ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
woensdag 15 april 2009 om 19:58
quote:Heej jij, ik heb je adres volgens mij Zal ik ze opsturen?
nee dankje schravel ik heb geen eens een videorecorder...
quote:Meiske en vlinder,
zijn de spullen binnen?
ja ikbenik, het is echt een leuk boekje!
quote:Vlinder bedankt voor je boekjes. Erg leuk boekje van poesje nel!! Vandaag is het gamecube spel op de bus gegaan.
ik ben benieuwd naar de reactie van mijn zusje! bedankt alvast!
ook het rokje is binnen moet zo nog even passen....
bambino je tuinbroekje is ook aangekomen. ik vind hem echt heeeel erg leuk. ik hou heel erg van tuinbroeken (heb er in elke maat minimaal twee) en ben ook weg van nijntje had op je foto niet eens door dat het om een nijntje broek ging dus nu dubbelblij ermee!
leaf de tijdschriften hoop ik van de week op te sturen, mijn moeder had ze aan schoonzusje geleend en die heeft ze nu weer bij mijn moeder thuis gelegd zodat ik ze daar weer op kan gaan halen, haha....
nee dankje schravel ik heb geen eens een videorecorder...
quote:Meiske en vlinder,
zijn de spullen binnen?
ja ikbenik, het is echt een leuk boekje!
quote:Vlinder bedankt voor je boekjes. Erg leuk boekje van poesje nel!! Vandaag is het gamecube spel op de bus gegaan.
ik ben benieuwd naar de reactie van mijn zusje! bedankt alvast!
ook het rokje is binnen moet zo nog even passen....
bambino je tuinbroekje is ook aangekomen. ik vind hem echt heeeel erg leuk. ik hou heel erg van tuinbroeken (heb er in elke maat minimaal twee) en ben ook weg van nijntje had op je foto niet eens door dat het om een nijntje broek ging dus nu dubbelblij ermee!
leaf de tijdschriften hoop ik van de week op te sturen, mijn moeder had ze aan schoonzusje geleend en die heeft ze nu weer bij mijn moeder thuis gelegd zodat ik ze daar weer op kan gaan halen, haha....
woensdag 15 april 2009 om 20:11
woensdag 15 april 2009 om 20:16
nog maar een keer Bams shop
patatoloogje@hotmail.com
sallie: staat weer een giraf in de shop hoor is alleen voor kleintjes
patatoloogje@hotmail.com
sallie: staat weer een giraf in de shop hoor is alleen voor kleintjes
woensdag 15 april 2009 om 20:34
woensdag 15 april 2009 om 20:37
Parel en Lisey, ik heb nog geen mailtje ontvangen met Lisey's adres zodat ik die envelop door kan sturen.....
Mail me even op c_estelle_e@hotmail.com
Marels en Biol, Vriendin was erg blij met de boots. Ze heeft dus iig al schoenen voor onze eerstkomende stapavond!
Ik heb nog in de aanbieding bonnetjes voor een gratis kaartje voor OuwehandsDierenpark in Rhenen. Moet je dan wel via internet op datum bestellen.
Spam ook nog mijn "winkeltje" nog maar even.....
Mail me even op c_estelle_e@hotmail.com
Marels en Biol, Vriendin was erg blij met de boots. Ze heeft dus iig al schoenen voor onze eerstkomende stapavond!
Ik heb nog in de aanbieding bonnetjes voor een gratis kaartje voor OuwehandsDierenpark in Rhenen. Moet je dan wel via internet op datum bestellen.
Spam ook nog mijn "winkeltje" nog maar even.....
woensdag 15 april 2009 om 20:40
ik heb alle winkeltjes op pagina twee bekeken omdat ik dacht dat iemand een soort nagelstudio had maar kan het niet meer vinden.... weet iemand wie dat was. of ben ik gewoon veeeeel te laat?
TouchOfPink jij hebt je armband en make-up eind maart op de post gedaan, helaas nog steeds niet binnen dus denk dat we weer met een verloren pakketje te maken hebben.... is nu al ongeveer drie weken onderweg.....
TouchOfPink jij hebt je armband en make-up eind maart op de post gedaan, helaas nog steeds niet binnen dus denk dat we weer met een verloren pakketje te maken hebben.... is nu al ongeveer drie weken onderweg.....
woensdag 15 april 2009 om 20:45
quote:Parel en Lisey, ik heb nog geen mailtje ontvangen met Lisey's adres zodat ik die envelop door kan sturen.....
Mail me even op c_estelle_e@hotmail.com ik heb je liseys adres gestuurd!
Mail me even op c_estelle_e@hotmail.com ik heb je liseys adres gestuurd!
woensdag 15 april 2009 om 21:06
quote:meiske1981 schreef op 15 april 2009 @ 20:35:
[...]
ja hoormail maar naar jennipher_vivaforum@hotmail.com
[...]
ja hoormail maar naar jennipher_vivaforum@hotmail.com
woensdag 15 april 2009 om 21:48
woensdag 15 april 2009 om 21:53
Ik dacht Varisha vlinder, maar volgens mij was dat al geruild inmiddels.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?