Haat reacties Bridget Maasland op Instagram
zondag 10 november 2019 om 22:19
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

maandag 6 januari 2020 om 17:14
+1Pindakaasjes schreef: ↑05-01-2020 23:27Laat ik het dan anders formuleren: ik vind zijn gedrag dom!
Ik vind zijn gedrag ook storend!
Keer op keer begint hij weer over zijn vader! Hoeveel hij van hem heeft geleerd, met hem heeft meegemaakt en heeft overgenomen van 'die ouwe'. En niet te vergeten hoe zwaar zijn jeugd ook met hem was... Tjonge, hij kwam net van de kleuterschool rollen toen zijn vader overleed!!
Hij praat telkens alsof hij al 2 levens geleefd heeft met de bijbehorende levenslessen.. hij imiteert zijn vader.. hij teert op de legacie van zijn vader. Denk dat allemaal weg en ik zie niks anders dan een arrogant en ballorig pubertje met zeer matige zangkwaliteiten.
Ik vind dat overigens geen vergelijk met Britt Dekker. Zij is in de schijnwerpers komen te staan omdat men haar lachwekkend/grappig vond.
Daar heeft zij zelf voor gezorgd. Zonder een kruiwagen of een gunstige achternaam.
maandag 6 januari 2020 om 17:52
In welk opzicht heeft hij een verknipte jeugd gehad?watdachtjehiervan schreef: ↑06-01-2020 11:16Natuurlijk is dat heftig geweest maar kinderen zijn ook loyaal aan hun ouders. En ik denk zeker wanneer je vader publiekelijk wordt aanbeden.
Andrè jr is natuurlijk niet voor niks zoals hij is en zich gedraagt. Hij heeft echt een verknipte jeugd gehad. Laten we hopen dat die kleine Andrè door Monique een betere jeugd heeft en beter terecht komt.
Zijn pa was alcoholist. Dat is kut, maar dat komt vaker voor. En verder?

maandag 6 januari 2020 om 19:21
Wauw....minnimouse schreef: ↑06-01-2020 17:52In welk opzicht heeft hij een verknipte jeugd gehad?

maandag 6 januari 2020 om 20:02
Vader was pedofiel. Opa en oma dreven hun 13-jarige dochter in de armen van een agressieve verslaafde. Want ja hij had ook losse handjes. Verder zijn die kinderen opgegroeid met het idee dat het oké is om niet om te kijken naar nageslacht uit vorige huwelijken. En dan een moeder die alles maar accepteert, steeds naar die gek teruggaat om later lekker te cashen, al lagen ze al in scheiding toen hij overleed.minnimouse schreef: ↑06-01-2020 17:52In welk opzicht heeft hij een verknipte jeugd gehad?
maandag 6 januari 2020 om 20:11
Niks ‘wauw’. Ik zeg toch niet dat dat niet vreselijk is? Maar er wordt gezegd een ‘verknipte’ jeugd. Daar stel ik me hele andere dingen bij voor.
maandag 6 januari 2020 om 20:12
Thanks.vivautrecht85 schreef: ↑06-01-2020 20:02Vader was pedofiel. Opa en oma dreven hun 13-jarige dochter in de armen van een agressieve verslaafde. Want ja hij had ook losse handjes. Verder zijn die kinderen opgegroeid met het idee dat het oké is om niet om te kijken naar nageslacht uit vorige huwelijken. En dan een moeder die alles maar accepteert, steeds naar die gek teruggaat om later lekker te cashen, al lagen ze al in scheiding toen hij overleed.

maandag 6 januari 2020 om 20:29
Opgroeien met een verslaafde ouder is een heel nare, slechte en onveilige manier van opgroeien die vaak leidt tot problemen in het volwassen leven.
Dat hoeft overigens absoluut niet de enige oorzaak van Hazes Juniors malheid te zijn, het zal ook best een mafklapper van zichzelf zijn, maar zo'n jeugd is bepaald niet helpend.
Dat hoeft overigens absoluut niet de enige oorzaak van Hazes Juniors malheid te zijn, het zal ook best een mafklapper van zichzelf zijn, maar zo'n jeugd is bepaald niet helpend.

maandag 6 januari 2020 om 20:35
Dit is het verhaal van de voormalig manager van André sr. Rachel heeft een andere versie. Alleen zij weet wat echt de waarheid is.vivautrecht85 schreef: ↑06-01-2020 20:02Vader was pedofiel. Opa en oma dreven hun 13-jarige dochter in de armen van een agressieve verslaafde. Want ja hij had ook losse handjes. Verder zijn die kinderen opgegroeid met het idee dat het oké is om niet om te kijken naar nageslacht uit vorige huwelijken. En dan een moeder die alles maar accepteert, steeds naar die gek teruggaat om later lekker te cashen, al lagen ze al in scheiding toen hij overleed.
Mijn vader was fan van André en dus gingen wij vaak naar zijn optredens toe. Mijn vader en André werden vrienden en André kwam gewoon bij ons thuis. Toen ik een jaar of 15 was, ging ik oppassen op Melvin (André’s zoon uit een eerder huwelijk, red.). Toen André en ik ontdekten dat wij gevoelens voor elkaar hadden, ben ik uit beeld verdwenen. Het kon toen gewoon niet. Ik was een kind en wij scheelden bijna 20 jaar en André was ook getrouwd.”
In het boek Typisch André, het boek waaraan André was begonnen en dat na zijn dood is afgemaakt door Rachel, schrijft ze dat ze weer toenadering zocht op haar achttiende. Het klikte al snel weer, het enige probleem was dat ze de relatie verborgen wilde houden voor haar ouders, Jan en Friedel. Doorgaans reageren die niet zo blij als een net meerderjarig meisje het aanlegt met een vent van bijna 40. Maar ze begrepen het. “Mijn vader vermoedde het al jaren,” zei Rachel.
Ik geef toe dat haar verhaal wat vreemd is in de zin dat ze zegt weer toenadering te hebben gezocht toen ze 18 was. Ze trouwden toen zij 21 was, in oktober 1991. Hij is pas van zijn tweede vrouw gescheiden in september 1990 dus dan was hij nog getrouwd toen Rachel op haar 18de weer toenadering zocht.
In de periode van zijn scheiding van Rachel kreeg Hazes sr weer contact met de kinderen uit zijn eerdere huwelijk. Ik vraag mij af of het geen contact hebben een idee van Hazes sr zelf was of van Rachel....het lijkt erop dat zij niet alles accepteerde.

maandag 6 januari 2020 om 20:46
En van Ellen, zijn toenmalige vrouw die hen betrapte. En vervolgens naar het gekkenhuis moest.Jojanneke12 schreef: ↑06-01-2020 20:35Dit is het verhaal van de voormalig manager van André sr. Rachel heeft een andere versie. Alleen zij weet wat echt de waarheid is.
Mijn vader was fan van André en dus gingen wij vaak naar zijn optredens toe. Mijn vader en André werden vrienden en André kwam gewoon bij ons thuis. Toen ik een jaar of 15 was, ging ik oppassen op Melvin (André’s zoon uit een eerder huwelijk, red.). Toen André en ik ontdekten dat wij gevoelens voor elkaar hadden, ben ik uit beeld verdwenen. Het kon toen gewoon niet. Ik was een kind en wij scheelden bijna 20 jaar en André was ook getrouwd.”
In het boek Typisch André, het boek waaraan André was begonnen en dat na zijn dood is afgemaakt door Rachel, schrijft ze dat ze weer toenadering zocht op haar achttiende. Het klikte al snel weer, het enige probleem was dat ze de relatie verborgen wilde houden voor haar ouders, Jan en Friedel. Doorgaans reageren die niet zo blij als een net meerderjarig meisje het aanlegt met een vent van bijna 40. Maar ze begrepen het. “Mijn vader vermoedde het al jaren,” zei Rachel.
Ik geef toe dat haar verhaal wat vreemd is in de zin dat ze zegt weer toenadering te hebben gezocht toen ze 18 was. Ze trouwden toen zij 21 was, in oktober 1991. Hij is pas van zijn tweede vrouw gescheiden in september 1990 dus dan was hij nog getrouwd toen Rachel op haar 18de weer toenadering zocht.
In de periode van zijn scheiding van Rachel kreeg Hazes sr weer contact met de kinderen uit zijn eerdere huwelijk. Ik vraag mij af of het geen contact hebben een idee van Hazes sr zelf was of van Rachel....het lijkt erop dat zij niet alles accepteerde.
En bovendien was Raggel niet het enige minderjarige hapje waar sr. zijn worstje in stak.

maandag 6 januari 2020 om 21:49
Dus is het waar wat de manager zegt? Verhaal van een waarschijnlijk boze bedrogen ex en een manager die in een interview het volgende zou hebben gezegd:vivautrecht85 schreef: ↑06-01-2020 20:46En van Ellen, zijn toenmalige vrouw die hen betrapte. En vervolgens naar het gekkenhuis moest.
En bovendien was Raggel niet het enige minderjarige hapje waar sr. zijn worstje in stak.
'Over de motieven van haar familie heb ik altijd mijn twijfels gehad. Maar ach, dat meisje, dertien was ze nog maar, ik had eerst niets door. Ik heb ook nooit iets onzedelijks gezien, maar er was natuurlijk wel iets tussen die twee. Achteraf voel ik me wel heel schuldig tegenover Ellen, Hazes' toenmalige echtgenote. Daar was ik heel goed mee, maar ik heb haar nooit iets verteld over Hazes en Rachel. Ik hield mezelf voor dat dat niet tot mij werktaken behoorde. Nu schaam ik me ervoor; dat was in mijn leven zeker geen eerbare periode.'
Kennelijk heeft hij niets onzedelijks gezien dus de vraag blijft of het waar is dat ze echt iets hadden toen Rachel 13 was of dat Rachel wat heeft verzonnen om het goed te praten dat ze pas 13 was.
Ik weet niet wat waar is maar geloof ook niet direct alle verhalen die rondgaan.
Rachel is toch ook opgenomen geweest? Getrouwd zijn met Hazes was duidelijk geen feest.

dinsdag 7 januari 2020 om 07:25
Thanks want daar raak je aardig verknipt van...Betty_Slocombe schreef: ↑06-01-2020 20:29Opgroeien met een verslaafde ouder is een heel nare, slechte en onveilige manier van opgroeien die vaak leidt tot problemen in het volwassen leven.

dinsdag 7 januari 2020 om 07:52
Inderdaad. En daarbij de losse handjes van vader.
dinsdag 7 januari 2020 om 08:19
Helaas weet ik er alles van, moeder losse handjes en vader ook losse handjes maar op een andere manier. Mijn jeugd was aardig verknipt door twee zuipende ouders. Heb er echt wel iets aan over gehouden, gelukkig krijg ik een kans met mijn zoon om het anders te doen.

dinsdag 7 januari 2020 om 09:01
Ho even!
Andre Junior heeft herhaaldelijk verteld dat zijn vader nogal eens de schilderijen van de muur maaide, of een gat in een deur sloeg.. maar ook dat hij en zijn moeder en zus, nooit met 1 vinger zijn aangeraakt!
"losse handjes" is dus een breedt begrip.

dinsdag 7 januari 2020 om 09:33
Als dochter van een alcoholistische vader , de huisraad kort en klein slaan richt ook geestelijke schade aan hoor .Pindakaasjes schreef: ↑07-01-2020 09:01Ho even!
Andre Junior heeft herhaaldelijk verteld dat zijn vader nogal eens de schilderijen van de muur maaide, of een gat in een deur sloeg.. maar ook dat hij en zijn moeder en zus, nooit met 1 vinger zijn aangeraakt!
"losse handjes" is dus een breedt begrip.

dinsdag 7 januari 2020 om 10:51
Dat wil ik ook helemaal niet ontkrachten! absoluut niet!
Ik reageerde op het 'losse handjes verhaal!'
Nou, geloof me! Bij ons is het meubilair veelal ongeschonden gebleven.. kan ik van mijzelf en de rest van het gezin niet zeggen.
dinsdag 7 januari 2020 om 11:27
Ik vind het soms heel bijzonder hoe topics opeens een andere wending krijgen...
De jeugd van André Jr vind ik -hoewel het wellicht een hoop kan verklaren- niet zo relevant hier. Ik vind het alleen opvallend dat André jr, Bridget Maasland en Rachel Hazes het zo nodig vinden insta vol te gooien met kiekjes “selfies” van de vakantie, hals kettingen te dragen met elkaars initialen, nagels met “Brazes” te laten plaatsen op TV, aan te geven dat het zo gezellig is met de nieuwe schoondochter en ze leuk appen (gewoon een sneer naar Monique toe) door Rachel, en aan te geven dat je (ik citeer Maasland): “de grootste gein hebt samen...” Daar begrijp ik niets van eerlijk gezegd.
En al helemaal niet als de relatie tussen André jr en Monique nog niet zo lang officieel voorbij is en er bovendien kinderen in het spel zijn. Wees gewoon wat respectvoller naar de ex en de kinderen, ga eerst even onderzoeken hoe diep je gevoelens zijn voordat je een mogelijk nieuwe partner aan je kinderen gaat voorstellen, hou het bij een of twee foto’s, etc.
Ik weet niet hoe oud die zoon van Maasland precies is (iig oud genoeg om een eigen insta account te hebben), maar ik zou me doodschamen als mijn moeder zich als een verliefde tiener zou gedragen en dit zo zou uitdragen (en om reacties van wildvreemden te ontvangen op zijn insta
).
Een deel van de negatieve publiciteit roepen Maasland en Hazes ook een beetje op zichzelf af denk ik. Om vervolgens een huilie bij de rechter te doen vanwege een verhaal over een zoen/vrij partij jaren daarvoor bij Patty B.
En dan te roepen dat we in 2020 alleen maar lief moeten zijn voor elkaar. Yeah right! Wees dan ook lief, of ten minste respectvol, naar alle betrokkenen en doe niet alles voor de likes of omdat je geile geslachtsorgaan je dit ingeeft...
De jeugd van André Jr vind ik -hoewel het wellicht een hoop kan verklaren- niet zo relevant hier. Ik vind het alleen opvallend dat André jr, Bridget Maasland en Rachel Hazes het zo nodig vinden insta vol te gooien met kiekjes “selfies” van de vakantie, hals kettingen te dragen met elkaars initialen, nagels met “Brazes” te laten plaatsen op TV, aan te geven dat het zo gezellig is met de nieuwe schoondochter en ze leuk appen (gewoon een sneer naar Monique toe) door Rachel, en aan te geven dat je (ik citeer Maasland): “de grootste gein hebt samen...” Daar begrijp ik niets van eerlijk gezegd.
En al helemaal niet als de relatie tussen André jr en Monique nog niet zo lang officieel voorbij is en er bovendien kinderen in het spel zijn. Wees gewoon wat respectvoller naar de ex en de kinderen, ga eerst even onderzoeken hoe diep je gevoelens zijn voordat je een mogelijk nieuwe partner aan je kinderen gaat voorstellen, hou het bij een of twee foto’s, etc.
Ik weet niet hoe oud die zoon van Maasland precies is (iig oud genoeg om een eigen insta account te hebben), maar ik zou me doodschamen als mijn moeder zich als een verliefde tiener zou gedragen en dit zo zou uitdragen (en om reacties van wildvreemden te ontvangen op zijn insta

Een deel van de negatieve publiciteit roepen Maasland en Hazes ook een beetje op zichzelf af denk ik. Om vervolgens een huilie bij de rechter te doen vanwege een verhaal over een zoen/vrij partij jaren daarvoor bij Patty B.

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

dinsdag 7 januari 2020 om 13:00
Dit.dit.dit.Baggal schreef: ↑07-01-2020 11:27Ik vind het soms heel bijzonder hoe topics opeens een andere wending krijgen...
Ik weet niet hoe oud die zoon van Maasland precies is (iig oud genoeg om een eigen insta account te hebben), maar ik zou me doodschamen als mijn moeder zich als een verliefde tiener zou gedragen en dit zo zou uitdragen (en om reacties van wildvreemden te ontvangen op zijn insta).
Een deel van de negatieve publiciteit roepen Maasland en Hazes ook een beetje op zichzelf af denk ik. Om vervolgens een huilie bij de rechter te doen vanwege een verhaal over een zoen/vrij partij jaren daarvoor bij Patty B.En dan te roepen dat we in 2020 alleen maar lief moeten zijn voor elkaar. Yeah right! Wees dan ook lief, of ten minste respectvol, naar alle betrokkenen en doe niet alles voor de likes of omdat je geile geslachtsorgaan je dit ingeeft...

dinsdag 7 januari 2020 om 14:32
Als bekende Nederlander(s) snap ik ergens nog wel dat je het kind iets sneller meent te moeten vertellen, mede omdat het gewoon zo is dat zodra de pers (en dan met name de roddelpers) er lucht van krijgt, het voor je kinderen niet zo aangenaam is om dergelijke info uit de blaadjes te moeten halen. Dat gezegd hebbende: de insta accounts zijn mijns inziens tenenkrommend, onnodig kwetsend, ondoordacht, provocerend en lijken voort te komen uit een geldingsdrang: “Kijk ons een saampjes heel gelukkig zijn” like - like - like.
Wel vind ik het raar dat buitenstaanders het dan nodig vinden om opmerkingen op Insta te maken. Laat staan op die van haar zoon.
Yildizlar: Samenwonen lijkt me ook een beetje snel en niet in het belang van die kinderen. ‘t Is dat Maasland een beetje over de datum is anders had ik op korte termijn de aankondiging van een “geile liefdes baby” niet uitgesloten
Wel vind ik het raar dat buitenstaanders het dan nodig vinden om opmerkingen op Insta te maken. Laat staan op die van haar zoon.
Yildizlar: Samenwonen lijkt me ook een beetje snel en niet in het belang van die kinderen. ‘t Is dat Maasland een beetje over de datum is anders had ik op korte termijn de aankondiging van een “geile liefdes baby” niet uitgesloten

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.