Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Helaasssssss. Nog 1 maat 12/13 en verder alleen maar nog grotere maten. Assie crocs wil moeten jullie er net als ik dik voor dokken
Hè wat jammer! Zaterdag dan toch maar dure kopen...
He bummer. Maar dank voor het checken!
ik zeg www.crocs.nl hebben ze ook nog wel een paar hippe modelletjes die je in de winkel niet kan scoren, toevallig...

Oh Hel, zie ik nu voor die andere een aanbieding voor de helft (eerlijk waar...) goedkoper! En ik heb nog niet geboekt.....

Ik ga nu echt werken. Maar vanavond zoek ik het defenitief uit en bel ik je.
Yep, ik zat al te spieken op de online crocswinkel. May janes zijn leuk! Jij had toch vorig jaar bij ze besteld? Lange levertijd?

Waaa, de helft is wel heul veul minder! Interrrrrresting! Ik hoor je vanavond.
Zo'n T-shirt gaat me dan weer te ver

ik kan me helemaal voorstellen dat volwassen die zweren bij Crocs dit dragen als een soort van statement
Stressed is just desserts spelled backwards
Hmmm, nou heeft Jonathan weer zijn slaapje niet gedaan vanmiddag en die komt helemaal uitgeput terug van het KDV. Dus toch maar even op zijn bedje gelegd met zijn knuffel, en dan laat ik hem maar even een half uurtje tukken ofzo. Anders is het ook wel zielig als hij maar op moet blijven he! Hij was ook strontchagrijnig.
Wij gaan vanavond de graszoden leggen! Hoera, morgen hebben we een grasveldje!
Waar kan je die shirts bestellen Mal?

Nieuwe graszoden, spannend. Kan je er dan ook al meteen op, of moeten ze een paar dagen vastgroeien ofzo (heb echt 0,0 verstand van groene zaken hoor...)?
Ja, ik hoop dat ze pakken, want er zit nogal wat terraszand in de zandbak waar ze moeten. Je moet alles egaal maken, en dan mestm en dan die zoden erop, en elke dag sproeien, en dan duurt het 2 tot 4 maanden voor je er echt op kan lopen.
Max heeft een gevoerd sweatvest van Crocs
Wow, 2 tot 4 maanden! Dat wordt nog een klus om Jonathan er vanaf te houden dan?
quote:mamax schreef op 15 april 2009 @ 16:14:

Max heeft een gevoerd sweatvest van Crocs Foto!
Dit is um:

Ik vond die tekst een beetje apart op dat t-shirt. Dat vest is hartstikke leuk Mamax

hmmm, niet slapen tussen de middag vandaag niet zo geslaagd. Jonathan wil niet meer van schoot nu. Als ik hem op de grond zet begint hij vreselijk te huilen.
Die Crocs! Madam heeft toch blaaaaaren op haar voetjes..

Ik dacht 1 dagje te smokkelen t.a.v. de braces, maar dit is blijkbaar de straf. Hebben jullie kids blaren aan de binnenkant?

Mmm... ik denk dat ik al weet wat het is. Er zat zand in natuurlijk! Domme mama.
Jin, wat is dat dan snel gegaan! Wel fijn dat ze zelf heen is gegaan en dat verder leed bespaard gebleven is toch? Heel veel sterkte meid, gecondoleerd...

compu, hier ook altjd blaren bij Crocs. Gewoon doorzetten

Zo, hier gaat de fik erin: bbq tijd!!!! Lekkerrrr. Maar eerst even een wijntje om te vieren dat de poes net goedgekeurd is door de arts, hoera!
Bij Sam nog geen blaren ontdekt. Zal vanavond z'n voetjes eens bestuderen.

Lekker Amalia, bbq! Hier worden het pannekoeken.
Jin, gecondoleerd met overlijden van oma
Hee Star,

wat heb je allemaal gekocht en was het een leuk weekend?
O-ow, dat wordt ovenpizza dus Mal? Na, sneu, zo'n doodmoe kindje. Vanavond lekker vroeg naar bed?

Erg leuke sweat Mamax! Waar kwam je die tegen?

Ah, zielig Compu. Nemen die braces druk weg op plekken waar normaal schoenen tegenaan komen? Mare heeft er ook eens blaren van gehad, aan de binnenkant waar die ronde dingetjes zitten. Maar die waren toen te klein (nog ontaarder dan zand ).

O, we hebben wel genoten van ons nieuwe tuinzitspul. Helaas ook ontdekt dat onze buren nogal eh, aanwezig zijn, en hun twee zoontjes (2 en 5) ook. Zo irritant...
Ha Star, leuk gehad? Geen overgewicht hoeven betalen op de terugweg?

BBQ Amalia, lekkerrrrr! Wat leg je erop?
Bedankt voor het kijken suze. Dat worden inderdaad dure, nou ja met betalen ben je er van af, weet ik volgende week toch niks meer van!

Mal: Ze zijn vorig jaar door Juul gedragen hoor, maar als je ze wil stuur ik ze op! Juul heeft maat 27/28
Dank lieve dames. Het is de mamma van mijn pappa en ik heb haar niet gezien in nl.

Staaaaaaaaaaaaar, joehoe, hoe was het? Hebbie mot met vent dat je zo afwezig bent?

Suze, stoer op Crocsjacht. Troost je, ik heb ook twee paar (één voor de Kita en één voor thuis) dure.

Compu, hier geen blaren. Wat zielig voor cg, gelijk zo afgestraft.
Ik heb zojuist ook dure besteld, heb maar de mickey's gekocht heb ik niet het gevoel dat ik bedonderd ben ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven