Good Luck 2
woensdag 15 april 2009 om 14:12
ik zeg www.crocs.nl hebben ze ook nog wel een paar hippe modelletjes die je in de winkel niet kan scoren, toevallig...
Oh Hel, zie ik nu voor die andere een aanbieding voor de helft (eerlijk waar...) goedkoper! En ik heb nog niet geboekt.....
Ik ga nu echt werken. Maar vanavond zoek ik het defenitief uit en bel ik je.
Oh Hel, zie ik nu voor die andere een aanbieding voor de helft (eerlijk waar...) goedkoper! En ik heb nog niet geboekt.....
Ik ga nu echt werken. Maar vanavond zoek ik het defenitief uit en bel ik je.
woensdag 15 april 2009 om 15:29
Hmmm, nou heeft Jonathan weer zijn slaapje niet gedaan vanmiddag en die komt helemaal uitgeput terug van het KDV. Dus toch maar even op zijn bedje gelegd met zijn knuffel, en dan laat ik hem maar even een half uurtje tukken ofzo. Anders is het ook wel zielig als hij maar op moet blijven he! Hij was ook strontchagrijnig.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 15 april 2009 om 15:58
woensdag 15 april 2009 om 16:53
woensdag 15 april 2009 om 17:13
woensdag 15 april 2009 om 17:15
Jin, wat is dat dan snel gegaan! Wel fijn dat ze zelf heen is gegaan en dat verder leed bespaard gebleven is toch? Heel veel sterkte meid, gecondoleerd...
compu, hier ook altjd blaren bij Crocs. Gewoon doorzetten
Zo, hier gaat de fik erin: bbq tijd!!!! Lekkerrrr. Maar eerst even een wijntje om te vieren dat de poes net goedgekeurd is door de arts, hoera!
compu, hier ook altjd blaren bij Crocs. Gewoon doorzetten
Zo, hier gaat de fik erin: bbq tijd!!!! Lekkerrrr. Maar eerst even een wijntje om te vieren dat de poes net goedgekeurd is door de arts, hoera!
woensdag 15 april 2009 om 17:28
O-ow, dat wordt ovenpizza dus Mal? Na, sneu, zo'n doodmoe kindje. Vanavond lekker vroeg naar bed?
Erg leuke sweat Mamax! Waar kwam je die tegen?
Ah, zielig Compu. Nemen die braces druk weg op plekken waar normaal schoenen tegenaan komen? Mare heeft er ook eens blaren van gehad, aan de binnenkant waar die ronde dingetjes zitten. Maar die waren toen te klein (nog ontaarder dan zand ).
O, we hebben wel genoten van ons nieuwe tuinzitspul. Helaas ook ontdekt dat onze buren nogal eh, aanwezig zijn, en hun twee zoontjes (2 en 5) ook. Zo irritant...
Erg leuke sweat Mamax! Waar kwam je die tegen?
Ah, zielig Compu. Nemen die braces druk weg op plekken waar normaal schoenen tegenaan komen? Mare heeft er ook eens blaren van gehad, aan de binnenkant waar die ronde dingetjes zitten. Maar die waren toen te klein (nog ontaarder dan zand ).
O, we hebben wel genoten van ons nieuwe tuinzitspul. Helaas ook ontdekt dat onze buren nogal eh, aanwezig zijn, en hun twee zoontjes (2 en 5) ook. Zo irritant...
woensdag 15 april 2009 om 18:05
woensdag 15 april 2009 om 18:44
Dank lieve dames. Het is de mamma van mijn pappa en ik heb haar niet gezien in nl.
Staaaaaaaaaaaaar, joehoe, hoe was het? Hebbie mot met vent dat je zo afwezig bent?
Suze, stoer op Crocsjacht. Troost je, ik heb ook twee paar (één voor de Kita en één voor thuis) dure.
Compu, hier geen blaren. Wat zielig voor cg, gelijk zo afgestraft.
Staaaaaaaaaaaaar, joehoe, hoe was het? Hebbie mot met vent dat je zo afwezig bent?
Suze, stoer op Crocsjacht. Troost je, ik heb ook twee paar (één voor de Kita en één voor thuis) dure.
Compu, hier geen blaren. Wat zielig voor cg, gelijk zo afgestraft.