Ben ik raar?
woensdag 8 januari 2020 om 17:07
Hoi allemaal,
ik had graag eens de mening van jullie gehad over het volgende...
is het mogelijk dat wanneer je in een relatie zit, toch met andere mensen (van het andere geslacht) die goede vrienden of vriendinnen zijn openlijk over seks kan praten of zelfs naaktfoto's sturen naar elkaar... Niet met de bedoeling om hier verder mee tegaan (of om er seks mee te hebben). Zou zoiets kunnen voor jullie wanneer jullie in een relatie zijn?
ik had graag eens de mening van jullie gehad over het volgende...
is het mogelijk dat wanneer je in een relatie zit, toch met andere mensen (van het andere geslacht) die goede vrienden of vriendinnen zijn openlijk over seks kan praten of zelfs naaktfoto's sturen naar elkaar... Niet met de bedoeling om hier verder mee tegaan (of om er seks mee te hebben). Zou zoiets kunnen voor jullie wanneer jullie in een relatie zijn?
woensdag 8 januari 2020 om 20:29
Ik ook niet, maar een soortgelijk topic is al zo'n 4 keer voorbij gekomen. Iedere keer dezelfde vraag.
Ligt maar net aan de betrokkenen vinden die het prima. Ga je gang. Zo niet, doe er iets aan/mee.
donderdag 9 januari 2020 om 11:15
totallyfree schreef: ↑08-01-2020 17:14Waarom stuur je anders naaktfoto's? Om elkaar te controleren op moedervlekken?![]()
donderdag 9 januari 2020 om 11:19
Raar? Ik vind het raar dat het maken van naaktfoto's hier zo veroordeelt wordt. Kom op zeg, waar zijn al die moderne vrouwen gebleven?totallyfree schreef: ↑08-01-2020 17:17Ja, eigenlijk is naaktfoto's maken al raar, en versturen al helemaal. Ik snap dat nooit zo, waarom doen mensen dat?
donderdag 9 januari 2020 om 11:24
Ik vind het sowieso raar om naaktfoto's te sturen, of dit nu naar je partner is of een ander. Het internet onthoudt echt alles.
Seks is een normaal onderwerp, en je kan daar dan ook normaal over praten.
Over seks praten om iemand op te geilen of jezelf, dat hangt van je relatie af. Past niet in mijn relatie.
Seks is een normaal onderwerp, en je kan daar dan ook normaal over praten.
Over seks praten om iemand op te geilen of jezelf, dat hangt van je relatie af. Past niet in mijn relatie.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
zaterdag 11 januari 2020 om 20:58