is geen slippertje met een vreemde hè? (Ook verkeerd) Jij wil een vriendschap in stand houden met een persoon wie zoveel schijt heeft aan je, om met je vent te neucken? Om over je man nog maar niet te spreken.. Wat laat jij over je heen lopen zeg, wat is het volgende? Dat jij zijn ballen mag kietelen terwijl hij haar aan t ketsen is?
woensdag 1 januari 2020 om 10:54
Marieke_A_1975 schreef: ↑31-12-2019 01:09
We hebben veel gepraat over wat er gebeurd is maar ook wat er in onze relatie minder was geworden en de loop der jaren. Iets waar ik niet zo bij stil had gestaan, alles krabbelde maar voort.
Laat me raden... Je man heeft de schuld voor zijn vreemdgaan bij jou en jullie relatie gelegd. En jij 'snapt' nu wel dat jij hier zelf ook schuldig aan bent. Zijn bedrog is ook jouw schuld, volgens hem.
In de eerste instantie wilde ik geen contact met de vrouw van het andere stel. Maar we vinden het allebei zonde om afstand te doen van deze vriendschap.
Je man vindt het dus 'zonde' om afstand te doen van de 'vriendschap' met zijn minnares.
We willen alle 3 graag dat de vriendschappelijke relatie hersteld wordt
Je man en zijn minnares willen graag dat hun 'vriendschap' blijft. En jij wil dit - na de goeie gesprekken met hen beiden - nu ook wel.
Je man lijkt me een behoorlijk manipulatief persoon. En jij bent daar nogal vatbaar voor, zo te zien. Deze man praat een banaan nog recht, volgens mij. En jij trapt erin.
noesa wijzigde dit bericht op 01-01-2020 11:13
7.72% gewijzigd
woensdag 1 januari 2020 om 10:58
Je doet haar man tekort als vriendin door de situatie te laten bestaan dat hij het niet weet.Marieke_A_1975 schreef: ↑31-12-2019 23:42Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten, dat is niet aan mij.
Je zou het niet zelf moeten vertellen, maar je vriend en zijn vriendin vertellen het hem niet en jij weet dat zij dat niet zullen doen.
Jullie willen de vriendschap voortzetten. Als dit uitkomt dan is het de vraag of hij de vriendschap met je wil; omdat je ook maakte dat hij het niet wist.
Als je je man onvoldoende kan vertrouwen dat hij niet weer vreemdgaat, eindig de relatie.
Als je die vriendin onvoldoende kan vertrouwen dat ze weer iets probeert met je man, als hij dat dan nog is, breek de vriendschap. Los van hoe betrouwbaar je man is.
Als je de vriendschap met haar man niet wil beschadigen, maak dat hij het weet, via hen of via jou.
Is haar man leuk? Misschien kunnen jullie ruilen.

woensdag 1 januari 2020 om 11:48
Herfstblaadje19 schreef: ↑31-12-2019 07:21Pff.. Ik vind het al bewonderenswaardig dat je blijft. De vriendschap overeind houden zou mij echt 10 bruggen te ver zijn en lijkt mij ook echt onmogelijk. Iets met de kat en het spek..
Dit idd. Zou voor mij geen optie zijn. Ik ben geen deurmat.

woensdag 1 januari 2020 om 11:51
Precies wat ik ook zei.Merel7 schreef: ↑01-01-2020 02:51Volgens mij is TO wanhopig bang voor de toekomst zonder haar man.
Grote kans dat wanneer bedrogen man wordt ingelicht, hij zijn vrouw de deur uitzet. Dan hebben vriendin en man van TO vrij baan.
Nu hoopt TO dat vriendin zich gedeisd houdt en dat daardoor man van TO bij TO blijft.
woensdag 1 januari 2020 om 11:53
Was het een éénmalig slippertje TO? of bedoel je met affaire dat het al enkele maanden aan de gang was. Zou ook nog uit kunnen maken.
Maar ik zou de vriendschap stoppen, aan je vriendin en/of je man om dit uit te leggen aan de andere man. En als hij er naar zou vragen zou ik er ook niet om liegen.
Je maakt het ze wel heel gemakkelijk zo.
Sterkte!
Maar ik zou de vriendschap stoppen, aan je vriendin en/of je man om dit uit te leggen aan de andere man. En als hij er naar zou vragen zou ik er ook niet om liegen.
Sterkte!

woensdag 1 januari 2020 om 11:58
Sneu hè. Wat mensen zich allemaal niet voorhouden uit angst voor verandering.Herfstblaadje19 schreef: ↑01-01-2020 11:31Ik heb nog nooit zo’n sneu topic gezien volgens mij. Dat je zo wanhopig graag je man bij je wilt houden dat je dit allemaal pikt en de bedriegers er zo makkelijk mee weg laat komen (en een vierde persoon met zijn drieën nog harder bedonderen). Echt om te huilen.![]()

woensdag 1 januari 2020 om 12:09
Hoe kun je nou weer een normale vriendschap voort zetten, als er 2 bedrogen mensen zijn. Waarvan er één nog steeds voor de gek gehouden word. Er twee mensen met elkaar naar bed willen maar dat niet "mogen". Of zijn ze nu helemaal afgeknapt op elkaar? Vast niet. Dit lijkt mij compleet onmogelijk.
En al gaat het even redelijk, dan komt het moment dat haar man erachter komt. Dat hij beseft dat zelfs jij hem bedrogen hebt. Dan is het alsnog klaar. Of jij kan als een derde wiel met de ex minnaars optrekken als de andere man straks uit het spel is. Word vast ook erg gezellig.
En al gaat het even redelijk, dan komt het moment dat haar man erachter komt. Dat hij beseft dat zelfs jij hem bedrogen hebt. Dan is het alsnog klaar. Of jij kan als een derde wiel met de ex minnaars optrekken als de andere man straks uit het spel is. Word vast ook erg gezellig.

woensdag 1 januari 2020 om 12:29
Noesa schreef: ↑01-01-2020 10:54Laat me raden... Je man heeft de schuld voor zijn vreemdgaan bij jou en jullie relatie gelegd. En jij 'snapt' nu wel dat jij hier zelf ook schuldig aan bent. Zijn bedrog is ook jouw schuld, volgens hem.
Je man vindt het dus 'zonde' om afstand te doen van de 'vriendschap' met zijn minnares.
Je man en zijn minnares willen graag dat hun 'vriendschap' blijft. En jij wil dit - na de goeie gesprekken met hen beiden - nu ook wel.
Je man lijkt me een behoorlijk manipulatief persoon. En jij bent daar nogal vatbaar voor, zo te zien. Deze man praat een banaan nog recht, volgens mij. En jij trapt erin.
Hier sluit ik me ook bij aan. Het is onmogelijk om 'gewoon' als vrienden verder te gaan. De spanning en aantrekkingskracht zal altijd blijven. Wat als het weer een keertje wat minder gaat, of door alcohol bv de remmingen losser of weg zijn? En dan zou op z'n minst de onwetende man er ook van op de hoogte gesteld moeten worden. Het is dan ook tijd om schoon schip te maken. Alles bespreken en de conclusies die daaruit vloeien zullen de feiten worden. Vertrouwen zal een moeilijk puntje gaan blijven.

woensdag 1 januari 2020 om 13:16
TO, nieuw jaar, tijd om de dingen anders aan te gaan pakken-Luchtbel- schreef: ↑01-01-2020 12:29Hier sluit ik me ook bij aan. Het is onmogelijk om 'gewoon' als vrienden verder te gaan. De spanning en aantrekkingskracht zal altijd blijven. Wat als het weer een keertje wat minder gaat, of door alcohol bv de remmingen losser of weg zijn? En dan zou op z'n minst de onwetende man er ook van op de hoogte gesteld moeten worden. Het is dan ook tijd om schoon schip te maken. Alles bespreken en de conclusies die daaruit vloeien zullen de feiten worden. Vertrouwen zal een moeilijk puntje gaan blijven.
Je doet jezelf te kort en moet op je strepen gaan staan qua eerlijkheid, integriteit en volwassenheid.
Dit IS gewoon niet zo, hup, onder een kleed te vegen als klusje wat even naar is maar nu is afgehandeld ofzo.
Je gaat een vervelende tijd tegemoet, neem het heft in eigen handen.

woensdag 1 januari 2020 om 13:19
Een affaire zegt ze en dat impliceert wel iets meer dan een slippertje .Toscani schreef: ↑01-01-2020 11:53Was het een éénmalig slippertje TO? of bedoel je met affaire dat het al enkele maanden aan de gang was. Zou ook nog uit kunnen maken.
Sterkte!
En dan nog de vraag of ze er helemaal open en eerlijk over zijn hoe lang bet geduurd heeft .
woensdag 1 januari 2020 om 13:20

woensdag 1 januari 2020 om 13:23
Dit ja.
TO kies voor jezelf, je man en minnares zijn niet eerlijk niet naar jou en niet naar man van minnares. Hoe kun je in deze situatie na wat er gebeurd is nog een vriendschap behouden? Je huwelijk behouden wordt al een hele (onmogelijke) opgave door hoe je man reageert..

woensdag 1 januari 2020 om 13:53
Nou, die vriendschap kan ook wel met het grofvuil mee.Marieke_A_1975 schreef: ↑31-12-2019 23:42Haar man weet hier niet van. Ik ben ook niet van plan om hem in te lichten, dat is niet aan mij.
Man en vriendin hebben eigenlijk geen vriendschap maar geilen op elkaar.
Vriendin en man belazeren samen vrouw.
3 personen belazeren daarna gezamenlijk vriend.
Dat moet dan voor vriendschap doorgaan? Ik zou mezelf niet meer kunnen aankijken in de spiegel.

woensdag 1 januari 2020 om 13:56
Dit!!

woensdag 1 januari 2020 om 14:29
Natuurlijk willen je man en zijn minnares dat jij met haar bevriend blijft.
Zo kunnen zij elkaar onbelemmerd blijven zien tijdens al die "leuke en gezellige" afspraken die jullie met zijn vieren hebben. Als die "vriendin" alleen nog maar 1 op 1 met jouw man gaat afspreken vindt haar onwetende man dat waarschijnlijk niet zo'n goed idee.
En als hem tijdens die afspraken een keer opvalt dat jouw man en zijn minnares het wel heel gezellig hebben dan zegt zij gewoon doe niet zo raar en jaloers Marieke maakt toch ook geen problemen. En zelfs als ze wel 1 op 1 afspreken. Marieke vindt het toch ook oké. Jij wordt de dekmantel van hun bedrog.
Niet alleen ben jij een deurmat maar help jij je man en zijn minnares ook mee om haar man te bedriegen.
Want hoe zie je vriendschap met haar nog voor je dan. Gezellig samen winkelen en dat zij jou dan juist de kleding aanraadt die jou slecht staat zodat zij beter uit komt bij jouw man?
Dat jij verteld over een lastige situatie op het werk en dat zij dan later met jouw man napraat na de seks en dan zegt die Marieke kan ook niets. Want wat ze mij nu vertelde over haar werk.
Of dat zij een keer op jouw kinderen past zodat je een voorproefje krijgt van hoe zij gezellig samen met jouw kinderen gezinnetje gaat spelen als je man jou toch verlaat.
Of tijdens een etentje gezellig lachen om haar grapjes weten de dat ze over een poos weer bij jou w man in bed ligt.
Zo kunnen zij elkaar onbelemmerd blijven zien tijdens al die "leuke en gezellige" afspraken die jullie met zijn vieren hebben. Als die "vriendin" alleen nog maar 1 op 1 met jouw man gaat afspreken vindt haar onwetende man dat waarschijnlijk niet zo'n goed idee.
En als hem tijdens die afspraken een keer opvalt dat jouw man en zijn minnares het wel heel gezellig hebben dan zegt zij gewoon doe niet zo raar en jaloers Marieke maakt toch ook geen problemen. En zelfs als ze wel 1 op 1 afspreken. Marieke vindt het toch ook oké. Jij wordt de dekmantel van hun bedrog.
Niet alleen ben jij een deurmat maar help jij je man en zijn minnares ook mee om haar man te bedriegen.
Want hoe zie je vriendschap met haar nog voor je dan. Gezellig samen winkelen en dat zij jou dan juist de kleding aanraadt die jou slecht staat zodat zij beter uit komt bij jouw man?
Dat jij verteld over een lastige situatie op het werk en dat zij dan later met jouw man napraat na de seks en dan zegt die Marieke kan ook niets. Want wat ze mij nu vertelde over haar werk.
Of dat zij een keer op jouw kinderen past zodat je een voorproefje krijgt van hoe zij gezellig samen met jouw kinderen gezinnetje gaat spelen als je man jou toch verlaat.
Of tijdens een etentje gezellig lachen om haar grapjes weten de dat ze over een poos weer bij jou w man in bed ligt.

woensdag 1 januari 2020 om 14:45
Soms, heel soms heb ik zo'n zin om iemand een enorme stomp op zijn neus te geven, even kijken of er daarna weer iets zinnigs uit komt. 3 Ongelooflijke egoïsten die iemand niet vertellen dat zijn vrouw neukt met een vriend en samenwerken met één partner om hem te belazeren. Belachelijker moet het niet worden.