Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Billy_Mean schreef:
03-01-2020 18:33
Ik ga wel in mijn jogging naar de supermarkt. Soms ook met warrig haar en meestal met uggs.
Ik ook vooral op zondag, als man er niet is. En heb een pitbull gehad en ik rook..... Wij zijn de horror tokkies :couple:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
moonlight schreef:
10-11-2019 22:39
Tja, 45 vs 25...
Dat is toch geen reden... ze zijn allebij volwassen en maken hun eigen keuzes. Jammer dat mensen zich niet meer met hun eigen zaken bezig kunnen houden.
fashionvictim schreef:
04-01-2020 12:56
Dat denk ik dus ook. ik vind ook echt dat Bridget zich gedraagt als de minnares die "gewonnen" heeft. Op de dag dat dat Insta berichtje van Monique de wereld in ging kondigde Bridget haar relatie met hem aan haar ouders, vrienden, kind en hele omgeving aan. Waarom zou je dat doen als je net 1 keer hebt liggen kezen, zeker als 45jarige die al eens gescheiden is weet je natuurlijk wel beter dan dat.

Die twee hebben al vijf jaar af en aan een affaire, mark my words.
Dit denk ik dus ook!
Julus schreef:
04-01-2020 14:06
Lekker dan voor Monique. Dan is je hele relatie een farce geweest.
Ze kan veel beter krijgen. Ookal doet het nu pijn en verdriet, zeker omdat er een kleine in beeld is maar op langere termijn komt het haar alleen maar ten goede, en dan is het tussen 'brazes' uit en heeft hij het nakijken.
fashionvictim schreef:
04-01-2020 18:04
Hij schijnt 9 miljoen waard te zijn dus dat zou het triomfantelijke gezicht van Bridget ook kunnen verklaren.
Omg :rofl: geweldig je woordkeuze.
Trien30 schreef:
04-01-2020 18:11
Ja want geld maakt natuurlijk echt gelukkig. Denk dat Bidget prima verdient om een comfortabel leven te hebben.
Dat zegt ze toch niet?
Annoniemevrouw schreef:
04-01-2020 18:19
Dat is toch geen reden... ze zijn allebij volwassen en maken hun eigen keuzes. Jammer dat mensen zich niet meer met hun eigen zaken bezig kunnen houden.
Dat zijn ook hun zaken, maar ze hebben beide kinderen, en vooral zoon van Bridget krijgt veel slechte dingen over z'n moeder te horen. En houd het een beetje privé, ipv alles zo openbaar te gooien. Stelletje pubers.
fashionvictim schreef:
04-01-2020 12:56
Dat denk ik dus ook. ik vind ook echt dat Bridget zich gedraagt als de minnares die "gewonnen" heeft. Op de dag dat dat Insta berichtje van Monique de wereld in ging kondigde Bridget haar relatie met hem aan haar ouders, vrienden, kind en hele omgeving aan. Waarom zou je dat doen als je net 1 keer hebt liggen kezen, zeker als 45jarige die al eens gescheiden is weet je natuurlijk wel beter dan dat.

Die twee hebben al vijf jaar af en aan een affaire, mark my words.
Helemaal dit .
Yildizlar schreef:
04-01-2020 14:52
Nou dat gaat wel erg ver .
Ik bedoel niet percè dat Monique wist dat hij met Bridget scharrelde maar ik neem aan dat ze wel wist dat Andrè niet altijd trouw aan haar was. Net als Bridget dat van Andrè nu ook weet. Anders ben je wel heel naïef.
Yasmeenah82 schreef:
04-01-2020 18:22
Ze kan veel beter krijgen. Ookal doet het nu pijn en verdriet, zeker omdat er een kleine in beeld is maar op langere termijn komt het haar alleen maar ten goede, en dan is het tussen 'brazes' uit en heeft hij het nakijken.
Dan heeft hij toch allang een ander. Ik denk dat Bridget het nakijken heeft.
watdachtjehiervan schreef:
04-01-2020 19:03
Ik bedoel niet percè dat Monique wist dat hij met Bridget scharrelde maar ik neem aan dat ze wel wist dat Andrè niet altijd trouw aan haar was. Net als Bridget dat van Andrè nu ook weet. Anders ben je wel heel naïef.
Tuurlijk. Ik ga nooit naar het type feesten waar je artiesten als Andre Hazes tegen kunt komen (lees: ik ben gewoon een saaie ouwe muts) en ken helemaal niemand uit zijn omgeving, maar zelfs ik ken de verhalen dat ie bij elk optreden samen met die neef wel een paar chickies ketst. Dus dat zijn vriendinnen dat niet zouden weten lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Am Yisrael Chai!
Yasmeenah82 schreef:
04-01-2020 18:31
Dat zijn ook hun zaken, maar ze hebben beide kinderen, en vooral zoon van Bridget krijgt veel slechte dingen over z'n moeder te horen. En houd het een beetje privé, ipv alles zo openbaar te gooien. Stelletje pubers.
Dan zou je toch denken dat een moeder daar beter mee omgaat? Zeker als je een Bn-er bent en alles uitvergroot wordt wat je doet?
sjaantje37 wijzigde dit bericht op 04-01-2020 19:16
0.12% gewijzigd
[quote=Yasmeenah82 post_id=30811803 time=1578159105 user_id=361358
. Stelletje pubers.
[/quote]

Mwah...
Mijn puber zei een tijdje terug (had niks met Brazes te maken overigens) ‘als het goed zit hoef je dat niet steeds op social media te bewijzen’.
En zo is het maar net.
fashionvictim schreef:
04-01-2020 19:06
Tuurlijk. Ik ga nooit naar het type feesten waar je artiesten als Andre Hazes tegen kunt komen (lees: ik ben gewoon een saaie ouwe muts) en ken helemaal niemand uit zijn omgeving, maar zelfs ik ken de verhalen dat ie bij elk optreden samen met die neef wel een paar chickies ketst. Dus dat zijn vriendinnen dat niet zouden weten lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Die neef is inderdaad ook een apart verschijnsel, hoop dat Bridget wel besef dat ze hem er wel bij krijgt.
fashionvictim schreef:
04-01-2020 19:06
Waar hoor je dat dan?
minnimouse schreef:
04-01-2020 19:20
Waar hoor je dat dan?
Van jonge mensen die wel naar zijn optredens gaan, of hem tegenkomen in het uitgaansleven, dat soort dingen.
Am Yisrael Chai!
Yasmeenah82 schreef:
04-01-2020 18:27
Dat zegt ze toch niet?
Wat bedoelt ze er dan mee?
watdachtjehiervan schreef:
04-01-2020 19:04
Dan heeft hij toch allang een ander. Ik denk dat Bridget het nakijken heeft.
Ik heb het over Monique. Of jij ook, en begrijp ik je verkeerd?
girasole3 schreef:
04-01-2020 19:10
[quote=Yasmeenah82 post_id=30811803 time=1578159105 user_id=361358
. Stelletje pubers.
Mwah...
Mijn puber zei een tijdje terug (had niks met Brazes te maken overigens) ‘als het goed zit hoef je dat niet steeds op social media te bewijzen’.
En zo is het maar net.
[/quote]

Hele verstandige puber heb jij. :heart:
Sjaantje37 schreef:
04-01-2020 19:07
Dan zou je toch denken dat een moeder daar beter mee omgaat? Zeker als je een Bn-er bent en alles uitvergroot wordt wat je doet?
Precies, dus niet alles openbaar gooien en uitvergroten. Deel je mening hoor.
Yasmeenah82 schreef:
04-01-2020 19:33
Ik heb het over Monique. Of jij ook, en begrijp ik je verkeerd?
Ik snap het niet meer :'( :-D.
Trien30 schreef:
04-01-2020 19:30
Wat bedoelt ze er dan mee?
Dat geld natuurlijk altijd lekker en handig is. Niet dat je van geld gelukkig wordt.
Yasmeenah82 schreef:
04-01-2020 19:40
Dat geld natuurlijk altijd lekker en handig is. Niet dat je van geld gelukkig wordt.
Ja maar zoveel geld als lekker en handig is heeft ze zelf ook wel gok ik zo.
Dus daar hoeft ze echt niet extra triomfantelijke voor te doen.

Maar goed wat extra publiciteit levert het in elk geval wel op.
Trien30 schreef:
04-01-2020 19:48
Ja maar zoveel geld als lekker en handig is heeft ze zelf ook wel gok ik zo.
Dus daar hoeft ze echt niet extra triomfantelijke voor te doen.

Maar goed wat extra publiciteit levert het in elk geval wel op.
Dit sowieso 😉
Leuk hoor, al dat triomfantelijk geglim en zulks, maar wanneer het straks over en uit is dan heeft Bridget toch echt wel imago schade geleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven