Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 5

woensdag 8 januari 2020 om 15:00
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
En er is een deel 4 maar ik durf wel harop te zeggen dat ik gen zin heb om uit te zoeken hoe daar een linkje van te maken!
Daar gaan we weer!
donderdag 23 januari 2020 om 20:33
Bedankt voor het meeleven en de beterschapswensen.
Medicatie is niet gebracht
De stress die ik hierdoor ervaar werkt heel helend voor mijn maagklachten...
Kan morgenochtend om 8.00 u. pas weer bellen. Of ik ze door de telefoon trek of niet hangt er vanaf of ze wagen te zeggen dat het na 17.00 u. wordt afgeleverd
Medicatie is niet gebracht

Kan morgenochtend om 8.00 u. pas weer bellen. Of ik ze door de telefoon trek of niet hangt er vanaf of ze wagen te zeggen dat het na 17.00 u. wordt afgeleverd

Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

donderdag 23 januari 2020 om 20:42
Geacht winkelpersoneel,
Soms doe ik ook midden in de supermarkt m’n best om mijn peuterpuber op te voeden. Willen jullie zijn driftbui omdat hij iets niet krijgt dan niet belonen met een krentenbol/snoepje/etc.? Het is heel lief bedoeld, dat weet ik, maar zo schiet het opvoeden natuurlijk niet op...
Soms doe ik ook midden in de supermarkt m’n best om mijn peuterpuber op te voeden. Willen jullie zijn driftbui omdat hij iets niet krijgt dan niet belonen met een krentenbol/snoepje/etc.? Het is heel lief bedoeld, dat weet ik, maar zo schiet het opvoeden natuurlijk niet op...
donderdag 23 januari 2020 om 20:42
Ja ik hoop het. Vooralsnog voelt het of er iedere paar minuten iemand een mes ronddraait in mijn maag en lukt het me niet om in slaap te vallen. Ik heb net een half glas cola langzaam opgedronken, misschien helpt dat. Paracetamol (op aanraden huisarts ook) heeft in ieder geval nog helemaal niets geholpen.

donderdag 23 januari 2020 om 22:51
Lief dat je meedenkt maar helaas niet. Ik heb ze wel gebeld hoor maar dan moet ik de medicatie alsnog bij een noodapotheek op gaan halen en ik heb alleen een fiets en het is een heel eind, dat lukt me nu echt niet. Heb ook niemand in de buurt die het kan halen.
De cola lijkt wel iets geholpen te hebben, nu heb ik ongeveer eens per half uur een mes in mijn maag i.p.v. iedere paar minuten. Morgenochtend om 8.00 uur hang ik aan de telefoon met de apotheek.
donderdag 23 januari 2020 om 22:58
vrijdag 24 januari 2020 om 08:28
vrijdag 24 januari 2020 om 08:45
Heel veel sterkte vandaag Aardbei! Ik hoop voor jou dat het snel achter de rug is
Belde de apotheek, kreeg een keuzemenu waarbij als je een medewerker wilde spreken op 4 moest toetsen waarop het bandje mij vertelde dat ik dan om 9.00 uur terug moet bellen. Tjongejonge
Heb niet zo goed geslapen toch wel veel pijn gehad en ben heel duizelig.

Belde de apotheek, kreeg een keuzemenu waarbij als je een medewerker wilde spreken op 4 moest toetsen waarop het bandje mij vertelde dat ik dan om 9.00 uur terug moet bellen. Tjongejonge

Heb niet zo goed geslapen toch wel veel pijn gehad en ben heel duizelig.

vrijdag 24 januari 2020 om 09:42
Maak je niet te druk, het stelt echt niets voor. Mijne waren er binnen 5 minuten allebei uit. Geen centje pijn en ik kon die avond gewoon weer eten, wel voor de zekerheid niet te hete soep maar toch.Aardbei-banaan schreef: ↑24-01-2020 08:28Ben je de nacht goed door gekomen CalamityCat? Wat zei de apotheek?
Ontopic: aaah, ik heb zoveel stress voor vandaag. Vanaf 5u ben ik wakker en ik heb zo'n buikpijnhopelijk gaat dr ochtend snel voorbij en is mijn afspraak bij de kaakchirurg ook zo voorbij.
Ik was ook doodsbang, het zweet liep over mijn rug, hartkloppingen etc, en moest ook nog 2 uur wachten in het ziekenhuis omdat het zo uitliep maar achteraf was het echt een makkie. Ik had ook echt een enorm grappige kaakchirurg die de druk er goed afhaalde en een lieve assistent die me enorm gerust stelde. Gewoon zeggen dat je doodsbang bent, geheid dat ze je in de watten leggen. Na afloop goed de instructies opvolgen, dus niet spoelen en voorzichtig poetsen. Ik zou vooraf nog een banaan of iets anders groots eten zodat je even voort kan.
Maar echt, het komt helemaal goed. In en uit ademen.

Je zal zien dat als het voorbij is je lacht omdat je je zo druk gemaakt hebt. Na afloop goed je medicijnen nemen. Ik heb amper napijn gehad.
Die mensen doen het elke dag ( met doodnerveuze patienten ) en zijn er echt goed in.
Mijn tandartsen raadden juist af om het zelf te doen, als je kies afbreekt moet je namelijk alsnog naar de kaakchirurg toe. In het ziekenhuis gebeurt het in elk geval goed. Ik vond die garantie ook fijn. Het komt goed, meid. Echt.
CC, wat naar zeg. Ik hoop dat je snel je medicijnen krijgt. Sterkte!

vrijdag 24 januari 2020 om 09:49
Zit hier nu serieus de ogen uit mijn hoofd te janken
Net een bitch van een medewerkster van de apotheek gesproken, er stond helemaal niet in het systeem dat het bezorgd zou moeten worden dus daar deed ze al heel moeilijk over. Ik heb gezegd dat ik me zo beroerd voel dat ik het zelf niet op kan halen vandaag en dat ik dit gisteren ook al tegen haar collega heb gezegd dus dat het echt bezorgd moet worden en dat wordt dus dan pas weer vanavond
Zegt ze, de huisarts heeft pantoprazol voorgeschreven maar daar kunt u ook geen wonderen van verwachten als u zo'n erge maagpijn heeft dat u ervan moet huilen
U kunt dan beter weer contact opnemen met de huisarts...
Daar ben ik gisteren geweest domme muts! (niet hardop gezegd) en ik neem aan dat de huisarts mij niet voor niets deze medicatie heeft voorgeschreven, als ik het een dag eerder had gehad zoals jullie hadden beloofd dan was ik dus eerder van mijn klachten af geweest.
Nou goed, ze gaan het dus bezorgen maar dit gaat me dan 18 euro kosten. Whatever. Ik ben er echt helemaal klaar mee
Ik heb echt nooit wat en dan ben ik een keer afhankelijk van bezorging en dan dit gezeik.
Ik stap zeker niet op de fiets Caaf, loop hier te tollen op mijn benen. Ik neem nog maar een glas cola. Zucht.

Zegt ze, de huisarts heeft pantoprazol voorgeschreven maar daar kunt u ook geen wonderen van verwachten als u zo'n erge maagpijn heeft dat u ervan moet huilen

Nou goed, ze gaan het dus bezorgen maar dit gaat me dan 18 euro kosten. Whatever. Ik ben er echt helemaal klaar mee

Ik heb echt nooit wat en dan ben ik een keer afhankelijk van bezorging en dan dit gezeik.

Ik stap zeker niet op de fiets Caaf, loop hier te tollen op mijn benen. Ik neem nog maar een glas cola. Zucht.
vrijdag 24 januari 2020 om 09:57

vrijdag 24 januari 2020 om 09:57
Jemig wat een flut service CC. Kan je ergens een klacht indienen? Ik vind dat echt niet normaal hoor. Zo ga je toch niet met mensen om die pijn hebben?
Niet gaan fietsen als je zo duizelig bent hoor. Komen ze nu direct je medicijnen brengen of begrijp ik dat je tot vanavond moet wachten? Ik hoop dat het snel komt voor je. Veel beterschap meid. Wat een eikels zeg.
Niet gaan fietsen als je zo duizelig bent hoor. Komen ze nu direct je medicijnen brengen of begrijp ik dat je tot vanavond moet wachten? Ik hoop dat het snel komt voor je. Veel beterschap meid. Wat een eikels zeg.

vrijdag 24 januari 2020 om 10:16

vrijdag 24 januari 2020 om 10:21
Het zou zomaar kunnen zijn dat ze bedoelt dat dit echt niet goed klinkt. En dat de medicatie vast wel verlichting geeft, maar niet bij zulke heftige klachten. Ik zou toch maar even de huisarts bellen, medicatie of niet, en melden hoeveel pijn je hebt en dat het steeds erger wordt.Calamitycat schreef: ↑24-01-2020 09:49Zit hier nu serieus de ogen uit mijn hoofd te jankenNet een bitch van een medewerkster van de apotheek gesproken, er stond helemaal niet in het systeem dat het bezorgd zou moeten worden dus daar deed ze al heel moeilijk over. Ik heb gezegd dat ik me zo beroerd voel dat ik het zelf niet op kan halen vandaag en dat ik dit gisteren ook al tegen haar collega heb gezegd dus dat het echt bezorgd moet worden en dat wordt dus dan pas weer vanavond
![]()
Zegt ze, de huisarts heeft pantoprazol voorgeschreven maar daar kunt u ook geen wonderen van verwachten als u zo'n erge maagpijn heeft dat u ervan moet huilenU kunt dan beter weer contact opnemen met de huisarts...
Daar ben ik gisteren geweest domme muts! (niet hardop gezegd) en ik neem aan dat de huisarts mij niet voor niets deze medicatie heeft voorgeschreven, als ik het een dag eerder had gehad zoals jullie hadden beloofd dan was ik dus eerder van mijn klachten af geweest.
Nou goed, ze gaan het dus bezorgen maar dit gaat me dan 18 euro kosten. Whatever. Ik ben er echt helemaal klaar mee![]()
Ik heb echt nooit wat en dan ben ik een keer afhankelijk van bezorging en dan dit gezeik.![]()
Doen hoor!

vrijdag 24 januari 2020 om 10:23
Waar woon je? Ik spring met liefde en zonder bezorgkosten even langs als je in mijn buurt woont.Calamitycat schreef: ↑24-01-2020 10:01Ik ga zeker een klacht indienen Madrid, als ik me wat beter voel. Dit kan echt niet.
Ze komen ze pas vanavond brengen, ergens tussen 5 en 8![]()
vrijdag 24 januari 2020 om 10:23
Wat er nou toch gebeurde! Een paar minuten geleden werd er aangebeld, is het de mevrouw van de apotheek die mij gisteren geholpen heeft, met duizend maal excuses én mijn medicatie. Toen ze het hoorde van haar collega schrok ze zich lam van de fout die ze had gemaakt en is meteen zelf in de auto gesprongen
Ik hoef ook niets te betalen dus heb haar (al jankend
) hartelijk bedankt en de eerste pil is binnen.
Bedankt voor jullie tips en het meeleven!

Ik hoef ook niets te betalen dus heb haar (al jankend

Bedankt voor jullie tips en het meeleven!