Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Vivi3338 schreef:
10-01-2020 18:17
Jaaa heel leuk! Gelukkig hebben jullie elkaar al weer eens eerder gezien, maar aangezien het contact wat moeizaam ging ben ik benieuwd hoe zijn gedrag is.
Anders ik wel! Maar ik heb nu wel goed door hoe hij is. Geen apper, wel heel consequent en echt serieus. Iemand waar je op kunt bouwen. Maar het is totaal geen versierder of macho. Eerder tegenovergesteld. Ik zal dus voorzetjes moeten geven.
Vivi ik vind ook dat de bal in jouw kamp ligt. Zelf hou ik niet van dat soort spelletjes die je speelt. Wees jezelf, jij wilt hem toch zien! Ik snap niet goed dat je jezelf zo in onzekerheid houdt, terwijl jezelf aan zet bent in mijn ogen.
Vivi3338 schreef:
10-01-2020 18:20
Bizar verhaal zeg.. Blijft me ook verbazen over het gedrag van sommige mannen. Had ook wel eens iemand die na 2 leuke dates (vond hij ook) de volgende dag gewoon z’n hele tinder profiel tekst/foto’s had ge-update.. Nu logde ik ook wel in, maar dat was om een bericht te lezen. Dat idee van opties openhouden vind ik toch beetje naar
Groot nadeel van het online daten vind ik dat. Jammer ook dat je haast niet meer kunt vertrouwen op wat iemand zegt. Lastig inschatten of iets goed zit zo.
Julus schreef:
10-01-2020 18:03
Snow, anders eerst even aan de slag met het hervinden van vertrouwen? Anders wordt het daten vervelend omdat je nooit goed weet waar je op kunt vertrouwen. Eerst leren vertrouwen op jezelf, daarin oefenen met mensen om je heen? Of dates zien als oefenmateriaal en als het ergens heengaat is dat mooi meegenomen. Daten is echt ook jezelf beter leren kennen vind ik.
Klopt.. Maar ben misschien ook niet zo enthousiast omdat ik niet perse een relatie wil. Gewoon kijken hoe het loopt. Heb ook last van bindingsangst, en na mijn laatste relatie is dat niet beter geworden.
anoniem_64479b42c77fd wijzigde dit bericht op 10-01-2020 18:25
7.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
10-01-2020 18:18
Ik snap je volkomen, maar ook hij wil merken dat jij hem ziet zitten. Als hij alles al geinitieerd heeft en jij verder wil zou ik nu vol enthousiasme laten blijken dat jij hem graag weer ziet. Mannen hebben iets nodig, net als wij. Een groen licht, dat jij graag door wil.
Ik zou waken voor uittesten en je gevoel uiten.
Heb je zeker gelijk in.. Zat ook beetje in een tweestrijd, was vroeger altijd erg ‘beschikbaar’ voor mannen etc en wil daar voor waken. Maar er zijn geen rare signalen van zijn kant, heb afgelopen 2 dagen als eerste geappt en daar reageert hij gewoon enthousiast op. Ga toch maar een berichtje sturen om te vragen of we nog die film gaan kijken waar we het over hadden 😊 Dan merk ik het vanzelf wel!
Snow2018 schreef:
10-01-2020 18:24
Klopt.. Maar ben misschien ook niet zo enthousiast omdat ik niet perse een relatie wil. Gewoon kijken hoe het loopt.
Herkenbaar hoor
Vivi3338 schreef:
10-01-2020 18:24
Heb je zeker gelijk in.. Zat ook beetje in een tweestrijd, was vroeger altijd erg ‘beschikbaar’ voor mannen etc en wil daar voor waken. Maar er zijn geen rare signalen van zijn kant, heb afgelopen 2 dagen als eerste geappt en daar reageert hij gewoon enthousiast op. Ga toch maar een berichtje sturen om te vragen of we nog die film gaan kijken waar we het over hadden 😊 Dan merk ik het vanzelf wel!
Jaa doen! En je hebt er toch geen invloed op he? Het loopt zoals het loopt. Maar nu weet hij iig dat jij verder wil afspreken.
Goed bezig Vivi! :yes:
Qiyara schreef:
10-01-2020 18:21
Vivi ik vind ook dat de bal in jouw kamp ligt. Zelf hou ik niet van dat soort spelletjes die je speelt. Wees jezelf, jij wilt hem toch zien! Ik snap niet goed dat je jezelf zo in onzekerheid houdt, terwijl jezelf aan zet bent in mijn ogen.
Zie nu inderdaad mijn eigen wispelturige gedrag en onzekerheid in, dank voor de verheldering! Ik probeer van mijn vorige fouten te leren, maar ga dan iets te krampachtig doen 😅
Niet gek hoor, dat krijg je als je vaak de deksel op je neus kreeg. Dat krampachtige zorgt helaas ook voor minder goed resultaat. Dat heb ik ook ingezien en nu loopt het soepeler.
Julus schreef:
Anders ik wel! Maar ik heb nu wel goed door hoe hij is. Geen apper, wel heel consequent en echt serieus. Iemand waar je op kunt bouwen. Maar het is totaal geen versierder of macho. Eerder tegenovergesteld. Ik zal dus voorzetjes moeten geven.
Stiekem ook wel fijn dat hij zo is, vooral als je het eenmaal door hebt! Was er de vorige keer al een sterke chemie/aantrekking en evt gezoend? Anders wellicht vanavond wel! De spanning is in ieder geval goed opgebouwd haha
Julus schreef:
10-01-2020 18:27
Niet gek hoor, dat krijg je als je vaak de deksel op je neus kreeg. Dat krampachtige zorgt helaas ook voor minder goed resultaat. Dat heb ik ook ingezien en nu loopt het soepeler.
Ik hoef niet eens meer te typen. Dit dus.
Heel fijn. Eigenlijk vind ik dit veel leuker en spannender dan wat ik eerder had. Heel veel appen, alles al weten en snel snel ergens induiken. Dit is echt rustig aan stapje voor stapje. Daar is het ook de man naar. Maar voorheen investeerde ik teveel in van die snelle jongens.
Qiyara schreef:
10-01-2020 18:29
Wij zitten lekker op 1 lijn :)
Julus schreef:
10-01-2020 18:30
Wij zitten lekker op 1 lijn :)
Inderdaad!
Julus schreef:
Heel fijn. Eigenlijk vind ik dit veel leuker en spannender dan wat ik eerder had. Heel veel appen, alles al weten en snel snel ergens induiken. Dit is echt rustig aan stapje voor stapje. Daar is het ook de man naar. Maar voorheen investeerde ik teveel in van die snelle jongens.
Ik hoop dat dit dan ook anders uitpakt dan bij de snelle jongens!
En het zich langzaam ontwikkeld in een relatie met een leuke man.
Qiyara schreef:
Klopt zeker! Ik wil graag dat iets vanzelf gaat, dat ik bijna mijn eigen gedrag aan het manipuleren ben. Denk dat ik daarom ook het verliefde gevoel tegen hou, want stel dat.. Het appje is iig gestuurd!

@Qiyara had jij nou eigenlijk nog iets lopen qua dates? Ben het even vergeten ☹️
Wie weet..en anders heb ik er een positieve ervaring bij. En dat is goed om verder op te bouwen.
Vivi3338 schreef:
10-01-2020 18:33
Klopt zeker! Ik wil graag dat iets vanzelf gaat, dat ik bijna mijn eigen gedrag aan het manipuleren ben. Denk dat ik daarom ook het verliefde gevoel tegen hou, want stel dat.. Het appje is iig gestuurd!

@Qiyara had jij nou eigenlijk nog iets lopen qua dates? Ben het even vergeten ☹️
Spannend! Kan haast niet anders of hij reageert positief . Krachtig van je! En vooral..natuurlijk.
Vivi3338 schreef:

Oja een date voor morgen was het toch?
Vivi3338 schreef:

Oh spannend, hopelijk snel reactie!

Ik heb morgen een date met iemand van Happn. Heel leuk contact! Veel te vertellen aan elkaar, dus hopelijk ook in het echt.
Julus schreef:
Herkenbaar! Alles weten van te voren, dates die heeeel lang duren en gelijk een mega aantrekking. Maar daarna stopt het ineens snel, zoals hier eerder besproken; de doodlopers. Dit klinkt heel stabiel en als een serieuze man, wellicht verbaasd hij je nog!
Vivi3338 schreef:
Bizar verhaal zeg.. Blijft me ook verbazen over het gedrag van sommige mannen. Had ook wel eens iemand die na 2 leuke dates (vond hij ook) de volgende dag gewoon z’n hele tinder profiel tekst/foto’s had ge-update.. Nu logde ik ook wel in, maar dat was om een bericht te lezen. Dat idee van opties openhouden vind ik toch beetje naar
Ik vind het ook naar. Misschien ben ik ouderwets, maar dan vraag ik me wel af hoe serieus je dan bent met iemand en hoeveel interesse je hebt.
Ben ook benieuwd.. Of dat hij toch ècht een beetje terugkrabbelt of toch gewoon enthousiast reageert. Heb in ieder geval dan zelf wat gedaan ipv geforceerd niks sturen.

@Qiyara, altijd leuk als jullie elkaar al gelijk veel te vertellen hebben! Dat breekt toch gelijk het ijs, hopelijk is hij ook een prater in het echt inderdaad 😁
Julus schreef:
10-01-2020 18:08
Ik heb kriebels. Nu toch wel zenuwachtig om hem weer te zien.
Ben benieuwd! Leuke avond gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven