PFFFFF Daten anno nu

04-01-2020 18:39 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben sinds kort weer op de 'dating markt' maar jee wat valt dat tegen zeg. Ben ik nou echt de enige die merkt dat een man super veel interesse toont, geïnteresseerd is, er 'helemaal voor je wil gaan' maar ondertussen blijft vissen in de vijver van de vrijgezelle dames? En als ik ze daarmee confronteer zijn ze boos en verontwaardigd.

Voorbeeld: Heb twee super leuke dates gehad. Maar merk dat hij na de date, de volgende dag en echt wel meerdere uren per dag nog op de dating site zit. Ik vind daar wel iets van en denk … richt die aandacht dan op mij na je mooie woorden. Ik heb er iets van gezegd en meneer gooit direct de handdoek in de ring. Doe ik iets verkeerd?
cranberryjuice schreef:
05-01-2020 11:29
Als ik op date ga 2 keer en het klikt verwacht ik idd ook niet dat hij nog met anderen gaat daten hoor. Waar is die man dan naar op zoek
Ik heb ook nooit gedate met meedere mannen tegelijk hoor, veel te veel gedoe en als ik 1 iemand leuk vind heb ik al zeker geen interesse om verder te kijken

Mijn man heb ik ook online ontmoet, hij dacht er ook hetzelfde over
Was heel relaxed daten dus
pearle schreef:
05-01-2020 12:46
Ik heb ook nooit gedate met meedere mannen tegelijk hoor, veel te veel gedoe en als ik 1 iemand leuk vind heb ik al zeker geen interesse om verder te kijken

Mijn man heb ik ook online ontmoet, hij dacht er ook hetzelfde over
Was heel relaxed daten dus
Nee maar er zit wel een wereld van verschil tussen fysiek met andere mannen/vrouwen afspreken of dat iemand nog een actieve status op die datingsite heeft.

Ik had na een date ook geen behoefte aan andere dates. Heb zelfs een dat afgezegd. Maar had nog wel de simpele gesprekken hey hoi leuke dag gehad, ja hard gewerkt nu weekend... gesprekken met andere mannen waar ik ook al een tijdje mee apte.
Miesje71 schreef:
05-01-2020 11:24
Dat is iets wat ik ook niet begrijp. Ik ben ook geen mega dater. Wil iemand eerst wat beter leren kennen, in hoeverre dat mogelijk is, via de app of de telefoon. Ze weten dus dat mijn intenties geen ONS of FwB zijn. En als het dan heel leuk klikt … waarom niet eerst onderzoeken of er meer in zit door leuke dingen te gaan doen dan dit met meerdere dames tegelijk?
Miesje71 schreef:
05-01-2020 11:34
Maar daar loop ik nu dus ook tegenaan... waarom niet eerst met één date, mits het klikt en je het leuk hebt natuurlijk, samen verder kijken of er meer in zit, leuke dingen doen. Lijkt me ook erg vermoeiend met meerdere mannen tegelijkertijd te daten. En het doet, ook al probeer ik dat los te laten, toch iets met je zelfvertrouwen.

Iedereen doet dingen nou eenmaal op zijn eigen manier. Waarom zouden we allemaal volgens jouw visie moeten daten? Ik persoonlijk zou me ook liever op 1 persoon richten, maar dat niet iedereen in het beginstadium dat doet begrijp ik wel.

Als de date van TO hier een topic had geopend over dat hij zijn app open had laten staan of nog af en toe online was om berichtjes te beantwoorden en een vrouw waarmee hij 2 dates heeft gehad zou hier ophef over maken, dan waren de reacties hier waarschijnlijk dat die vrouw onzeker en jaloers was en dit een red flag zou zijn. Het is maar net van welke kant je het bekijkt TO.

Ik vind het raar dat jij hem verwijt wat jij zelf ook doet. Op zulk gedrag zou ik ook afknappen.
Trien30 schreef:
05-01-2020 12:46
Ik denk dat het ook wel normaal is om op de eerste dates uit te spreken wat voor jou belangrijk is.
En het is maar net in welke woorden je het brengt hoe het dan overkomt.

Ik gaf het wel aan in de zin van: wanneer het aankomt op sex dan is het voor mij persoonlijk wel vanzelfsprekend dat we vanaf dat moment exclusief verder daten. En no hard feelings als dat voor jou niet is maar dan moeten we gewoon concluderen dat we te verschillend in het leven staan en we niet bij elkaar passen.

Dan hou je het dicht bij jezelf maar geef je wel een duidelijke grens aan. En dan kan een man meegaan in de grens of niet.
Helemaal mee eens. Ik geef in het gesprek voordat we op date gaan al duidelijk aan wat de mogelijkheden zijn en welke zaken geheel uitgesloten zijn om te voorkomen dat de man in kwestie een seksdate verwacht. Communiceren maakt het makkelijker in deze wereld, zonder dingen zelf in te vullen, want niet altijd is alles wat het lijkt.

Allen een liefdevol 2020 gewenst :heart:
Ik weet zeker dat hij online was en niet z'n app 'open' had staan. We hadden op die dag ook soms contact via de dating app en hij reageerde altijd direct … Nogmaals, ik zat niet de hele dag op de app. Af en toe een paar minuutjes en zag dat hij constant online was … sorry vind ik echt niet aantrekkelijk zeker niet als je hebt uitgesproken naar elkaar dat je met één persoon date en verder wel ziet hoe het loopt ...
Hij is nu weer aan 't appen … stuurt aan op een derde date met een ondertoon. Heb echt de rode vlaggen gemist. Voor mij is het nu exit.
Dat online daten is echt verschrikkelijk. Ik kan er echt niks mee. Met meerdere tegelijk daten, ghosten... etc. Ik vind het zo mensontwaardig. Ik heb uiteindelijk mijn vriend in het echt leren kennen. Hij heeft nog nooit op welke datingsite dan ook gekeken en ging gewoon voor mij zonder andere opties. Ik hoop dat dit voor altijd blijft maar anders blijf ik liever alleen dan weer online te gaan daten. Het is echt zo slecht voor je zelfvertrouwen.
Klopt abracadabra, het doet toch steeds weer iets met je zelfvertrouwen ...
Ja ik weet het. Het is gewoon niks voor mij. Ik wil niet daten alsof ik in een tv programma zit waar hij moet kiezen wie de leukste is.

Ik ben misschien niet dr leukste. Ik heb ook mindere kanten. Mijn vriend is misschien ook niet de leukste. Hij heeft dingen waar ik ad en toe gek van wordt. Maar we vinden elkaar leuk en hebben veel lol samen. En we kozen voor elkaar. Dus andere dates zijn gewoon geen opties meer. Al komt de leuksre en liefste en mooiste vrouw van de wereld voorbij die hij wil daten. Hij is met mij dus hij doet dat niet. Hij is een van de zeldzame mannen die gewoon niet verder kijkt. Ook al zou ik stom zijn. Zolang hij met mij is maakt een ander geen kans. En andersom bij mij ook. De grootste Romeo met het knapste uiterlijk kan voorbij komen. Ik heb gekozen voor mijn vriend. Dus die ander wimpel ik direct af en geef ik 0 aandacht. Anders kan ik altijd wel verder blijven kijken. Zo werkt het gewoon niet voor mij. Een relatie werkt alleen als je er 100 procent voor gaat.

Ik was ook aan het daten toen ik mijn vriend leerde kennen. Of eigelijk net even niet want ik was er wel klaar mee. Tuurlijk hebben sindsdien andere mannen het wel geprobeerd. Het blijven mannen he. Maar ik gun ze geen blik waardig. Ook niet na 1 of 2 dates. Ik vond mijn vriend leuk en daar ging ik voor. Als het niks was geworden hadden ze het daarna nog een keer mogen proberen. Ik ben niet iemand die mijn opties openhoudt. En hij ook niet.
Miesje71 schreef:
05-01-2020 13:19
Ik weet zeker dat hij online was en niet z'n app 'open' had staan. We hadden op die dag ook soms contact via de dating app en hij reageerde altijd direct … Nogmaals, ik zat niet de hele dag op de app. Af en toe een paar minuutjes en zag dat hij constant online was … sorry vind ik echt niet aantrekkelijk zeker niet als je hebt uitgesproken naar elkaar dat je met één persoon date en verder wel ziet hoe het loopt ...
Maar er zit een verschil tussen daten met iemand of ook nog uit beleefdheid andere mensen antwoord geven ipv ze te negeren voor een aantal dagen.

Jij zat ook op die datingapp. Waarom via de die datingapp communiceren als je ook elkaars telefoonnummer hebt?

Je meet met twee maten en je maakt het jezelf bijzonder lastig.

Ik denk dat je eerst eens even diep adem moet halen voor je nu overhaast beslissingen gaat nemen over een derde date met een man waarvan je het gister nog jammer vond dat hij zo gemakkelijk de handdoek in de ring gooide.

Als je oprecht een mooie liefde wil vinden dan moet je je ervan bewust zijn dat bij het iemand leren kennen vaak ook een persoonlijke groei van beide partners verlangt.

Hij is wellicht tot de conclusie gekomen na een nachtje slapen dat het niet heel handig was zo bot op je te reageren. En jij zou tot de conclusie kunnen komen dat je wellicht iets te stug bent geweest in je manier van communiceren over iets wat voor jou belangrijk is. Namelijk dat je het fijn vind dat hij de datingapp even links laat liggen nu jullie besloten hadden exclusief verder te daten.

Dit zijn dingen die je op een normale manier aan elkaar kenbaar kan maken.

Als je hier voor jezelf wat van wil leren, ongeacht of je nu wel of geen relatie met die man krijgt, ga je op die derde date. En onderzoek je waar de schoen wringt.

Het is namelijk te knullig voor woorden dat op zoiets sufs een potentiële relatie al misloopt.
Miesje71 schreef:
05-01-2020 13:19
Ik begrijp het na 3 keer vragen nog steeds niet? Hoe weet jij dat hij heel de dag online is als je een paar minuten per dag kijkt. Kan toch dat hij net toevallig dan ook gesprekken terug aan het lezen is? Ik vind echt dat je te snel oordeelt. Sowieso vind ik ook niet dat je van iemand na 2 dates kan verwachten dat hij gelijk zijn account verwijderd.
Wat een heerlijk topic is dit geworden zeg!

Ik heb ook een hekel aan mensen die daten met een voetbal eftal. Paar op de reservebank voor het geval die ene spits niet leuk genoeg is... Bah. Dat mensen hier openlijk zich over durven uit te spreken alsof het de normaalste zaak van de wereld is vind ik zorgelijk.

RikM (ofzo) gaf het al mooi aan... Het lijkt wel of dit type singles mensen als wegwerpartikelen gebruiken. WTF! Ik geloof er heilig in dat als je bellend/append en datend een klik hebt dat hiermee alle andere reservespelers op de achtergrond verdwijnen, omdat je hier geen zin meer in hebt. Mocht dit wel het geval zijn moet je jezelf goed afvragen met welk doel je aan het daten bent.
Miesje71 schreef:
05-01-2020 13:22
Hij is nu weer aan 't appen … stuurt aan op een derde date met een ondertoon. Heb echt de rode vlaggen gemist. Voor mij is het nu exit.
Wat voor een ondertoon?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
@letsgetlosttonight verwacht zeker niet dat hij zijn account verwijderd, houd op zeg. Had het fijner gevonden dat hij meer tijd in mij had gestoken die dag dan steeds op de app.

@ an_dre je slaat de spijker op z'n kop. Waarom nog in contact met de reservespelers?
@eslarealidad. Hij stuurt duidelijk aan op seks.
An_Dre_Hash_Dag schreef:
05-01-2020 13:49

Ik heb ook een hekel aan mensen die daten met een voetbal eftal. Paar op de reservebank voor het geval die ene spits niet leuk genoeg is... Bah. Dat mensen hier openlijk zich over durven uit te spreken alsof het de normaalste zaak van de wereld is vind ik zorgelijk.

Sterker nog, wie dat niet zo doet is maar een engerd. Owkeeee...

Ik snap nu wel iets beter waarom er steeds meer alleenstaanden zijn in Nederland.
Miesje71 schreef:
05-01-2020 13:56
@letsgetlosttonight verwacht zeker niet dat hij zijn account verwijderd, houd op zeg. Had het fijner gevonden dat hij meer tijd in mij had gestoken die dag dan steeds op de app.

@ an_dre je slaat de spijker op z'n kop. Waarom nog in contact met de reservespelers?
Nu weet je dus als dit het geval is dan geldt de regel “he is not that much into you...”. Hard maar waar :hug:

Offffff het is een ‘jongetje’ die zelf nog niet weet wat die wilt.

Either way. Ik zou em smeren!
An_Dre_Hash_Dag schreef:
05-01-2020 13:49

RikM (ofzo) gaf het al mooi aan... Het lijkt wel of dit type singles mensen als wegwerpartikelen gebruiken. WTF! Ik geloof er heilig in dat als je bellend/append en datend een klik hebt dat hiermee alle andere reservespelers op de achtergrond verdwijnen, omdat je hier geen zin meer in hebt. Mocht dit wel het geval zijn moet je jezelf goed afvragen met welk doel je aan het daten bent.
En wanneer gaat die reservebank dan in?
Want je spreekt jezelf wel een beetje tegen in de twee alinea's.

Want al bellend/append en datend verdwijnen de andere contacten idd vanzelf naar de achtergrond. Maar wat is dan het moment dat je van een reservebank gaat spreken?
Nou ik zou ook wegrennen als iemand mij op dit soort dingen aanspreekt na 2 dates. Wat een controlerend gedrag zeg. He dodged a bullet.
Miesje71 schreef:
05-01-2020 13:57
Ohw, hij wil seks, dat had ik nog niet bedacht.
Ik dacht dat je wilde zeggen dat hij boos was. :lol:

Laat je mentaal niet van de wijs brengen. Zelfvertrouwen heb je zelf in de hand.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Miesje71 schreef:
05-01-2020 13:57
Ja dan weet je genoeg. Dan kun jij nu verder.
Trien30 schreef:
05-01-2020 14:03
En wanneer gaat die reservebank dan in?
Want je spreekt jezelf wel een beetje tegen in de twee alinea's.

Want al bellend/append en datend verdwijnen de andere contacten idd vanzelf naar de achtergrond. Maar wat is dan het moment dat je van een reservebank gaat spreken?
Ik ben een man van tegenstrijdigheden. Dat heb je goed opgemerkt. Voor mij is de reservebank simpel: de matches/crushes of hoe je dat ook noemt op de vervloekte datingapps. M.a.w. vrouwen die ik nog nooit heb gezien, maar waar ik wel een beetje mee chat. Als ik ‘into someone’ ben en met iemand date, dan verdwijnen ook die chats met alles en iedereen naar de achtergrond... Ik heb er dan geen behoefte aan.
RikM schreef:
05-01-2020 13:59
Sterker nog, wie dat niet zo doet is maar een engerd. Owkeeee...

Ik snap nu wel iets beter waarom er steeds meer alleenstaanden zijn in Nederland.
Wij kunnen vrienden worden :cheer:
An_Dre_Hash_Dag schreef:
05-01-2020 14:10
Ik ben een man van tegenstrijdigheden. Dat heb je goed opgemerkt. Voor mij is de reservebank simpel: de matches/crushes of hoe je dat ook noemt op de vervloekte datingapps. M.a.w. vrouwen die ik nog nooit heb gezien, maar waar ik wel een beetje mee chat. Als ik ‘into someone’ ben en met iemand date, dan verdwijnen ook die chats met alles en iedereen naar de achtergrond... Ik heb er dan geen behoefte aan.
Maar hoe snel gaat dat naar de achtergrond verdwijnen dan?

Is dat ik heb gister een leuke date gehad ik wil haar nog een keer zien dus ga nu even de paar andere gesprekken die ik had afsluiten?

Of gaat dat iets geleidelijker?
Miesje71 schreef:
05-01-2020 13:56

Je spreekt jezelf tegen. In de OP heb je het erover dat je na twee dates je date confronteert met het feit dat hij nog online is op de datingapp.

Even afgezien of de man in kwestie een lul is of niet. Je probeert het nu voor jezelf goed te praten terwijl jou eigen gedrag ook echt wel scherpe randjes heeft. En niet helemaal terecht is ook omdat jij zelf ook nog op de datingapp zat.

Een beetje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Want wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven