Twijfel
woensdag 8 januari 2020 om 01:41
Hoi,
Ik heb een implanon die ik ga vervangen ivm overgewicht. Ik word regelmatig ongesteld bijna elke maand sinds een half jaartje.
Laatste x 28 November.
Sindsdien seks gehad, nu niet ongesteld
Veel plassen en misselijk. En wat opgeblazen
Voor de rest nergens last van.
3 testen gedaan, waarvan 2 met een lichtstreepje maar wel zichtbaar en 1 super negatief.
Ik wil eigenlijk zekerheid en niet testen en testen.
Iemand ervaring hier mee of tips?
Ik dacht om om een echo te vragen bij de vk
Graag hoor ik wat veel liefs
Ik heb een implanon die ik ga vervangen ivm overgewicht. Ik word regelmatig ongesteld bijna elke maand sinds een half jaartje.
Laatste x 28 November.
Sindsdien seks gehad, nu niet ongesteld
Veel plassen en misselijk. En wat opgeblazen
Voor de rest nergens last van.
3 testen gedaan, waarvan 2 met een lichtstreepje maar wel zichtbaar en 1 super negatief.
Ik wil eigenlijk zekerheid en niet testen en testen.
Iemand ervaring hier mee of tips?
Ik dacht om om een echo te vragen bij de vk
Graag hoor ik wat veel liefs
woensdag 8 januari 2020 om 09:16
Haha ik bedoelde meer goede vragen stellen
(En ik rekende mezelf erbij hoor)
woensdag 8 januari 2020 om 09:32
Wij weten alleen dat je al sinds 2018 dit soort topics plaatst. Mocht dit allemaal kloppen dan moet jij toch continu stress hebben? En tóch niet naar de huisarts gaan.... bijzonder.Anoniempje2323 schreef: ↑08-01-2020 08:52Wauw, als mensen niet normaal kunnen reageren zeg dan niks. Jullie oordelen naar weten niks. Echt waar wat een vermogen
woensdag 8 januari 2020 om 13:41
als een vriendin van mij, in 3 jaar tijd 5x verkondigt dat ze positieve testen heeftAnoniempje2323 schreef: ↑08-01-2020 08:53Via internet is het makkelijk om zulke dingen te zeggen. Maar in het echt dan poes lief
en daarna hoor ik niks meer, tot de volgende 'toestand', dan vraag ik haar echt waar ze mee bezig is
Zou haar pushen hulp te zoeken, Wil nog wel mee naar de huisarts met haar ook.
woensdag 8 januari 2020 om 13:44
dan ben je niet zwangerAnoniempje2323 schreef: ↑08-01-2020 05:03Oké bedankt. Maar toch heb ik een soort voor gevoel maar ik heb nog een implanon ook al is die aan vervanging toe.
woensdag 8 januari 2020 om 13:49
lilalinda schreef: ↑08-01-2020 13:41als een vriendin van mij, in 3 jaar tijd 5x verkondigt dat ze positieve testen heeft
en daarna hoor ik niks meer, tot de volgende 'toestand', dan vraag ik haar echt waar ze mee bezig is
Zou haar pushen hulp te zoeken, Wil nog wel mee naar de huisarts met haar ook.
Inderdaad.