Welke Vileda

15-01-2020 09:12 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Via mijn werk heb ik een boel ecocheques gekregen en ik dacht mij eens te laten gaan en te kijken voor een Vileda poetssysteem.

Ik weet een emmer en dweil is pakken goedkoper, maar ik wil me toch eens laten gaan.

Welk systeem is er beter?

De mop : https://www.vileda.nl/floor3

De mat : https://www.vileda.nl/moppen/Easywring-Ultramat-set

Welk systeem ?

Totaal aantal stemmen: 15

Mop (13%)
Mat (87%)
Ik zou gaan voor de leifheit emmer met dweilsysteem. Zo ongelofelijk fijn!Afbeelding
Ik ben erg tevreden over Leifheit clean twist, erg goed droog te ‘slingeren’ voor laminaat. Ik zie nu dat de consumentenbond ‘m heeft getest en dat hij er goed uitkomt.

Investeren in goede huishoudelijke apparatuur die tijd bespaart, gemak brengt en... nooit meer natte handen: doen!
Dat ziet er handig uit TO! Ik heb een houten vloer en dan adviseren ze altijd een mop, dus daar ga ik maar 's naar kijken.
Ik heb Leifheit spul maar zou gaan voor die mat. Veelzijdiger: makkelijker ook te gebruiken voor je ramen.
Absoluut de mat, die kan je tenminste wassen.
Heeft nog niet iedereen zo’n ding? Ik heb nog nooit met een echte losse dweil gewerkt, zelfs niet in 1992.
MinkeDeWit schreef:
15-01-2020 11:11
Heeft nog niet iedereen zo’n ding? Ik heb nog nooit met een echte losse dweil gewerkt, zelfs niet in 1992.
Tuurlijk heeft niet iedereen zo'n compleet dweilsysteem.
Ik denk dat het er echt vanaf hangt wat je fijner vind. Ik vind zelf zo’n mat veel fijner dan een mop. Die van mij is van Leifheit.
-Simone- schreef:
15-01-2020 11:18
Tuurlijk heeft niet iedereen zo'n compleet dweilsysteem.
Een emmer met een mop en een uitwringstukje, ik ken niemand die zijn dweilen en moppen nog met de hand uitwringt.
ik heb een leifheit. Die vileda koop je ook bij action .. is minder goed iig.. gaat snel stuk.
Ik heb zo’n mop sowieso nooit begrepen. Daar kun je toch alleen maar een beetje het vuil mee heen en weer vegen? Ik vind dat vieze dingen, want je kunt ze ook niet wassen en blijven heel lang nat.
MinkeDeWit schreef:
15-01-2020 11:11
Ik heb een goedkoop spul van action, maar moet nog steeds handmatig wringen.
[quote=helena2 post_id=30854275 time=1579076210 user_id=31742]
Ik zou gaan voor de leifheit emmer met dweilsysteem. Zo ongelofelijk fijn!

Deze!!
loepje123 wijzigde dit bericht op 15-01-2020 15:49
2.84% gewijzigd
Ik heb de Vileda mop. Ik ben er heel tevreden mee. Je kunt de mop afklikken en gewoon in de machine wassen.
Ik zou voor de Greenspeed sprenkler deelsysteem gaan.
Éénmaal geprobeerd en je wilt nooit meer anders!
Niet te nat, niet wringen, met 1 doek tot 60 vierkante meter dweilen en kan op 60 graden gewassen worden.
Scheelt tijd en zere handen!
Voordelige optie.
Afbeelding
Zoiets heb ik dus altijd wel gehad. Ik heb nu een Leifheit volgens mij, met wissers die in de was kunnen.
Het is de mat geworden ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven