Mode & Beauty alle pijlers

Favoriete parfum?

31-12-2019 14:23 178 berichten
Er zijn natuurlijk al meerdere topics hierover geweest, maar wat is jullie favo parfum?

Leuk om eens wat inspiratie op te doen.
Ik vind heel veel geurtjes lekker, maar flowerbomb vind ik wel heel erg heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Sunwater:
https://www.fragrancex.com/products/_ci ... id=SUWTS17
Oh, dank je wel voor de link, dat is hem!!!!!! :D
Met code FSW krijg je gratis verzending.
Al 10 jaar Eau de Cartier.. ik ben nogal honkvast qua luchten ;-)
Nehemah schreef:
01-01-2020 20:56
Oh, dank je wel voor de link, dat is hem!!!!!! :D
Ooh, een oudje! Die heb ik jaren geleden ook ooit gehad! Toen was ik nog heel jong en ik voelde me geweldig chic met dat geurtje.
Ik vind i love love van Moschino erg lekker, maar ben op zoek naar iets anders, het is meer geurtje voor de zomer
Fris, kruidig, oppeppend, vrolijk: rituals nr1 gember en witte thee. Helaas uit de handel, maar ik heb nog wat op voorraad. Mijn absolute favoriet.

Lelietjes van Dalen, lief, vrouwelijk, fris en bloemig: estee lauder pleasures. Vroeger "mijn" luchtje, nu mijn moeders favoriet.

Zeep, schoon, zacht, poederig, dromerig: Chloe nomade. Fits me like a glove... Ik word helemaal rustig van die geur.

Nivea heeft ook eau de toilette. Vind ik lekker voor "gewoon", of om mee in bed te kruipen na een warme douche. Nivea geeft mij altijd het gevoel van zon op mijn huid/ vakantie.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Al 30 jaar Samsara van Guerlain. Jammer genoeg ruik ik hemzelf helemaal niet meer als ik het draag, maar anderen vragen vaak welke geur ik op heb.
Voor 's avonds uit Shalimar. Verder nog een heel aantal van Guerlain.
Probeer af en toe wel eens wat andere geuren in de taxfree, maar nog niks gevonden wat in de buurt van Guerlain komt.
L'Interdit van Givenchy
Bergamot Soleil van Atelier Cologne (eigenlijk voor mannen maar hij ruikt heel lekker bij mij)
HowmayIhelpyou schreef:
01-01-2020 20:00
By the Fireplace van Maison Margiela
Philosykos van Diptique
Tonka 25 van Le Labo
Gypsy Water van Byredo
Ambre Narguile van Hermès

Ik heb een dure smaak qua parfum, maar word er heel blij van wanneer ik lekker ruik.
100-150 gemiddeld per flesje zijn die, dat is nog wel cava qua dure smaak eh :).
Voor mij zijn Chanel Chance Eau Tendre en Marc Jacobs Daisy Eau So Fraiche favoriet!

Van L'Oréal Paris heb ik een gezichtstonic die Delicate Flowers heet, met roos en jasmijn. Als daar eens een parfum van zou bestaan... Die geur is zó lekker. Zo'n soort parfum mis ik nog wel, dus als iemand iets weet wat ongeveer zo ruikt, hoor ik dat heel graag :daisy:
Givenchy Dahlia Divin en Joy van Dior!
Eau fraiche en la vie est belle zijn hier 2 favorieten
Jufjoke schreef:
01-01-2020 21:24
Ooh, een oudje! Die heb ik jaren geleden ook ooit gehad! Toen was ik nog heel jong en ik voelde me geweldig chic met dat geurtje.
Ik was toen net zestien :) en op zonvakantie geweest in de zomer (what was i thinking, haha). Kwam helemaal bruin verbrand terug met mijn haren bijna donkerblond. Door de zee, de zon en de chloor van het zwembad.

Als ik terugdenk aan die geur dan ruik ik hem ook echt weer en zie ik dat beeld ook weer helemaal voor me :)
Emma95 schreef:
01-01-2020 20:58
Met code FSW krijg je gratis verzending.
Ha dank je wel voor het meekijken, ik ga er nu eens rustig voor zitten :)
mijn vaste parfums zijn ysl black opium voor als ik uitga, en voor op het werk christina aquilera of tommy hilfiger peach blossom.
verder in mijn bezit: lush vanillary, lush american cream, poison girl van dior, the scent absolue van hugo boss, flowerbomb van victor en rolf, zadig and voltaire for her en chloe nomade. met de laatste heb ik een haat liefde verhouding, je 'proeft' hem echt als ik hem op heb, dat merk ik zelf en vriend klaagt er ook over. maar we vinden de geur op zich wel lekker.. om te ruiken, niet om te proeven :-?
Coco Mademoiselle van Chanel is mijn favoriet!
Vroeger Tommy Girl van Tommy Hilfiger, nog steeds wel lekker maar hij is te erg geassocieerd met uitgaan vroegah ;)
Dolce & Gabbana light blue is een frisse Citroën geur heel lekker en molecule 01 is unisex dit geur kan je gebruiken voor dat je een anders geur spuit zodat die geur langer blijft je kan ook zonder een ander geur moet je ff op internet zoeken hoe en wat maar vind m wel lekker
anoniem_394277 wijzigde dit bericht op 04-01-2020 02:21
60.11% gewijzigd
Nog niemand mijn geurtje genoemd?
Draag hem nochtans al jaren.

Acqua di Gioia
Lancôme Miracle
D543 schreef:
04-01-2020 02:15
Dolce & Gabbana light blue is een frisse Citroën geur heel lekker en molecule 01 is unisex dit geur kan je gebruiken voor dat je een anders geur spuit zodat die geur langer blijft je kan ook zonder een ander geur moet je ff op internet zoeken hoe en wat maar vind m wel lekker
Ik ben zelf niet zo van de Citroën geur.
Sinjoren schreef:
03-01-2020 15:07
100-150 gemiddeld per flesje zijn die, dat is nog wel cava qua dure smaak eh :).
Cava als parfum is lekker goedkoop
Murrmurr schreef:
04-01-2020 12:35
Cava als parfum is lekker goedkoop
Maar 't ruikt niet al te best :biggrin: .
Maar point taken, 't had "ça va" moeten zijn om spellingtechnisch in orde te zijn.
Jufjoke schreef:
04-01-2020 10:05
Ik ben zelf niet zo van de Citroën geur.
:HA:
Ik hou van de lichte rozengeur van Dolce & Gabbana Dolce rosa excelsa.

Ik heb nog ergens Light blue liggen maar die past me niet meer.

Ik zoek nog wat nieuws inplaats daarvan. Licht fris beetje bloemig.
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven