Single, we kletsen hier verder.

05-01-2020 15:14 3032 berichten
Dit topic maak ik naar aanleiding van een discussie in een ander topic.
Dit topic is bedoeld om te schrijven over het single zijn. De leuke en minder leuke kanten. Het datevermaak en dateleed.

Alles wat met single zijn te maken heeft is welkom en iedere single is welkom, zolang we maar respect hebben voor elkaar en veiligheid voorop staat.
noumoe2019 schreef:
17-01-2020 20:29
Nou dat, ik vul het natuurlijk zelf in, maar ergens begrijp ik het ook heel goed. Voor mij zou het ook zo werken. Zo’n reis moet je bijna in alle vrijheid gaan doen, alles even (nou ja 3 maanden) achter je laten en bij jezelf komen. Wat dat ook teweeg brengt. Neemt niet weg dat ik het k*t vind.
Is ook zwaar kut!
Sanse schreef:
17-01-2020 20:30
Sterkte noumoe. Echt niet fijn voor jou deze plotselinge omslag. Pfff..
Dankjewel😘
Alle reacties Link kopieren
noumoe2019 schreef:
17-01-2020 20:14
Ik wilde even wachten te berichten, voor het geval ik de drama te vroeg online zou gooien en mijn hersenspinsels totaal ongegrond zouden zijn. Helaas de werkelijkheid toch zoals ik al vreesde:

Mijn veelbelovende date-droom zojuist uit elkaar gespat. Ik had al een paar dagen niets van hem gehoord. Maar hee, prima, je bent in Australië, je droomreis. Dus niks aan de hand. Bericht hij net dat hij na een week “nadenken” toch op andere gedachten is gekomen, zich niet gebonden wil voelen en tijdens de reis geen contact met mij wil houden om open te kunnen staan voor ervaringen in australië. Maw: hij heeft daar iemand ontmoet en wil zijn gevoelens verder ontdekken. Pffff, ik weet het ff niet meer hoor
Oh wat naar! Vooral omdat je er nu ook niet meer fatsoenlijk erover met hem kunt praten. Jammer dat hij dat niet van te voren heeft bedacht/gezegd. Knuffel voor jou :hug:
Ik heb Happn maar gedownload, die ken ik nog niet. Niet echt zin om te daten, maar de app is wel leuk vermaak en leuke gesprekken zijn altijd wel welkom.
Flaffy schreef:
17-01-2020 20:38
Ik heb Happn maar gedownload, die ken ik nog niet. Niet echt zin om te daten, maar de app is wel leuk vermaak en leuke gesprekken zijn altijd wel welkom.
Happn gaat bij mij echt hard. Heb in 1,5 of 2 weken 50crushes en een boel chats. En ga echt niet op iedereen in.

Dit is helemaal nieuw voor me, zo snel, zoveel crushes. Veel komt door dat spel en dan like ik vaak genoeg niemand bij de vier foto's. Maar wel echt leuke mannen ertussen.
Heb nu spontane foto's op m'n profiel, dat werkt bijzonder goed.
Tip.
Ook mijn ervaring op happn. Veel crushes, dus een soort snoepwinkel om te kiezen. Ik keek zelf vooral naar spontane foto’s of geinige openingscontacten.
Qiyara schreef:
17-01-2020 20:48
Happn gaat bij mij echt hard. Heb in 1,5 of 2 weken 50crushes en een boel chats. En ga echt niet op iedereen in.

Dit is helemaal nieuw voor me, zo snel, zoveel crushes. Veel komt door dat spel en dan like ik vaak genoeg niemand bij de vier foto's. Maar wel echt leuke mannen ertussen.
Heb nu spontane foto's op m'n profiel, dat werkt bijzonder goed.
Tip.
Ja dat merk ik ook! Echt veel om te swipen ook. Goeie tip, vind ik bij een man ook altijd het leukst. Heb zelf niet echt spontane foto's, selfie en verder een aantal foto's met vrienden.
Noumoe, wat ongelooflijk rot! Die zag je niet aankomen denk ik, omdat hij er echt voor leek te gaan.ik begrijp hem ergens wel, maar als je echt gek op iemand bent is 3 maanden te overbruggen. Het is nu een voordeel dat je geen contact kunt hebben.
Wat zijn jullie succesvol op Happn. Ik heb 45 matches in 2 jaar, waarvan het merendeel niets zegt. Ook niet als ik een gesprek begin. Dat van die spontane foto's werkt echt, het is ook onderzocht. Behalve bij mij dan :-D
noumoe2019 schreef:
17-01-2020 20:14
Ik wilde even wachten te berichten, voor het geval ik de drama te vroeg online zou gooien en mijn hersenspinsels totaal ongegrond zouden zijn. Helaas de werkelijkheid toch zoals ik al vreesde:

Mijn veelbelovende date-droom zojuist uit elkaar gespat. Ik had al een paar dagen niets van hem gehoord. Maar hee, prima, je bent in Australië, je droomreis. Dus niks aan de hand. Bericht hij net dat hij na een week “nadenken” toch op andere gedachten is gekomen, zich niet gebonden wil voelen en tijdens de reis geen contact met mij wil houden om open te kunnen staan voor ervaringen in australië. Maw: hij heeft daar iemand ontmoet en wil zijn gevoelens verder ontdekken. Pffff, ik weet het ff niet meer hoor
Jeetje wat een rot nieuws!
Sterkte, het is toch even een flinke domper. Heeft ie gezegd helemaal geen contact te willen?
Ah wat kut Noumoe... Stom dat hij er nu pas zegt achter te komen...
Julus schreef:
17-01-2020 21:49
Wat zijn jullie succesvol op Happn. Ik heb 45 matches in 2 jaar, waarvan het merendeel niets zegt. Ook niet als ik een gesprek begin. Dat van die spontane foto's werkt echt, het is ook onderzocht. Behalve bij mij dan :-D
Haha ahw! Het ligt vast gewoon aan de omgeving. Ik heb ook niet veel gesprekken nu, maar er komt wel veel leuks voorbij (met veel ook geen match)
Er zijn zeker leuke mannen bij. Jammer dat dat geen match wordt.
Vivi3338 schreef:
17-01-2020 18:02
Ah kijk, dat zijn positieve berichten 😄 De beginnende vlinders zijn wel erg fijn en het contact erna klinkt ook erg positief. Ben benieuwd hoe het gaat lopen! Je merkt vanzelf wel of hij gelijk heel snel iets wil, time will tell.

Ik snap dat onzekere gevoel wel, voelt gelijk kwetsbaar en je wilt jezelf behoeden voor een teleurstelling. Maar als er verder geen rode vlaggen zijn, dan gewoon lekker van genieten!
Ja de vlinders zijn zeker in opkomst. We hebben echt veel app contact, en heb ook echt zin in zondag.. Hij vertelde me net met een knipoog dat hij misselijk werd van de vlinders haha

Maargoed.. Ik geniet gewoon van de momenten. En heb nog geen rode vlaggen gespot
Vivi3338 schreef:
17-01-2020 18:08
Hier alles nog z’n gangetje met mijn date, elkaar gisteravond gezien en was een stuk ‘romantischer’ dan vorige keren! Naar bios geweest, nog gezellig wat gedronken en daarna bij hem thuis voor wat intimiteit 😬

Voelt goed nog steeds, verbaasd me eigenlijk hoe relaxt het voelt en ben sinds lange tijd niet meer onzeker tijdens de date fase. Er is daar tot nu toe nog geen reden voor, en dat is fijn.

Blijft altijd afwachten uiteraard, vooral nu we intiem zijn geweest. Hebben elkaar vandaag nog niet gesproken, maar laat het gewoon op z’n beloop. Probeer mezelf te behoeden dat ik niet gelijk ergens in spring en mezelf emotioneel al helemaal geef, maar is makkelijker gezegd dan gedaan. Er zijn altijd wel bepaalde verwachten en angsten van vroeger..
Dat is idd zeker makkelijker gezegd dan gedaan.. Als je verliefd op iemand gaat worden, kan je moeilijk je gevoelens ineens onderdrukken.

Vind je t niet onzeker dat je nog niks heb gehoord, nadat jullie intiem zijn geweest?
Spell update!

Straks om 15uur heb ik ook een date. Zin in! Hij is in elk geval serieus, z'n Tinder staat op onzichtbaar omdat hij zich wil focussen op 1 persoon tegelijk. Vind ik leuk! Doe ik ook :)
Al chat ik nog wel, maar spreek pas af als deze date geen vervolg krijgt.
Julus schreef:
17-01-2020 21:49
Oh dat vind ik stom! Bij mij is het ook nieuw dat Happn zo succesvol is. Tinder is drama tegenwoordig bij mij, heb er nog geen 10matches.
Vroegah, toen ging het daar ook echt als een speer. Tegenwoordig niet meer. Volgens mij ligt dat ook aan of je al vaker/lang lid bent etc etc.
Houden ze allemaal bij denk ik en dan wordt de spoeling dunner.

Is mijn theorie :rolling:
Dat klinkt veelbelovend hoor! Fijne middag jullie
Leuk Snow en Vivi!
Hoe gaat het met je noumoe? De afgelopen weken lijken me een behoorlijke emotionele achtbaan. Bracht hij zijn bericht eigenlijk wel met 'enig gevoel' naar jou toe of was het een mededeling van zijn kant?
Snow2018 schreef:
18-01-2020 00:40
Ja de vlinders zijn zeker in opkomst. We hebben echt veel app contact, en heb ook echt zin in zondag.. Hij vertelde me net met een knipoog dat hij misselijk werd van de vlinders haha

Maargoed.. Ik geniet gewoon van de momenten. En heb nog geen rode vlaggen gespot
Dat klinkt wel heel erg leuk, ik duim voor jullie!
Qiyara schreef:
18-01-2020 08:39
Spell update!

Straks om 15uur heb ik ook een date. Zin in! Hij is in elk geval serieus, z'n Tinder staat op onzichtbaar omdat hij zich wil focussen op 1 persoon tegelijk. Vind ik leuk! Doe ik ook :)
Spannend! Benieuwd hoe het zal gaan, alleszins een heel leuke namiddag gewenst!
Dank je wel!

En snow inderdaad fijn, lekker genieten.
Qiyara schreef:
18-01-2020 08:39
Spell update!

Leuk! Klinkt goed, veel plezier alvast voor vanmiddag!
Noumoe hoe jammer en onverwacht, moet moeilijk zijn voor jou.
Je vraagt je dan wel af hoeveel hij meende van wat hij zei, dat hij er na een week al de brui aan geeft. Sterkte!
Qiyara schreef:
18-01-2020 08:58
Oh dat vind ik stom! Bij mij is het ook nieuw dat Happn zo succesvol is. Tinder is drama tegenwoordig bij mij, heb er nog geen 10matches.
Vroegah, toen ging het daar ook echt als een speer. Tegenwoordig niet meer. Volgens mij ligt dat ook aan of je al vaker/lang lid bent etc etc.
Houden ze allemaal bij denk ik en dan wordt de spoeling dunner.

Is mijn theorie :rolling:
Jaaa ook de mijne. Voorheen kon ik wekelijks op date via Tinder. Na 1 jaar was het stukken minder en daarna kreeg ik nog amper matches. Uitgespeeld dus. Geldt voor al die apps vrees ik. Het heeft ook weinig zin om de app te verwijderen en er weer op te gaan heb ik ervaren, als je eenmaal uitgespeeld bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven