Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Sudrì schreef:
31-12-2019 18:03
Blech.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Elle l'adore!!!!
Wat een pareltje, op het puntje van onze stoel gezeten, zo spannend!!
Ik ben begonnen aan 'The Restaurant' (Vår tid är nu). Eén aflevering gezien en zéér benieuwd naar de rest!
Case-je schreef:
01-01-2020 09:27
Ik ben begonnen aan 'The Restaurant' (Vår tid är nu). Eén aflevering gezien en zéér benieuwd naar de rest!
Die kwam ik gisteren ook tegen. Lijkt me ook leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik was begonnen met The Ranch, leek me wel leuk om af en toe tussendoor te kijken. Luchtige comedy, met Ashton Kutcher, moet wel leuk.zijn toch?
Ik ben ermee gestopt. Super flauw en ik werd helemaal gek van die eronder gemonteerde lachsalvo's.
ohohwatnuweer schreef:
01-01-2020 09:44
Ik was begonnen met The Ranch, leek me wel leuk om af en toe tussendoor te kijken. Luchtige comedy, met Ashton Kutcher, moet wel leuk.zijn toch?
Ik ben ermee gestopt. Super flauw en ik werd helemaal gek van die eronder gemonteerde lachsalvo's.

Ohw ik vond hem heerlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
01-01-2020 09:48
Ik ook! Vooral door de droge opmerkingen van Sam Elliot.
Ik kwam Marcella tegen op Netflix, in het begin even in komen maar die constante plottwists, ik vind 'm leuk. Vanavond aan seizoen 2 beginnen.
Voor wie het derde seizoen van The Handmaids Tale nog niet gezien heeft, vanavond start deze om 22 uur op Canvas België
Nouschi schreef:
01-01-2020 09:34
Die kwam ik gisteren ook tegen. Lijkt me ook leuk.
Ik heb de 2 seizoenen al af...vond het niet super verrassend, maar keek wel lekker weg. Ik ga er vanuit dat er nog een seizoen 3 komt (is).

Ik moet wel zeggen dat ik het bij sommige (eigenlijk de meeste) wel prima vind als het gewoon na een seizoen stopt met een tevreden eind...het is nu soms een beetje rekken om het rekken...
Nouschi schreef:
01-01-2020 09:48
Ik ook :heart:
viva_las_vegas schreef:
01-01-2020 11:57
Voor wie het derde seizoen van The Handmaids Tale nog niet gezien heeft, vanavond start deze om 22 uur op Canvas België
dankjewel!
Anne with an E komt met een nieuw seizoen :yes:
Sudrì schreef:
01-01-2020 17:21
Anne with an E komt met een nieuw seizoen :yes:
Leuk! Kan ik dat mooi downloaden voor in het vliegtuig.
Ik wacht al tijden op When calls the heart( mountie en de schooljuf) dat mag ook wel weer eens verder gaan.
Net als Northern rescue.
Max.Daffie schreef:
01-01-2020 13:04
Ik heb de 2 seizoenen al af...vond het niet super verrassend, maar keek wel lekker weg. Ik ga er vanuit dat er nog een seizoen 3 komt (is).

Ik heb 2 afleveringen gezien en vind het heel leuk. Lekker om een middagje te bingen.
[quote=Anárion post_id=30795857 time=1577798055 user_id=368485]
Vond ik van seizoen 1 wel, maar bij seizoen 2 begon ik me te ergeren aan de manier van praten van haar.
The witcher is leuk, ik zet door.

Accenten let ik deze keer niet eens op, vind het zo spannend!! Ben nu bij de laatste aflevering van seizoen 2 en ik vind het geweldig dat er zoveel gebeurd is... (en gaat gebeuren denk/hoop ik)
Iemand al aan Messiah begonnen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Lost in space tweede seizoen gezien, ik vind het leuk.
lollypopje schreef:
01-01-2020 21:02
Nee maar het lijkt me wel wat.
lollypopje schreef:
Ja. Ik. Vandaag uitgekeken.
ohohwatnuweer schreef:
01-01-2020 09:44
Dat had ik dus ook...ik vind dat bij elke serie heel irritant.
lollypopje schreef:
Yep ik...zit al in afl. 5 ik vind hem leuk!
Gister trouwens "The age of Adaline" gezien...mooie film.
Account2 schreef:
01-01-2020 21:40
Yep ik...zit al in afl. 5 ik vind hem leuk!
Ben benieuwd. Moet Witcher nog afkijken, maar die komt daarna denk ik.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven