Uitgerekend eind Augustus 2020
donderdag 19 december 2019 om 16:38
Aangezien er al een paar weken een uitgerekend in augustus topic loopt, en die meiden al een stapje verder zijn in hun zwangerschap, maak ik dit topic aan voor de meiden die uitgerekend zijn eind (17 t/m 31) Augustus 2020. Zodat we allemaal een beetje rond hetzelfde termijn zitten.
Gegevens voor het tabel mogen dikgedrukt aangegeven worden dan pas ik deze aan.
Gegevens voor het tabel mogen dikgedrukt aangegeven worden dan pas ik deze aan.
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekende datum | J/M/O | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|---|
| lilyfairy | 26 | 1e | 22 augustus | o | |
| Zapsie | 2e | 23-30 augustus? | o | ||
| Romy1982 | 37 | 5e | 28 augustus | o | |
| Prettymama | 30 | 3e | 29 augustus | o | 14 januari vroege echo + intake verloskundige |
| mevrouwtomatensoep | 35 | 2e | eind augustus | o | |
anoniem_648cd0d673d02 wijzigde dit bericht op 31-12-2019 16:20
24.30% gewijzigd
donderdag 19 december 2019 om 16:41
Afgelopen maandag op 9DPO had ik al een test met heel licht streepje in handen. Deze liep de afgelopen dagen heel mooi op! Inmiddels 4 dagen verder op 12DPO een mooie duidelijke streep. https://ibb.co/Jm05Xxc
Vandaag de verloskundig gebeld en ik heb een afspraak staan voor een vroege echo en intake op 14 januari! Dit wordt mijn 3de kindje, ik heb al een dochter van bijna 4 en een zoontje van 2,5! Super spannend dus weer
Vandaag de verloskundig gebeld en ik heb een afspraak staan voor een vroege echo en intake op 14 januari! Dit wordt mijn 3de kindje, ik heb al een dochter van bijna 4 en een zoontje van 2,5! Super spannend dus weer
donderdag 19 december 2019 om 22:11
Spannend en gefeliciteerd!!! Hier gisteren positief getest (3 dagen na nod). Test gaf al 2-3 weken aan. Uitgerekende datum zal tussen 23-30 augustus liggen denk ik. Echt spannend weer. We hebben een dame van ruim 2 rondlopen. Gaat bij ons allemaal niet vanzelf. Bij de eerste 3 jaar over gedaan en nu ook ruim 1,5 jaar op moeten wachten.
Ik vind het nu wel spannender of alles goed is. Heb nog geen datum voor een echo. Wel aangemeld, wordt binnen een week gebeld om een afspraak te maken.
Ik vind het nu wel spannender of alles goed is. Heb nog geen datum voor een echo. Wel aangemeld, wordt binnen een week gebeld om een afspraak te maken.
donderdag 19 december 2019 om 22:22
Gefeliciteerd en welkom zapsie! Wat knap dat je zolang hebt kunnen wachten met testen. Mooi zo'n 2-3 op de clearblue! Ik ga morgen ochtend ook zo'n test doen dus ben heel benieuwd wat eruit komt. Ik snap dat het extra spannend is als je er zo lang op moet wachten. Ik heb afgelopen oktober een vroege miskraam gehad en merk nu ook wel dat ik het spannender vind. Probeer ondanks dat toch wel positief te blijven en te genieten van elke dag want het is echt een wonder
maandag 23 december 2019 om 08:01
maandag 30 december 2019 om 17:55
Ik kom me ook melden. Heel onverwacht maar toch welkom.
Ik ben Romy, 37 jaar, al mama van 4 kids van 13j, 12j, 8j en 6 maanden. In totaal 3 meiden en 1 jongen. Een jongen is nu erg welkom, maar met een 4e meid zijn we ook heel blij.
M’n 3 oudste zijn uit een eerdere relatie, zij wonen om de week bij ons en hun vader. Dit wordt het 2e kindje met m’n huidige vriend.
Romy, 37 jaar, 5e kindje UD: 28 augustus
Ik ben Romy, 37 jaar, al mama van 4 kids van 13j, 12j, 8j en 6 maanden. In totaal 3 meiden en 1 jongen. Een jongen is nu erg welkom, maar met een 4e meid zijn we ook heel blij.
M’n 3 oudste zijn uit een eerdere relatie, zij wonen om de week bij ons en hun vader. Dit wordt het 2e kindje met m’n huidige vriend.
Romy, 37 jaar, 5e kindje UD: 28 augustus
maandag 30 december 2019 om 19:29
Ik schrijf ook graag mee! Vandaag ook nogal verrast door een positieve test, we zijn al een aantal maanden aan het proberen en de moed begon wat in mijn schoenen te zakken.
MevrouwTomatensoep, 35, vriend is 26 en we hebben al een zoontje van 2. Mijn precieze datum vind ik moeilijk te zeggen omdat mijn cyclus wat onregelmatig is maar ik gok dat ik nu rond de 5 weken zit. Eind augustus dus.
MevrouwTomatensoep, 35, vriend is 26 en we hebben al een zoontje van 2. Mijn precieze datum vind ik moeilijk te zeggen omdat mijn cyclus wat onregelmatig is maar ik gok dat ik nu rond de 5 weken zit. Eind augustus dus.
Natte tosti..
maandag 30 december 2019 om 23:50
Hoi prettymama!prettymama schreef: ↑23-12-2019 08:35lilyfairy welkom en gefeliciteerd!! Als je uitgerekende datum 22 augustus is ben je al 5 weken geweest. Dan klopt een 3+ op de clearblue zeker want dat betekend dat je 5+ weken zwanger bent. Heb je al gebeld met een verloskundige?
Vandaag bij de verloskundige geweest en zij schatte het op 4/5 weken.. best gek dus dat de clearblue dan meermaals 3+ aan gaf he?
Nou ja in ieder geval blij dat alles er voor zover zichtbaar goed uit zag! Vruchtzakje incl embryo gezien en gelukkig was het er maar 1... haha
dinsdag 31 december 2019 om 15:32
romy1982 welkom en gefeliciteerd! Wat een rijkdom zeg zoveel kids. Zou leuk zijn als je een zoontje erbij krijgt maar idd als het maar gezond is. Ik heb zelf stiekem wel een voorkeur voor nog een meisje haha maar natuurlijk is een jongen ook welkom.
mevrouwtomatensoep gefeliciteerd super fijn dat het na Zo lang proberen toch gelukt is!
lilyfairy heb je nu al een echo gehad dan? Dat is wel super vroeg! Je hebt dan zeker ook nog geen hartje zien kloppen of wel? Wel vreemd idd dat de test 3+ aangaf maar goed het is maar een indicatie natuurlijk misschien maak je snel HCG aan.
Hier vandaag 5+3 en over precies 2 weken de echo. Pfff duurt lang haha.
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling op naar mooie baby's in augustus 2020
mevrouwtomatensoep gefeliciteerd super fijn dat het na Zo lang proberen toch gelukt is!
lilyfairy heb je nu al een echo gehad dan? Dat is wel super vroeg! Je hebt dan zeker ook nog geen hartje zien kloppen of wel? Wel vreemd idd dat de test 3+ aangaf maar goed het is maar een indicatie natuurlijk misschien maak je snel HCG aan.
Hier vandaag 5+3 en over precies 2 weken de echo. Pfff duurt lang haha.
Ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling op naar mooie baby's in augustus 2020
vrijdag 3 januari 2020 om 23:55
zaterdag 4 januari 2020 om 12:33
Lilyfairy, wat fijn dat je het embryootje al hebt kunnen zien.
Pretty mama, rijkdom is het zeker al die kids. Ik dacht eerst dat m’n gezin compleet was met 3 kids. Toen die relatie stukliep en ik m’n huidige vriend ontmoette was ik ook echt in de wolken met toch nog een laatste wondertje erbij! Maar blijkbaar had dit ukkie andere plannen voor ons. Het is wel even wennen hoor. Vooral omdat onze jongste spruit net 6 maanden is...
Mirthee, als ik tel vanaf de eerste dag van m’n laatste menstruatie zou ik nu bijna 7 weken zijn. Maar omdat ik denk dat ik een late eisprong heb gehad en ook de testen pas laat positief werden denk ik toch dat ik wat minder ver ben. Ik schat zo’n 6 weken nu.
Wij hebben volgende week vrijdag een eerste echo. Spannend.
Pretty mama, rijkdom is het zeker al die kids. Ik dacht eerst dat m’n gezin compleet was met 3 kids. Toen die relatie stukliep en ik m’n huidige vriend ontmoette was ik ook echt in de wolken met toch nog een laatste wondertje erbij! Maar blijkbaar had dit ukkie andere plannen voor ons. Het is wel even wennen hoor. Vooral omdat onze jongste spruit net 6 maanden is...
Mirthee, als ik tel vanaf de eerste dag van m’n laatste menstruatie zou ik nu bijna 7 weken zijn. Maar omdat ik denk dat ik een late eisprong heb gehad en ook de testen pas laat positief werden denk ik toch dat ik wat minder ver ben. Ik schat zo’n 6 weken nu.
Wij hebben volgende week vrijdag een eerste echo. Spannend.
zaterdag 4 januari 2020 om 12:58
mirthee zo werkt dat idd. Je telt vanaf dag 1 van je laatste menstruatie. Maar tijdens de echo kan de berekening toch altijd wel een paar daagjes afwijken. Dus voor nu lekker dat aanhouden en dan zie je met de echo wel hoever je dan bent.
romy1982 dat is idd spannend! Maar komt vast goed. Mijn dochter was 7 maanden toen ik zwanger was van mijn zoontje. En hij is met 37 weken al gehaald dus ze schelen nu maar 15 maanden. Soms is het pittig maar over het algemeen goed te doen!
romy1982 dat is idd spannend! Maar komt vast goed. Mijn dochter was 7 maanden toen ik zwanger was van mijn zoontje. En hij is met 37 weken al gehaald dus ze schelen nu maar 15 maanden. Soms is het pittig maar over het algemeen goed te doen!
maandag 6 januari 2020 om 23:58
@prettymama
Ja was zeker vroeg! Ik heb pcos dus het kwam sowieso als een heeeele grote verrassing zo uit zichzelf.. ik had geen idee of het 4,8 of 12 weken was omdat ik vrijwel geen menstruaties heb .. vandaar de vroege echo!
vandaag 6,5e week! Ik vind het zo spannend allemaal, ben ook constant bang dat het niet goed gaat. Probeer deze weken maar een beetje uit te zitten.
Hoe gaat het bij jullie? Al veel zwangerschapskwaaltjes?
Liefs!
Ja was zeker vroeg! Ik heb pcos dus het kwam sowieso als een heeeele grote verrassing zo uit zichzelf.. ik had geen idee of het 4,8 of 12 weken was omdat ik vrijwel geen menstruaties heb .. vandaar de vroege echo!
Hoe gaat het bij jullie? Al veel zwangerschapskwaaltjes?
Liefs!