2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
floortje zou ook even langs de huisarts gaan hoor. Klinkt niet fijn.

Vera meid ik hoop dat die neusspray wat voor je doet. Goed dat je een lk laat komen. Wie weet komt ze met adviezen of tips die je verder helpen.

Ik twijfel nog een beetje of ik morgen met mini ga zwemmen, De verkoudheid wordt minder, maar ze moet ook weer 3 uurtjes naar het kdv. Als ze zich dan niet zo lekker voelt is het misschien wat te druk voor 1 dag. Zwemmen had vorige week best veel impact. Kijk even hoe ze de nacht doorkomt. Heb gisteravond Luuf gesmeerd en dat heeft z'n werk goed gedaan. Ze rook helemaal naar eucalyptus vanmorgen.
Goedemorgen allemaal!

Zo, eindelijk bijgelezen vanaf bladzijde 34. Weer genoeg geschreven de laatste dagen!

Vera, herkenbaar, jouw kleintje ook al wat verstopt dus. Zielig he, als ze zo zitten te persen en er komt niets!! En wat naar voor jou, de borstontsteking en alle ellende van dien. En dan zo'n huisarts die googelen kan... pffff..... Ik hoop dat het kolven met de neusspray wat beter ging!!

Teddy, allereerst nog even een voor jouw bevallingsverhaal. Heel heftig en ik kan me voorstellen dat je dat niet zomaar vergeten bent!! Mooie foto's zag ik weer op de mail. Goed te horen dat je bijna trouwklaar bent, zowel qua spullen als qua lekker kleurtje

Jobje, zo te horen lukt het jou goed om tamelijk nuchter te blijven. Vind dat je het hartstikke goed 'handelt' allemaal!! Héél fijn dat het allemaal toch de goede kant op lijkt te gaan en dat je wellicht zelfs normaal kunt bevallen. Mooie wagen gekocht ook! Wij hebben zelf ook een Teutonia, maar dan een Mistral ipv een Spirit. Ben er erg blij mee, is een hele fijne, stabiele wagen met veel mogelijkheden.

Gorgi, wat spannend zeg! Heel apart om dat te zien lijkt me. Voel je nu ook dat er iets 'aan het werk' is in je lijf, of voel je je gewoon hetzelfde als anders? Bijzonder hoor!

Mimpje, is de stuwing al wat minder? Of heb ik daar overheen gelezen? Wat heerlijk he, samen in bad... Ik herken erg je opmerking over je 'overstromende hart'. Je hebt er wel veel emoties op zitten de laatste weken he.... ik hoop dat het allemaal een beetje stabiliseert!

Ellein, wauw, uk alweer bijna een half jaar!! En nog steeds BV. Petje af hoor!! En ook voor OGG, jullie zijn wel bikkels zeg!

OGG, jij had een opmerking over een zeeppennetje... nooit van gehoord! Hoe bedoelde je dat precies?

Rossia, wat een spannende week heb jij zeg. Wat fijn dat het met de eitjes de goede kant op gaat!! Heel veel succes morgen met de meting, ik hoop dat je zondag terug mag komen!

MissC, kom maar op met die buikfoto, ben erg benieuwd hoe je er nu uit ziet. Wennen he, dat veranderende lichaam? En dat blijft ook nog wel even.... maar na de bevalling ben je de ongemakken van de dikke buik ook heel snel weer vergeten! Wij combineren hier de MC dus met de Teutonia (over stomme namen voor een wagen gesproken trouwens...) en dat werkt heel makkelijk: klik bak er af, klik MC er op. Adapter kan er gewoon permanent op blijven zitten.

Ellein, jij als H&M shop expert: is retourneren een beetje makkelijk? Ik heb wel eens een t-shirt besteld, dat kwam in zo'n plastic zakje - moet je het daar dan ook in terug sturen?

Floortje, een betere 2e dag gehad dus? Ben benieuwd hoe het vandaag gaat! Waar zat het 'm in, dat je de 1e dag niet helemaal happy was? Sterkte met je buik, ik hoop dat het vandaag weer beter gaat!!

Zoooo.... dat was aardig bijlezen! Had ik dus gisteravond willen doen, maar dat kwam er niet van. Het was weer zo laat: een regeldag! Tja, uk is nu dik 6 weken dus het was er weer tijd voor. De regeldag met 10 dagen kwam hier ook hard aan en nu dus weer. Heb gisteravond op de bank gezeten, gordijnen dicht, tv aan, allemaal kussens om me heen, en maar voeden. Meisje lag alleen in romper bij me op schoot, zweten, vechten, zich heel erg opwinden, en maar willen drinken. Best heftig vind ik dat toch. Uiteindelijk is ze om half 11 uitgeput is slaap gevallen. Vanmorgen heb ik haar om 6 uur wakker gemaakt - ze had gisteravond toch weer 37.6 en ik vond haar in bed wat warm voelen dus wilde toch tempen (jaja, de bezorgde moeder). Gelukkig was het nu weer gewoon 36.7. Denk dat de temp wat opliep doordat ze zo met zichzelf in gevecht was en maar bleef eten. Vanavond/morgenochtend trouwens weer urine opvangen, ik hoop echt dat het weer schoon is want ik wil niet naar de kinderarts

Vandaag een lekker rustig dagje voor de boeg, lekker GA van maandag kijken! Ben benieuwd of de regeldag nog even doorgaat, of dat ze er weer klaar mee is.

Fijne dag allemaal!!
Heb nog even 4 foto's gemaild! Maar zag iets te laat dat er 1 erg groot is uitgevallen... sorry!
Goedemorgen!

Michigan, wat gezellig weer van je te horen! Die regeldagen klinken pittig, hoor dat ook van vrienden met baby's.. Je er maar anan overgeven lijkt t beste, maar dat maakt t niet eenvoudiger! Hopelijk is nu met de urine enzo alles goed!!

Vera, balen zeg dat de problemen met je bo en voeding nog niet voorbij zijn! Ik hoop dat de tip van Floortje, de lk, je hiermee kan helpen, want dit is toch ook niets.

Floortje, wat leuk dat je 2e dag zo'n succes was! Vervelend die buikpijn, zou er ook niet te lang mee blijven rondlopen..

Teddy, goed geslaagd dus gister! Het was echt heerlijk hè? Heb jij geen last meer van je bekken enzo dat je een paar uur kunt gaan winkelen, of strijk je regelmatig neer op een terrasje om bij te komen? Nog een maandje en dan ben je n getrouwde vrouw hihi...

Ellein en Rossia, ik heb nog nooit wat van de H&M via internet gekocht.. zag wel leuke dingen op de site staan en de kleding die ik nu draag is ook veelal van H&M Mama.

Klinkt alsof jij goede aankopen hebt gedaan Rossia! Ik moet ook nog goed passende badkleding zien te vinden voor onze vakantie.. lastig! Denk dat ik maar even naar de Prenatal moet gaan?

OGG, heb ook nog nooit gehoord van een zeeppennetje? Is het nog nodig??

Gisteravond de auto opgehaald en oh, wat is ie mooi!!! Daarna weer even lekker gesport, maar na een klein uur vond ik het wel weer mooi geweest! En nu weer een drukke dag, dus fijne dag allemaal!
goedemorgen

Net terug van het zwembad. Was weer leuk. Op een gegeven moment moesten ze vanaf de zwemjuf onder water naar mama zwemmen. Ik zei dat ik dat wel een beetje eng vond, maar ze verzekerde me dat baby's dat prima vinden. Naja...dus mini onder water...nou krijsen!! Het hele zwembad bij elkaar. Ze werd ook niet meer stil. Ze zei: het is niet erg hoor als kindjes huilen...nee maar ik vind het wel erg, en het moet wel leuk blijven. Dus ben er uit gegaan en heb rondjes rond het bad gelopen., Toen werd ze weer rustig. Ben er ook niet meer in gegaan. Leek me wat teveel. Nu ligt ze te snurken als een kerel in de maxicosi. Haal haar er maar niet uit. Laat haar lekker liggen. Vanmiddag mag ze weer 3 uurtjes naar het kdv. Ik ga in die tijd even langs op mijn werk om dingen door te nemen voor maandag. brrrr...

Missc, heb je al getourd in jullie familycar?

michigan, wat vermoeiend zo'n regeldag. Hebben we hier gelukkig niet gehad. Ik hoop voor je dat de urine schoon is.

Floortje hoe is het met je buik?

oh ik heb trouwens geen last van mijn bekken of iets. Gelukkig. Klinkt namelijk erg vervelend
Goedemorgen!

Hier schijnt het zonnetje nog een beetje, daar gaan we weer van genieten straks.

Missc wij hebben ook een bugaboo en adapters. De adapters laten we standaard aan de MC zitten, volgens de gebruiksaanwijzing mag dit niet maar goed je mag volgens hun ook niet de MC uit de auto tillen en op je wagen klikken met het kindje er nog in....tja dan je je kindje dus net zo goed in de wandelwagen tillen.

Het systeem is echt makkelijk, gewoon klik en klaar. En erg handig, ik ben blij dat we de adapters hebben gekocht.

Gefeliciteerd trouwens met jullie nieuwe auto, lekker in gereden?

Michigan mijn stuwing is zo goed als over, ik lek nog wel wat. Merk dat dat wel al minder wordt gelukkig.

Wat vervelend die regeldagen. Is het zo dat je daar met borstvoeding meer last van hebt? Ik kan me namelijk niet herinneren dat wij er last van hebben gehad met uk.

Heerlijke foto's zag ik langskomen op de mail, vooral die in dat groene shirtje! Wat een lach, prachtig.

Floortje hoe is het nu? Fijn dat je tweede werkdag beter was, hopen dat de derde helemaal top is!

Vera, lekkere ha heb jij zeg! (die van ons is ook zo snugger...die vroeg toen ik 30 weken zwanger was, uhh hoelang moet je dan nog??)

Ik hoop dat de lactatiedeskudige goed advies voor je heeft en dat je nog lang niet hoeft te stoppen met BV.

Teddy vandaag weer een leuke dag voor de boeg? Wat fijn dat je helemaal klaar bent voor de bruiloft. Ben je er een beetje zenuwachtig voor trouwens?

Hmm verder ben ik er weer een beetje uit. Iedereen een fijne dag! Wij gaan vanmiddag lekker wandelen en straks naar "ouwe oma"!

Liefs
Vera, wat een gedoe met die borstontsteking zeg. Ik hoop dat de lk je wat verder kan helpen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven, en het loopt nu al te lang niet lekker. Ik kan je eigenlijk ook weinig tips meer geven. Geduld en proberen te ontspannen, maar dat is makkelijk gezegd natuurlijk..... Je doet er in ieder geval echt ALLES aan, vergeet dat niet! Petje af hoor!

Teddy, wat sneu voor mini. Lijkt me ook heel eng om ze onder water te doen. Vind met uk onder de douchestraal doorlopen al zielig voor hem (wij hebben wel een huge douchekop misschien dat het daardoor komt ). Succes op je werk vanmiddag. Zie je er tegenop?

Floor, wat vervelend die buikpijn. Even aanzien en dan toch naar de ha?

Gorgi, hoe voel je je?

Missc, heerlijk zo'n nieuwe auto! Kan ik ook helemaal blij van worden. Terugsturen bij H&M kan inderdaad in dat zakje met de retoursticker die je erbij krijgt. Inleveren bij het postkantoor en klaar is kees. Ik wil ook buikfoto's van je zien!

Michigan, pfffff wat een geregel gister zeg . Je weet dat het wel weer goedkomt, maar als ze zo vaak wil drinken dan vergeet je dat soms eventjes....... hopen dat het nu weer goed is.

Rossia, hoe voelen de stokken vandaag? Ik hoop op mooie eitjes voor je

Ga weer aan de slag!
mimpje ik laat mini ook gewoon in de mc zitten hoor als we haar op de wagen 'klikken'. Waar moet ik haar anders in tussentijd laten? op de achterbank?

Ben niet zenuwachtig voor de bruiloft. Heb er wel heel erg veel zin in. Ik hoop zo dat het mooi weer is.

ik had ook de nieuwe h&m gids in de bus. Daar ga ik ook maar even langs vanmiddag.
Hey Teddy en Mimpje!

Nou zeg Teddy, ik weet ook niet of ik mijn kleintje al onder water zou laten zwemmen. Lekker dan, je kind overstuur! Zal ze nu wel van moeten bijkomen, zo'n indrukwekkende ervaring hihihi.

Succes vanmiddag op je werk, hoop dat t meevalt en leuk is!

Mimpje, goed om te horen dat de combi bugaboo en mc goed werkt met die adapters.. wilde het toch even zeker weten.

Nee, heb zelf nog niet in de nieuwe auto gereden, behalve bij de proefrit. Ik mocht vriendlief natuurlijk naar de dealer brengen en terug er achteraan rijden in mijn eigen bakkie.. Maar ik ga er van t weekend lekker mee scheuren hoor

Wandelze vandaag, hier is het zonnetje helaas net weg.

Hi Ellein, jij ook hier!
Zelfs mijn vriend zei gister, we moeten maar snel weer een foto van je buik maken, want je groeit nu echt hard! En 's avonds als ie mijn buik insmeert gaat ie door mijn navel met de kleine praten hahahaha...
Hoi dames,

Ook hier weer even een teken van leven. Het lijkt wat beter te gaan met het slapen van uk overdag, al was dan nu de nacht een gruwel. ze zal het toch niet om gaan draaien?

Was vooral van de krampjes dat ze steeds wakker schrok. De Cinababy-druppels helpen voor geen meter, ga vanmiddag maar voor infacol, kijken of dat beter gaat.

Teddy, oh wat lijkt me dat heerlijk om te zwemmen met die kleine! Vanaf hoe oud mag dat eigenlijk?

Jobje, wat ben jij een bikkel! Je heb zo goed de moed erin, petje af.

Vera, uk mag trots zijn op zo'n moeder die zo doorzet met de bv. Ik heb ook net de ha gebeld voor de spray, ik kolf maar zo'n 20cc per keer.

Michigan, wat goed dat jij de knop zo kan omzetten op een regeldag en je overgeeft aan het ritme van je beeb. Hoop dat ik dat ook kan met 2 weken.

Wij hebben hier een Quinny met adapters voor de mc. Zijn dezelfde als voor de bak, dus die kunnen erop blijven zitten en inklikken gaat heel makkelijk. Heb alleen nergens plek voor boodschappen, dus moet nu heel vaak voor kleine boodschapjes naar de super. Had ik eerder over na moeten denken dat een net oid onderin wel mmakkelijk was geweest.

Floortje, ik heb een bbz gehad en had nergens pijn. heb er veel over gelezen, waar je vooral op moet letten is pijn in je schouders. Klinkt raar, maar bij een heftige bloeding drukt dat bloed ergens op en dat veroorzaakt schouderpijn. Ook moet heteitje wel aardig groeien om je eileider te laten knappen en dat gebeurt volgens mij niet bij een zwangerschap van 1 a 2 weken. Blijft natuurlijk wel vervelend die buikpijn, en moet je zeker niet te lang mee blijven lopen. Kan je jezelf niet onder de echo leggen, of is dat een rare vraag?

Meisje slaapt hier eindelijk, dus ik ga snel aan de strijk.

Liefs Bep
Hey Meisjes!!

Vera, wat vervelend dat het nog steeds niet opschiet. Heb ik het nu goed begrepen dat je toch naar de lactatiedeskundige gaat of niet? Je doet het in ieder geval super. Het komt echt weer goed!!

Floor, hoe is het met je pijn vandaag? Ben je nog langs de dokter geweest. Misschien zeg ik iets wat totaal nergens op slaat, maar als ik naar je nod kijk, heb je niet gewoon een enorme eisprong waar je last van hebt?

Michigan, lekker zo'n regeldagje. Gelukkig vandaag een relax dag. En vooral lekker GA kijken! Ik heb echt enorme prachtige plaatjes voorbij zien komen op de mail. Wat een mooie meid, daar mag je echt super trots op zijn en heerlijk van genieten! Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij klopt het wat Teddy zegt en lijkt ze erg op je!

Missc, hoera de nieuwe auto is er. Kun je niet een dagje ruilen met vriend, zodat jij hem ook kan inrijden?? En voor wat betreft badkleding. Ben ik heel naief als ik denk dat je een bikini aan kan als je zwanger bent? Broekje past toch onder de buik en het bovenstukje erboven? Of moet je echt zwangerschapsbikini's en badpakken aan??

Teddy, wat zielig dat mini het niet leuk vond onder water. Lijkt me ook echt enorm eng. Ga je het de volgende keer weer proberen? Hoe gaat het nu met haar verkoudheid? Hmmm en dan langs je werk vanmiddag. Ik zeg: heel veel succes, of moet ik sterkte zeggen

Mimpje, ik zie alleen maar mensen die met mc en het kindje op het onderstel klikken. Waarom zou dat niet mogen. Beetje raar lijkt me, maar goed het zal wel weer ergens voor nodig zijn. Veel plezier bij "ouwe oma" , bedoel je daar je eigen oma mee?

Ellein, hard aan het werk! Heb je nog leuke dingen besteld of waht je nog even? Morgen weer weekend voor je, dus je bent al dik dik dik over de helft van deze werkweek!!

Bep, fijn om te horen dat het goed met je gaat. Succes met strijken.

Ik ben behoorlijk aan het broeden op mijn eieren. Oh men zeg, lopen is niet meer mijn favorietje bezigheid. Het is vooral hevig als mijn blaas vol zit. Ik verwacht dus echt mooie grote eieren morgen. Laten we hopen dat mijn gevoel gelijk krijgt.

Nou, ga even lunchen!

XX
Zo, uk slaapt en ik ben uitgekolfd dus eindelijk even bijgelezen. Ben de helft alweer vergeten, vergeef me!

Rossia, klinkt alsof je dinosaurus-eieren hebt! Wat spannend zeg, morgen zul je het weten!

Floor, hoe is het nu met de buikpijn? Heb je de ha nog gebeld?

Teddy, wat een ellende met dat zwemmen. Dat lijkt me ook helemaal niks om zo'n kleintje onder water te laten. Ik wilde eigenlijk vandaag beginnen met zwemmen, maar heb besloten te wachten tot begin volgende week. En vanmiddag naar je werk, bah! Ik kreeg net de brief wanneer ik weer word verwacht. In een eerdere brief hadden ze een foutje gemaakt en nu klopt hij bijna. Wat een dozen werken daar. Maar goed, ik "mag" 14 mei weer komen opdagen. Jippie.

Michigan, gelukkig was de koorts vanochtend weer verdwenen. Je moet er toch niet aan denken dat alles weer van voor af aan begint. Hopelijk zit er nog niks raars in de urine.

Missc, ik begin wel heel nieuwsgierig te worden naar je buikfoto. Leuk dat jullie de nieuwe auto hebben. Past de kinderwagen erin? Wij hebben trouwens ook adapters voor de MC op onze Koelstra. Deze kunnen niet blijven zitten, maar handig is het wel! Ook wij zetten de MC gewoon met baby en al op het onderstel hoor!

Over de bikini, Rossia, je hebt gelijk. Op zich kan een gewone bikini wel. Maar bij mij was mijn voorgevel zoveel gegroeid dat mijn oude bikini echt een minikini was. Dus ik heb wel een nieuwe aangeschaft, bij Prenatal inderdaad. Was toen einde seizoen en ik hoefde maar 2,50 te betalen. Straks gaat deze ook weer mee op vakantie want mijn voorgevel is niet kleiner geworden.

Bep, gelukkig gaat het weer wat beter met slapen overdag. Hopelijk helpt Infacol. Ik heb er positieve verhalen over gelezen.

Ellein, nog even en je mamaweekend gaat weer in. Wel jammer dat het weer niet mooi wordt dit weekend.

Mimpje, jij hebt ook een lekkere huisarts zo te horen. (Noot: mijn huisarts is misschien niet goed, maar best lekker, maar dat terzijde ). Veel plezier bij je oma!

OGG, ik was trouwens ook benieuwd wat een zeeppennetje is.

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden over mijn doorzettingsvermogen. Heel lief. Gisteren ben ik anderhalf uur bezig geweest met kolven, ontdooien, voeden etc. Ik had 70 ml gekolfd + 30 ml uit de koelkast + 30 ml uit de vriezer. Eerst de kleine nog aangelegd (au, au, au) en daarna het flesje gegeven. Ze zat geloof ik aardig vol.

Vanochtend live gevoed zonder spray, daarna gekolfd met spray. Opbrengst: uit beide borsten 50 ml. Volgende voeding live gedaan met spray en daarna gekolfd. Opbrengst: 40 ml. Dus er staat weer een volledige voeding klaar om bij te voeden vanavond, als het allemaal weer pijnlijker wordt.

De pijn lijkt iets af te nemen, maar niet veel. Ik heb net de lk gebeld maar kreeg de voicemail. Hopelijk belt zij wel terug. Uk is de vrolijkheid zelve en lijkt heel tevreden en blij te zijn. Ze ziet er ook welgevoed uit. We zullen het weten dinsdag.

Ze heeft trouwens eergisteren een poepluier gehad. Dat was wel een opluchting voor ons en voor haar.
Ik heb ook nog even wat foto's op de mail gezet.
Ik heb ook nog even wat foto's op de mail gezet.
quote:Vera77 schreef op 16 april 2009 @ 13:55:

Mimpje, jij hebt ook een lekkere huisarts zo te horen. (Noot: mijn huisarts is misschien niet goed, maar best lekker, maar dat terzijde ).

*veegt tranen van het lachen uit ogen en gaat snel weer aan t werk*
*lacht met missc mee* . Leuke bijkomstigheid vera!

Rossia, bikini past prima onder een dikke buik hoor, maar idd het bovenstukje....... wordt er allemaal iets sexy-er op laat maa zeggen .

Vera, het lijkt dus weer wat beter te gaan met de bv? Goedzo!

Bep, wat goed om van je te horen. Fijn dat mini overdag beter slaapt...... maar wat balen van de nachten . Ook daar komt meer ritme in hoor.

Mimpje, wij tillen uk ook met mc en al vanuit de auto op het onderstel. Dat levert al hilarische beelden op, moet er niet aan denken dat ik uk er ook nog eerst zou moeten uittillen en vervolgens weer inladen

Rossia, ik heb niks besteld (nog niet althans ) Ga zaterdag shoppen en wil dan even kijken wat ik kan kopen, slaag ik niet dan hoef ik alleen maar alles van mijn verlanglijstje in het winkelwagentje te leggen en naar de kassa te klikken
zoooooooooohhh, daar ben ik ook weer eens. Maar maar even kort hoor, heb echt barstende koppijn en mag zo mini gaan halen op het kdv.

Dinsdag was echt een ramp, de info-avond liep helemaal verkeerd met een paar ouders die echt enorm moeilijk deden en wat een uurtje moest duren, duurde uiteindelijk bijna 3 uur Gisteren naar de bedrijfsarts geweest en ik moet vanaf 7 mei weer wat gaan beginnen. Helaas meer dan ik eigenlijk denk aan te kunnen n.a.v. de info-avond van dinsdag, daar heb ik nu nl. nog last van in mijn bekken Ik loop me er echt al de hele dag enorm druk om te maken...

Gisteravond dan nog een ongelooflijk domme actie...de oven aangezet en niet gecontroleerd of hij leeg was (hebben een combi magnetron/oven). Toen ik op een gegeven moment ging kijken kwam er rook uit de oven en wat bleek...de magnetronsterilisator bleek er nog in te staan...Helemaal gesmolten natuurlijk en dus zat de hele oven vol gesmolten plastic. Gelukkig had ik mijn kolf er niet in zitten, maar zo'n sterilisator is helaas ook niet echt goedkoop... Geen top-actie dus

Ellein, ik dacht altijd dat ik goed kon shoppen, maar ik begrijp dat jij er ook wel raad mee weet

Floor: hoe is het met je buik?

Rossia: hopelijk heb je morgen perfecte eieren!!!

Vera: hoe is het inmiddels met je BO? Heb je de LK al te pakken gekregen? Doe mij trouwens ook zo'n huisarts. De mijne is wel aardig, maar niet zo lekker

Missc: tijd voor een buikfoto!

Michigan: regeldagen kunnen heftig zijn he?! Mini heeft er gelukkig nooit zo'n last van gehad. Al heb ik nu trouwens wel het idee dat hij nu opeens regeldagen heeft, hij is zo niet zichzelf...

Teddy: bij het zwemmen gaan bij ons de babies meestal ook een of meer keer onder water. Ik bekijk altijd even of mini er zin in heeft en anders doe ik het ook niet. Vorige week wilde de zwemjuf hem ook zo onder water naar mij toe duwen, maar toen ze alleen al naar hem keek zette hij het op een brullen

Zo, ik ga mini halen, hij is lang genoeg weg geweest!
hmmm...toch nog een heel verhaal geworden
hello ladies

nou mini vond het erg gezellig op het kdv vanmiddag. Ze heeft heerlijk in de hangwieg geslapen en niet gehuild. Ze schijnt hele verhalen opgehangen te hebben tegen de leidsters. hahahaha. Kan dus met een gerust hart aan het werk maandag. Heb in de tussentijd geshopt en ben op mijn werk geweest. Gesprek gehad met mijn baas over de planning. Komt er op neer dat ik het zelfde mag doen als voor mijn verlof alleen dan in 3 dagen! oh en als dat teveel wordt krijg ik hulp...jaja die kennen we.

Vera doe mij ook zo'n huisarts! Die van mij is een kruising tussen einstein en benny jolink. Niet echt om van te dromen...

Fijn dat de pijn ietsje afzakt! het gaat dus de goede kant op.

OGG fijne actie van de oven! zo heb ik een keer een pannetje water opgezet met alle flesjes en tepelhoedjes erin. Helemaal vergeten tot ik wat rook, alles aan elkaar gesmolten. Water was helemaal verdampt.

ik ga ff foto's kijken
Haha dames, tja... ik heb liever een lelijke dokter dan zo'n oetlul (sorry dokter!) maar ja, je kunt niet alles hebben. Gelukkig zit er ook nog een vrouw bij deze praktijk die wel verstand van zaken heeft.

De LK heeft net teruggebeld en ze heeft pas zaterdagochtend tijd. Dus nog even anderhalve dag bikkelen.... Ik heb trouwens net wel live gevoed zonder spray en ik hoorde haar aardig klokken. Wel deed het pijn, maar what else is new?

Net nog even wat zomerse shirtjes en rompertjes gescoord voor de kleine voor op vakantie. Heel gek, ik denk voor mezelf: ik neem wel wat oude spullen mee. Maar voor onze kleine meid ga ik los!

Ellein, weer shoppen???????

OGG, raar dat je van de bedrijfarts weer moet beginnen als je nog zoveel klachten hebt. Niet leuk. Ik las laatst ook ergens (op dit forum?) zo'n zelfde verhaal van iemand die haar kolf en flessen in de combi-magnetron had laten staan toen ze hem ging opwarmen. Gelukkig is het niet in de brand gevlogen! Ik had gisteren wel brand toen ik mijn kersenpitkussen wilde opwarmen in de magnetron. Die heb ik maar wegggegooid.....

Teddy, wat fijn dat je uk het zo goed naar haar zin heeft op het kdv. Kun je met een gerust hart aan het werk. Ik kreeg net een mailtje van de leidinggevende van mijn leidinggevende. Wanneer ik weer terug zou komen, ze missen me! Wel leuk om te horen. Ik heb trouwens nog niks gehoord van het kdv. Ze zouden deze week toch wel moeten bellen voor een intake gesprek....
Hallo!

Ik wilde reageren maar de kleine man is niet in zijn hum...probeer later wel weer terug te komen.

Staan wel nieuwe foto's op de mail.

liefs!
applaus voor mezelf!! ik heb net weer gesport. Veels te lang geleden. Eerst nog een tijdje fitnessen en dan gaan we weer los met de combat!

vera balen dat de lk pas zaterdag tijd heeft. Dat wordt nog even op je tanden bijten.

mimpje geef de kleine man maar een grote knuffel

ga je foto's bekijken

floortje hoe is het met je buik?
Vera, heeft de lactatiedeskundige al terug gebeld. Fijn om te horen dat de pijn wat minder wordt. Dat maakt het voor alle partijen weer wat makkelijker en je hebt even genoeg om bij te voeden. Positief blijven hoor, je doet het hartstikke goed!! Ga straks je foto's even bekijken. Oh lees trouwens net dat je zaterdagochtend kan komen. Hmmm, inderdaad nog heel even blijven doorbikkelen.

Ellein, zaterdag dus shopdag voor je. Ben heel benieuwd waar je mee thuis komt. Goed dat je alles al op je verlanglijstje heb staan. One click away....

OGG, een hele fijne actie. Nu dus op zoek naar een nieuw sterilisator.... En dan straks weer aan het werk. Stapje bij beetje, Gewoon proberen, als het niet gaat, gaat het niet. Of denk ik dan weer te makkelijk?

Teddy, lekker vooruitzicht. Dat wordt dus keihard werken en die hulp.... tja die kun je waarschijnlijk op je .... schrijven. Gewoon doen wat je kan, lukt het niet is het niet jouw probleem toch? Wat leuk dat mini het zo naar haar zin heeft daar. Laat je haar misschien weer wat makkelijker achter.

Ik ben zo nieuwschierig naar morgenochtend. Ik hoop echt dat ze mega gegroeid zijn en dat de punctie in zicht is. Ben een beetje klaar met het prikken. Buik wordt nu een beetje blauw en krijg steeds minder prikplekjes. Nog 1 nachtje slapen en dan weten we het.
Teddy, cross, well done!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven