Single, we kletsen hier verder.
zondag 5 januari 2020 om 15:14
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.
Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
zondag 12 januari 2020 om 17:27
Thanks! Ik denk dat zoiets zeker wel mogelijk is, vooral omdat we nu nog niet teveel emoties hebben. Hij staat er erg op om er voor mij te zijn nu tijdens mijn issues maar ik denk zelf dat zoiets op den duur niet aantrekkelijk werkt en ik hem alleen hulp daarbij vraag als het om rationele dingen gaat.
Afkappen kan altijd nog ja
En buiten hem om had ik ook helemaal geen interesse om te daten dus de komende tijd ook niet.
Ik had tot een paar jaar terug een vriendin die echt met elke Tinder match op date ging, 9vd10x sex mee had en ook bijna elke man he-le-maal geweldig vond. Maar de mannen haakten vaak na een maandje af en dan was het huilen geblazen om vervolgens weer t hele riedeltje opnieuw af te gaan.
Zo wil ik echt niet worden
zondag 12 januari 2020 om 17:39
Wat jammer zeg. Jullie hadden meerdere dates gehad als ik me niet vergis? Ik denk dat hij zich er makkelijk vanaf wilde maken. Rot voor je. Maar laat je niet ontmoedigenFlaffy schreef: ↑12-01-2020 17:27Ik ben weer even helemaal klaar met mannen. Kreeg net een appje van de persoon waarmee ik aan het daten was dat hij denkt dat het niet gaat werken tussen ons en dat ik niet helemaal zijn type ben. Jammer maar ik had het wel aan zien komen, ondanks dat hij vorige week nog hele andere signalen gaf.
Vind het vooral jammer dat hij het via een appje zegt en niet face to face, hij woont op nog geen 5 minuten lopen van me vandaan.
zondag 12 januari 2020 om 17:48
ja klopt, we hebben elkaar 5 keer gezien en ook samen geslapen. En dat denk ik ook inderdaad, een appje is de makkelijkste manier. Lief, doe ik ook niet maar heb een paar maanden terug heftzelfde gehad (gelukkig kwam deze persoon het me wel persoonlijk vertellen) dus vind het vooral heel jammer.
zondag 12 januari 2020 om 18:08
Bah, nooit leuk zulke dingen! En ook zeker stom dat hij niet even de moeite neemt om dit persoonlijk te vertellen.Flaffy schreef: ↑12-01-2020 17:27Ik ben weer even helemaal klaar met mannen. Kreeg net een appje van de persoon waarmee ik aan het daten was dat hij denkt dat het niet gaat werken tussen ons en dat ik niet helemaal zijn type ben. Jammer maar ik had het wel aan zien komen, ondanks dat hij vorige week nog hele andere signalen gaf.
Vind het vooral jammer dat hij het via een appje zegt en niet face to face, hij woont op nog geen 5 minuten lopen van me vandaan.
Vooral als je zo dicht bij elkaar woont, straks kom je hem ineens op straat tegen
zondag 12 januari 2020 om 18:11
5 keer inclusief slapen is al best lang, lang genoeg om er iets dieper in te zitten qua gevoel. En dat dit dan de tweede keer is zal best slikken zijn. Ga je even een pauze nemen? Dit echt achter je laten?Flaffy schreef: ↑12-01-2020 17:48ja klopt, we hebben elkaar 5 keer gezien en ook samen geslapen. En dat denk ik ook inderdaad, een appje is de makkelijkste manier. Lief, doe ik ook niet maar heb een paar maanden terug heftzelfde gehad (gelukkig kwam deze persoon het me wel persoonlijk vertellen) dus vind het vooral heel jammer.
zondag 12 januari 2020 om 19:28
Ja.Julus schreef: ↑12-01-2020 09:43Ja, dit is kennelijk FWB. Het klikt, jullie hebben het gezellig en er is aantrekkingskracht maar geen verliefdheid. Toch ben ik van mening dat het maar gek is dat dit dan FWB is. Want ik zou dan denken dat het gewoon een beginnende relatie is, waarbij je elkaar steeds beter leert kennen en je misschien die vlinders nog krijgt. Ik blijf FWB een vreemd fenomeen vinden. Voor mensen die niks aan durven gaan ( maar het eigenlijk gewoon al wel hebben).
zondag 12 januari 2020 om 19:37
Ja die kans zit er best in, want ik loop regelmatig langs zijn huis bijv. En inderdaad, ik baal er goed van. Maarja niks aan te doenStill-i-Rise schreef: ↑12-01-2020 18:08Bah, nooit leuk zulke dingen! En ook zeker stom dat hij niet even de moeite neemt om dit persoonlijk te vertellen.
Vooral als je zo dicht bij elkaar woont, straks kom je hem ineens op straat tegen![]()
zondag 12 januari 2020 om 19:39
Vind ik dus ook. Maar blijkbaar geldt dat voor hem niet. Ga zo ook even reageren op zijn appje en dan wel zeggen dat ik het netter had gevonden als hij het persoonlijk had gezegd.
Ik denk even een pauze ja. Heb nu geen zin om weer moeite te doen voor iemand, want het loopt nu toch telkens nergens op uit.
zondag 12 januari 2020 om 19:46
Echt vervelend dat die dingen zo lopen en je gaat geloven dat het er niet in zit. Lees hier veel verhalen dat veel mannen het toch lastig vinden zich te binden en nog lastiger voor ze is het ontbinden volgens mij. Ik ben eens met oude bekende op date geweest. We volgende elkaar al op social media, en hadden appcontact. Hij zei dat hij de date leuk vond en wilde me graag weer zien, ik twijfelde maar heb toch ja gezegd.
Eenmaal thuis had hij mij op alle kanalen geblokkeerd en “ontvolgd”. Echt zo weird. Kwam ik hem een half jaar geleden opnieuw tegen vroeg hij me doodleuk waarom ik nooit meer iets van me had laten horen. Totaal vaag.
Eenmaal thuis had hij mij op alle kanalen geblokkeerd en “ontvolgd”. Echt zo weird. Kwam ik hem een half jaar geleden opnieuw tegen vroeg hij me doodleuk waarom ik nooit meer iets van me had laten horen. Totaal vaag.
zondag 12 januari 2020 om 19:47
zondag 12 januari 2020 om 19:50
Bizar gedrag!noumoe2019 schreef: ↑12-01-2020 19:46Echt vervelend dat die dingen zo lopen en je gaat geloven dat het er niet in zit. Lees hier veel verhalen dat veel mannen het toch lastig vinden zich te binden en nog lastiger voor ze is het ontbinden volgens mij. Ik ben eens met oude bekende op date geweest. We volgende elkaar al op social media, en hadden appcontact. Hij zei dat hij de date leuk vond en wilde me graag weer zien, ik twijfelde maar heb toch ja gezegd.
zondag 12 januari 2020 om 19:51
De enige "ervaring" die ik ermee heb is dat mn collega een lange tijd in de reclame van Parship zat
Ik denk trouwens dat sites waar je een bepaalde bijdrage aan levert wel serieuzere kandidaten heeft.
Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen!
zondag 12 januari 2020 om 19:51
Idem
zondag 12 januari 2020 om 19:52
Ik ook. Als ik een date heb zal ik het melden.
zondag 12 januari 2020 om 19:52
Afscheid genomen van mijn lief, we konden zo in een aflevering van Hello, goodbye. Vind het echt nu al moeilijk om te geloven dat het stand zou kunnen gaan houden en baal van mezelf dat ik er zo weinig vertrouwen in heb. Waarschijnlijk door alle shit-ervaringen. Anyway; ik bep en leef de komende maanden als semi-single lekker met jullie mee.
zondag 12 januari 2020 om 19:53
O echt? Leuk zeg. Ik zie in die reclames vaak leuke mannen. En op de site zitten er ook echt leuke mannen, qua uiterlijk. Maar dat zegt nog niks.Still-i-Rise schreef: ↑12-01-2020 19:51De enige "ervaring" die ik ermee heb is dat mn collega een lange tijd in de reclame van Parship zat![]()
Ik denk trouwens dat sites waar je een bepaalde bijdrage aan levert wel serieuzere kandidaten heeft.
zondag 12 januari 2020 om 19:53
Meen je?! Zei je toen wel van ehmmm omdat je mij geblokkeerd had?noumoe2019 schreef: ↑12-01-2020 19:46Echt vervelend dat die dingen zo lopen en je gaat geloven dat het er niet in zit. Lees hier veel verhalen dat veel mannen het toch lastig vinden zich te binden en nog lastiger voor ze is het ontbinden volgens mij. Ik ben eens met oude bekende op date geweest. We volgende elkaar al op social media, en hadden appcontact. Hij zei dat hij de date leuk vond en wilde me graag weer zien, ik twijfelde maar heb toch ja gezegd.
zondag 12 januari 2020 om 19:54
He dat is niet leuk, hij is 3 maanden weg dacht ik? Hopelijk heb jij leuke afleiding in die maanden en hebben jullie regelmatig contact.noumoe2019 schreef: ↑12-01-2020 19:52Afscheid genomen van mijn lief, we konden zo in een aflevering van Hello, goodbye. Vind het echt nu al moeilijk om te geloven dat het stand zou kunnen gaan houden en baal van mezelf dat ik er zo weinig vertrouwen in heb. Waarschijnlijk door alle shit-ervaringen. Anyway; ik bep en leef de komende maanden als semi-single lekker met jullie mee.
zondag 12 januari 2020 om 19:54
Dan vast een hele knappe collega. Toevallig een man??Still-i-Rise schreef: ↑12-01-2020 19:51De enige "ervaring" die ik ermee heb is dat mn collega een lange tijd in de reclame van Parship zat![]()
zondag 12 januari 2020 om 19:56
Nja, Julus mn collega is een vrouw.. ze speelt in meerdere reclames en toen ze bij ons kwam werken dacht ik echt dat ik haar al ergens van kende.
Zat ik savonds tv te kijken en toen viel t kwartje haha!
Mn beste vriendin heeft haar vriend via Relatieplanet gevonden, zijn inmiddels al bijna 9jr samen. Een oud collega van mij trouwens ook via Relatieplanet, ook nog steeds samen en zelfs getrouwd.
Zat ik savonds tv te kijken en toen viel t kwartje haha!
Mn beste vriendin heeft haar vriend via Relatieplanet gevonden, zijn inmiddels al bijna 9jr samen. Een oud collega van mij trouwens ook via Relatieplanet, ook nog steeds samen en zelfs getrouwd.
zondag 12 januari 2020 om 19:56
Tuurlijk, hij ontkende het. Sure.Still-i-Rise schreef: ↑12-01-2020 19:53Meen je?! Zei je toen wel van ehmmm omdat je mij geblokkeerd had?
zondag 12 januari 2020 om 20:00
3 maanden ja, langer dan we elkaar kennen. Ga het wel zien. Hebben afgesproken om elke week te facetimen (ivm tijdverschil nogal uitdagend) en dagelijks even iets te laten horen via app. Het is ergens wel fijn dat hij het ook lastig heeft hiermee.