Vriend gebruikt stoel als kledingkast

dinsdag 21 januari 2020 om 22:42
Dag dames,
Ik ben nu een half jaar samen met mijn vriend en kom daar ook zeer regelmatig over de vloer (4/5 dagen per week).
Nu heeft hij een woonstudio en pontificaal in het midden staat een lederen stoel die hij structureel als kledingkast gebruikt. Alle gewassen kleding gaat op de stapel. De stapel is zo groot dat er regelmatig kledingstukken van af vallen en op de grond belanden zodat ik niet meer weet wat schoon en vies is. Hij noemt het zijn ‘systeem’.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het wat netter oogt en hij zijn echte kledingkast nieuw leven in blaast? Heb ik ook iets te zeggen in het huishouden als ik er zo veel ben? Ik moet er niet aan denken dat dit straks gebeurd als we ooit gaan samenwonen.
Dankjewel!
Ik ben nu een half jaar samen met mijn vriend en kom daar ook zeer regelmatig over de vloer (4/5 dagen per week).
Nu heeft hij een woonstudio en pontificaal in het midden staat een lederen stoel die hij structureel als kledingkast gebruikt. Alle gewassen kleding gaat op de stapel. De stapel is zo groot dat er regelmatig kledingstukken van af vallen en op de grond belanden zodat ik niet meer weet wat schoon en vies is. Hij noemt het zijn ‘systeem’.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat het wat netter oogt en hij zijn echte kledingkast nieuw leven in blaast? Heb ik ook iets te zeggen in het huishouden als ik er zo veel ben? Ik moet er niet aan denken dat dit straks gebeurd als we ooit gaan samenwonen.
Dankjewel!
woensdag 22 januari 2020 om 20:53
Omdat ik het uitstekend kan vinden met mijn kleren op mijn rommelige manier in de kast en op de stoel ernaast. Daar heeft bezoek gewoon helemaal niets mee te maken. Ik bemoei me zelfs niet met de kast van mijn man (behalve dat ik de schone kleren erin hang en hij wil ze ineens gevouwen, dat gaat hij dus zelf doen) en vice versa.
En ik vind het dus gezeur, dat het zo nodig netjes moet.
Later is nu
woensdag 22 januari 2020 om 22:41
yette schreef: ↑22-01-2020 08:13Als ik het hier zo lees, is zo'n stoel eerder regel dan uitzondering.
Hoog tijd dat IKEA komt met kleedstoel Vödde: een strak design met twee zittingen boven elkaar. De onderste kan je dan gebruiken voor wat favoriete schone kleding, de bovenste voor de rest. En natuurlijk een hoge rugleuning om jurkjes en overhemden overheen te hangen. Eventueel aan te vullen met hangmandjes voor sokken en ondergoed![]()
De Ragrund, die heb ik

https://www.ikea.com/nl/nl/p/ragrund-st ... -90253074/
https://www.ikea.com/nl/nl/p/ragrund-st ... -30253067/
esther55 wijzigde dit bericht op 22-01-2020 22:43
0.15% gewijzigd
donderdag 23 januari 2020 om 07:41
Ah, fair enough. Bij mij is het meer lui-heid. Of het niet belangrijk genoeg vinden.Dreamer schreef: ↑22-01-2020 20:53Omdat ik het uitstekend kan vinden met mijn kleren op mijn rommelige manier in de kast en op de stoel ernaast. Daar heeft bezoek gewoon helemaal niets mee te maken. Ik bemoei me zelfs niet met de kast van mijn man (behalve dat ik de schone kleren erin hang en hij wil ze ineens gevouwen, dat gaat hij dus zelf doen) en vice versa.
En ik vind het dus gezeur, dat het zo nodig netjes moet.