Teleurgesteld in hem
vrijdag 3 januari 2020 om 02:56
Je hebt dus jouw alcoholverslaving vervangen door obsessief gedrag naar iemand waar je een weekje een programma mee hebt gevolgd?
Als iemand mij dagelijks berichtjes stuurt en gaat zeuren dat hij/zij 3 uur te lang vindt duren voor een reactie, dan weer ik die persoon zsm uit mijn leven. Dat is namelijk het begin van stalkgedrag.
Als iemand mij dagelijks berichtjes stuurt en gaat zeuren dat hij/zij 3 uur te lang vindt duren voor een reactie, dan weer ik die persoon zsm uit mijn leven. Dat is namelijk het begin van stalkgedrag.
vrijdag 3 januari 2020 om 06:17
Knap, teleurgesteld zijn omdat iemand doet wat je verwacht.rooibosje2020 schreef: ↑02-01-2020 23:37Hoi,
Nou zoals ik al verwacht had ben ik zwaar teleurgesteld.
vrijdag 3 januari 2020 om 07:19
Je hebt hem een week voor kerst leren kennen en bent een weekje met hem opgetrokken. Althans, jullie hebben elkaar af en toe gesproken want jij was verlegen en afstandelijk.
Je klinkt wel heel erg claimend. Lijkt het je sowieso niet een goed idee om je op je eigen herstel te richten ipv zo obsessief met deze man bezig te zijn? Dit is al je derde topic over hem in korte tijd.
Daarnaast is hij verslaafd. Waarom wil je daar een relatie mee? En dan nog: ook voor hem lijkt het me goed met zichzelf bezig te zijn ipv met jou.
Je klinkt wel heel erg claimend. Lijkt het je sowieso niet een goed idee om je op je eigen herstel te richten ipv zo obsessief met deze man bezig te zijn? Dit is al je derde topic over hem in korte tijd.
Daarnaast is hij verslaafd. Waarom wil je daar een relatie mee? En dan nog: ook voor hem lijkt het me goed met zichzelf bezig te zijn ipv met jou.
vrijdag 3 januari 2020 om 07:22
Je bent me net voor, klopt helemaal wat je zegt.Maud*de*Braose schreef: ↑03-01-2020 07:16Er bestaat niet zoiets als ex-verslaafd.
Iemand die verslaafd is kan niet gebruiken, en misschien wel zijn of haar hele leven. Maar de verslaving blijft altijd aanwezig. De gevoeligheid voor drank of drugs verdwijnt nooit.
vrijdag 3 januari 2020 om 07:48
Verslaafd raken kan gebeuren. Er iets aan doen is een geweldige stap en kost heel veel energie. Dat is echt niet het moment om een relatie aan te gaan. Je moet met jezelf en je herstel bezig zijn. Hoe is het zo ver gekomen? Wat wilde ik weg drinken? Hoe voorkom ik dat het nog eens gebeurd etc. Daar kan je geen nieuwe relatie bij gebruiken en zeker niet met iemand die dezelfde problemen heeft of erger.
Je kan echt niks verwachten van kemand in zo een kliniek. Hij richt zich ook op zijn herstel.
Jij richt je op hem en dat is afleiding van jouw probleem. Richt je weer op jezelf. De liefde komt wel weer.
Je kan echt niks verwachten van kemand in zo een kliniek. Hij richt zich ook op zijn herstel.
Jij richt je op hem en dat is afleiding van jouw probleem. Richt je weer op jezelf. De liefde komt wel weer.
vrijdag 3 januari 2020 om 07:50
Ik ga er van uit dat dit gedrag onderdeel is van haar problematiek. En dat zal ze toch echt aan moeten pakken.minnimouse schreef: ↑03-01-2020 07:19Je hebt hem een week voor kerst leren kennen en bent een weekje met hem opgetrokken. Althans, jullie hebben elkaar af en toe gesproken want jij was verlegen en afstandelijk.
vrijdag 3 januari 2020 om 07:58
vrijdag 3 januari 2020 om 15:22
Bedankt voor alle berichten.
Ik heb het idee dat het iets met z’n ouders/ familie te maken heeft. Dat die daartegen zijn. Maar ik zit echt niet op een man van 30 plus te wachten, waarbij de ouders gaan bepalen met wie hij contact heeft, kom op zeg. Is toch geen puber meer! Daarnaast heeft hij z’n shit niet eens op orde en woont nog thuis...had me niks uitgemaakt en hem willen helpen maar de arrogantie van die ouders en z’n afhankelijkheid zijn een afknapper.
Ga wel lekker daten met een man die wel een huis heeft, en een goede baan zonder shit.
Ik heb het idee dat het iets met z’n ouders/ familie te maken heeft. Dat die daartegen zijn. Maar ik zit echt niet op een man van 30 plus te wachten, waarbij de ouders gaan bepalen met wie hij contact heeft, kom op zeg. Is toch geen puber meer! Daarnaast heeft hij z’n shit niet eens op orde en woont nog thuis...had me niks uitgemaakt en hem willen helpen maar de arrogantie van die ouders en z’n afhankelijkheid zijn een afknapper.
Ga wel lekker daten met een man die wel een huis heeft, en een goede baan zonder shit.
vrijdag 3 januari 2020 om 16:32
Oh dus nu kijk je ineens op hem neer...terwijl je hem eerst nog in een relatie met jou wilde forceren. Wie is hier nu arrogant. Je kunt het gewoon niet verkroppen dat ie niet zo geintresseerd is. Sorry, maar ik snap wel dat ie afstand van je houdt.rooibosje2020 schreef: ↑03-01-2020 15:22Bedankt voor alle berichten.
vrijdag 3 januari 2020 om 17:34
Sorry maar die ouder hebben dus hun volwassen zoon in huis gehaald en willen dat hij beter wordt van zn verslaving? Jeetje wat zielig voor hem dat hij zulke lieve ouders heeft die dus zo begaan zijn met de gezondheid van hun zoon.rooibosje2020 schreef: ↑03-01-2020 15:22Bedankt voor alle berichten.
Nogal logisch dat ze niet willen dat hij met een junk thuiskomt. En dat risico is natuurlijk wel iets groter als hij zn fling in een afkickkliniek tegenkomt.
Misschien moet je eens kijken of jezelf wel relatie materiaal bent voor je zo op iemand af gaat geven die je helemaal niet kent.
Als je na een paar dagen al zo geobsedeerd bent door iemand dan moet je daar echt wat mee doen.
vrijdag 3 januari 2020 om 17:59
Jij hebt het idee dat zijn ouders er achter zitten maar dat weet je helemaal niet. Nogmaals uit geen enkel bericht blijkt dat hij interesse in je heeft. En na jouw laatste bericht hier denk ik dat hij daar gied aan doet.rooibosje2020 schreef: ↑03-01-2020 15:22Bedankt voor alle berichten.
vrijdag 3 januari 2020 om 18:10
En dan dan gemiep over oud en nieuw, uren van te voren al jammeren over geen gelukkig nieuwjaar.
Echt TO, hou je in godesnaam bezig met jezelf.
vrijdag 3 januari 2020 om 18:11
Zozo, daar is het aapje uit de nare mouw.
vrijdag 3 januari 2020 om 18:16
Precies.Honingdropje2 schreef: ↑03-01-2020 16:32Oh dus nu kijk je ineens op hem neer...terwijl je hem eerst nog in een relatie met jou wilde forceren. Wie is hier nu arrogant. Je kunt het gewoon niet verkroppen dat ie niet zo geintresseerd is. Sorry, maar ik snap wel dat ie afstand van je houdt.
vrijdag 3 januari 2020 om 18:31
Waarom zou een man met een huis, een goede baan en zonder shit zich willen inlaten met een stalkende obsessieve verslaafde zonder fatsoen?rooibosje2020 schreef: ↑03-01-2020 15:22
vrijdag 3 januari 2020 om 18:35
Ga je lekker?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
vrijdag 3 januari 2020 om 18:38
Wat een simpele eb ontzettend onaardige reactie.
Die man is beter af zonder jou...en leer eens normaal te reageren als je vrienden wil maken.