Het Grote Viva Katten Topic deel 2

01-05-2019 21:17 3037 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw deel waar wij, enorme kattenliefhebbers, met elkaar kletsen over onze katten en hoe deze poezelige viervoeters ons leven verrijken. Meestal zijn ze lief en grappig, soms ondeugend, soms eten ze teveel of te weinig, soms maken we ons zorgen, kortom we kletsen hier over alles wat met katten te maken heeft. En soms gaan we off-topic, ook dat kan hier ;-D
Iedereen is natuurlijk welkom om mee te schrijven.

Happy New Miauw!
Afbeelding

Het vorige deel is hier te vinden:
thuis/het-grote-viva-katten-topic/list_messages/425916
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Justlikesnow schreef:
01-01-2020 10:41
Mijn Angel is er weer. 😍 Heeft zich helemaal vol gegeten en nu lekker slapen. ✌🏻
Wat ontzettend fijn dat ze weer terug is! :yes:

Met twee katten op bed ben ik toch heel snel in slaap gevallen en werd pas om half elf wakker. Weg ritme, ik leer het echt nooit :nut:
Calamitycat schreef:
01-01-2020 11:18
Wat ontzettend fijn dat ze weer terug is! :yes:

Met twee katten op bed ben ik toch heel snel in slaap gevallen en werd pas om half elf wakker. Weg ritme, ik leer het echt nooit :nut:

Hier exact hetzelfde. :$

En nu wil ik van alles doen maar er liggen uiteraard weer 2 katten op me. :-D
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Serengeti schreef:
01-01-2020 11:22
Hier exact hetzelfde. :$

En nu wil ik van alles doen maar er liggen uiteraard weer 2 katten op me. :-D
:rofl:
Dat is een heel goed excuus om gewoon nog even lekker door te lummelen. De katten hebben je nodig :proud:

Soms vind ik het maar lastig om een avondmens te zijn. Als ik vrij ben prima maar in de ochtenden dat de wekker vroeg gaat voor mijn werk ben ik er op zijn zachts gezegd niet blij mee :sigh:
Justlikesnow schreef:
01-01-2020 10:41
Mijn Angel is er weer. 😍 Heeft zich helemaal vol gegeten en nu lekker slapen. ✌🏻
O, wat superfijn!!!
Goedemiddag, allen een goed en gezond 2020 gewenst voor jullie en de poezels. De kat van Anoniem is nog niet terug?

Laat opgestaan en kan nog steeds moeilijk wakker worden. Een paar katten zijn even buiten geweest maar er hangt een kille mist en daarom waren ze snel terug. Twee zitten aan de verwarming vastgeplakt.

De kat die niet van me is had ik op de 30ste naar buiten gelaten. Ze kwam daarna niet terug dus ik had goede hoop dat de eigenaren haar weer toelaten. Vanmorgen stond ze weer voor de deur helaas. Volgens mij wil ze best thuis zijn.

Ik ga straks een poging doen voor een flinke wandeling met de hond. Zij ligt ook nog steeds te snurken.

Fijne dag allen.
En nog een keertje, om het af te leren.

Kattenkerstfilmpjes. Begint zo grappig.

https://youtu.be/z0cf25z08R8
https://petities.nl/petitions/vuurwerkverbod

Samen staan we sterk! Ik roep iedereen op dit te ondertekenen! Sterkte aan iedereen die overlast heeft gehad!
Puz_n_Boots schreef:
01-01-2020 14:26
https://petities.nl/petitions/vuurwerkverbod

Samen staan we sterk! Ik roep iedereen op dit te ondertekenen! Sterkte aan iedereen die overlast heeft gehad!
Getekend!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik kwam meerdere foto's en filmpjes tegen van laser- en droneshows. Is dat niet wat ter vervanging van al het geknal?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
miekemv schreef:
01-01-2020 13:32
En nog een keertje, om het af te leren.

Kattenkerstfilmpjes. Begint zo grappig.

https://youtu.be/z0cf25z08R8
Leuk! Ze moeten ook echt alles mollen he? :rofl:

Ik snap echt niet dat die buren van jou niet gewoon voor hun eigen kat zorgen :thunder:
Mogen jullie katten vanavond nog naar buiten? Mijne is de hele dag buiten geweest maar het gaat nu weer aardig los buiten dus ik laat hem toch maar weer even binnen nu. Voor de zekerheid.
Morgen moeten we naar de dierenarts en geen zin om hem kwijt te raken nu.

Ik heb de petitie ook getekend.
Ik heb de petitie natuurlijk ook getekend.
Hou Jaime maar lekker binnen als ze bij jou zo aan het knallen zijn.
Hier is het gelukkig al de hele dag rustig dus de katten mogen tot ik naar bed ga naar buiten als ze willen.
Ik heb de petitie getekend.

En ik ben nou ongerust want de jongste van de witjes is om 14.00 uur naar buiten gegaan en niet meer thuisgekomen. Dat is niks voor hem, zeker met koude mist.
Het geknal is heel sporadisch. Nu hoor ik niks. Maar ja dat kan zomaar verkeren. Ik wil het niet riskeren. Hij gaat maar lekker slapen. Ik ga er ook vroeg in.

Fijn dat het zo lekker rustig is bij jou. Dat was het hier ook overdag.
miekemv schreef:
01-01-2020 18:06
Ik heb de petitie getekend.

En ik ben nou ongerust want de jongste van de witjes is om 14.00 uur naar buiten gegaan en niet meer thuisgekomen. Dat is niks voor hem, zeker met koude mist.
Oh jee. Is er daar nog veel vuurwerk? Ik hoop dat hij snel weer thuis is.
Wat ontzettend vervelend Mieke. Ik hoop en duim ook dat je jongste witje snel weer thuis is!
Hier verplicht binnen ze knallen hier nu als gekken. Heb kleine rooie naast mij onder een plaid die is bang.
Getekend!

Hier zijn beide dames buiten geweest en mogen 's avonds ook. Het is hier rustig en grote poes had alweer mot met een rode kater die ik niet ken.

En plotseling willen ze beide in de kerstboom klimmen :facepalm: Die gaat dus morgen weer naar zolder!
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ook zonder vuurwerk is dit niks voor hem. Vuurwerk was hier minimaal, vanochtend wat knallen maar toen waren ze nog in huis.
Weet je zeker dat hij buiten is? Niet ergens in huis verstopt? Heb je al gezocht buiten?
He bah zeg, ik leef zo met je mee en hoop zo dat hij zich snel weer laat zien. Sterkte :hug:
Calamitycat schreef:
01-01-2020 18:38
Weet je zeker dat hij buiten is? Niet ergens in huis verstopt? Heb je al gezocht buiten?
He bah zeg, ik leef zo met je mee en hoop zo dat hij zich snel weer laat zien. Sterkte :hug:
In huis kan ik hem niet vinden, hij komt altijd meteen als ik roep. Buiten net weer met zaklantaarn gekeken.
:( Heb je buren waar hij in een schuur kan zitten misschien?
Hier was t vandaag hele dag rustig. Geen vuurwerk. Kat is zostraks naar buiten gegaan. En kort daarna hoorde ik allemaal knallen... heb hem geroepen maar hij reageert niet...
Calamitycat schreef:
01-01-2020 19:06
:( Heb je buren waar hij in een schuur kan zitten misschien?
Net weer gezocht en zoekgebied vergroot. Bij een buurman in de schuur gekeken. Toen paar harde knallen van vuurwerk, allemaal niet bevorderlijk.
Nee, dat is zeker niet bevorderlijk. Ik blijf duimen dat het snel weer wat rustiger wordt en ze zichzelf weer durft te laten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven