Twijfel

08-01-2020 01:41 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een implanon die ik ga vervangen ivm overgewicht. Ik word regelmatig ongesteld bijna elke maand sinds een half jaartje.

Laatste x 28 November.

Sindsdien seks gehad, nu niet ongesteld
Veel plassen en misselijk. En wat opgeblazen

Voor de rest nergens last van.

3 testen gedaan, waarvan 2 met een lichtstreepje maar wel zichtbaar en 1 super negatief.

Ik wil eigenlijk zekerheid en niet testen en testen.

Iemand ervaring hier mee of tips?

Ik dacht om om een echo te vragen bij de vk

Graag hoor ik wat veel liefs
Een streepje is een streepje. Dan ben je dus zwanger.

Een hele vroege echo krijg je trouwens niet zomaar en pas met 8 weken meestal. Jr kan beter een bloedtest vragen
De streepjes werden na de afleestijd een stuk rozer geld dit ook?

Ik heb wel een raar trekkend gevoel in mijn buik en pijn in me.
En de andere test die ik een week later heb gedaan was super negatief
Ik zou morgen nog een test doen met ochtendurine. Als je aflopende testen hebt (weer negatief) even contact met huisarts of verloskundige, omdat je dan een chemische zwangerschap of vroege miskraam kan hebben en dat vruchtje wel moet 'loslaten'.
Wat is een chemische zwangerschap?
Ik zou je verhaal inderdaad even voorleggen aan een verloskundige. Morgen zou je 6 weken zwanger zijn, dus met een echo zou er inmiddels wel wat te zien moeten zijn.
Ik zou eerst nog een keer testen. Als het weer negatief is, dan is het waarschijnlijk een chemische zwangerschap geweest. Een hele vroege miskraam dus. Daar hoef je niet mee naar de dokter, behalve als je over een maand nog niet ongesteld bent. Of als je klachten hebt. Als het goed is wordt je gewoon snel weer ongesteld en kan je het opnieuw proberen.
Oké bedankt. Maar toch heb ik een soort voor gevoel maar ik heb nog een implanon ook al is die aan vervanging toe.
Ik zal morgen de vk even gaan bellen. Hopelijk word ik daar wat wijzer uit.
Anoniempje2323 schreef:
08-01-2020 05:03
Oké bedankt. Maar toch heb ik een soort voor gevoel maar ik heb nog een implanon ook al is die aan vervanging toe.
Had ik overheen gelezen, sorry. Sowieso maar even bespreken met de arts dan, als je toch moet om je implanon te vervangen.
Anoniempje2323 schreef:
08-01-2020 02:13
De streepjes werden na de afleestijd een stuk rozer geld dit ook?

Ik heb wel een raar trekkend gevoel in mijn buik en pijn in me.
Nee, je moet de streepjes aflezen binnen de tijd die op de gebruiksaanwijzing staat.
FunnyFace8 schreef:
08-01-2020 05:26
Nee, je moet de streepjes aflezen binnen de tijd die op de gebruiksaanwijzing staat.
Theoretisch wel, maar als je niet zwanger bent, kun je wachten totdat je een ons weegt, maar zal er na de afleestijd geen streepje ontstaan.
Bij (prille) zwangerschap daarentegen, gebeurt dat wel eens.

Dus dat er bij anoniempje twee keer een streepje ontstond, wil toch wel zeggen dat er 'iets' gaande was/is.
FunnyFace8 schreef:
08-01-2020 05:26
Ze werden rozer dan de afleestijd. Ze waren er al wel = zwanger
Dit is je zoveelste zelfde topic
Zoek hulp, praat met je arts
Die implanon zat een jaar geleden al niet goed en jij doet er niks mee. Wil je graag zwanger zijn of zo? Dit is al de vierde keer dat je hetzelfde topic plaatst.
Wil je juist wel of niet zwanger zijn?
Je bent er heel erg veel meer bezig, daarom.
Een implanon is een vorm van anticonceptie. Weet je vriend waar je mee bezig bent?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
08-01-2020 08:13
Een implanon is een vorm van anticonceptie. Weet je vriend waar je mee bezig bent?
(is het steeds dezelfde vriend?)
Wauw, als mensen niet normaal kunnen reageren zeg dan niks. Jullie oordelen naar weten niks. Echt waar wat een vermogen
Via internet is het makkelijk om zulke dingen te zeggen. Maar in het echt dan poes lief
Anoniempje2323 schreef:
08-01-2020 08:52
Wauw, als mensen niet normaal kunnen reageren zeg dan niks. Jullie oordelen naar weten niks. Echt waar wat een vermogen
Maar je schrijft in oktober 2018 al dat je twijfelt of die Implanon goed zit. Is het dan vreemd als iemand zich afvraagt waarom je daar niks mee doet?
Er worden vragen gesteld, geen oordelen gegeven.
Doe eens niet zo aangebrand.

Implanon behoud zijn betrouwbaarheid tot een tijd ná de vervangdatum. Zou wat zijn, als hij steeds iets minder betrouwbaar wordt.
Overgewicht heeft wel invloed, maar daar weet ik het fijne niet van.
Anoniempje2323 schreef:
08-01-2020 08:53
Via internet is het makkelijk om zulke dingen te zeggen. Maar in het echt dan poes lief
Ik schat in dat sommige forummers in het echt ook zo zijn, dus wat je zegt klopt niet per se.
COtweepuntnul schreef:
08-01-2020 09:09
Ik schat in dat sommige forummers in het echt ook zo zijn, dus wat je zegt klopt niet per se.
Klopt, in t echt zijn we ook bitches :whip:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven