nachtmerries creeeren
zondag 5 januari 2020 om 21:49
weet niet of psyche goed is, maar denk het wel want ik speel zo wel met mijn psyche toch.
ik weet sinds een paar jaar dat ik nachtmerries krijg van slapen met een sweater en sokken aan. ook een joggingbroek.
en nu verveel ik me nogal eens (nu niet nu ik op een ander ben) en dan probeer ik maar wat met mijn dromen te spelen. en ik heb wekelijks de behoefte aan heel nare en rare dromen. nou en dan trek ik dus die kleren aan en ook nog dikke dekens op me.
zijn er hier meer mensen die soms echt van nachtmerries houden?
ze zijn heel extreem en ga ze niet beschrijven hoor. dat is ook niet boeiend voor een ander, want jullie kennen die mensen niet.
ik weet sinds een paar jaar dat ik nachtmerries krijg van slapen met een sweater en sokken aan. ook een joggingbroek.
en nu verveel ik me nogal eens (nu niet nu ik op een ander ben) en dan probeer ik maar wat met mijn dromen te spelen. en ik heb wekelijks de behoefte aan heel nare en rare dromen. nou en dan trek ik dus die kleren aan en ook nog dikke dekens op me.
zijn er hier meer mensen die soms echt van nachtmerries houden?
ze zijn heel extreem en ga ze niet beschrijven hoor. dat is ook niet boeiend voor een ander, want jullie kennen die mensen niet.
zondag 5 januari 2020 om 22:14
Ik kan dat ook! Echt super chill als je je droom kan sturen. Laatst mijn achtervolging (wat overigens wel richting nachtmerrie ging) bewust nog een keer opnieuw gedroomd en de hele droom omgebogen in een wat beter einde
Helaas besef ik me bij leuke dromen echt te snel dat ik droom. Een grote teleurstelling is dat dan...
zondag 5 januari 2020 om 22:17
https://nl.wikihow.com/Nachtmerries-opwekken
Tips en trucs
Tips en trucs
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 5 januari 2020 om 22:23
Ja klopt, jammer als je je al snel beseft dat je droomt, maar dan nog is het leuk...Almdudler schreef: ↑05-01-2020 22:14Ik kan dat ook! Echt super chill als je je droom kan sturen. Laatst mijn achtervolging (wat overigens wel richting nachtmerrie ging) bewust nog een keer opnieuw gedroomd en de hele droom omgebogen in een wat beter einde
Helaas besef ik me bij leuke dromen echt te snel dat ik droom. Een grote teleurstelling is dat dan...
zondag 5 januari 2020 om 22:28
daar zitten tips tussen die ik ga proberen zodra het geen weer meer is voor veel kleren in bed. thanks!blijfgewoonbianca schreef: ↑05-01-2020 22:17https://nl.wikihow.com/Nachtmerries-opwekken
Tips en trucs
zondag 5 januari 2020 om 22:31
bij nachtpret stel ik me wat anders voorKoffiehagedis schreef: ↑05-01-2020 22:23Als je de dromen prettig vindt zijn het dus geen nachtmerries.
zondag 5 januari 2020 om 22:40
Mijn lucide dromen zijn gruwelijk vervelend!
Dan weet ik dat ik droom en wil ik bijvoorbeeld weg uit de situatie door te vluchten, maar ik kan mij niet verstoppen. Ook vijanden willen niet altijd verdwijnen in mijn dromen:'). Dan zeg ik letterlijk: Oh gelukkig ik droom! Ik kan die mensen wegsturen en ergens anders heen, maar nee.. De kracht van de droom is sterker dan mijn bewuste wensen helaas. Of dan word ik' wakker' en dan ben ik wakker in mijn droom. En pas later heb ik door dat ik dus nog steeds vastzit in die droom.
Dus ik ben er heel slecht in.
zondag 5 januari 2020 om 22:59
Ook herkenbaar! Dan gaat een droom helemaal de verkeerde kant op, ben ik heel onrustig en blijf ik maar denken: 'stoppen met dromen, stoppen met dromen, ga wat anders dromen'.. en tóch moet ik dan inderdaad verder dromen.Ikkuz schreef: ↑05-01-2020 22:40Mijn lucide dromen zijn gruwelijk vervelend!
Dan weet ik dat ik droom en wil ik bijvoorbeeld weg uit de situatie door te vluchten, maar ik kan mij niet verstoppen. Ook vijanden willen niet altijd verdwijnen in mijn dromen:'). Dan zeg ik letterlijk: Oh gelukkig ik droom! Ik kan die mensen wegsturen en ergens anders heen, maar nee.. De kracht van de droom is sterker dan mijn bewuste wensen helaas. Of dan word ik' wakker' en dan ben ik wakker in mijn droom. En pas later heb ik door dat ik dus nog steeds vastzit in die droom.
Dus ik ben er heel slecht in.
Maar goed, da's gelukkig niet altijd!
zondag 5 januari 2020 om 23:19
Nog meer lucide dromers zo te lezen! Ik kan de hele droom ook vormen. Heel fijn is dat! Dan laat ik alle negatieve dingen verdwijnen en ga ik dingen doen die ik normaal niet kan doen, bijvoorbeeld wegvliegen naar een mooi eiland en een draak tevoorschijn toveren ofzo. De ene keer lukt het wel beter dan de andere keer.
Maar geen nachtmerries voor mij!
zondag 5 januari 2020 om 23:21
maandag 6 januari 2020 om 09:26
Wauw wat bijzonder. Ik wil ook draken! Of met dolfijnen zwemmen. Lijkt mij prachtig.Kikix schreef: ↑05-01-2020 23:19Nog meer lucide dromers zo te lezen! Ik kan de hele droom ook vormen. Heel fijn is dat! Dan laat ik alle negatieve dingen verdwijnen en ga ik dingen doen die ik normaal niet kan doen, bijvoorbeeld wegvliegen naar een mooi eiland en een draak tevoorschijn toveren ofzo. De ene keer lukt het wel beter dan de andere keer.
Vliegen kan ik nog niet. Dan heb ik hoogtevrees in mijn droom en werk ik zelf te veel tegen.