Zwanger van de eerste, wie nog meer?
maandag 6 januari 2020 om 17:26
Wollenbol, helaas.
Ik loop momenteel op 1 kruk.
Ik dacht even naar de action te waggelen op kruk, nog letterlijk geen 1om van huis weg. Ik was uitgeput bij thuiskomst
Ik heb net een 2e hands auto gekocht maar kan nog niet auto rijden vanwege mijn heup enzo.
Thuis doe ik waggelend het huishouden. Verlopig ben ik nog wel even aan huis gekluisterd.
Aan het einde van de avond weet je niet meer waar je jezelf laten moet.
Heel handig zo'n zeer stuitje, gekneusde ribben, en gekneusde heup.
Ohja en gebroken neus
Ik loop momenteel op 1 kruk.
Ik dacht even naar de action te waggelen op kruk, nog letterlijk geen 1om van huis weg. Ik was uitgeput bij thuiskomst
Ik heb net een 2e hands auto gekocht maar kan nog niet auto rijden vanwege mijn heup enzo.
Thuis doe ik waggelend het huishouden. Verlopig ben ik nog wel even aan huis gekluisterd.
Aan het einde van de avond weet je niet meer waar je jezelf laten moet.
Heel handig zo'n zeer stuitje, gekneusde ribben, en gekneusde heup.
Ohja en gebroken neus
donderdag 16 januari 2020 om 20:46
Zojuist de 20 weken echo gehad.
De uk was een beetje eigenwijs.
Tijdens het hooft onderzoek hield hij stijf de handen op het hooft.
Ook konden ze in eerste instantie het hart niet goed bekijken want meneer wou niet anders gaan liggen, uiteindelijk is het wel gelukt.
Alles is goed gekeurd,alleen volgende week terug komen voor het vervolg.
De rug konden ze niet beoordelen want weer lag meneertje verkeerd, en even bijdraaien? Nee daar had hij geen zin in.
De uk was een beetje eigenwijs.
Tijdens het hooft onderzoek hield hij stijf de handen op het hooft.
Ook konden ze in eerste instantie het hart niet goed bekijken want meneer wou niet anders gaan liggen, uiteindelijk is het wel gelukt.
Alles is goed gekeurd,alleen volgende week terug komen voor het vervolg.
De rug konden ze niet beoordelen want weer lag meneertje verkeerd, en even bijdraaien? Nee daar had hij geen zin in.
donderdag 16 januari 2020 om 22:13
vrijdag 17 januari 2020 om 07:28
jeetje 65 minuten! das een stuk langer dan ik tot nu toe gehad heb. maar ik krijg iets meer echo's, dus we staan quiteMinimousee schreef: ↑16-01-2020 22:13Wollenbol, ja dat heeft die van ze vader.
Gelukkig is de rest wel goedgekeurd dus ik verwacht dat het volgende week niet zo lang zal duren als vandaag.
Kwestie van alleen nog even de rug nakijken. Vandaag heb ik toch wel een goeie 65min gelegen tot alles bekeken was![]()
dinsdag 21 januari 2020 om 17:21
Vandaag deel 2 van de 20 weken echo gehad. Het zou 10 min duren, uiteindelijk duurde het 45 min.
Meneer lag nog steeds niet erg goed, maar beter dan vorige week gelukkig.
De rug is nu uiteindelijk goedgekeurd naar veel moeite.
Ik moest koffie van te voren drinken met suiker zodat hij wat bewegelijker zou zijn. Nou en hoe? Hij was te druk.
Toch even opnieuw naar het hart gekeken en de vorm van de rechter hartkamer zag er toch wat anders uit dan de andere. Of gewoon wat andere vorm door een foutje van de natuur en dus niet schadelijk, of door ziekte.
Ze vermoeden gewoon een foutje van de natuur. Waarom ook niet? Dat kan bij idereen gebeuren zowel van binnen als de buitenkant van je lichaam.
Ze willen daarom met een ziekenhuis hier in de buurt de echo's bespreken vanavond in de vergadering om te horen wat hun er van vinden. En of wij moeten langs komen voor een second opinion? Techniek in het ziekenhuis is toch weer beter dan bij de verloskundige.
Ik ben iig benieuwd wat hun er van vinden
Meneer lag nog steeds niet erg goed, maar beter dan vorige week gelukkig.
De rug is nu uiteindelijk goedgekeurd naar veel moeite.
Ik moest koffie van te voren drinken met suiker zodat hij wat bewegelijker zou zijn. Nou en hoe? Hij was te druk.
Toch even opnieuw naar het hart gekeken en de vorm van de rechter hartkamer zag er toch wat anders uit dan de andere. Of gewoon wat andere vorm door een foutje van de natuur en dus niet schadelijk, of door ziekte.
Ze vermoeden gewoon een foutje van de natuur. Waarom ook niet? Dat kan bij idereen gebeuren zowel van binnen als de buitenkant van je lichaam.
Ze willen daarom met een ziekenhuis hier in de buurt de echo's bespreken vanavond in de vergadering om te horen wat hun er van vinden. En of wij moeten langs komen voor een second opinion? Techniek in het ziekenhuis is toch weer beter dan bij de verloskundige.
Ik ben iig benieuwd wat hun er van vinden
dinsdag 21 januari 2020 om 17:53
Vanavond gaan ze in de vergadering de ehco bekijken en bespreken of ze het zelfde zien als wat mijn verloskundige ziet.
In het ziekenhuis is de techniek beter dus er is een kans dat ze ons persoonlijk willen zien, tenzei ze vanavond al genoeg hebben aan dit filmpje hebben en geen ernstige dingen zien.
In het ziekenhuis is de techniek beter dus er is een kans dat ze ons persoonlijk willen zien, tenzei ze vanavond al genoeg hebben aan dit filmpje hebben en geen ernstige dingen zien.
dinsdag 21 januari 2020 om 18:50
oei dat lijkt me toch wel schrikken mini! je komt redelijk rustig over, chapeau 
ik zou het toch goed laten checken in t ziekenhuis, niet dat ik niet in verloskundigen geloof, maar een gynaecoloog heeft toch wat meer gestudeerd en ervaring met dat soort zaken denk ik
wanneer hoor je iets over dit overleg?
ik zou het toch goed laten checken in t ziekenhuis, niet dat ik niet in verloskundigen geloof, maar een gynaecoloog heeft toch wat meer gestudeerd en ervaring met dat soort zaken denk ik
wanneer hoor je iets over dit overleg?
woensdag 22 januari 2020 om 16:37
Ik heb vandaag telefoon gekregen en morgenochtend om 8.30 moeten we ons melden in het ziekenhuis voor een echo.
Het vermoeden is dat de rechter hartkamer op de plek van de linker hartkamer zit en de linker hartkamer op de plek van de rechter.
Als dat zo is heeft 't geen grote gevolgen maar het zal geen top sporter worden.
Het vermoeden is dat de rechter hartkamer op de plek van de linker hartkamer zit en de linker hartkamer op de plek van de rechter.
Als dat zo is heeft 't geen grote gevolgen maar het zal geen top sporter worden.
donderdag 23 januari 2020 om 07:14
oei spannend! veel succes vandaagMinimousee schreef: ↑22-01-2020 16:37Ik heb vandaag telefoon gekregen en morgenochtend om 8.30 moeten we ons melden in het ziekenhuis voor een echo.
donderdag 23 januari 2020 om 13:18
Dankje, we zijn weer terug.
Het hartje was normaal en gezond, dus geen hartkamers die op 'elkaars' plek zouden zitten.
Wel een kiester in het hooft je gevonden maar die oogt niet ernstig anders had ze ons meteen door gestuurd naar een andere ziekenhuis.
Over 2 weken terug om te kijken of die dan inmiddels weg is.
Het hartje was normaal en gezond, dus geen hartkamers die op 'elkaars' plek zouden zitten.
Wel een kiester in het hooft je gevonden maar die oogt niet ernstig anders had ze ons meteen door gestuurd naar een andere ziekenhuis.
Over 2 weken terug om te kijken of die dan inmiddels weg is.
vrijdag 24 januari 2020 om 11:29
straks heb je nog meer echo's dan ikMinimousee schreef: ↑24-01-2020 11:02Ja idd, we blijven bezig zo.
Heb nu al 3 keer de 20 weken echo opnieuw gehad
zondag 26 januari 2020 om 22:57
Fijn dat het hartje toch goed was!
Paar uur geleden ineens buikpijn en wat lage rugpijn, dus ik dacht 'zou het dan toch begonnen zijn?' Zit op 39+1 dus zou zomaar kunnen. Het is zo lastig als je niet weet hoe weeën voelen, hoe moet je dan weten of het is begonnen of niet? Het was redelijk constant en is nu na een warme douche verminderd dus daaruit leid ik af dat het een vals alarm was. Nu verder maar afwachten..
Paar uur geleden ineens buikpijn en wat lage rugpijn, dus ik dacht 'zou het dan toch begonnen zijn?' Zit op 39+1 dus zou zomaar kunnen. Het is zo lastig als je niet weet hoe weeën voelen, hoe moet je dan weten of het is begonnen of niet? Het was redelijk constant en is nu na een warme douche verminderd dus daaruit leid ik af dat het een vals alarm was. Nu verder maar afwachten..
maandag 27 januari 2020 om 02:17
2. Morgen de derde
@ Fiorghra spannend! Ik heb ook geen idee hoe je moet weten hoe laat het is..
ik denk net de baby voor t eerst gevoeld te hebben aan de buitenkant. Aan de binnenkant vrij weinig gevoeld tot nu toe
maandag 27 januari 2020 om 06:53
Fiorghra, spannend hoor
Ik zou het ook niet weten waneer het begint bij mij als ik zover ben.
Heb het nooit meegemaakt en bij de 1 gaat 't anders dan bij een ander.
Wollenbol, das idd niet veel. Ik heb net even geteld en ik kom nu op 7 echo's uit (totaal) uit.
Afgelopen 1,5 week er keer me kind kunnen bekijken zowel 2d als 3d (in ZH)
ergens wel mooi om te zien, de reden alleen wat minder.
Ik zou het ook niet weten waneer het begint bij mij als ik zover ben.
Heb het nooit meegemaakt en bij de 1 gaat 't anders dan bij een ander.
Wollenbol, das idd niet veel. Ik heb net even geteld en ik kom nu op 7 echo's uit (totaal) uit.
Afgelopen 1,5 week er keer me kind kunnen bekijken zowel 2d als 3d (in ZH)
ergens wel mooi om te zien, de reden alleen wat minder.
woensdag 29 januari 2020 om 12:01
Wollenbol, leuk!! Aan het begin denk je van: zouden het mijn darmen zijn? Maar dan wordt het steeds duidelijker.
Ik zit sinds vandaag ook op 7 echo's
meneertje lag eigenwijs met zijn ruggengraat tegen de mijne dus ze konden de hartslag niet vinden met de doppler.. "dan moeten we even een echo maken" ok prima! Hij lag lekker te trappelen dus alles in orde. Vlg week weer een controle, met mogelijkheid tot strippen.. Baat het niet dan schaadt het niet denk ik maar, heb namelijk niet zo'n zin om tot 42 wk door te lopen..
Ik zit sinds vandaag ook op 7 echo's