Twijfel

08-01-2020 01:41 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb een implanon die ik ga vervangen ivm overgewicht. Ik word regelmatig ongesteld bijna elke maand sinds een half jaartje.

Laatste x 28 November.

Sindsdien seks gehad, nu niet ongesteld
Veel plassen en misselijk. En wat opgeblazen

Voor de rest nergens last van.

3 testen gedaan, waarvan 2 met een lichtstreepje maar wel zichtbaar en 1 super negatief.

Ik wil eigenlijk zekerheid en niet testen en testen.

Iemand ervaring hier mee of tips?

Ik dacht om om een echo te vragen bij de vk

Graag hoor ik wat veel liefs
nachtvlinder1977 schreef:
08-01-2020 09:11
Klopt, in t echt zijn we ook bitches :whip:
Haha ik bedoelde meer goede vragen stellen ;-D

(En ik rekende mezelf erbij hoor)
X
anoniem_394070 wijzigde dit bericht op 10-01-2020 20:29
0.00% gewijzigd
Anoniempje2323 schreef:
08-01-2020 08:52
Wauw, als mensen niet normaal kunnen reageren zeg dan niks. Jullie oordelen naar weten niks. Echt waar wat een vermogen
Wij weten alleen dat je al sinds 2018 dit soort topics plaatst. Mocht dit allemaal kloppen dan moet jij toch continu stress hebben? En tóch niet naar de huisarts gaan.... bijzonder.
Hoe is met al die andere uitgebleven menstruaties gegaan waar je topics over geopend hebt? En wat zei de huisarts over je vragen? Hoe graag wil je zwanger worden?
TO, als je niet zwanger wil worden zou ik voor een andere anticonceptie kiezen. Dit geeft je duidelijk veel onzekerheid en stress.
Anoniempje2323 schreef:
08-01-2020 08:53
Via internet is het makkelijk om zulke dingen te zeggen. Maar in het echt dan poes lief
als een vriendin van mij, in 3 jaar tijd 5x verkondigt dat ze positieve testen heeft
en daarna hoor ik niks meer, tot de volgende 'toestand', dan vraag ik haar echt waar ze mee bezig is

Zou haar pushen hulp te zoeken, Wil nog wel mee naar de huisarts met haar ook.
Anoniempje2323 schreef:
08-01-2020 05:03
Oké bedankt. Maar toch heb ik een soort voor gevoel maar ik heb nog een implanon ook al is die aan vervanging toe.
dan ben je niet zwanger
lilalinda schreef:
08-01-2020 13:41
als een vriendin van mij, in 3 jaar tijd 5x verkondigt dat ze positieve testen heeft
en daarna hoor ik niks meer, tot de volgende 'toestand', dan vraag ik haar echt waar ze mee bezig is

Zou haar pushen hulp te zoeken, Wil nog wel mee naar de huisarts met haar ook.

Inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven