PFFFFF Daten anno nu
zaterdag 4 januari 2020 om 18:39
Ben sinds kort weer op de 'dating markt' maar jee wat valt dat tegen zeg. Ben ik nou echt de enige die merkt dat een man super veel interesse toont, geïnteresseerd is, er 'helemaal voor je wil gaan' maar ondertussen blijft vissen in de vijver van de vrijgezelle dames? En als ik ze daarmee confronteer zijn ze boos en verontwaardigd.
Voorbeeld: Heb twee super leuke dates gehad. Maar merk dat hij na de date, de volgende dag en echt wel meerdere uren per dag nog op de dating site zit. Ik vind daar wel iets van en denk … richt die aandacht dan op mij na je mooie woorden. Ik heb er iets van gezegd en meneer gooit direct de handdoek in de ring. Doe ik iets verkeerd?
Voorbeeld: Heb twee super leuke dates gehad. Maar merk dat hij na de date, de volgende dag en echt wel meerdere uren per dag nog op de dating site zit. Ik vind daar wel iets van en denk … richt die aandacht dan op mij na je mooie woorden. Ik heb er iets van gezegd en meneer gooit direct de handdoek in de ring. Doe ik iets verkeerd?
zondag 5 januari 2020 om 14:48
To kijkt of hij online is.Trien30 schreef: ↑05-01-2020 14:38Je spreekt jezelf tegen. In de OP heb je het erover dat je na twee dates je date confronteert met het feit dat hij nog online is op de datingapp.
Even afgezien of de man in kwestie een lul is of niet. Je probeert het nu voor jezelf goed te praten terwijl jou eigen gedrag ook echt wel scherpe randjes heeft. En niet helemaal terecht is ook omdat jij zelf ook nog op de datingapp zat.
Een beetje de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Want wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet.
Zo nu en dan en hij is dan heel vaak online.
En dat bevalt haar niet.
Dat wil niet zeggen dat TO met mannen chat.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zondag 5 januari 2020 om 14:51
Het gaat idd geleidelijk... Het is niet zo zwart-wit. Kan zelfs al zonder eerste date. Als bijv de gesprekken/belletjes etc. helemaal leuk zijn dan kun je zelfs al iemand ‘leuk’ vinden terwijl je een dag later een date met iemand anders gepland hebt staan. Twisted... Punt is zeg je die date dan af: JA de NEE.
Ik heb zelf ook zoiets eens meegemaakt en dan zit je niet met je hele ‘gevoel’ bij die leuke vrouw. M.a.w. hoe kun je überhaupt opties hebben?
zondag 5 januari 2020 om 14:59
Inderdaad, als je dan wel met je 'hele gevoel' bij iemand zit DAN is het goed.An_Dre_Hash_Dag schreef: ↑05-01-2020 14:51Het gaat idd geleidelijk... Het is niet zo zwart-wit. Kan zelfs al zonder eerste date. Als bijv de gesprekken/belletjes etc. helemaal leuk zijn dan kun je zelfs al iemand ‘leuk’ vinden terwijl je een dag later een date met iemand anders gepland hebt staan. Twisted... Punt is zeg je die date dan af: JA de NEE.
Ik heb zelf ook zoiets eens meegemaakt en dan zit je niet met je hele ‘gevoel’ bij die leuke vrouw. M.a.w. hoe kun je überhaupt opties hebben?
Van beide kanten.
Het is zo eenvoudig.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zondag 5 januari 2020 om 15:05
Dat is het dus precies. Als ik vol ben van iemand, dan heb ik geen behoefte aan gesprekjes met anderen. Dan heb ik liever contact met die leukerd. Als je overal maar half voor gaat, krijg je dus niet iets helemaal. Andersom zou ik graag van de ander horen dat meer dates er niet inzitten zodat ik dat kan afsluiten. Als iets echt leuk was, heb ik verwerkingstijd nodig. En dan dus ook nog geen zin in andere contacten.
zondag 5 januari 2020 om 15:12
En als een ander het niet zegt dan heb je een intuïtie om het zelf af te sluiten.Julus schreef: ↑05-01-2020 15:05Dat is het dus precies. Als ik vol ben van iemand, dan heb ik geen behoefte aan gesprekjes met anderen. Dan heb ik liever contact met die leukerd. Als je overal maar half voor gaat, krijg je dus niet iets helemaal. Andersom zou ik graag van de ander horen dat meer dates er niet inzitten zodat ik dat kan afsluiten. Als iets echt leuk was, heb ik verwerkingstijd nodig. En dan dus ook nog geen zin in andere contacten.
En niet in de wachtkamer gaan zitten.
Ja zo ging het hier dus ook. Ik hield niet krampachtig vast aan de matchen in mn tinderprofiel maar als ik een bericht kreeg dan negeerde ik het ook niet en gaf ik wel gewoon een antwoord.An_Dre_Hash_Dag schreef: ↑05-01-2020 14:51Het gaat idd geleidelijk... Het is niet zo zwart-wit. Kan zelfs al zonder eerste date. Als bijv de gesprekken/belletjes etc. helemaal leuk zijn dan kun je zelfs al iemand ‘leuk’ vinden terwijl je een dag later een date met iemand anders gepland hebt staan. Twisted... Punt is zeg je die date dan af: JA de NEE.
Bij mijn vriend had ik dus nog wel half half een tweede date met iemand geplant staan. Die heb ik toen niet door laten gaan. Maar die man in kwestie heb ik wel nog steeds op FB. Het was meer vriendschappelijk dan dat ik me ook seksueel tot de man aangetrokken voelde.
Simultaandaten is niet zo mijn ding. Maar er zit nog een wereld verschil tussen een gesprek nog niet dood laten bloeden en daadwerkelijk met meerdere mensen op date gaan.
Als het goed voelt is het goed denk ik.
Toen ik mijn vriend leerde kennen kwam er ineens een gevoel van rust over me heen. Het voelde vanaf het eerste moment goed en ik voelde me niet bezwaard om bepaalde dingen te zeggen of te vragen. We waren het niet altijd met elkaar eens maar respecteerde wel dat de ander een andere mening kon hebben over iets.
Behalve met mijn vriend heb ik dit nooit met iemand gehad. Hij heeft echt wel zn dingetjes maar is fantastisch.
zondag 5 januari 2020 om 15:47
Klinkt als de perfecte match tussen jou en jouw vriend. Hoe lang hebben jullie nu?Trien30 schreef: ↑05-01-2020 15:12Ja zo ging het hier dus ook. Ik hield niet krampachtig vast aan de matchen in mn tinderprofiel maar als ik een bericht kreeg dan negeerde ik het ook niet en gaf ik wel gewoon een antwoord.
Bij mijn vriend had ik dus nog wel half half een tweede date met iemand geplant staan. Die heb ik toen niet door laten gaan. Maar die man in kwestie heb ik wel nog steeds op FB. Het was meer vriendschappelijk dan dat ik me ook seksueel tot de man aangetrokken voelde.
Simultaandaten is niet zo mijn ding. Maar er zit nog een wereld verschil tussen een gesprek nog niet dood laten bloeden en daadwerkelijk met meerdere mensen op date gaan.
Als het goed voelt is het goed denk ik.
Toen ik mijn vriend leerde kennen kwam er ineens een gevoel van rust over me heen. Het voelde vanaf het eerste moment goed en ik voelde me niet bezwaard om bepaalde dingen te zeggen of te vragen. We waren het niet altijd met elkaar eens maar respecteerde wel dat de ander een andere mening kon hebben over iets.
Behalve met mijn vriend heb ik dit nooit met iemand gehad. Hij heeft echt wel zn dingetjes maar is fantastisch.
“Toen ik mijn vriend leerde kennen kwam er ineens een gevoel van rust over me heen.” Exact dat!
Zal mij vast ook overkomen...
zondag 5 januari 2020 om 17:05
We zijn nu bijna 2,5 jaar samen.An_Dre_Hash_Dag schreef: ↑05-01-2020 15:47Klinkt als de perfecte match tussen jou en jouw vriend. Hoe lang hebben jullie nu?
“Toen ik mijn vriend leerde kennen kwam er ineens een gevoel van rust over me heen.” Exact dat!
Zal mij vast ook overkomen...
Ik ben voor die tijd 2/2,5 jaar bewust vrijgezel geweest om weer met mezelf in het reine te komen, na nogal bedondert te zijn door mijn ex, erna een dik jaar gedate. Denk iets van 15 verschillende mannen maar kwam eigenlijk nooit tot een tweede date.
Dus het is ook helemaal niet zonder slag of stoot gegaan.
En heb vaak zat geroepen ik mis het flirten in het echte leven. Ik denk dat ik nooit verliefd wordt met een man die ik via internet leer kennen. En toch gebeurde het...
Dus ik zou zeggen heb geduld en vertrouwen.
zondag 5 januari 2020 om 17:07
Misschien zaten ze elkaar wel te controlerenEslarealidad schreef: ↑05-01-2020 14:48To kijkt of hij online is.
Zo nu en dan en hij is dan heel vaak online.
En dat bevalt haar niet.
Dat wil niet zeggen dat TO met mannen chat.
Maar goed de man in kwestie wil nu alleen nog sex. Dus lijkt me idd slim als to haar pijlen op een ander richt.
zondag 5 januari 2020 om 17:16
Wie zegt dat die man alleen seks wil? Die man zelf? Of is dat een conclusie die de hooggeleerde Viva-dames trekken uit het feit dat hij wellicht nog op die site aanwezig is om andere contacten fatsoenlijk af te ronden?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zondag 5 januari 2020 om 17:34
Ze schrijft het net zelf toch dat die man een soort van date met ondertoon voorstelde en de ondertoon was sex.
Misschien de andere berichtjes uit dit topic van mij even lezen
zondag 5 januari 2020 om 17:45
zondag 5 januari 2020 om 17:54
Niet. Stuur hem gewoon een antwoord dat er verkeerde verwachtingen waren. En klaar. Dus blijkbaar ben jij niet iemand die na 2 dates al seks wil. Niks mis mee.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zondag 5 januari 2020 om 21:14
Dank Trien! Komt goedTrien30 schreef: ↑05-01-2020 17:05We zijn nu bijna 2,5 jaar samen.
Ik ben voor die tijd 2/2,5 jaar bewust vrijgezel geweest om weer met mezelf in het reine te komen, na nogal bedondert te zijn door mijn ex, erna een dik jaar gedate. Denk iets van 15 verschillende mannen maar kwam eigenlijk nooit tot een tweede date.
Dus het is ook helemaal niet zonder slag of stoot gegaan.
En heb vaak zat geroepen ik mis het flirten in het echte leven. Ik denk dat ik nooit verliefd wordt met een man die ik via internet leer kennen. En toch gebeurde het...
Dus ik zou zeggen heb geduld en vertrouwen.